A photo a day – Dag 26

 

Where I Shop

Shoppe kan jeg gjøre mange steder, men et sted jeg er kanskje litt oftere enn andre steder er Storo Shoppingsenter. Der går det faktisk an å shoppe OGSÅ  i julestria, uten å få panikkanfall pga for mye folk… De har faktisk klart å lage god plass i “gatene” der inne.

Her er  to bilder fra adventstiden, der jeg bedrev noe shopping med  Vaniljeogpepper og Høne-Pøne Von Bentasil 😉


Mange fine butikker samlet inne på Storo Shoppingsenter 😉

 

Liker du å shoppe på shoppingsenter i adventstiden?

Hvor shopper du som regel?

 


#foto #fotoutfordring #challenge #shopping #handle #shoppingsenter
59 kommentarer
    1. tusen takk og MASSE er på plass,men du vet….litt mangel på organisering hahaha
      eg sku ta i mot,men de som kom lempet alt inn uten at eg fikk tatt i mot så dro de og eg satt der i 3 timer uten mobil eller drikke eller penger og de kom og dro hver gang før eg fikk sagt eh halloooo
      men fikk pakket ut endel da……så eg ser det blir så fint<3<3
      i morgen er det shoppings og kanskje seng? who knows hahaha
      klememting <3<3

    2. wæææææææææ eg savner VP og HP :////
      Det gjør sikkert du også ,shopping blir ikkje heeeelt det samme uten dem
      klememting nå blir det flyttings her du oj oj 😀
      <3<3

    3. Tattavkvinnene: Ja, jeg får finne noen erstatninger til å lede det hele. Første året var det jo bare MEG, så det går nok fint det også 🙂

    4. fjellgeitbundingen: Ja, da må man begynne tidlig 😀 Jeg laget vesker og luer til alle lukene i julekalenderen her på bloggen… så orket ikke lage en ting utenom 😀 Jeg er spent på å se om jeg får kjøpt noen gaver tidlig…selv om det er planen 😀

    5. Tattavkvinnene: Ja, eneste senteret som funker i adventstiden hvertfall 🙂 Jeg SKAL begynne før i år altså. Og gjøre det enkelt 🙂 Ikke bruke for mye tid på det 🙂 Men hvem skal lede julekalenderen? 😀 Hm… Nytt prosjekt 😉

    6. Og koselig, livlige sentere er superkoselige å studere utenifra når en ferdig selv 🙂 Lykke til med tidelig julehandel. Burde begynne jeg også. I fjor laget jeg jo alle gavene. Var lite stress det også, selvom jeg måtte begynne i jan for å rekke å lage noe ok til alle 🙂

    7. I adventstiden er det nesten umulig å handle i butikker synes jeg. Så langt det er mulig handler jeg på forhånd eller på nett, men av og til må man driste seg ut på disse senterne. Storo er jeg helt enig i at er mer behagelig å gå på plassmessig. Det tar litt tid hvis man vil komme over hele senteret, men det er god plass! Også har de Funky Frozen Yoghurt <3 Hihi, alt jeg trenger på ett sted 🙂

    8. Audhild Mamma til lille Willi: Ja, jeg tar nærmeste sentrene for det meste. Ja disse to raringene har jo vært med mye her inne. Men er nå forsvunnet i posten 🙁 Snufs!!

    9. fjellgeitbundingen: Liker ikke å handle i desember egentlig, men det blir sånn likevel, hvert år 😀 Men i år skal jeg begynne før. Kanskje til helga 😀 Med LITT hvertfall 😉 Og mange senter er smekkfulle i desember…PY!!

    10. Nei, shoppe i adventstida pleier jeg å gjøre lite av, da må det være kun fordi jeg har lyst..Jeg pleier å handle julegavene ferdig til 1 desember. For jeg elsker adventstida, så det er koselig å bruke tida til det jula handler om fred og kjærlighet 😉 Bake sammen, spille julesanger, lese sammen, være på kino, polarbadet, men ungene handler gjerne julegaver til hverandre, oss og venner i desember, og til nå har det vært med en og en, og da er disse to dagene fine og kos, i stedetfor litt panikk. Ja, man vil jo gjerne kjøpe noe gjennomtenkt, og ikke noe som blir liggende i en skuff…og når butikkene fylles med folk er det bedre å bare være der å kjenne litt på den hektiske stemningen, den fine musikken og alle julevinduene. Det er nok handling for meg, ennmed deg liker du å handle i desember?

    11. ladyaugust: Ja, kl 10, nettopp åpnet, er bra 🙂 Jeg skal til Gøteborg på søndag til tirsdag, og DA skal jeg shoppe litt altså..Om jeg får tid 😀 Sovegodt søs <3 Skviiiis <3

    12. Ja blir til at jeg snart starter med noen julegaver faktisk 🙂 Skal prøve å være tidlig ute i år 🙂 I fjor var jeg ferdig med alle gavene før 1 desember. Å jeg håper å være det i år også så jeg kan nyte adventstiden med baking og sånne ting 🙂 hehe

    13. Therese Bråthen: Ja, det blir vel en del handling av julegaver i Skien nå i år 🙂 Koselig <3 Jeg skal handle FØR, synes ofte det er masete i desember..

    14. ladyaugust: Ja, det er HELT sant, Oslo city er antagelig det verste stedet på jord i adventstiden. Jeg tror nesten det må være bevist 😀 Jeg hadde jo en del “dra-seg -i -håret”-opplevelser der i fjor, og året før, og skrev noen klageinnlegg om det … Hater det i adventstiden :-/ Men Storo derimot, er slett ikke verst 😀 Stor plass 🙂 Jeg skal begynne med julegaver NÅ tror jeg 😀 Kosemose og veldig trøtt klem <3

    15. Så ut som en kjempe koselig julehandling 🙂 Jeg elsker å handle i de tider, før så handlet jeg mye sammen med mamma og søsteren hennes på strømmen storsenter rundt de tider, men har også handlet en del på Jessheim storsenter 🙂 favoritt stedet mitt å handle nå her i Skien er på Herkules og Arkaden 🙂

    16. ooooh shopping i adventstiden kan være slitsomme saker. En gang var jeg på Oslo-city eller hva det heter, det MÅ være det desidert fæleste stedet på jorden i julestria! Jeg liker å shoppe før adventstiden og så spise småkaker og null stress i hele desember <3 kosemosefiiiineste søs <3

    17. eljos: Ja, det blir veldig spesielt for dere denne julen, og adventstiden. Ting blir aldri det samme igjen.. Livet er rart..Men jeg håper dere bygger nye minner, du og familien <3 Kanskje NÅ er tiden ja, til å tenke på julegaver, til småtroll i familien, i stedet for å vente til ALLE skal ut... Det var veldig godt å se deg Eljos, håper ting går seg til litt for deg etterhvert. Sender over en god, god klem <3

    18. Nei jeg liker ikke å shoppe i adventsstiden. Nå derimot, nå kan jeg godt tenke meg å kjøpe julegaver. Helst på en mandag eller tirsdag formiddag på Strømmen Storsenter. I adventstiden da vil jeg bake og lage masse smågodt, og koooose meg. Men i år blir det nok veldig rart for oss……

    19. Ja, var ikke der sist jeg var i Oslo, men for et par-tre år siden var jeg innom. Veldig fornøyd med utvalget av butikker 😀 Var blant annet innom smoothie exchange – nam! 😀 (tror d var d den het?:))
      Jeg bør begynne tidlig med julegavar jeg også.. 🙂 Godt å slippe stresset like før 😉

    20. Kristin: Du har vært på Storo-senteret du også? 🙂 Det er et av de bedre synes jeg, sånn plassmessig. Og egentlig godt utvalg med butikker også. Forskjellige, ikke bare sånne kjedebutikker, men noen mer uvanlige også 🙂 Skal tenke på om jeg skal begynne med julegaver tidlig i år 🙂

    21. Jeg liker absolutt ikke å shoppe i adventstiden – alt for mye stressa folk 😉 Men pynten og julesangene osv – DET liker jeg 😀
      Storo-senteret synes jeg faktisk om jeg også, selv om jeg i utgangspunktet ikke er overbegeistret for kjøpesenter 🙂
      Godt utvalg av butikker og god plass der 🙂
      Jeg liker best å shoppe på nett, men ellers er vel XXL en sikker vinner hos meg 😉

    22. margarites: Nei, jeg orker heller ikke å være på shopping lørdag, på senter mellom 12-16. Men fra 10-12 kan jeg finne på å være 😀 Eller på torsdag kveld f eks… Får litt fnatt av folk, om jeg skal bare se også 😀

    23. Anbefaler Tønsberg :)) Veldig lurt å begynne med julehandelen, det har jeg tenkt til også for da kan man bare slappe av og bake kaker i hele Desember he he Bildegaver har vært en suksess 🙂 lagde kortstokk til søsteren min for noen år siden med bilde av oss på, hun ble utrolig glad 🙂

    24. Jeg liker ikke spesielt godt å handle på overfylte shoppingsentre i adventstiden. Men det hjelper å planlegge litt og ikke gå ut en lørdag mellom kl 12.00 og 16.00 for eksempel. Til vanlig handler jeg på “nærbutikken”, dvs Lagunen Storsenter. Og det er greit og selv da prøver jeg å holde meg unna rushtiden om jeg skal ha noe spesielt. Når jeg bare skal se rundt i butikkene gjør det ikke så mye om det er mer folk 🙂

    25. fruemmel: Jeg er veldig opp og ned, noen ganger er jeg i siget og synes det er moro. Andre ganger gidder jeg ikke i hele tatt og bare går hjem igjen…etter kort stund.. Kommer an på humøret 🙂 Ja, det to var i slaget i advent 😀

    26. Så søte de er når de er på shopping, og de ser da jammen ut til å ha beholdt roen de også 😉
      Selv har jeg shoppet på Jessheim Storsenter. Naturlig siden jeg jobbet der i mange år, men etter at jeg sluttet sverger jeg til mindre senter i nærområdet. Men når det er sagt, så misliker jeg shopping 😉

    27. lisbeth: Neida, ikke fått igjen…kommer ikke til å få det heller… Men dette bildet er jo fra julekalenderen 🙂 Moro å mimre litt også, og det senteret er jo det jeg bruker oftest 🙂 Og kjøper klær eller annet 🙂 Lønn i morgen forresten 😀 Stor klem <3

    28. lulltove: Ja, til jul er det LITT klaustrofobisk 😀 Men Storo er faktisk litt rolig, selv da 😀 Mat kjøper jeg på nærbutikken 🙂 Bunnpris. Og av og til noe godsaker på Meny eller noe 😀 Og klær, desigual-butikk har det jo kommet i Oslo. Jeg MÅ dit snart;-)

    29. Hater shoppigsentre i adventstiden. Kan nesten få angstanfall av alle menneskene……. Jeg shopper på 3- 4 utvalgte butikker i Asker og så mat på Ultra :)))

    30. Elisabeth: Ja, mye man kan kjøpe på nett nå, heldigvis 🙂 Jeg kjøpte også foto på lerret i fjor, i julegave men jeg gikk til fotobutikken jeg da 😀 Liker å gjøre det sånn: Men jeg tror jeg skal begynne NÅ jeg med handel 🙂 Jeg har ikke vært på shopping i Sandefjord eller Tønskberg, kanskje jeg må ta meg en tur 🙂

    31. Har ikke vært på Storo før, men høres supert ut med et senter uten stress i julestria 🙂 jeg har handlet noen gaver på nett.. fotoknutsen bla. i julegaver, morsomt og spesielt. Ellers drar jeg til Tønsberg, dobbelt så stort som Sandefjord 🙂

    32. cathrinehenriksen: Her går det i Storo, Oslo City og Byporten. Av og til Ski, og på Vestby 😉 Og Fredrikstad…..og Nordbysenteret 😀 Og….. ha-ha Ja, fint med VP på shopping 😀 Speilet seg vettu <3 Klemmer på vei med mail faktisk ;-D <3

    33. Herlig det bilde av Vaniljeogpepper som speiler seg :)) Har ofte vært på Storo å handlet julegaver selv , er sant er veldig lett å finne frem der og er akkurat plass til oss ;-D Ja shoppings senter er en fordel i juletiden for da må man gjerne ha flere ting fortest mulig , ja og da lønner det seg å dra på ett senter :))
      Er mange å velge i , og jeg tar litt forskjellige sentre etter som hvor mye tid og energi jeg har b.l.a :o) Strømmen kan være fint f.eks MEN da MÅ jeg ha god tid og masse energi , så er det jo Lørenskog , ski o.s.v :)) Ja har vel ingen favoritt , men bruker Storo når det haster i hvertfall 😉
      Klemmer god kveld klemmen :o) <3 <3

    34. annebe: De var jo “programledere” på julekalenderen min i fjor, så jeg hadde de med overalt, tok bilder og laget historier til HVER dag i 24 dager,om deres adventstid ;-D Hvis du får lyst en dag, så ligger de på desmber 2013, titt på en av dagene i advent, så ser du hva julekalenderen har gått ut på. 13. desember f eks 😉 Ja, blir mest senter på meg også, spesielt om vinteren og i juletida. Men liker ikke mye folk jeg heller 🙂 klemmer <3

    35. Så koselig å ha med de på handletur, da ble det nok ikke så mye stress 🙂
      Klær handler jeg mest på senter, men prøver alltid å unngå å handle når det er mye folk ..
      Klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg