A photo a day – Dag 25

 

Something cute


Her fant jeg ut det var fint å slå to fluer i ett smekk. For hva er vel søtere en  Lady Augusts krusseduller? (tegningene)  Det er ikke mye som slår DET liksom..Bortsett fra de to du ser traskende på sofakanten min her i vinter… Eller om de ikke SLÅR krusedullene på veggen der, så matcher de hvertfall på Cute-hets-barometeret 😉

For deg som ikke har sett dem før, så kan jeg presentere dem for deg: Det er Vaniljeogpepper og Høne-Pøne Von Bentasil. To fine småtroll, som jeg har fått av to forskjellige bloggere her inne. Tilsendt i posten, fordi jeg angivelig er så kose-dyr-kjær…? Eller dyrekjær?  De to raringene var med å drev julekalenderen min i fjor, og holdt en snabla leven her inne 😉 

Men ÅÅåå hvor jeg savner dem!! For de er nemlig blitt borte. Etter jeg sendte de ut på en påske-turne til forskjellige bloggere, er det faktisk blitt borte i posten en plass… Og jeg tror ikke jeg får se dem igjen. Ganske lei meg for det. :-(.. Så er du en postansatt som dumper innom, og har sett disse to…Vennligst send dem til meg <3

Så dette er “Something Cute” i dag 🙂

 

Har du  egne kosedyr? 😀

Har du krusedullene til Lady August? 

 

#foto #fotoutfordring #challenge #photo #søt #cute
40 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Ja, dette var The Cute-ones for dagen. Og de to er nok borte vekk, og jeg får se meg om etter et par nye.. Men kruseduller har jeg 🙂 Og de er jeg glad i, de lyser opp i stuen vår 🙂

    2. Åh, der er de to <3 Det er så trist at de er borte, savner å se alle sprellene de finner på! Jeg vet jo ikke alt om hvordan ting har gått for seg, men det høres helt merkelig ut alt sammen. Hååper virkelig at de en gang kommer til rette. Sjansen er kanskje liten, men det er lov til å håpe <3
      Jeg har en kosebamse som jeg fikk av ei venninne for maange år siden. Den har alltid ligget i senga mi, og der må den fortsette å ligge. Krusseduller fra Lady August har jeg ikke skaffet meg, men de er fryktelig søte <3

    3. Helge: Ja, det er veldig trist. Jeg vet hvor de var sist. Hun som hadde de sist sier hun har sendt dem. Men de har aldri kommet til nestemann. Så da er de BORTE for meg hvertfall. Jeg får ikke gjort noe mer. Hvis jeg er heldig så hører jeg fra hun som sendte dem, og at HUN kan sjekke litt mer rundt det… Jeg har mange kruseduller 🙂 Heldig jeg 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    4. Vikrelig trist at de er borte – de lagde mye liv her på bloggen din – håper de kommer til rette igjen. Posten burde skjerpe seg – slike dyr er jo verdipost. Har du undersdøkt på posten? Det er jo folk som åpner julepost som ingen vet hvor skal. Så burde de jammen ha sjekka etter disse to herlige dyrene her også. Lever bilde av de to der og be posten sjekke nøye. Bra at du har flere bilder av de. Krusedullene til LA har jeg ikke men jeg syns de er pene. Ha en fin kveld.

    5. cuskima: Ja, håper inderlig at NOEN finner dem igjen, svarer meg og får dem sendt etter hvert…. eller så må jeg lage meg noen egne dyr etter hvert 😀 Klemmer i fleng <3

    6. Er ufattelig dårlig oppførsel spør du meg -man kan ikkje bare la være å svare
      Eg håper de kommer tilbake vi får håpe og krysse fingrene for at de mirakuløst dukker opp igjen <3<3
      klemmeting <3<3

    7. cuskima: Takk for trøsteklemmer, jeg trenger dem virkelig, for jeg så igjennom mange mange bilder i går, og der var de…på alle …og på sofaen min. Og nå er de borte…Og det blir ganske så trist når man tenker litt på det.. Jeg tenkte det var lurt å si fra, sånn i full offentlighet her, at jeg ser dem som FORSVUNNET… så ingen andre heller går og venter på dem. Jeg klarer ikke å få noe mer “spor” fra siste plassen… Tar i mot trøsteklemmer, og sender “modige” klemmer tilbake <3

    8. Maren Kvalvaag: Ja, jeg tror jeg jammen får dra hjem å hente de gamle mine jeg også, eller kjøpe noen nye…For disse to ser ikke ut til å dukke opp igjen 🙁 Forresten hyggelig å se deg da, jeg har ikke sett deg hverken her eller der på en stund, men du er tilbake nå kanskje 🙂 Ha en fin dag du også Maren <3

    9. ladyaugust: Nei, det trodde jammen ikke jeg heller, men det går visst an i følge siste avsender.. Så borte vekk they are..Får kjøpe meg noen nye 😮 Men det blir jo slett ikke det samme :-/ Jepp, heldigvis kruseduller hvertfall, og de stikker ingen steder 😉 Kosemos og søsklemmen <3

    10. Burde være mulig å få dem tilbake om vi vet hvor de stoppet.
      De var hos meg sist og ble sendt videre, sammen med gave til deg, så det er jo også litt trist da syns eg, at de fineste VP og FP er forsvunnet er aller aller verst.
      sender deg trøsteklemmetingene min venn <3<3<3

    11. Åh nei! Så synd at de har blitt borte. Får håpe de dukker opp igjen!
      Jeg har spart på kosedyrene mine fra da jeg var liten. De er gjemt litt bort, men jeg klarer ikke kvitte meg med dem hehe
      Ønsker deg en fin dag Frodith

    12. Jeg trodde egentlig ikke ting ble borte i posten…og i alle fall så dukker det opp igjen for ting kan ikke bare løse seg opp og bli til ingenting(foruten sjokkis såklart) Såå bra at Krusedullene gleder deg søs <3 DET blir jeg sååå glad av å høre <3 Gooodklæmme og håper HønePøne og Vanilje&Pepper dukkeropp fort <3 kozemoze 🙂

    13. cathrinehenriksen: Mine pratet veldig mye, og kunne jo ha et helt kalender-show på egenhånd. De kommer nok ikke igjen, jeg må finne noen erstatninger, men det blir aldri det samme… 🙁 Sint og lei meg for at de er borte … Trengte en trøsteklem ja 🙂 <3

    14. ladyaugust: Det må være en stor og sint hund i hvert fall som skal få fart på det postkontoret…for nå har de rotet så mye på en siden av landet at det trengs en MEGA-hund til å kjefte dem opp.. DU har mange fine kosedyr du, og aller mest kruseduller av oss alle 😀 Og hadde jeg ikke hatt de over sofaen der, så hadde det IKKE vært gøy hvertfall. For de henger der ennå og er så søte og gleder meg <3 Stor søsklem til den søteste av alle <3 🙂

    15. Oslopadde: Ja, ikke sant DE er cute? Og så skal de bruke opp all sin cute-ness på et støvete postkontor eller noe..? Jeg har jo gode minner da, som du også har 🙂 Jeg krysser fingrene at NOEN finner dem igjen og sender dem til meg 🙂

    16. lisbeth: Ja, det ser hvertfall sånn ut, i følge siste som hadde dem… Mye rot på det posthuset skjønner du.. Jeg håper, men har ikke noe tro på det lenger. De ble “sendt” i juni… Ja, krusedull må du skaffe deg 🙂 De er så koselige, og hun har jo noen som passer for alle 🙂 Klemmer <3

    17. Moving On: Veldig kjedelig 🙁 De to finingene, borte vekk. Blir ikke det samme å få to nye heller… Mye historie med disse her.. Ja, det er hos meg de skal være, og ikke på et postkontor…Katta er jo verdens beste kosedyr <3 🙂 Jeg har en fin dag, håper du også har en fin dag 🙂 Klem <3

    18. Anita Berge blogglisten_b4f2d2: Så bra at du også har kruseduller, for da blir man så glad 🙂 Og DE er på veggen min selv om dyra er borte 🙂 Og de er søte begge to 🙂 Ja, du må hvertfall få krusedullene på plass i en fart, i ny-huset 🙂 Ha en super dag du også .-) Klemmer <3

    19. Har nok ikke krussedullene til Ladyen , men gud så trist at de herlige kose dyra dine er borte 😮 Jeg hadde jo gledet meg til å høre fra dem snart så og se dem i julekalenderen i år 😮 Nei det var kjipt 🙁 Håper likevel de har dratt ut på sine egne eventyr for seg selv 🙂 Og at de en dag dukker opp igjen . Kose dyr jeg ? Har noen bamser bare ….men de sier ikke stort de ;-D Trøsteklem fra Pippien <33

    20. åååååå neeeeei, ingen Hønepøne og Vaniljeogpepper, snuuuufs. De kan jo ikke bare ha blitt borte, et sted er de liksom. Kanskje vi må få noen sporhunder på saken? Såklart har jeg kosedyr, viktige saker såklart og Kruseduller har jeg i fleng 😀 Ha en fiiin dag søsklæmmen <3

    21. Åh, så koselig å se igjen Høne-Pøne Von Bentasil og Vaniljeogpepper! 🙂 Det var jammen lenge siden 🙂 De har frisket opp mang en grå dag for meg, og vi har hatt mye moro og fjas sammen, på diverse kjøpesentre 🙂 Bare bildet av de to bortkomne er nesten sånn at jeg blir litt i bedre humør. Samtidig er det litt trist fordi de fremdeles er ute i verden på egen hånd, uten hjelp og støtte fra den som kjenner dem best. Men ”something cute” – DET er de 🙂

    22. Krusedullene til Ladyen er kjempeflotte 🙂 på tide å kjøpe meg et.
      Så veldig leit å høre at kosedyrene dine er vekke. Om de har forsvunnet gjennom posten, så får vi håpe at de dukker opp igjen 🙂
      Klemmer

    23. Neei 😮 er det blitt borte 😮
      så utrolig kjipern og kjedelig da!! =/
      håper de reoter seg hjem igjen og kommer back til deg, hvor de skal være!:)
      Har katta som kosedyr, han funker som gull! <3
      ¨
      Håper du har en fin fin dag <3

    24. Så leit at de har blitt borte fra deg 🙁 som de andre her, håper jeg de kommer tilbake til deg snart 🙂 jepp, har begynt å samle krusedullene til Lady August, har tre stk pr i dag, men det blir ikke de siste for å si det sånn, de henger igjen, i ett nesten tomt hus ellers, og er nok det siste jeg tar ned av veggen og tar med meg når jeg flytter 🙂 ha ellers en feiende flott tirsdag 🙂 Klemmer

    25. Engla: Hei Engla 🙂 Så kos du kommer innom i høstmørk morgen <3 Her ligger tåken tjukk oppi lia. Jeg vet jo hvor de stoppet opp disse rakkerne, men vet ikke hvordan jeg skal få dem derfra 🙁
      Men jeg får bare krysse fingre for at det løser seg på et vis. For jeg savner å ha dem på sofakanten her.. Vi er heldige vi, med alle krusedullene våre 🙂 De blir man glad av, og de er søte som syltetøy minst <3 Gode klemmer til deg min venn, håper du har det fint 🙂 <3

    26. Nydelige kruseduller <3 Jeg har fire av dem selv også 🙂
      Trist at de har gått seg vill, jeg var jo så heldig å ha besøk av vaniljeogpepper i fjor og vi storkosa oss. Kanskje du skal lage en skikkelig etterlysning etter dem, sånn at det synes i overskriften også?
      Håper de finner veien hjem snart, for det er jo hos deg de hører hjemme. Borte bra, men hjemme best, det er jeg helt sikker på at de synes også 🙂
      Ønsker deg en fin fin høstfag min venn <3
      Stoooor go´klem til deg fra meg

    27. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja, jeg håper i det lengste jeg også, for de to er ikke bare to tøydyr, men to tøydyr med sjel.. 🙂 Jeg har flere kruseduller 🙂 FIIINE <3

    28. Fru Stussli: Ja, du har mange fine kosedyr du, kaniner og hele slekta til Høne-Pøne! Jeg håper også at de en gang dukker opp et eller annet sted, de to trollene, det er litt stusslig på sofakanten nå… 🙁 Jeg vurderte mange ting til dagens overskrift, men fant ut at dette var det meste treffende på noe Søtt <3 Mange gode klemmer ut i den tåkete tirsdagsmorgenen 🙂 <3

    29. Jeg har krussedullene til Ladyen, men det er litt hysj. For de skal Emmerten få til bursdagen sin. Fineste krussedullen til den fineste jeg vet <3
      Jeg er jo "mammaen" til Høne-Pøne Von Bentasil og her hos meg har hun en hel hønefamilie. Så jepp jeg har egne kosedyr 🙂
      Håper at Høne-Pøne Von Bentasil og Vaniljeogpepper finner veien hjem snart. De er jo to smarte kosedyr. Jeg krysser fingrene for at de banker på fra innsiden av postkassen din en vakker dag.
      Mange klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg