A photo a day- Dag 8

 

 

Six o`clock

 

Jepp, her hekles det videre, og innimellom spises det is, for å feire bursdagen til bloggen….

Og som du ser er tema six o`clock , og det er vel ingen tvil her om at på klokka SEKS, så lå det en krone- is …og at heklepinnen HELT KLART ligger og peker  på “6-tallet-” ?? Ingen tvil? 😀

Vel det betyr, at det er tid for is…IGJEN….

 

 Er du glad i is?

Finner du unnskyldninger for å spise godterier?

Er du med på foto-challengen?

 

#foto #utfordring #challenge #is #sixoclock #seks #klokka #spise #kroneis #hekling
25 kommentarer
    1. bentemay: Takk for det 🙂 Ja, her ble en del is, men jeg er MER svak for sjokolade egentlig, men det er liksom ikke LOV 😀 Men is er litt tillat er det ikke? 😀 Ha en fin søndag du også 🙂

    2. Engla: Ja, teppe og is, det er tingen. feirer bloggen med is, og finner unnskyldninger hele veien for MER is..Og nå stod jo heklenåla på kl seks og is-tid, så da var det helt klart bare å sette igang 😀 Jeg har heklet en kjemperye snart nå, skal dekke hele kontro-gulvet 🙂 Veldig glad for at du ELSKER bloggen min Engla, jeg koser meg jo så med dere bloggvennene mine og all moroa her 🙂 Og VI må sees igjen snart 🙂 I høst 🙂 Klemmer til deg min venn <3

    3. Gunnipi: Jeg også, spiser is HELE tida..om sommeren..Og om vinteren, så buker jeg jammen den som unnskyldning da også for å få meg noe godteri, som jeg later som er litt sunt liksom 😀 ha-ha

    4. lisbeth: Jepp, og jeg har bare spist to nå, en for å feire bloggen min før i dag, og EN nå i kveld…Har vel to igjen i dag 😀 Eller om jeg sparer de til i morgen 😀 Hi-hi Jeg trenger ingen unnskyldninger, men finner de allikevel opp 😀 Hm… Ha en herlig lørdagskveld du også Lisbeth <3 Klemmer <3

    5. Herlig teppebilde 😀
      Og i min favorittfarge a gitt!! (hmmm hvis det ikke har gått over til å bli gult, hihi)
      Gratulerer så mye med bloggdagen vennen min <3 Jeg ELSKER bloggen din!!! Har desverre ikke hatt tid til å titte innom så ofte som jeg skulle ønske i det siste, men skal ta det igjen 🙂
      Kos deg og nyt kvelden og isen (e)
      Stoooor klem fra Engla

    6. Så fint foto 🙂 og neida du trenger ingen unnskyldning for å spise is. Og som fotoet viser, så skal du spise fire is 🙂
      Jeg spiser ikke noe særlig is, er ikke så glad i det. Men kaker og snop, det er godt det, og jeg spiser godsaker når jeg vil 🙂
      Ha en superfin lørdagskveld 🙂
      Klemmer

    7. Oslopadde: Kryddersalt?? Hva betyr det? Spennnede 😀 Jeg hekler jo hele tiden om jeg ikke er og flyr i byen 😀 Nå skal jeg fortsette, må bli ferdig til mandag 😀 Må pynte fint vet du 🙂

    8. Super klokke 🙂 Og teppet ditt er jo snart ferdig, jo – du er flink og kjapp, må jeg si 🙂 Jeg prøver å lage kryddersalt her. I skrivende stund tviler jeg litt på om jeg kommer til å få det til. Skal ut og snu litt på det nå….

    9. Jeg er veldig glad i is 🙂 Bare det ikke blir for mye 🙂 hehe det kan til slutt bli veldig kvalmende 🙂 Finner som regel på en unnskyldning 🙂 haha
      Har aldri hatt det før, men veldig morsomt å følge deg på dette 🙂

    10. passion4lifeandtravel: Nei, du skjønte at jeg måtte ta en is kl 6 😉 Neida, trenger ikke MYE unnskyldninger jeg heller…men jeg er flink til å lage dem likevel 😀 ha-ha Lørdagsklem <3

    11. cuskima: Så kos du liker teppe da 🙂 Det hjelper 😉 Det skal ligge på kontoret mitt på jobb, og nå er det ganske stort blitt 🙂 Klemmer <3

    12. cathrinehenriksen: Ja, is er min største svakhet, og NÅ måtte jeg jo bare 😀 ha-ha. Den peker på is nesten hele tida her 😀 Du burde unne deg litt mer kos Pippi, for du trener jo så mye at DA kan man hvertfall kose seg litt 🙂 Klem <3

    13. Hahaha ….genialt ;-D Du er så kreativ =) Is ja , haha ….ta deg en is du nå :o) Jeg er ikke så veldig is glad , bare en sjelden gang . Er ikke med i utfordringen , men har vurdert det mange ganger og er ennå ikke ferdig vurdert ;-D Ja , jeg KAN finne på unnskyldninger en sjelden gang , hvis man er syk f.eks skulle det bare mangle at man tar en is . Men ellers er jeg nok litt streng da …..:-p Klemmer Frodithen som holder handa godt fast i isen sin <33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg