A photo a day – Dag 21

 

Where I slept

 

Håh!! Du trodde du skulle få innsyn i mitt private soverom?? Og du tror det kanskje fremdeles? Vel, jeg må bare skuffe deg eller kanskje mest meg selv… Dette er ikke hverken sånn sengen vår ser ut her hjemme eller utsikten vår fra senga…

Men det står da ingenting i denne overskriften om at jeg må ha sovet der I NATT??  😉

Denne gedigne senga over her, lå jeg og søsteren min i, da vi bodde i Dubrovnik, Kroatia, i fjor sommer 😉 Og er vel den eneste sengen nesten jeg har tatt bilder av i mitt liv…. Fordi den var noe for seg selv. Skikkelig god, DIGER, sånn at det gikk fint å bo to søstre oppi der, og med den beste utsikten EVER 😉

Så her er WHERE I SLEPT, og jeg vurderer sterkt å kjøpe noe liknende, når den forhatte monstersenga skal byttes ut 😉

 

 

Har du god seng?

Sover du godt om natten?


 

 

#foto #fotoutfordring #challenge #photochallenge #seng #sove #privat
33 kommentarer
    1. Elin Slåen: Da tenker jeg de er glad nå, når du er frisk, blid og klar for tur igjen 😀 Hi-hi Heldigvis er det ingen hunder her i huset når jeg legger meg til her nå… 😀 Neida, jeg håper på å bli frisk igjen i morgen 🙂 Ha en god natt og en fin dag i morgen. Tenker du er lei av veggene hjemme, og blir bra med arbeidsdag igjen:-)

    2. Jeg skal ikke skryte på meg tur hver dag, dessverre. På mandag gikk vi jo morgenturen føre jobb, føre jeg skjønte jeg ikke kom meg på jobb. Resten av dagen var bare rett ut i grøften for å tisse litt.
      Tirsdag innbilte jeg meg at jeg var bedre, så da tok vi 1.5 timer i skogen- grunnen til at det tok så lenge var fordi jeg nesten døde i skogen! Ha ha.. Jeg blei helt utslitt, så det gikk saaaaakte for seg 😛 Resten av dagen var jeg mer eller mindre sengeliggende, så da blei det bare rett ut i grøften.
      Onsdag husker jeg ikke helt, men trur vi tok den vanlige runden sånn ut over kvelden en gang :/ Ellers var det bare rett ut.
      Torsdag SKULLE jeg jo på jobb, så da tok vi den vanlige runden vi går om morgenen, men siden jeg ikke orket å jobbe mer enn ti minutter blei det heller ikke mere tur 🙁
      Fredag druknet jeg jo nesten i mitt eget snørr, så da trur jeg ikke det var mer enn rett ut i grøften da heller- min bedre halvdel gikk vel en kort tur med de så de fikk strukket på beina føre vi dro til Kr.sand.
      Lørdag blei det en liten rusletur i Kr.sand sånn utover dagen- litt mer oppegående da liksom 🙂
      I dag har det ikke blitt noen tur, men lader opp til i morgen for da er det tilbake på jobb uansett!
      Heldigvis er de snille, rolige og tålmodige, selv om de gjerne har spurt om tur noen ganger 🙂

    3. Elin Slåen: Uff, det høres ikke bra ut.Og nå er JEG litt guffen i formen..Håper det gir seg til i morgen..Kvalm.. Du har vært ute på tur likevel hver dag eller? Med trolla?

    4. Helge: Ja, dette er en sånn god hotell-seng, og sånn skal jeg jakte på til nesten sengekjøp heri huset 🙂 En skikkelig stor og fin en 🙂 Som er god å ligge i 🙂 Neida, søvnen varierer den, hos de fleste tror jeg.

    5. I tillegg til den irriterende betennelsen som nesten tar livet av meg, blei jeg i tillegg forkjølet i går- jeg har greid meg uten feber enda, men denne snørringen går meg på nervene 😛

    6. Den senga der minner meg om ei seng jeg sov i på et hotel i Skagen for 2 år tilbake. Den var stor og fin med bra plass til mine 188 cm. Senga mi er god nok den, sover godt i den men ikke like godt hver natt. Men jeg tror neppe noen sover like godt hver natt.

    7. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja. den der i Kroatia var kjempegod, svær og helt herlig utsikt 😀 Og jeg synes den var mer interessant enn det monsteret vi har hjemme :- D Kunne tenkt meg sånn som denne 🙂 Den var GOD også 🙂 Og med den utsikten, om man kunne fått kjøpt den i tillegg 😀 Sånn tapet kanskje 😀 He-he

    8. Jeg har en god seng hjemme og på hytta. Sengen er det viktigste møbelet vi har. Skal hente oss inn der.
      På hotell er jeg sjelden fornøyd, men det jeg har sovet på i Holland i det site må jeg si hører til katogorien kjempebra.:)
      Flott seng det der da.:)

    9. cathrinehenriksen: Den skal helst være som denne 😀 Ha-ha SKikkelig diger, med innebygget syden-utsikt 😀 Nei…vi får se, men stor skal den hvertfall være, det er viktig 🙂 Nå er det snart fri og helg her, så her kommer fredagsklemmer i full fart <3 😀

    10. Tattavkvinnene: Ja, jeg tenkte at den monster-senga som vi bor i til vanlig, som du har hørt om her før, DEN er ikke noe å vise fram 😀 Nei, måtte ta en god seng. Den vi har hjemme er gammel, og nå SKAL vi ha ny altså 😀 Snart… 😉

    11. Susns sang og smurferi, fjoll : Har du en sånn god seng selv?? .-) Med sånn utsikt? Misunnelig! Jeg skal også kjøpe meg sånn 😀 VIL HA!! Jeg og samboeren bor i en gammel monsterseng 😛 Håper du får en fin helg Susn <3

    12. Elin Slåen: Næmmen, stakkars deg 😮 Ikke noe moro! Er du ikke bedre i hodet, eller annen sykdom i tillegg nå? Håper du blir bedre snart <3 Jeg vil ha NY seng!! Som den her 😀 Stor god bedringsklem <3

    13. Jeg har god seng for jeg fikk ny seng tidligere i år jeg , og sover godt der kan du tro ;-P Ja , det var jaggu en DIGER seng , fin også <33 Men må være herlig å våkne til sånn utsikt da 😉 Det er jo nesten det beste , og så god ut å ja :)) Ja du må være nøye nå når du skal finne ny seng , så du blir fornøyd ....du skal jo sove i den en stund framover så må plukke ut en ikke for myk og ikke for hard :)) Men akkurat passe 🙂
      Ønsker deg god helg nå =) Klemmer i dunges vis <33

    14. Haha, trodde jeg skulle få litt topp-hemmelig backside info om soverommet ditt nå altså! Den gang ei! 🙂 Denne her så i hvert fall HELT ok ut! Og med den utsikten kunne jeg flyttet inn på flekken <3 Når det er sagt så har jeg en veldig god seng da. Ikke den trange hos mamma, men hjemme her i Oslo er senga mi veldig god. Vi fikk ny da vi flyttet for oss selv og det er den beste senga jeg har hatt 🙂

    15. kan sende deg link på bakrommet om eg får det til
      Ellers skal eg på sengeshopping nå -eg ahr plass til en 160 bredde men vet ikkje om eg vil ha så bred for mitt nye rom er litt lite :D:D:D

    16. ladyaugust: Jippie, nå er det fredag 😀 Deilig. Ja en SÅNN seng skulle man hatt til daglig, ikke sant? Og noen som kom og redde den opp hver dag 😀 Ja, min er så utskiftningsklar at jeg har jo sår på kroppen etter springfjærene nesten 😉 Så DEN ville jeg hvertfall ikke vise fram 😀 Og jeg SKAL få tak i ny seng, vi må på Ikea snart ja, men ennå ikke blitt noe av. Sjekke litt på nett i helgen tenker jeg 🙂 Jeg gleder meg til herlig helg, jeg skal sove til 8 minst, i morgen ;-D Ha-ha Klemmesøsklemmen ganskesåflattilogmed 😀

    17. Ohlala den senga og utsikten så bare helt herlig ut 😀 Jeg hadde sovet i minst 3 dager oppi der. Senga mi er utskiftningsklar så det holder men ikke riktig ennå, prioriteringer vettu 😉 Ha en nydelig dag søs <3 klæmmeflatklæmmen. NÅ er det FREDAG :DDDDD

    18. cuskima: Ja, jeg husker det var helt spesielt da vi kom på det rommet, så utrolig nydelig utsikt, nesten som en drøm 😉 Ha en smashing fredag du også 🙂 Klemmer fredagsklemmen <3

    19. margarites: Ja, ikke sant 😀 Ja, man må ha litt privat, og den fæle monstersenga mi, trenger ingen å se 😀 Ha en fantastisk fredag du også 🙂 Klemmer på vei <3

    20. For en fantastisk utsikt fra sengen! Nei litt privatliv skal man ha, så jeg synes denne sengen er svar godt nok på dagens bilde. Nyt en fantastisk fredag. Klemmer-i-vei <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg