I`m out of office….eller nei….

Joda jeg er ute av kontoret og på tur…Men det er jo ikke MEG som er Outofoffice, det er det nemlig en annen som er… 

Og hun har bursdag i dag 🙂 Gratulerer med dagen!!

Jeg er på jobbtur, og får ikke skrevet det vanlige bursdagsgreiene mine, men jeg  vil at alle skal vite at hun har bursdag i dag 🙂 For hun er flott som bare det, og verdt millioner av hurra <3

Hun  er løve på godt og vondt. Har jobbet innen reiseliv, mest innen hotell og kurs/konferanse men jobber nå i forretningsreisebyrå med forhandlinger. Hun  liker alle former for reising, og passer godt å jobbe i bransjen. Hun er glad i å reise til storbyer, strand, fjell,  og på cruise.  Hun har reist mye i yngre dager, og har alltid en tur på planen. Hun liker filmer som  inneholder romantikk og komedier, gjerne med  happy endings hvor hun  kan tørke tårene litt på slutten. Noen ganger ikke bare tårer, men store fossefall med vann som renner ut… sier hun selv. 

 Favorittfargen er lilla, og adventstiden er derfor hennes favorittårstid. Hobby og lidenskap er håndball og så jobber hun mye som frivillig. Hun jobber for Norges Håndballforbund ved landskamper og for Skiforeningen under World cup i Holmenkollen. Hjemmehobbyer er strikking. Strikketøy og en stooor kopp te, da er det fred i sjelen for henne……

Så Outofoffice, jeg får feire deg skikkelig en annen gang, for jeg sitter opptatt på forelesninger døgnet rundt her…Og det var jeg ikke forberedt på..

Gratulerer med dagen  og ha en flotters bursdag uansett, og håper alle kommer innom og feirer deg masse i dag 🙂 

 

Kjenner du Outofoffice?

Har du planer på denne fine burdagen til Outofoffice?

 

#bursdagsinnlegg #bloggvenn #gratulerer #
18 kommentarer

Siste innlegg