En ny date med Guffen… ;-)

Husker du Guffen…? Ikke han fra Andeby altså…men han jeg traff i sommer som viste seg fram så voldsomt der oppe ved Østensjøvannet? 

Han jeg lusket på i 35 varmegrader oppe ved vannet, mens svetten haglet og kleggen og knotten gnafset og åt på meg, så jeg fikk store kløende bulker på leggene… 

Vel, i morgen har jeg en ny date med han der oppe…om ikke regnet siler vannrett, og kameraet trenger regnfrakk…

Så hvis det er LITT opphold, skal Guffen og jeg danse i ballsalen der oppe…;-) Han med den fine drakten sin, og jeg med kameraet …

Ha en fin kveld <3

 

Har du noen god plan for søndagen?

 


#foto #fugler #canadagås #date #tur #ballsal
38 kommentarer
    1. Audhild Mamma til lille Willi: Har nettopp kommet hjem, så nå skal jeg se om det ble noe bra, knipset mye,men vet aldri før jeg ser de på maskinen 🙂

    2. Moving On: Jeg har vært der med en venninne, vi kom oss opp, det sluttet å regne, og vi fikk knipset litt. Men vet ikke om det ble særlig bra bilder. De var litt gjerrige på poseringen gutta der oppe i dag 😀 Hi-hi

    3. cathrinehenriksen: Det var regn, og lite action der oppe, men man kan ikke være like heldige hver gang 😀 Men jeg får se gjennom bildene 🙂 Kanskje noen blinkskudd uten at man vet det 🙂 Kos deg med litt lating du 🙂 Klemmer i vei <3

    4. Lykke til der oppe i dag.
      lurte på om jeg skulle jogge rundt der i ste, men da himmelen opnet seg, forandret jeg fort mening på det! hahaha
      så er spent, var du der når det sluttet og regne? eller holdt du deg borte? 😛

    5. ladyaugust: Ha-ha, du fikk kun med deg bollekinn og kakedeig kan jeg tenke meg. Og kom du deg til det andre innlegget om det spennende jeg skal på, så fikk du antagelig bare med deg : ROMGODT 😀 Hi-hi klemmer i regnet. Jeg SKAL ut!! Bilder i regnet 😀

    6. ladyaugust: Jeg SKAL, må dusje og håpe på godvær. Og regner det blir det ingenting, men VIIIIIL for det er så fint der oppe og jeg elsker å ta sånne bilder som dette av Guffen 🙂 Og du skal bake og jeg skal være spent for jeg skal noe litt spennende igjen i morgen. Innlegg etterpå.. Kos deg med alle kakene og den fine søndagen søs, og pass på å fylle kinnene fulle med kakedeig 😀 Klemmer bolle-klemmen <3 😀

    7. Grete: Jeg håper det ikke blir så mye regn, for da regner jeg med han er på plass 😀 Og jeg skal nok få noen fine bilder fra den ballsalen 😀 Håper du får en fin turdag i dag også 🙂 Klemmer <3

    8. hahahahaha såååå fiiin Guffen er 😀 Enten håper jeg du har vært på tur eller at du skal senere for her høljeregner det altså. I dag skal jeg spise kake såklart for det er den store kakedagen <3 kozeklæm <3

    9. Dans med Guffen høres bra ut. Håper du får noen fine bilder av ham, du får svinge deg rundt ham og få bilder fra ulike vinkler. Hen ser ganske stor ut, men flott er han. God tur. Fotoklem <3

    10. Helge: Det høres jo koselig ut da 🙂 Håper dere får fint vær, hvis dere skal til badeomgivelser 🙂 Lurt å finne litt billige steder å klippe seg, det er altfor dyrt mange steder :-/ Ha en fin søndag på tur dag 🙂

    11. Fine bilder. I dag søndag skal jeg til Himsjø ved Hokksund, egentlig skulle vi til Kongsberg men den turen ble avlyst men 3 av oss drar i stedenfor til Himsjø. Håper det blir bra vær og sol. Det ble ny sveis på meg igår, kom inn med det samme og kosta 250 kr i kabul krøll&klipp, de er flinke og raske. Hadde jeg gått lengre borti gata hadde jeg måtte kanskje vente 45 min og betalt mye mer.. Ha en fin søndag.

    12. ssilje89: Det høres ut som en avslappende søndag 🙂 Deilig 🙂 Jeg skal også pakke for en jobb-reise på mandag. Så det blir mye moro i morgen 😉

    13. Håper det blir en fin date 😉
      Flotte bilder 😀
      I morgen er det litt husarbeid og forhåpentligvis noe trening før det er middag hos svigers ;D

    14. annebe: Er lov å klage litt da 🙂 Ja,når man sliter med et sånt rygg, skulder,nakkeproblem så skal det ikke mye til.Jeg bør egentlig drive med øvelser jeg.. men orker jo ikke… Håper du er fort fin igjen 🙂 Jeg sitter og ser på et gammelt konsertprogram, om Bowie. Og han skulle jeg gjerne vært på konsert med igjen altså 🙂 Nattaklemmer <3

    15. Jeg har for det meste hatt en fin dag, vært på utstilling, skulle ha et innlegg om det, men det får jeg ta i morra…for jeg har hatt så “sabla”vondt i nakken..bar noen matposer for bestemor fra butikken og opp i bilen i parkeringshuset…mer skulle ikke til før nakken som jeg har vært så fornøyd med i sommer streika…velvel …det var dagens klage…i morra blir det bedre..:)..Kos deg på fototur i morgen …Nattaklem fra meg <3

    16. annebe: Ja, jeg skal knatre i vei på kamera hvertfall, og forhåpentlig får jeg noen fine i morgen også. Koselig tur blir det uansett 🙂 Og gjensyn med Guffen, og noen av de i ballsalen, ja de blir nok noen bra bilder …For det vannet der er fullt av folk fra Andeby ;-D I dag har det vært en rolig dag med bror, hos mamma, og etterpå kost meg hjemme her med samboeren 🙂 Har du hatt en fin dag? klem <3

    17. Han husker jeg, glemmer jo ikke en så stilig type…håper du treffer på ham i morgen også da, så det blir nye flotte bilder …Klem<3

    18. Engla: Jeg gleder meg til å dra opp der i morgen igjen :- )var jo der i sommer og tok disse, og blir gøy å se igjen det yrende fuglelivet 😀 Reiser bort i jobbsammenheng til uka, det blir også spennende, og kan nok få gått litt turer der også. Jeg er med på foto-challenge nå, startet i dag tidlig.DET blir moro 🙂 Gode nattaklemmer på vei til deg min venn <3

    19. Herlige bilder vennen <3
      Ønsker deg en fortsatt fin kveld og en riktig god natt søvn.
      Gleder meg til å se flere bilder 🙂
      Klem fra Engla

    20. cuskima: Ha-ha, ikke tennis-albue, men pakke-arm faktisk 😀 Ja, skal hilse Guffen, og håper å få danse med både han og fetter Anton 😀 Klemmer <3

    21. Fru Stussli: Koselig med besøk til venner. Jeg drar avgårde med Oslopadda til Østensjøvannet. Og jeg har gledet meg lenge til den leken der oppe igjen med alle fuglene. Håper Guffen er der, og at jeg får danse litt med han 😀 Litt spent på været jeg også, og skal egle meg litt innpå YR. Håper de er litt greiere i morgen ja 🙂 Natti-natt lille Bente <3

    22. Anita Berge blogglisten_b4f2d2: Så gøy med ishockey-kamp da 🙂 Ja, mange som er frelst på det 🙂 Da må dere kose dere masse i kulda 🙂 Jeg skal prøve å få noen fine knips i Guffens rike:…Håper på IKKE regn 😀 Klem <3

    23. Høres ut som en superfin plan 🙂 Hils Guffen 🙂
      Vi er bedt på formiddagskaffe hos en vennefamilie og det gleder vi oss til. De har vært på ferie i London og har sikkert masse spennende å fortelle oss.
      Ellers drømmer vi om sopptur i skogen, men yr er ikke så hyggelige. Vi håper de er i bedre humør i morgen 😀
      Natta lille frodith <3

    24. gleder meg til å se bildene fra daten din med Guffen 🙂 å ja, i morgen har jeg verdens beste plan (for meg og Elise da såklart) endelig er en lang sommer (nesten) over og vi oppsøker kulda og isen igjen i Halden ishall 🙂 i morgen er det første istrening og presentasjon av hockeylaget vårt sesongen 2014/15 🙂 og deretter går det slag i slag med treningskamper og kamper helt fram til februar/mars 😀 Dette har vi venta på i mange måneder allerede nemlig 🙂 som du sikkert nå skjønner er vi hockeyfrelst begge to 🙂 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg