A photo a day – Dag 17

 

In my bag

Det sies at man kan ta en dames veske, og ut fra innholdet i den fortelle hvem hun er.. Vel jeg vet ikke hva dette innholdet forteller om meg, annet enn at jeg er veldig sterk i rygg og nakke etterhvert…. at jeg er forberedt på det meste… og at jeg var snabla klok som kjøpte veske av Lisbethpedersen.blogg.no. For hun lager vesker som man kan bære elefanter i ;-D

Innholdet mitt er ikke mindre enn: 

To neglelakker, tre Dent Oi, en nesespray, lommetørklær, kamera, nøkler, mobil, to briller, lommebok, 5 USB-pinner, mascara, solstift til operasjonsarret mitt, nettbrett, lader, gnagesårplaster, hodepinetabletter, kopikort til jobb, penn, kamera og en turban!! Og noen ganger kan det godt være to par solbriller (enda jeg bruker jo nesten ikke solbriller en gang…) og en genser kanskje 😀 

 

Godt jeg har denne fine veska under her å bære i 😉


Vesken fra LIsbeth, og hunden til Kjersti 😉

 

Har du mye i vesken din?

Har du mye UNYTTIG i vesken din? 😉

 

 

#foto #iutfordring #photochallenge #bag #veske #sterk
48 kommentarer
    1. cuskima: Ja, ikke sant, jeg tok like greit alt UT av veska. Og alle kvitteringer, bussbilletter og BØSS er vel ingen interessert i å se? 😀 Det FÅR dere ikke se hvertfall 😉 Min veske, mine regler 😉 Hi-hi. For jeg har ALT det du har, og garantert en del ekstra. Knuste kjeks har jeg ikke, men ofte litt nøtter som ligger og flyter og sånt 😀

    2. Moving On: Flyr bare rundt med et plastkort i lomma du da? 🙂 For penger må man jo ha med…nesten alltid.. JA 😀 Heter det ikke det? Brillepuss? 😀 Sånn til å pusse briller med? 😉

    3. Helge: Ja, jeg har hatt sekk innimellom jeg også, og det er lurest, jeg blir helt SKAKK av å fly rundt med alle disse tingene i en veske.. Jeg må jo ALLTID å kamera og sånt 😀 Plutselig er den noen gode bilder å ta 🙂 Jeg vurderer å gå over til sekk jeg også, slutte med veske, for jeg har for mye ting som må med og som sagt, ryggen tåler det dårlig.

    4. veldig rydding veske hahaha
      eg ahr knuste kjeks sminkepung,hundrevis av klyper til hår og bla bla
      noen ganger har eg hauger med bussbiletter og eg ahr termos på jobb osv

    5. Bruker for det meste sekk men det er slags veske. Spørs hva jeg skal men vanligvis har jeg nøkkler, telefon, kulepenn, lommebok og kanskje en ekstra jakke, pakker litt anderledes når jeg skal på tur, da blir det en liten thermos(drikke),litt niste, kamera og div kart/papir. Men noe jeg alltid har med meg er en bærepose.

    6. Mona: Ja, mange USB 😀 har hatt mye jobbgreier på det, ting jeg laget til elever tidligere 😀 Det er bare ræl det jeg har også, og ikke nødvendig i hele tatt 😀 Og jeg vet nesten ikke hvordan det er kommet oppi veska der 😉

    7. Haha, artig å se at jeg ikke er alene om å ha litt mer enn to ting i vesken. Har mye likt som deg (minus neglelakk) men har i i stedet neglefil, negleklipper og øyedråper. Utrolig mye ræl jeg ender opp med inimellom, da må det opprydning til:D Mange USB pinner du hadde da:D

    8. Therese Bråthen: Nei, lønner seg å ha liten veske 😀 Og jeg har egentlig litt stor veske, derfor blir det mye i 😀 Den er TUNG!! 😀

    9. cathrinehenriksen: Ja, turbanen har bare blitt liggende der 😀 Mye bare har blitt værende etter at jeg har vært noen steder. Og uten at jeg tenker på at det ligger der 🙂 Og jo større veske, jo mer havner i den ;-)Ha en smashing dag <3 Klemmer i vei <3

    10. Oi tre dent , solbriller og sånne data greier , neglelakk til og med ….ja var litt mye forskjellig her . Men hvem går rundt med turban i veska , jo det er deg 🙂 Hehe ….det var moro da , litt uvanlig ting å ha i veska . Jeg har ennå mindre veske enn deg men jeg har muligens ennå mer i den da :-O Har en haug med sminke , det meste er unødvendig ….og mye anna som egentli er litt nødvendig , slik som kamera , almanakk og mobil =) Ha en super duper start på uka , klemmer i vei <33

    11. Tattavkvinnene: Ja, mye av mitt bare ligger der også 🙂 bruker aldri 😀 Men PLUTSELIG en gang innimellom bruker jeg det kanskje 😀 Og noen ganger husker jeg ikke at det er oppi der… Ja, du får slenge med ladere, tabletter og plaster du også 😀 Godt å ha 🙂 Ha en fin mandag Sara 🙂 Klemmer <3

    12. Oooi! Du hadde mye rart i vesken din! Jeg måtte stoppe opp for telle de usb-pinnene et øyeblikk der, du har flere i veska de enn hva jeg eier totalt x) Haha, gøy!
      Gnagsårplaster, lader til telefonen og hodepinetabletter burde jeg få slengt oppi min også. Veldig kjekt å ha med seg 🙂
      Jeg har nok masse undøvendig i veska mi jeg også, blant annet små våtservietter og en mini-hårbørste. Mange har sikkert ikke brukt for det, men jeg bruker begge deler *jåle* 🙂
      Ha en fin start på uken <3 Klem

    13. Moving On: Ha-ha 😀 Bare vent til du må ha briller også du 😉 Og da også kanskje brillepuss…og matpakke…. og lommeboken da, hvor er den? Nei, veske må jeg ha 😀 For jeg har ikke bil 😉

    14. Haha ja du er forbredt på det meste ja!:)
      Ikke værst.
      Bruker ikke veske jeg.
      Eller når jeg skal noe bevist gjør jeg, men ikke utenom det, mobil og nøklene blir puttet i lomma!:) Haha

    15. Nemi Rebella: Jeg har mer rot jeg også, kvitteringer etc, men det var jeg SIKKER på ingen ville se 😀 Ha-ha Mandagsklemmen med begge armer <3

    16. ninaoglivet: Nei, bare noe småtterier oppi her 😀 Blir sterk jeg også, og kan drepe en LITEN mann hvertfall med min 😉 Du får ta deg av de større folka ;-D he-he Ha en herlig dag NIna <3

    17. Oii du hadde neste ikke noe vesken du da 🙂 Hos meg flyter det nesten over og er tung som er mursten og kan myrde en person med den.
      Har altifra spenner til bleier og tannpirkere.
      Ha en flott mandag forresten 🙂

    18. karenmarenmette: Det er ingen som har utfordret meg, jeg bare begynte fordi jeg hadde lyst. Men NÅ utfordrer JEG deg 🙂 Hvis du trenger en liten puff i rumpa. Herved er du utfordret. Jeg har bare oppfattet det som at man kan gjøre sånne hvis man har lyst, challengen består i klare å gjennomføre liksom 😉 Ha en flotters dag du også 🙂

    19. Heiane så mye dill! 😉
      Jeg har nesten ingenting oppi. Litt av den grunn at jeg finner aldri det jeg skal ha om den er stappet til randen XD

    20. Fornuftig dame det her 🙂 utstyrt for ei kvar anledning 🙂 opptatt av å vere fresh, frisk og alltid beredt til å dokumentere.. Kjempe artig dette med fotochallenge. Håpar eg blir utfordra til det 🙂 morsomt 🙂 ha ein superduper dag, Frodith 🙂

    21. Anita Berge blogglisten_b4f2d2: Av og til har jeg sekk i TILLEGG 😀 Ha-ha…aldri NOK plass liksom.. Typisk NOEN av oss hvertfall 🙂 Ha en kjempefin dag Anita 🙂 Klemmer <3

    22. tujanka: Ha-ha, er ikke ærlig i hele tatt!! Det er masse kvitteringer i tillegg, men hvem har interesse av å se DET da 😀 Ha-ha..nei, de får ligge nedi der og vente, og alt innholdet nedi der igjen, og ingenting kastet. Jeg ER rotete, og det kan man se av alle de unødvendige tingene her og TRE åpnete Dent-pakker 😉 Veska skal dessuten vaskes, for DET trengs.. Jøss, ja spent. Vi er statlig, og jeg heter ikke lenger lærer en gang, men spent på deres vegne. Og undervise skal jeg med tid og stunder, når deltidselvene kommer 😉

    23. Fru Stussli: Nei, ikke sant…Det blir bare mer og mer, etter hvor stor veska er 😀 Og man trenger liksom ALT. Heldigvis slipper jeg å bære andres ting i tillegg 😀 Har nok med mitt eget 😉 Og leter stadig rundt nedi der og tror jeg har glemt igjen mobilen her og der osv… Jeg trenger tydeligvis mange ting for å bevege meg litt utafor dørene 😀 Ha en flott dag du også Bente 🙂 Håper formen er bedre på dere fine Stussliene <3 Klemmer på vei til deg <3

    24. Min matgale verden: Ja, den er det plass til Bonnie i 😀 Men hun ville neppe vært oppi der, med alle de Oi-oi-Dentene:-D Nei, heldigvis ingen veskehund ;-D

    25. Min matgale verden: Jada, jeg har begynt på alle tre så klart. Og DET sier kanskje noe om meg? 😀 Grådig, godtehungrig, rotete… osv. Jeg viste ikke fram alle papirene som bare ligger oppi der 😀 De gjelds ikke 😉 Ha en fin mandag du også 🙂 KLemmer <3

    26. veska di var nesten lik min gitt 🙂 jeg har også mye rart i veska mi, i tillegg til mye av det du har, så har jeg også alltid ekstra linser og linsevæske 🙂 prøvde meg med ei lita veske, men bytter sakte men sikkert over til ei større for hver gang jeg drar noe sted 🙂 er vel det mest typiske for oss jenter det tror jeg 🙂 ha en knakende fin dag 🙂 Klem

    27. Du trenger nok veske man kan bære elefanter i! Men er du heeelt ærlig nå? Ingen skitne tannpirkere, løse mynter eller saltposer som har vrengt sjel og innhold? Men er og mulig det rr jeg som burde lagt inn vask og vedlikehold på mine vesker;) Ha en flott mandag, ser det skal være streikeløsning nå, uhyre spent på resultat!

    28. Wow, det er ikke småtteri du bærer på.
      Jeg er så dårlig på å bruke veske, men når vi reiser pleier jeg ha det. Det som alltid skjer da, er at de andre (Hr og barn) dytter diverse ting opp i min veske og til slutt bærer jeg alt. 3 telefoner, 3 lommebøker (Hr bærer sin selv) 1 gameboy, 2 nettbrett, tørkepapir, nesespray, hodepinetabletter, mp3-spillere, hodetelefoner, bøker, kart osv….. Åsså blir jeg hoppende sinna når jeg må lete etter ting mellom alt mulig.
      Ha en fortryllende start på uka!!
      Mandagsklemmer

    29. Og så glemte jeg å si at vesken fra Lisbeth antagelig er så sterk at du kunne fått plass til Bonnie der og 🙂 Hvis hun hadde vært en veskehund da….men det er hun heldigvis ikke 🙂

    30. He he, tre dent gitt 🙂 Så nesten ut som du hadde begynt på alle tre og:) Og to neglelakker, hihi, utrolig hva vesker kan romme, og veldig gøy å se. Jeg tør ikke tømme min veske, for min er full av matvarekvitteringer som jeg bare MÅ ta litt vare på 😉 Ha en fin mandag. klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg