Guffen var ikke i dansehumør….men… ;-)

Ja, du kjenner jo Guffen fra Andeby? Og han er nok en kjekk og grei gås han…Men jeg kjenner han egentlig ikke noe særlig..Men jeg hadde en date med en annen Guffen her i går, Han som flottet seg så fælt for meg før en gang. Og jeg hadde håpet jeg skulle få danse med han igjen, i ballsalen oppe ved Østensjøvannet igjen, for der er det et område som egner seg voldsomt til dansing kan du tro..

Men i går var Guffen treg som få…Sto bare og glodde for det meste, og var ikke interessert i dansing overhode… Men jeg traff da både Donald og Klara Ku der oppe, så turen var ikke helt forgjeves…


1) Klara Ku slapper av ved Østensjøvannet, mens resten av Andeby holder på med sitt… 😉


2) En meget blid Donald lå og koste seg da regnet forsvant 🙂 

 


3) Et blinkskudd som  min venn Oslopadda knipset<3 Herlige paret 😀

 

4) 


5) 

 


6) Herlig skimring i vannet

 


7) 

 


8)  

 


9)

 

 

En del Guffen og Donald her, men også noen fettere av Donald og Guffen som jeg ikke vet helt hva heter…

Sånn er det i Andeby, mye slektninger og de har lit rare familie-bånd….De er alle fettere, onkler og nevøer… Ingen mødre og sånt.. 😉

 

Da setter jeg snuten mot Gokk (eller Gakk…? ) 

Og håper på noen fine dager 🙂 

 

Hva skal du gjøre i dag?

Leser du Donald eller andre tegneserier? 😉

 


#dyr #foto #Challenge #aphotoaday #ender #ku #gjess #donald #guffen
32 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Åå, så sent oppe du er 🙂 Eller har du stått opp tidlig 😀 Ha-ha Ja, fint på Østensjøvannet. Jobbturen var kjempefin ja 🙂 Klemmer <3

    2. Igjen henger jeg litt på etterskudd, men her er jeg! Nå har jeg mange innlegg å kose meg med, og det skal jeg gjør i morgen 🙂 Men jeg ville bare en liten tur innom deg å si god natt for nå er det altfor lenge siden sist!
      Her er det som alltid masse fint å se på! Søt den kua, den hadde jo til og med pannelugg ^^
      Håper du har hatt det fint på jobbtur. Jeg tittet så vidt på det nyeste innlegget ditt og det ser ut som litt av en opplevelse! Men mer av det i morgen <3 Klem i fleng

    3. takk håper vi får litt søster og sladre tid også ikkje bare pakking hele tiden:D
      Skal flytte noen ting i morgen og møte min fetter og min bror. Nå kommer hun nattinatt <3

    4. Grete: Takk 🙂 Kuen lå så fredelig så, den var bak et gjerde… Og jeg zoomet ja 😀 Hi-hi…den så dorsk ut på nært hold 🙂 Jeg får vel legg meg her nå 😀 Klemmer nattaklem <3

    5. Helge: Ja, jeg leste mye tegneserier før, og det var veldig moro da. Og leste Tommy og Tigeren i voksen alder. Men nå er det ikke så mye, selv om det er mye tøff voksen tegneserie også.. Nemi.. Pondus og sånt tull 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    6. Flaggermusa: Ja, det er jo bare TID som avgjør om man får noen blinkskudd der oppe. Har man god tid og kan sitte klar med fingeren på avtrekkeren lenge… så blir det noe bra der oppe 😀

    7. outofoffice: Hjerterevyen var også ett 😀 Og romantikk så klart, men det var mer tekst… Og litt på kanten ja… Men Hjerterevyen mer uskyldig ja, og tegneserie 😀

    8. ladyaugust: Hei søs,jeg er sent innpå med svar i dag. Ikke nett nesten før NÅ, og fullt program og lite tid til sjiraff-dress-kos… Men her er jeg med en liten søsklem på vei <3

    9. folkogdyriskogen: Ja, så koselig at du kom 🙂 Jeg har ikke hatt skikkelig nett før nå..Og ikke tid heller. Er jo på jobbtur, og fullt program hele dagen, og ikke fri overhode..Utkjørt etter en dag.. Kos med litt alenetid tenker jeg 🙂 Håper dagen ble bra 🙂 klemmer <3

    10. Her var det mange fine Andeby bilder! Og den kuen ser skummel ut. Jeg håper den var litt lenger unna enn bildet viser, at det er zoomet litt ekstra. Jeg synes kuene ser ut som de pønske på noe, er redd de plutselig kal komme settende mot meg, med hornene klar til angrep. Riktig god tur i dag 🙂

    11. Leste Donald når jeg var liten. Pent ved Østensjøvannet, har ikke vært der på noen år så det blir nok en tur ditt i høst. En tegneserie er på mange måter et speilbilde av virkeligheten, ikke helt kanskje men vi kjenner oss igjen. Tirsdagen var ukas midtpunkt for det var den dagen Donald kom ut. Donald var en viktig del av mange barmdommen til mange. Nå er det sol ute så lenge det varer. Ha en fin kveld.

    12. Min favoritt var Sølvpilen,men selvsagt Donald abbonerte vi jo på. Og Fantomet selvsagt .Ettersom eg ble eldre var det Modesty Blaise i Agent X9
      masse flotte bilder og eg også likte det med de to -hææ tror du de så oss,nei vi bare later som ingenting
      hahaha
      ellers likte eg han staselige sorte <3
      God tur!!
      her pakkes det
      klemmeting <3

    13. Så koseli, fiiine kua, elsker sånne kuer jeg. Har ikke sett dem der ved vannet, men så innhegningen deres. 🙂

    14. Så flotte bilder av Donald & co. Jeg leste Donald i mange år som barn, også ble det Tuppen også ble det… hva het de disse små bladene vi leste… Starlet? Også ble det Romantikk, men det var litt flaut for det var litt på kanten… haha…

    15. Hihi …Klara Ku og Donald Duck da også de morsomme endene som stakk hodet opp av gresset :o) Masse fantastiske bilder her av Andeby slektningene , haha ;-D Herlig <3 Jeg leste masse Donald som liten jeg , men ikke nå lenger da :-p I dag har jeg foreløpig lite planer , men har trent da =) Så er fornøyd med det da :o) Du får ha god reise nå , klemmer <33

    16. Herlige bildet søs <3 og goood tur 😀 til Gakk eller Gokk 🙂 Såklart jeg leser tegneseier, jeg elsker tegneserier <3 klæmmefiiinedagenklæmmen 🙂

    17. Så flotte bilder 😀 nr 7 var jo bare helt genialt! hihihihi…Jah, endelig fikk jeg surra meg inn på blogg.no igjen, og innom deg . Bedre sent enn aldri 🙂 I dag skal jeg ta det mest mulig med ro, og nyte alenetiden , når unga er på skolen og gubben er på jobb :-)) Ønsker deg en fantastisk dag! Klemmer <3

    18. Fru Stussli: JA, jeg leste også mye Donald, og Tuppen og Lillemor og hjerterevyen…etterhvert 😀 Moro å tenke litt tilbake, jeg elsker det 🙂 Mimre litt 🙂 Jeg tror jeg har noen hjemme også kanskje, hos mamma 🙂 Lykke til med kattungene og mammaen. Jeg er på vei snart ut døra, og det flakses fælt på innsiden her 😀 Hi-hi Stor god klem for dagen til deg min venn <3

    19. Min matgale verden: Takk-takk 🙂 Ja, ikke sant det ble fint? 🙂 Det ble tatt LAAAAANGT unna, og zooooomet mye, og må holde stille nok, og det klarte jeg ikke 😀 Ja,, hadde vært moro med en tegnes-serie, foto-tegneserie, og kalrt jeg skal bli verdensberømt 😀 Og ha hvertfall 800 forskjellige kjoler, en for hver av de jeg skal treffe i dag.. ;-D Skal kose meg med mat, OG folka 😉 Klemmer i vei, og ha en fin arbeidsdag min venn <3

    20. Vi leste Donald som barn. Det var liksom tegneserien. Da jeg ble eldre leste jeg Tuppen og Lillemor + Archie 😀 Nå ble jeg nesten litt nostalgisk her 😀 Fine blader som ble lest opp og opp igjen. Synd jeg ikke tok vare på dem…
      I dag skal jeg følge Emma på ekstra Taekwon-dotrening. Hun skal være med på oppvisning på lørdag, så da har de lagt inn treninger slik at alle mønster skal sitte 100%
      Gjett om vi gleder oss <3
      Ellers jobber jeg for Dyrebeskyttelsen denne uken og skal fange inn 3 kattunger og en kattemamma 🙂 Håper på bedre lykke i dag enn i går....
      Ha en fortryllende fin tur vennen 🙂 Regner med at dette blir moro for deg og at du treffer mange spennende mennesker
      Mange god-tur-klemmer

    21. Så mang flotte bilder. Det til oslopadda var et bilde som kunne blitt historie av, var de venner? eller hadde de kranglet?? hehe Men mange flotte blinkskudd, med fine speilbilder. Og den siste, når han jager vekk anden..hehe liv og røre i Andeøstebysjø. Kanskje du kan lage tegneserie med alle bildene dine, bli verdensberømt og ha 1700 kjoler hengene, klar til galla! God god tur. Kos deg med mat og nye mennesker. (la du merke til rekkefølgen, hehe) klemmer god tur klemmer…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg