Hurra for Rikke <3

Her kunne jeg presentert en fantastisk fin person, med side opp og side ned med fine ord.. Men det gjorde jeg i fjor, så det får du lese HER

Jeg kunne også ha tegnet henne, for det er jo litt moro…å tegne bloggvenner, spesielt det året jeg ikke har LANG -innlegg til dem.. MEN...Rjart-Rikke , hun tegner så inni hampen nydelig selv, at jeg tør ikke prøve meg på en lite portrett av henne, med de Mikke-Mus-tegningene mine liksom..

Her er to av hennes vakre tegninger

Men da kan jeg feire Rikke litt, med å skryte litt av henne likevel og vise de fine tegningene hennes. For hun er nok antagelig en av de beste tegneren vi har her inne, etter min oppfatning hvertfall <3 Hun har en så herlig strek, og jeg har kjøpt kalenderen hennes som hun laget. Med et blad for hver måned.

Rikke virker søt, snill og kjempekos, i tillegg til sine tegneferdigheter. Og jeg anbefaler alle å ta seg en tur inn å se på tegningene hennes, og hilse på litt 🙂 

Gratulerer med dagen Rikke!!

Kose deg masse i dag <3 Sender over en giga-klem og et stykke kake 😉 Gjør i dag alt du ellers har lyst til!! For i dag har du bursdag 🙂

Kjenner du Rjart.blogg.no?

Har du kalenderen hun laget?

Liker DU å tegne?

 

 

#bursdagsinnlegg #bursdag #bloggvenn #tegning
19 kommentarer
    1. Flott innlegg, snilt av deg å gjøre slik.
      JEg har ikke vært på hennes blogg før så skal inn å se nå 🙂
      Var noen flotte bilder hun lagde.
      Ha en god kveld 😀

    2. Rikke: Ha-ha, du er da ikke NOE gammel en gang 😀 Men jeg er veldig glad at du ble glad <3 Kos deg masse, jeg koser meg med kalenderen din 🙂 Stoooor klem igjen <3

    3. Så koselig med så pene ord her på bloggen! Takk for hyggelig tekst, stor klem og god kake! <3 Det varmer en gammel dames hjerte.. 😉 Stoor klem fra meg!

    4. er så bra med folk med talenter, man blir litt sånn awe struck vet du når folk kan kreere sånne ting:)
      Eg er mer sånn give me a kitchen så kan eg finne den fineste løsningen for deg hahaha

    5. cuskima: Ja, hun er kjempeflink, uansett hva hun tegner synes jeg. Jeg har sett på alt hun har omtrent, ikke mye som har gått meg hus forbi, og har kalenderen hennes 🙂 Hun blir noe stort innen tegning. Garantert 😉

    6. Eg er ekspert på stickmenn, så langt går mine ferdigheter.
      Likte best den nederste , litt sånn Ariel <3
      Gratulerer så masse med dagen!!

    7. cathrinehenriksen: Ja, hun er verdens beste til å tegne nesten 😀 Hvertfall veldig, veldig flink. Elsker uttrykket på figurene hennes 🙂 Klemmer tirsdagsklemmen og ha en fin dag Pippi <3

    8. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja, ta deg en tur, hun er kjempeflink, og jeg er stadig inne og ser på nye tegninger hos henne 🙂 Og en liten gratulasjon er alltid koselig <3

    9. HURRA FOR RIKKE!
      HUN ER søt og snill og episk flink å tegne 😀
      Og eier kalender av henne selv. Den er kjempefin og pryder virkelig i heimen ^_^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg