A photo a day – Dag 23

 

Movement

(bevegelse)


 I går var jeg på “date” med Guffen igjen.  Og det ble mange bilder, for de hadde slekts-treff der oppe på Østensjøvannet… Men jeg velger dette som dagens challenge-bilde, nettopp fordi det er slitt slørete og uklart i vingen der, det viser akkurat som stikkordet sier at Guffen er i bevegelse 😉

Jeg og søsteren satt på en flekk i sikkert en halv time, og knipset i vilden sky. Når man har med en søster som er MINST like fotointeressert, så står det ikke på tålmodighet for å få bra bilder nei… Mer bilder senere fra Guffens slektstreff 😉

 


 


#foto #fotoutfordring #photochallenge #photo #bevegelse #movement #fugl #gås
38 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Ja, vi satt der så lenge, og de strakk og flakset i ETT. Og det kom mange NESTEN bilder… Jeg må dit igjen… Og få den HELT perfekt 😀 Men har nå fått en del fine pga tålmodighet, men HELT perfekt er det ikke ennå nei… litt uklart, litt for nærme…litt for lang i fra..det er en del …

    2. Nå har du den snart, det er ikke langt unna perfekt dette her! Utrolig gøy at du klarte å få bilde akkurat i det han strakk vingene sine 🙂 Disse dyra er neimen ikke så lette å få fanget på kamera, men nå begynner du å få dreisen 😀 Flink er du <3

    3. Fru Stussli: Da skal jeg titte litt i Haga, om jeg får tid 🙂 Ikke sikker på om jeg har vært der før. Da visste jeg ikke det het Haga hvertfall 😀 Nå er det MASSE ungsvaner på bloggen min 😀

    4. Nei egentlig ikke. Jeg bare liker byen. Gå i gatene, spise på restaurantene. Være… Er kanskje ekstra koselig å “være” i Haga. Bilfrie gater og små kafeer og butikker <3
      Nå fikk jeg lyst på Gøteborgferie 😀

    5. Fru Stussli: Ja, jeg har vært der litt før, men noen år siden, håper vi får tid til å gå litt rundt også. Men er nok mest forelesninger, blir mest bare mandagen som blir hel der. Men kamera helt klart med 🙂 Vi skal dra med tog bortover, og det liker jeg også godt 🙂 Noen Gøteborg-tips, som jeg kan rekke? 🙂

    6. Fru Stussli: Ja, jeg gyfler innpå her nå,,og satser på at det hjelper mot SELV kvalme 😀 Godt er det hvertfall. Ja, det var deilig i dag 🙂 Jeg skal til Gøteborg på jobb-greier fra søndag til tirsdag. På hotell og greier. Håper det blir fint vær 🙂 Klemmer sjokoklemmer <3

    7. Sjokolade hjelper mot alt 😀
      Vi har hatt kaffeslabberas i hagen. Tenk at vi kan ha det klokken 18.00 7 september og sitte i tskjorta 😀 Juuuhuuuu!
      Mange bli-frisk-i-en-fei-klemmer

    8. margarites: Ja, går jeg med noen andre så får jeg ikke SÅ fine bilder… For jeg kan ikke forvente at de skal vente på meg, så jeg løper alt for fort etter dem 😀 Men med tålmodig søster, som liker det like godt, så blir det moro. Og man kan jo gå alene, men alltid litt mer kos med en søster og litt sjokolade og alt 🙂

    9. cathrinehenriksen: Ja, vi hadde det SÅ koselig, og den sløretheten på bildet var med å fikk fram bevegelsen, selv om de andre jeg har tatt også har mye bevegelse. Men dette viste det best 🙂 Lat søndagsklem herfra også 🙂 <3

    10. ladyaugust: Ja, jeg tror også at naturfotograf blir mitt NESTE yrke 😀 Jeg øver meg 😀 Ja, jeg og søsters hadde sjokolade som vi spiste der vi satt og ventet 🙂 Der skulle du vært søs <3 Og du kunne bare ligget i hengekøya, mens vi tok bilder for deg 😀 He-he.. klemmersøsklemmen <3

    11. Elisabeth: Ja, det ble mange flere fine bilder også, og de skal jeg få ut snart 🙂 Men dette hadde mest blury-het, pga bevegelsen 🙂 Moro å ta bilder der oppe 🙂 Og det er mange andre raringer der oppe også…av fugler altså 😀

    12. annebe: Ja, vi koste oss veldig. Hadde med islandsk sjokolade som vi tok ved vannet der. Og de gjessene flakset og bakset og strakk seg noe voldsomt, og laget skikkelig lurveleven 😀 Og så må man være klar HELE tida. Og går man med noen andre som ikke er like interessert så er det noe mer stress over det. Men vi har like god tid jeg og søster, så da koser vi oss 😀 Jeg har vært hos mamma en tur i dag. KLemmer og fin søndag videre til deg også 🙂 <3

    13. Fru Stussli: Ja, vi satt der og ventet, for de slektningene til Guffen her, de drev et snabla leven der, og plutselig strakk de seg, og flakset litt…Og så begynte de på igjen, med pussing og flikking og strikking. Så vi satt der og spiste sjokolade, og ventet og småsludret. Og ingen maste på oss om å gå videre 😀 Herlig 🙂 Full rulle på deg ja, men jeg så et lite fint innlegg <3 Musefellene <3 Jeg skal jobbe med å blir frisk til i morgen...Tror du litt sjokolade hjelper? 😀 Klemmer med begge armer <3

    14. Helge: Du så garantert noe av slekta til han her. De lå i mengder der oppe, på en odde for seg selv, som folk ikke kom ut på..og innimellom SEG de nedi vannet og drev med litt gymnastikk, og sånt som på dette bildet 😀 Ja, det er kjempefint der, og skal nok mer dit for å ta bilder 🙂 Ha en fin søndag kveld 🙂

    15. Min matgale verden: Ja, vi så en del folk i går vi også, jeg har ikke lagt merke til det før, men i går var det mange med svæææære linser 😀 Og jeg stod der med det dumme lille kameraet mitt,men det blir LIKE fine bilder, det er jeg sikker på 😀 Ja, vi koste oss med sjokolade, og knipset litt innimellom 😀 I dag har jeg vært på landet 🙂 Klemmer <3

    16. Jammen er det bra at din søster er like fotointeressert, for ellers tror jeg du måtte satt der alene. I sommer havnet jeg stadig litt etter resten av gjengen, for jeg måtte jo ta bilder av de rareste ting. Så da ble det å småløpe etter dem, for å nå dem igjen. Og så gjentok det seg gang etter gang. Men det er jo så gøy å få fine resultater, og da må man være litt tålmodig 🙂

    17. Haha , Guffens slekt fra Andeby da ? Ja men det er jo flotters at søsters har tålmodighet og foto interesse hun også da <33 Du var heldig eller flink her ja , bildet blei supert og selv om Guffen er i bevegelse så ser man bildet klart og tydelig :)) Så dette var godt jobba ja :))
      Klemmer lat søndagsklem <33 Hihi...:O)

    18. Nyyydelige Guffen <3 Jeg tror at naturfotograf hadde vært et digg yrke, bare tenk å ha med en hengekøye og så ligge å vente på rette øyeblikket 😀 Goood søndag søs <3 klæmme 🙂

    19. stilig bilde! ser tydelig movement i vingen til Guffen 😉 artig at de hadde slektstreff da! fikk du sikkert tatt mange fine bilder. <3 Naturogdyr

    20. Ser helt klart bevegelse der ja, nydelig bilde. Hørtes fint ut å sitte to tålmodige damer å vente på en god “fotoopplevelse” da er man tilstede i nuet…Klem og fortsatt fin søndag<3

    21. Herlig bilde med bevegelse 🙂
      Er ekstra deilig å være sammen med noen som deler interesser. Da trenger man ikke snakke så mye, bare være og gjøre 🙂
      Her er det full rulle, men hvis det blir tid, kommer det et lite blogginlegg fra meg i ettermiddag.
      Mange klemmer
      Ha en strålende søndag

    22. Var der for ei uke siden sjølø var det vel. Pent der. Mulig jeg så noe av slekta til han her du viser oss. Husker at det var en slik halvveis utsiktflåte, eller hva jeg kan kalle det, uti vannet. Utrolig pent og vakkert rundt det vannet. Nå koker jeg egg så da blir det søndag. Ha en fin dag.

    23. Herlig bilde av Guffen. Har sett det er mange som sitter der oppe og tar bilder. Spennende å vente på de gode bildene:) Ha en herlig søndag, her skal jeg snart på tur med Bonnie, og har ellers ingen planer. Perfekt. klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg