Cynaracardunculus <3

Bare et ganske stort og rungende HURRA, for verdens beste Cynaracardunculus. Damen med den sterke stemmen. Jeg snakker ikke om sangstemme, for den aner jeg ingenting om. Men Cynaracardunculus har verdens sterkeste stemme sånn rent generelt. Hun er sterk, tøff, sint, myk,  vakker, engasjert og full av lilla MOT. Og mer vil jeg ikke si i år 🙂 

Hun fikk et langt og utfyllende bursdags- innlegg i fjor, og det kan du lese HER om du vil. Og da blir innleggene noe kortere året etter 😉  Så ii dag vil jeg bare rope høyt HURRA, og si at jeg håper jeg ser deg litt mer og oftere på blogg igjen snart!! Miss you <3

Gratulerer med dagen du som henter stjernene <3 

Håper du får en vakker dag, med dine kjære, slik bare du kan lage en dag <3

Store burdagsklemmer fra meg <3

 

 

#bursdagsinnlegg #bloggvenn #gratulerer
11 kommentarer
    1. Peppermint Mayhem: Så koselig at du kom innom og så dette da 🙂 Jeg laget ikke noe stor ståhei, og varslet deg bare på den lille google-saken. Så du den? 🙂 Jeg skjønner ikke helt den skjønner du, det greiene med den kontoen. Fint du blir glad, jeg mener hvert ord, og jeg savner deg her inne. Den sterke stemmen er liksom ikke så mye her 😮 I dag skal jeg bare gå, løpende var i går. Og nå blir det nok en stund til igjen 😉 Finner stadig unnskyldninger for å slippe vet du 😀 Klem på deg <3

    2. Kjære skjønne (a)frodithen 😉 Jeg takker og bukker for ,de alltid så velvalgte og ikke minst treffende beskrivelser av meg -uten at jeg skal være særlig innbilsk- så høres det så fint ut når det kommer fra deg <3 Tusen takk for oppmerksomheten du ,og bare du kan klare på denne måten.Håper du får en fin dag ,løpende (??) eller gående + minst en ny opplevelse.

    3. Tattavkvinnene: Ja, det ser ikke ut til at hun har vært her, men det er ikke så farlig. Hun er lite på blogg nå, var masse før. Men kommer hun en dag, så ligger den der 🙂

    4. cathrinehenriksen: Ja, jeg skrev så langt i fjor, og gjør ikke det hvert år. Jeg er slett ikke sikker på hun kommer innom her, men kanskje hun dukker opp og da er det kos med et lite innlegg tenkte jeg 🙂 Klemmer tilbake fra en sliten Frodith <3

    5. Anita Berge blogglisten_b4f2d2: Ja, gratulerer til henne. Hun er ikke ofte på blogg mer, var mye før. Men jeg tenkte det var kos med en liten gratulasjon likevel 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg