Tråkker i gangene….og plasker med føttene… ;-)

Når man farter rundt i gangene på et konferansehotell, i 18 timer, er det kos at det er noe hyggelig på veggene man går forbi. Ikke så verst kunst her faktisk. TIng som jeg liker hvertfall 😉

 

 

 

Og når vi ikke løper til og fra en forelesning, så løper vi ned til havna her og det fine området, spiser lunsjen vår, og dingler med beina 😉

Vannet var ikke særlig kaldt, og NOEN badet her på mårran,men det var ikke meg…  


Fine omgivelser på “havna”…


Båter man kan leie, på hotellsenteret..

 

I dag er det bankett, og det blir nok noe god mat. Har pynta meg og greier.. 😉

 

Håper du får en fin kveld <3

 

Har du hatt god middag? 

Liker du deg på tilstelninger hvor du skal pynte deg og mingle?

 

 

 

#kunst #bankett #middag #underholdning #pynte #havn #sjø #vann #
27 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Det er et konferansehotell. Ja, var veldig fint der 🙂 Det var en flott bankett. Jeg liker ikke sånt egentlig, må sitte på bord med folk man ikke kjenner og sånt, men det var hyggelig og veldig fin underholdning 🙂 og jeg minglet ingenting etterpå når vi hadde spist. Da gikk jeg hjem, hadde spist og underholdning samtidig 🙂 Klemmer i vei <3

    2. For et fint sted! Hvor er det dere er igjen? Det ser så koselig ut ^^
      Det var absolutt grei kunst det der, likte godt nummer to der 🙂
      Bankett høres stas ut, håper du koste deg ^^ Det er gøy å pynte seg litt og mingling kan absolutt være gøy, men det kommer litt an på settingen. I dag var jeg på en motevisning og der var det litt i stiveste laget for min smak. Det virket som at alle andre kjente hverandre fra før så det ble ikke mye mingling på Ida og meg x) Men men, det var i hvert fall fine klær!
      Klem i fleng <3

    3. folkogdyriskogen: Ja, det har vært utrolig fint på nesten alle måter. LITT for hektisk faktisk, men ellers helt supert 🙂 Klemmer <3

    4. Ååååeeh! Falt pladask for bilde nr 2 ! Det skulle jeg jammen likt å ha på veggen min 😀 Så vakkert sted du er på og høres ut som at du har det som plommen i egget, selv om du har det hektisk ? 🙂 Klem <3

    5. cathrinehenriksen: Ja, nå var jeg endelig hjemme igjen da .-) Litt deilig. Opplevd mye fint,men blir sliten. Kommer innom deg etterhvert 🙂 Klemmer i lange baner 😀 <3

    6. Så flott DU var der på brygga og så flott DET var der på brygga ;-D Jeg likte bilde nr. 2 godt , mye rart i det b.l.a :o) Moro =) Jeg er ikke av typen som liker å mingle når det er for mye folk nei …..Så her blir nok svaret nei . Men en god middag , vel hadde mexikanske kjøttboller i går , grove :o) Ha en super onsdag du nå , klemmer i hauger <33

    7. Helge: Ja, veldig koselig her. Holmsbu er fint også 🙂 Det var nydelig mat i går, tre retter og veldig deilig 🙂 Og i tillegg underholdningen som var strålende. En opplevelse, se dagens innlegg. Ja, mat er dyrt og best å gå på billigbutikkene 🙂 ha en fin dag, nå må jeg fly 🙂

    8. Det er et fint sted dere er på, et koslig sted i vannkanten. Kunne vært i Holmsbu men der er det ikke noe konferansehotell som kan huse flere hundre. Hvor dere er kan du vel si eller er det hemmlig? Middag må man ha men det er ikke alltid jeg gidder og kokelere noe særlig men noe varmt blir det. Mat er dyrt så det lønner seg og fly på salg eller kjøpe stort med deg samme.
      Ha en fin dag.

    9. Fru Stussli: Å ja..det var torsdag ja 🙂 Jeg har vært på noe så vakkert at du aner ikke i dag. DU må få oppleve det en gang. Jeg skal si ifra, så ber jeg deg med 😉 Koselig dag dere har hatt da 🙂 Mange gode nattakklemmer <3

    10. Elisabeth: Sove godt, <3 Jeg har vært på en deilig bankett med mye nydelig underholdning, og nå er jeg sliten. Skal sove 😀 Og siste dag i morgen 😉

    11. margarites: Ja, det var ikke sånn svettevarmt, men jeg bestemte meg for å utnytte siste solrest, og det var deilig med kjole på 🙂 Vært en fantastisk kveld. Jeg må forelle SKIKKELIG om det en annen gang <3 Nydelig underholdning nemlig <3 Jepp, jeg føler meg også lett litt utafor da..i store gjenger .. klemmer nattaklemmer <3

    12. annebe: Jeg er helt enig, liker meg best i små grupper jeg også. Men nå har jeg vært på bankett med 800 og masse fin underholdning og god mat. Og nå er jeg klar for senga. En dag igjen 🙂 Nattaklem <3

    13. Moving On: Ja, deilig å dingle med beina, men det var ikke mange minuttene kan jeg love deg 😀 Ha-ha Ja, vært fine dager og i dag mye underholdning <3 tolkede sanger 🙂

    14. Ser jo helt herlig ut! Håper du koser deg og treffer masse spennende mennesker <3
      Emma lagde pizza til seg og mammaen i dag <3 Så satt vi sofaen og så tv i bare joggebukser og tskjorter 😀 Deilig og befriende lite pynta 🙂
      Det er forresten på torsdag vi skal jobbe litt i Oslo 😉
      Natta lille frodith
      Mange klemmer

    15. Stilig kunst på veggene, kjekt å ha noe å se på ja :)) hvilken fantastisk plass er du på da?? Nå er det natta for Frøken Magnolia! Sov godt <3

    16. Jeg liker å pynte meg og mingle om det er folk jeg kjenner. Om det er bare ukjente føler jeg meg litt utenfor. Og det er ikke så gøy.
      Ser ut som du fortsatt har litt sommer. Her er det nesten høst, og når jeg syklet til jobb i dag, tenkte jeg at nå må jeg snart finne frem hansker. Men det vil jeg ikke enda. Vi er bare i august og dette skal liksom fortsatt være sommer! Klem <3

    17. Fin kunst på veggene og flotte omgivelser . Så veldig sommerlig ut med båter..og du så fin med kjole og bare føtter <3..Jeg er mer glad i å møte, og prate med en av gangen enn sånn mingling 🙂
      Godnattaklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg