Den Pene Andungen <3

Etter å har presentert en liten raring på bloggen i dag tidlig, en som jeg har gått og tenkt litt på…så ble vi enig om, noen av oss,  at han umulig kunne være Den Stygge Andungen. Han var alt for fin i fargene, pen og særegen, og med sin HELT egen stil.. Han er rett og slett bare litt anderledes, og det er noe vi liker her på blogg 🙂 

Her er han igjen, og hvis noen vet navnet på denne anden, altså ande-typen, (Flaggermusvinger.blogg.no?…) så vil jeg gjerne vite hva den heter 🙂 Han drev bare rundt for seg selv…

 

 

 

 

 

Og så dro han bare igjen….. alene…

 

PS.  (NÅ har jeg lett litt ekstra, googlet,og han var ikke en stokkand, med pigmentfeil likevel….MEN en Rust-and 😉 )

 

 

 

#and #anderledes #foto #fotosafari
39 kommentarer
    1. Haha, kanskje det alltid blir sånn 🙂 Men jeg kjenner enkelte av eskene skulle jeg gjerne hatt hitover. Jeg overlever jo uten alle bøkene mine for eksempel, men det hadde vært godt å hatt alle sammen der hvor jeg bor ^^

    2. Tattavkvinnene: Og får du større plass, om så et hus, så er det fremdeles der hjemme hos henne 😉 Sånn er det med vår familie hvertfall. Akkurat som vi LIKER å ha noe stående der hjemme 😀

    3. Hehe, ikke sant! Må fortsette den tradisjonen vettu ^^ Godt å høre! Det hadde ikke vært plass til alt jeg har lagret der i denne mini-leiligheten her, så det er godt hun har god plass ^^

    4. Tattavkvinnene: Ja, koselig å sitte å titte på fuglene. Jeg synes jeg ser deg som litt eldre dame, sitte og titte på fuglebrettet, med boken etter oldemor. Koselig. Ja, lurt å spare hos mamma 😀 VI har alle et lass med ting, lagret hos mammaene våre 😀 Hi-hi Sånn skal det være 😀

    5. Ååå, bilde nummer 3! Så søt <3 Godt du fant ut hva slags and dette var, jeg har nemlig ikke mye å stille opp med på den fronten. Som barn pleide oldemoren min og jeg å sitte å se på fuglene på fuglebrettet. Vi hadde en fuglebok som vi sjekket hva slags fugl det var med, men det dukket ikke opp så mange ender eller spennende fugler. Det gikk mest i kjøttmeis, blåmeis, dompap osv. Er heldig og arvet boken, så når jeg blir voksen med eget fuglebrett skal jeg slå opp alle som kommer min vei ^^ hehe
      Har ikke boken her i Oslo altså, sparer den i en eske med andre bøker hos mamma. Ellers kunne jeg jo slått det opp x)

    6. Oslopadde: Det er en Rust-and, uten tvil 🙂 En gullfugl. Og jeg fant det ut med litt hjelp fra en leser, som fikk meg til å begynne å lete litt mer, og plutselig sto det der. med bilde.. Rustand <3 Natti-natt padda mi, sees i morgen <3 Klemmerpaddeflat <3

    7. Uansett hva han eller hun heter, så er det en vakker gullfugl 🙂 God natt, Frodith – sov godt 🙂

    8. Fru Stussli: Ja, han er så pen atte. Nei, jeg har heller aldri hørt om Rust-and før. Og en leser her, Sally, sa hun trodde det var en stokkand med pigment -feil. Og jeg tenkte hun hadde rett…Men så googlet jeg litt mer, og plutselig dukket denne opp…og het Rustand 😀 Og den er FIIIN. Andeklemmer og noen klemmer med lang hals…Du vet MEG ;-D

    9. Han er den PENE andungen ja. Har aldri sett eller hørt om rustand før 🙂 Og for noen klare og flotte bilder du har fått av han <3
      Stor Andeklem 😉

    10. annebe: Ja, det er en som fant ut noe 🙂 Og tror det kan stemme.Skal prøve å finne ut litt selv også 🙂 Den er kjempesøt hvertfall, med sin annerledeshet 🙂 Herlig farge på den:-) Klemmer tilbake til deg <3

    11. Den var jo veldig fin, aldri sett en slik før…Ja , litt annerledes kan være veldig fint, man blir jo nysgjerig på å finne ut mer, ser det var en mulig forklaring over her…:)
      Klem fra meg <3

    12. lulltove: Ja, ikke sant!! Det er helt ekstremt mye tøffe fugler oppe ved Østensjøvannet altså: -) Store digre dansende svaner og rare ender og sothøner 🙂 Du koser deg vel med lillingen du? 😀 Klemmer til deg <3

    13. ninaoglivet: Den ballen traff hos en leser her, hun som svarte først her, hun mener det er en stokkand med pigmentfeil, sjekket på google 🙂 Søt er den hvertfall uansett. Og den drev jo sammen med stokkendene, så det kan jo passe 🙂 Selv om den var enensom “ulv” 😀

    14. cathrinehenriksen: Ja, nå er det en annen her som har googlet, Sally, og hun har funnet ut at det er en stokkand med pigmentfeil 🙂 Hun googlet 🙂 Moro å vite det, flott er den uansett :- )Stor klem til deg pippimor 🙂 <3

    15. Sally: Å ja, så fint du fant ut 🙂 Den var helt herlig synes jeg nemlig,, og den var sammen med de andre stokkendene, men litt på siden…Ikke helt SAMMEN likevel.. 🙂 så da er det sikkert en stokkand ja.. Høres riktig ut 🙂 SÅ utrolig koselig at du er innom meg da, du har ikke blogg selv eller? Ser du ikke har noen bloggadresse. VELDIG koselig at du leser og liker bloggen min 🙂 Ha en strålende kveld du også 🙂

    16. Aner ikke navnet , men at han er annerledes betyr kanskje at de andre endene er litt misunerlig ….ja slik som det pleier å være her i den virkelige verden også :-p Men jammen er den søt og sjarmerende der den svømmer , kan se det på utrykket faktisk og jeg er med mine fulle fem i dag ;-D Klemmer og ønsker Frodihen en fin kveld <33

    17. Hei !
      Etter det jeg har googlet så tror jeg det er en stokkand med fargefeil,en som mangler pigment i
      fjærene ! Men, en flott and er det selv om den ikke er som “alle” andre.
      Jeg synes du har en flott blogg med et godt språk. Så jeg titter innom nesten hver dag.
      Ha en flott kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg