Flodhest i solnedgang.. ;-)

Ja, nå så du nok for deg den berømte “Elg i Solnedgang”? Bildet som mange kjenner av en fin elg-silhuett mot en vakker solnedgang? Eller så kjenner du meg litt bedre etterhvert, og vet at flodhesten….det er meg. Og JESS, jeg har løpt!!

I dag, iført rosa joggesko, sprang jeg hjem fra jobb med en kollega. Og skrittene var som vanlig kadonk-kadonk… MEEEN jeg løp i det minste. Så jeg klapper meg selv KRAFTIG på skulderen i dag, og er superfornøyd med å ha kommet i gang…  

Og tror du ikke, at flodhesten kom seg en bitteliten tur ut nå på kvelden?….Ikke noe løping i kveld, men en aldri så liten rusletur, da jeg fikk øye på solnedgangen. Og solnedgangen blir vakker i byen  også den.

Så da ble det Flodhest i Solnedgang…. Tenk deg å male det da 😀

Vakker dag og vakker kveld <3

 

Har du hatt en fin dag?

Har du sett solnedgang i dag?

Har du trent i dag? 😉


#trening #solnedgang #flodhest #løpe
44 kommentarer
    1. Therese Bråthen: Ja, jeg var fornøyd med meg selv i går 🙂 Og jeg skal prøve å jogge en gang til denne uken. Det blir ikke SÅ fine solnedganger i byen, for det er liksom hus overalt, men jeg fant en plass som ikke var så verst 🙂

    2. Marit: Ha-ha, ja vi er noen fine flodhester vi. Men bedre å være en løpende flodhest enn en slapp flodhest bare på sofaen 😀 Så vi kan klappe oss på skuldrene, for vi er flinke når vi gjør sånt 🙂 SÅH!!

    3. Idag har jeg hatt en super fin dag 🙂 Selvom den inneholder kun husarbeid og betaling av regninger, men fikk en pakke i posten 🙂 Også fikk en god del andre gode nyheter, så da blir dagen automatisk bra 🙂 Har ikke rekt å trent ennå, men skal ut på en aldri så liten gå tur litt senere i kveld 🙂 Så gleder meg til det 🙂 hehe
      Kjempe flink er du som har jogget fra jobben 🙂 Det er jo kjempe koselig 🙂 Å så herlig bilde, solnedgang er alltid nydelig 🙂

    4. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja, det viktigste er å gå, og helst i ulendt terreng 🙂 Løping er ikke så viktig, bare noe jeg har fått for meg at jeg skal gjøre litt innimellom 🙂 Jeg løper kjempesakte 🙂 Fjellet er det beste 🙂 Skjønner godt du koser deg der. Det er en egen ro og litt hellig følelse nesten innimellom 🙂 Klemmer <3

    5. cathrinehenriksen: Du vet, det er jo løpestegene som er så tunge….Ja jeg var skikkelig flink, fornøyd med meg selv 🙂 Jeg fikk litt tilfeldig øye på den solnedgangen, når jeg skulle i butikken. Og løp avgårde for å finne et passende sted hvor det ikke bare var hus. Ikke lett 😀 Håper du har en fin dag Pippi <3 Klemmer morgenklemmen tilbake <3

    6. Fru Stussli: Spent på å høre hva du valgte, for jeg tenkte jeg skulle si: Dra i spinning-salen om det gjør deg glad 🙂 Da tåler man alt, hvis man blir glad av det, selv om tung dag etterpå..? Eller? 😮 Ja, jeg skal prøve en ny løping på lørdag muligens igjen jeg også 🙂 Uff, lille Stuss ikke i form. Hilse henne masse å ønske god bedring hvertfall 🙂 Klemmer solklemmer <3

    7. Jippi jeg har trent. Jeg har vært oppe på Lyderhorn idag med hund og mann igjen. Det gikk ikke så fort opp idag da hynden haltet litt, og mannen var sliten. Alikevell opp på 31 minutter er ikke verst på glatte fjell.
      Desuten kom jeg meg ned på 25, og da begynner jeg å nærme meg normalen igjen.
      Har bestemt meg for minimum to turer hver uke, og helst tre.:) Ikke mye løping, det gjør vondt i kneet, men fjellet er herlig..)

    8. Herlig , flodhesten var jeg ikke i tvil om at det var deg du siktet til , ikke at dere ligner men dere har kanskje noen andre likhetstrekk , hva vet jeg 😉 Ja nå har du jaggu vært flink , jeg trente også i går :)) Så dagen var helt okay , hehe….Men du kom deg ut en tur til ja , flinkus og bildet var så flott da . Fine farger og greier <33 Men ja jeg gikk nok å la meg så tidlig at det ble ikke noen solnedgang på meg . Men jeg har da sett mange fra der jeg kommer fra , både soloppgang og solnedgang og det er så fiiiint <33 Klemmer morgenklemmen <33

    9. Flinke dama!!! Jeg har blod på tann med spinning igjen, så nå er halvparten av treningsdagene nede i spinningsalen 😀 Sitter å teller på knappene om å dra ned nå på en morgentime. Blir jo så glad av det, men samtidig skal jeg ha 4 timer i bassenget i dag, med oppstart av kurs og det krever litt… Burde-burde ikke…. Mulig jeg kan ta en time i morgen i stedet… Dessuten er det morgenintervall og jeg kjørte knallhard intervall i går kveld.
      Løping bli på fredag!
      Emma er ikke i form og jeg sitter å lurer på om hun burde være hjemme, eller på skolen…. Hmmm…
      Ha en fortryllende dag på jobben <3
      Mange klemmer

    10. Min matgale verden: Ja, jeg har nå brukt tusen unnskyldninger i så lang tid, så det var jammen på tide. Og vi klarte det. Og vi døde ikke en gang. Det gikk helt fint <3 Og jeg prøver en tur til helga også, om det blir fint. Men kjedelig å gå INN på senteret i finværet, så vi løp heller ute 🙂 Jeg klappet så mye på skulderen etterpå at jeg er helt sår 😀 ha-ha Ha en strålende flott onsdag Kjersti, nå håper jeg du er frisk snart. Klemmer til deg min venn <3

    11. Helge: Ja, jeg har tatt fram sommerkjolen min igjen… Regner med det blir DENS siste også nå.. Deilig å få vært ute litt nå, når det er meldt fint. Løpe, sykle, alt sånt. Hvis det holder seg til helga, skal jeg ta en løpetur da også. Håper du får deg et bad da 🙂 Ha en fin dag 🙂

    12. Tattavkvinnene: Jeg gikk helt bort til torshovparken, for der så det ut for at den ville bli fin 🙂 Ja, jeg er veldig fornøyd med at vi klarte å løpe litt i det minste. Ble kanskje 3 km uten stopp, og det er mye til å være oss. Jeg døde ikke en gang 😀

    13. Flink du er da! Deilig å klappe seg selv på skulderen etterpå:) Og det fortjener du, samt litt god mat eller sjokkis 🙂 Gleder meg til å begynne trene igjen, for det gir en deilig følelse 🙂 God onsdag:)=

    14. Tok en 1,5 t sykkeltur etter jobb i går, det var deilig og varmt var det. 23 gr kl 17.40 så jeg på en digital tavle som viser tid/temp like her nede. Var godt med en dusj etterpå da. Solnedgangen var like pen som i går men den så jeg ikke. Like før jeg tar opp vinterdyna mi fra boden. Ny dag er her og jeg tar sykkel til og fra arb idag. Meldt pent vær nå så det spøker med et bad iløpet av uka, antagelig årets siste i tjernet. Ha en fin dag.

    15. SÅ flink du har vært! Applaus til deg som har kommet i gang ^^ Følelsen man får etterpå er jo så god, så hvis du klarer å huske den neste gang blir kanskje dørstokkmila litt kortere 🙂
      Vakkert bilde, solnedgang og soloppgang har så fine farger <3

    16. Anita Berge blogglisten_b4f2d2: Hi-hi, du har vært i YTLANDET ja 😀 Herlig, og godt å få pakket litt da. Løpe kan du gjøre senere… 😀 Eller LØPE…? Jeg kan ikke si at jeg LØPER jeg heller.. er så vidt hakket forbi gå 😀 Jeg er trøtt som en strømpe, sove godt snart <3 Klemmer <3

    17. skikkelig sprekt av deg å løpe da “flinkisen” jeg løper aldri, og er det noen som ser meg gjøre akkurat det noen gang, bør de og ta beina fatt, for da blir jeg nok jaga av noe skummelt noe 🙂 men går gjør jeg gjerne , i hvert fall en tur om dagen 🙂 men dag har jeg fått pakka ned mer som jeg skal kjøre avgårde i morgen, før jeg dro til det store utland en tur, helt til Strømstad for sikkerhets skyld -) ha en fortsatt fin kveld og en god natt <3 Klemmer

    18. ninaoglivet: Jeg løper fremdeles bare nedover da 😀 Ha–ha. Men det er løping det også, og det gjør at jeg orke 🙂 Ja, her er det bare å bøye i vei, jeg synes ikke det var HELT jævlig en gang. Men løper som en flodhest da fremdeles. Ikke noe lettere i steget 😀

    19. annebe: Ja, det var så deilig å løpe og gå i dag. Vi hadde planer om å gå inn på Sats, og begynne å løpe litt igjen, og kanskje styrketrening. Men det var jo så fint vær, så jeg fikk overtalt kollegaen til at vi løp i stedet for. Jeg har løpesekk, så kan bare ta med deg jeg trenger hjem. Sånt som jeg MÅ ha 🙂 Og kommer jeg meg hjem , så har du helt rett: jeg kommer aldri ut igjen..Sofa-dyret sluker meg 😀 Klemmer masse <3

    20. Løpe??? Bøyer meg i støvet av deg altså. Sliter med å gå opp trappen til 2.etasje her. Hehe… Men formen skal bli bedre i løpet av høsten, for resten av kiloene skal vekk!

    21. Så sprekt , løpe hjem fra jobb er jo sikkert lurt, er vanskeligere å komme seg ut, om en først har “satt seg til” hjemme. Og så deilig med ei ruslerunde i solnedgang da, nydelig 🙂
      Har hatt sånn speningshodepine i dag, så har ikke gått noen tur eller noe, selv om det sikkert hadde vært lurt…men satt ute å spiste middag på terassen , det var jo så varmt å deilig. Klem <3

    22. Yeay!!
      klapp på skuldren for at du har løpt i dag ja!:)
      her har jeg KUN ligget på sofaen i pysj, og ikke opnet munnen i det hele tatt i dag en gang!
      så min treningsøkt blir vell til og fra soveromme om litt! hahaha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg