Hipp-hurra for MEG! Eller Frodith hvertfall! ;-)

 Neida, jeg har ikke bursdag som du har glemt ;-D  Jeg hadde jo bursdag 18. mai..Og heller ikke har jeg startet tegneserie-blad, selv om det er kanskje noe jeg skal tenke på 😉

MEN jeg tenkte det egentlig var på tide  feire bloggen min litt. Og i år ,som i fjor, så har jeg så klart glemme det litt….Så jeg er litt på etterskudd.. Men den 14. august 2012 skrev jeg mine første ord her inne, og det har jeg aldri angret på. Etter den datoen har jeg vært en energisk og hengiven blogger! Og det er litt meg: GJØR jeg noe, så gjør jeg de skikkelig…til jeg ikke gidder mer. Men mens jeg holder på, skal det gjøres med engasjement. Og DET kan hvertfall ingen beskylde meg for IKKE å ha vært. .. For engasjert her inne på blogg, DET er jeg hvertfall 😉

Men altså, da feirer jeg litt 2-års dag her i dag, og deg gjør jeg med å reposte mitt første lille innlegg: 

 

Min første skoledag

Overskriften skulle vel tilsi at jeg er en 6 år gammel jentunge,eller mor til et barn som snart tar fatt på sin første skoledag. Men neida, her sitter en langt eldre “jentunge”, med masse sommerfugler i magen.. Og årsaken er opprettelsen av denne bloggen. Litt skummelt er det å begi seg inn på noe slikt. Mest på grunn av de tekniske tingene, som jeg ikke skjønner filla av ennå, men også fordi jeg ikke vet hva det vil si å HA en blogg. Men siden jeg har lest blogger en stund, har fått behov for å lage lengre og lengre kommentarer i andres blogger, så har jeg innsett at jeg kanskje har et behov for å komme med noe mer på egenhånd. Så nå har jeg altså tatt mine første skritt inn skoleporten i dag: Med gul ransel, som foreløpig inneholder litt for tunge og vanskelige bøker, og med LITT bankende hjerte  gleder jeg meg til å treffe de andre i “klassen”.

 

 

Ja det var de første vaklende skrittene jeg hadde, og siden har det vært mange skritt, på etterhvert mer STØ bein…

Så hipp-hurra for Frodith-bloggen, jeg skal jammen spise litt kake i dag, og det blir IKKE cyber-kake 😉

 

Var du spent når du begynte å blogge?

Har du feiret bursdag for bloggen din?

 

 


 

#bloggbursdag #feiring #spent #skoledag #forventing #erfaring #førsteinnlegg
51 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Jeg blir!! Uansett om jeg blir litt smålei innimellom, så finner jeg ny giv i meg selv, for ER det kjedelig, så får jeg gjøre det litt moro selv, og da blomstrer kreativiteten igjen 😀 Tusen takk for rosende ord, jeg håper å være en litt spesiell blogg, så glad hvis noen synes den skiller seg ut 🙂 Stor glad klem fra meg <3

    2. Tre ganger hurra for verdens beste Frodith! Jeg er veldig glad for at jeg fant bloggen din, du er nemlig helt annerledes enn de andre bloggene jeg leser, og det på en bra måte 😀 Jeg har sagt det før, men man blir alltid glad av å lese innleggene dine. For ja, du er virkelig engasjert i det du gjør! Det synes godt her på bloggen og vi trenger noen som deg her i blokka <3 Du steller i stand så mye gøy og det tror jeg veldig mange koser seg med å setter pris på!
      Så jeg håper du blir her i lang tid fremover <3 Stor klem 😀

    3. ladyaugust: Så bra å høre du er som en virvelvind egentlig, for det betyr at du er frisk som en fele hvertfall 🙂 Og DET liker jeg <3<3 Ja, nå er det så stort at jeg lurer på hvordan jeg skal får det til jobb 😀 Hi-hi..Tar resten i dag 😀 Brukt snart 4 dynetrekk.. Ja, tenke er fint, sånn akkurat NOK 🙂 Ja, tenk at jeg sov!!! SÅ leeeenge 😀 Godsøsklem tilbake <3

    4. Tonje: Så koselig du liker den,det er jo det jeg håper, at folk skal kose seg når de kommer hit 🙂 Da er den feiret for i år altså, ingen mer kake for DEN før neste år 😀 God morgen klem! <3

    5. Mooornings søs 🙂 Ja det er dobbel skolestart og bandet er i gang og masse å gjøre her hjemme i tillegg til ting jeg finner på så det går i en virvelvind skal jeg love 🙂 Åååå det blir sååå fint på kontoret ditt søs, med nytt teppe og kos med bilder, for det er viktig å lage det fint så man blir glad der man er maaange timer hver dag <3 Luuure søs <3 Is og lakris og hekling er digg. Jeg sovna grytidlig(før ett i går kveld) så her var det ikke mye fest. Tegna litt med Engelen og tenkte og å tenke er bra for da kan man komme på så mye rart 😉 Ha en nydelig søndag når du våkner, for du sover kanskje ennå? Goooodsøsklæm <3

    6. Å håy!!! Grattis med 2årsdag!! Det er alltid så koselig å lese bloggen din Frodith, du lyser liksom opp hver en krok, du :-))) Stoooor nattaklem herfra <3

    7. ladyaugust: Takk 😀 Er du så travel om dagen søs? 😮 Jeg har skikkelig god-dager på jobb, og her hjemme koser jeg meg også. Hekler og blogger og sludrer og løper ute halve dagen og tar bilder 🙂 vært i byen i dag og tatt bilder med søsteren vår 😀 Og teppe mitt, skal være på arbeidsplassen min på jobben. Har hengt opp bilder og skal ha rye 😀 Litt andre forhold nå, og jeg skal gjøre alt koselig rundt meg, og starte på nytt. Nye arbeidsoppgaver: -ny giv: – nytt teppe 😀 I dag har de fest over her…skal vel hekle hele natta jeg da og spise is og lakris. Jeg feirer nemlig bloggen vettu 😀 Ja, var det ikke flaks at vi begynte å blogge begge to? Plutselig var familien forent på et VIPS liksom, når vi skjønte at vi var søstre 😉 Gleder meg til å høre om alt du styrer med. Kos deg du også dag, og ikke stresse FOR mye. Klemmer snopklemmer, søsklemmen og et par til <3 😀

    8. GRATTIS !!! Den holdt jeg på å overse for jeg har vært overalt på en gang liksom 🙂 Bare tenk hvor fort tiden flyyyyr 😀 og jeg er sååå glad for at du begynte å blogge for da fant jeg deg <3 Nyyydelig teppe du holder på med foresten, her har jeg hekla null liksom, jeg har ikke tid til noen ting liksom. Gooood lørdagskveld kjære søs <3 klæmmings <3

    9. Helt enig med deg , er mange flotte vakre mennsker man aldri ellers hadde truffet ikkje sant <3
      Det blir superduper kos vet du:)
      her skal eg slenge i meg litt maten og slappe åff <3

    10. cuskima: Ja, ikke sant, fantastisk dag <3 Og jeg har kost meg så VELDIG etter jeg begynte bloggingen. Har utfordret meg selv hele tiden på å bruke meg selv kreativt 🙂 og finne på nye ting, nye temaer, og det største har vært å bli kjent med så mye fine folk. VI kommer helt sikkert til å treffes vet du 🙂 Det blir superkos <3 Da feirer jeg videre bittelitt her, og lager teppe større :-DSkal tross alt fylle nesten et helt kontor 🙂 KLememr i alle spannene 😀

    11. Nemi Rebella: Takkk for det 🙂 Nei DIN synes jeg vi skulle feire litt, gå å sjekke når den ble født da 😀 Jeg var spent på alt det digitale, om jeg ville finne noe å skrive om, om noen ville lese det jeg skrev, og om jeg ville klart alt sammen 😀 Og nå vet jeg at det er MYE jeg klarer…Må lære meg lit mer om header-laging kanskje ha-ha… og litt om videoer… Klemmerivei <3

    12. passion4lifeandtravel: Ja, tar litt tid, og litt for MYE tid noen ganger. Men jeg har funnet noen løsninger på hvordan jeg kan gjøre ting litt lettere i travle perioder, for jeg synes det er så kos å være innom bloggen LITT hver dag 🙂 Litt mer bilder, ikke svare på egne kommentarer, men heller besøke andres blogger osv.. Før gjorde jeg ALT hele tida, men i ferien måtte jeg se at jeg måtte velge litt, på tur og sånt 🙂 veldig gøy å blogge <3 klemmer <3

    13. Er SÅ glad for at du fant en fantastisk dag å starte blogg på 😛 <3
      Likte godt å lese ditt første innlegg 🙂 Veldig morsomt å se at du er i samme ånd enda.
      Eg er superglad for at eg fant deg rett før jul og at vi ble kjent og nå faktisk er naboer i i blokken<3
      Vi har jo prøvd noen ganger å møtes vi og får det nok til etterhvert regner eg med. Og det GLEDER eg meg veldig masse til <3
      Hipp Hurra for bloggen din sin fødselsdag:)
      klemmetingene i haugevis og kose deg med bøtter med kake <3<3<3

    14. HUZZAH og grattis med dagen snuppa <3
      Hmmm, jeg husker ikke om jeg var spent... Det er jo leeenge siden! Jeg har ikke feira bursdagen til bloggen min nei, he he. Tror kanskje det er en dag som bør foregå i stillhet, LoL :3

    15. Ja, jeg synes det er like gøy, det eneste er at blogging tar en del tid, og det skulle jeg gjerne ha hatt ennå mer av, det hender jo en må prioritere andre ting en bloggen, men morsomt…JA, ALLTID <3 Dessuten har det vært viktig for meg at bloggen skal være et sted jeg skal bruke når jeg har tid og lyst, ikke føle at jeg må blogge...og det har jeg heller ikke følt, alltid gøy å blogge!!!! <3 <3 Klemmer <3

    16. Therese Bråthen: Nei, det er jo ingen garanti at man matcher på utsiden..Sånn er det jo bare 🙂 Men koselig med mange 🙂 OG koselig her inne <3

    17. cathrinehenriksen: Ja, ikke sant, moro med en gang <3 Jeg elsker å blogge, finne på nye ting,utfordre meg selv, være kreativ, leke, bli kjent med folk. HELE opplegget rett og slett 🙂 Jeg håper jeg har gledet noen på min vei, i tillegg til meg selv 🙂 Stor lørdagsklem med begge armer <3

    18. annebe: ÅÅ, det var nesten dagens kompliment, jeg rødmer nesten av glede her jeg sitter 🙂 Så kos at du mener at blogging ikke ville vært det samme uten meg. Jeg skriver jo for at jeg elsker å skrive og tegne, men OGSÅ elsker jeg den kontakten man får her inne. Jeg koser meg med alle de jeg blir kjent med, og det er jo DERE som gjør at jeg har lyst til å fortsette. Deg har jeg blitt kjent med den siste tiden, og det har vært supert <3 Jeg blir her, det kan du være trygg på:-D Har mere sprell på lur jeg 🙂 Stor lørdagsklem tilbake <3

    19. Merevil: Takk for det 🙂 Koselig at folk trives med at jeg HENGER rundt her… 😀 Og sporene legger man igjen hvis man har lyst. Jeg trives med den lille gjengen min her inne, både de som kommenterer og ikke 😀 Ha en fin lørdag <3

    20. Helge: Ja, du har nå holdt til inne på min blogg hvertfall i 1, 5 år ja 🙂 Det er jeg sikker på. Og du har vært med på mye her av forskjellige ting. Og det går fint an å være bloggløs blogger, det har du jo sett 🙂 Og koselig at noen leser som selv ikke har blogg 🙂 Ha en fin dag du!

    21. Anonym: Oi, det var koselig sagt da 🙂 Moro å høre det 🙂 Ja, nå er jeg litt usikker på hvem dette er som skriver her, men du har sikkert en fin blogg 😀

    22. passion4lifeandtravel: Oi, du har holdt på lenge du 🙂 Og det er like gøy ennå? Jeg synes jo fremdeles det er veldig moro, og jeg finner stadig nye ting jeg har lyst til å prøve 🙂 Tusen takk for rosende ord, jeg blir så glad når folk liker å lese bloggen min, og at de trives her inne 🙂 Store klemmer tilbake og fine lørdagen <3

    23. Mariann Sæther Tokle: Jeg var veldig spent på alt, det tekniske var skummelt og lurte på om noen kom til å lese den 😀 Og noen gjør jo det 🙂 Blir moro framover også 🙂

    24. Nei, den ser jeg kjempe godt 🙂 Har møtt ei jeg også faktisk 🙂 var kjempe koselig, men vi hadde ikke like bra kjemi uten for bloggen som vi hadde på 🙂 Så det var litt spesielt 🙂 hehe

    25. Moving On: Jepp, her har jeg feiret skikkelig i dag 😀 Med is og drikke og tur på kafe og fotosafari 🙂 Og blogging, det skal jeg nok gjøre en stund til 🙂 Koser meg sååå 🙂 Ha en fin dag du også <3 klem <3

    26. Susns sang og smurferi, fjoll : Så kos at du synes det, det er jo det at folk koser seg her, og at jeg koser meg selv, som gjør at det er så moro :- ) Så jeg fortsetter nok i frisk energi videre jeg 🙂 Ha en fin lørdag 🙂

    27. Grete: Ååå, jeg synes det er såå koselig hvis jeg er en av grunnene til at du ikke ville slutte 🙂 Kjempekoselig! At du er spent på hva jeg har, og at ting ikke blir kjedelig 🙂 Jeg kommer til å holde på en stund jeg, selv om jeg blir litt lei innimellom, så driver jeg meg selv til å gjøre nye ting og finne på nye ting, som gjør at det SJELDEN er kjedelig 🙂 I dag har jeg tatt masse bilder med søsteren min, og det var kjempekos, og blir nok noen bloggbilder av det 😀 Stor lørdagsklem p vei <3

    28. Du så absolutt en engasjert og aktiv , men ikke minst koselig “elev” her inne i blogg verden =) En elev som de fleste lærere eller andre elever , vel egentlig alle kan like . Så ja du er likanes kan man trygt si og jeg synes det var bra du tok ditt første steg inn i blogg verden . For du har nok gledet veldig mange her inne på de to årene. Så vil jeg bare gratulere deg da :o) Jeg har ikke feiret bloggen min før her inne , men tenkte å gjøre det neste gang den fyller år . For det er noe jeg har tenkt på en stund nå =)
      Å ja , jeg var også litt små spent da jeg begynte å blogge , synes det var moro med engang :o) Kose deg med ekte kake du nå , og ha en fin lørdagskveld , klemmer fra meg <33

    29. Gratulerer <3 Jeg elsker bloggen din, blogging hadde ikke vært det samme uten deg 🙂 Gøy at det er noen som viser litt entusiasme, det er smittende..:)
      Ditt første blogg innlegg var tusen ganger bedre enn mitt første...hehe..
      Håper du fortsetter i mange..mange...år.. Lørdagsklem fra meg <3

    30. Gratulerer med bloggbursdag! Jeg er veldig glad for å ha deg her i bloggverdenen, selv om jeg tidvis er elendig til å legge igjen spor. 🙂

    31. Gratulerer – har ikke egen blogg men det har blitt noen hundre kommentarer fra meg på div blogger. Husker ikke dato for min første kommentar til bloggen din, sikkert 1,5 år siden eller mer. Har kommentert blogger i over 2 år veit jeg med sikkerhet. Sikkert flere enn jeg aner som leser det jeg skriver, er enda ikke blitt avslørt. Ha en fin dag.

    32. Gratulerer med blogg bursdag! 🙂
      En skikkelig blogger er du virkelig. En awsome en faktisk 🙂
      Hatt flere blogger jeg da, husker ikke når jeg begynte.
      Sikkert 2012 med den første :p

    33. Hipp Hipp Hurra for bloggen din <3 Jeg har fulgt den i 1 11/2 år og er så klart veldig glad i den <3
      Gratulerer så mye! Bloggen din er inspirerende, tankevekkende, god, varm, kjærlig, kreativ og morsom, og du er bare herlig <3 <3
      Jo da, jeg feirer bursdagen til bloggen min med en liten kavalkade hvert år, passion4lifeandtravel bloggen min så sitt lys 29 mars og den blir 4 år, og jeg trives med den og <3 Massevis av klemmer fra meg til deg <3

    34. Hurra for deg:) Nei, jeg har ikke feiret bursdag for bloggen, jeg feirer jo ikke egen bursdag en gang:) Var vel egentlig ikke så spent når jeg startet for visste ikke hva jeg gikk til, er kanskje mer spent nå enn jeg var da:)

    35. Hurra for 2 års dagen din litt på etterskudd!:D
      Aner ikke når jeg startet, men kanskje 1 år siden snart eller blitt? haha
      Du får ha en fiin bursdagsfeiring frøken!:D
      å kooos deg med kake!:D

    36. Therese Bråthen: Takk for det, jeg synes det har vært strålende moro! Kost meg masse og truffet så mye fine folk 🙂 Og mange av dem på utsiden også <3 Angrer ikke et sekund på detre 🙂 Ha en fin lørdag 🙂

    37. Gratulerer med 2års dagen for bloggen din, Frodith! Hipp, hipp, hurra! Jeg glemte 1års dagen for min blogg, kom på det litt i ettertid. Men det er morsomt og min skulle jo bare vare et år, men så klarte jeg ikke å slutte! DU er en av grunnene til at jeg ville fortsette, for jeg setter stor pris på innleggene dine. Slår på maskinen med spenning, og lurer på hva du har funnet på i dag? Og innleggene gleder like mye hver gang. Ærlige, morsomme, ettertenksomme og masse fine bilder å glede seg over. Stå på og fortsett med blogging, for DU gleder mange med å være her 🙂 Stor klem <3

    38. Min matgale verden: Ja, for meg har den betydd veldig mye hvertfall. Jeg har fått flere nye venner, som jeg treffer på utsiden også.Og det er så herlig. Folk som har gitt meg en ny dimensjon og beriket hverdagen min rett og slett 🙂 Jeg er så glad for alle dere jeg har møtt, og kommer til å beholde kontakten, om jeg noen gang skulle finne på å slutte med blogg… Men det skal jeg jo ikke..slutte altså 😀 Ikke før jeg blir gammel og grå, og vi får nok tid til mange flere turer i ekebergparken før den tid ;-D Hi-hi. Herlige Kjerst <3 Nå skal jeg ut på fotosafari med søsteren min 🙂 Ha en herlig lørdag, med kake og alt du vil 🙂 Klemmer glade klemmer <3

    39. Hipp Hurra for Frodith bloggen! Jeg er veldig glad for at du startet denne bloggen, for bloggen din er jo en del av hverdagen blitt den. En daglig dose en MÅ ha….Av humorsitiske, ettertenksomme, spennende og inkluderende innlegg. Bloggen din er deg, og du er bloggen din. Du er den første blogger jeg virkelig har truffet og blitt ordentlig venner med. Før har bloggvenner kommet og gått, men ikke du…du ble værende, og vennskapet forsvant ikke, det ble forsterket med virkelige møter. tenk hva bloggen har gitt oss….. Hvem i all verden skulle jeg ellers ha løpt rundt i ekebergparken med?? Hipp Hurra, og må du aldri slutte 🙂 Tror jeg må feire med litt kake i dag jeg og:) klemmerbursdagsklemmen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg