I dag….

Etter en herlig men lang dag…. hvor jeg til slutt er VEEEELDIG sliten…. og bittelitt irritabel….

…da er leiligheten blitt sånn igjen…at den er noen nummer for liten….  Kroppen truer med å sprenge seg gjennom tak og vegger…. svetten pipler nedover panne og rygg…. armene sleper i bakken og Jeg krasjer uansett hvor jeg snur meg…

Og som du så fra morgen-innlegget, hjelper det ikke å gå på badet å sette seg å roe seg….. 😉

Nei…eneste som hjelper…er å sette seg  HELT rolig ned i sofaen…la svetten hagle fra seg….Og håpe på at JEG krymper litt…. At armer og bein kommer seg inn i normal størrelse igjen…ELLER at huset vokser noen størrelser i løpet av kvelden….

For så lite som det er NÅ…. kan det ikke fortsette å være….kjennes det som… 😉

 

Får du for lite plass innimellom?

 

 

#trangt #lite #plassmangel #irritabel #sliten
32 kommentarer
    1. cuskima: Ja, jeg har ikke noe problem med at det er så lite, som regel. Bare hvis jeg er veldig sliten etter jobb, og begynner å flytte på ting hjemme, for å få gjort noe 😀 Da virker det helt mikroskopisk innimellom 😀 Hi-hi. Vanlig størrelse der hjemme i dag tidlig 😀 Klemmer godklemmen <3

    2. Vi har nesten samme størrelse på husene våre vi,men planløsning har alt å si. Her eg ahr bodd til nå er det 77m2 men virker lite og mitt nye hjem er 69 og hvirker mye mye større. Alle sier det som har sett det,tomt og med flyttekasser hahaha
      Noen ganger føler man at man trenger litt luft rundt seg men du har jo mulighet til å reise på landet 🙂
      God helg klemmeting <3<3 eg blir til og fra her med flytterier av møbler og sånn

    3. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Neida, jeg skjønner det. Men om det er mentalt for liten plass til deg, så hjelper det ikke stort at huset er slik at du må vaske alle klærne og ommøblere, for å kunne få laget mat… 😀 Om du skjønner problematikken 😀

    4. Huff da , har noen drysset tryllestøv over deg ? Slik at du ble større ……da må du finne vedkommede å få dem til å fikse opp i dette 😮 Ja for ellers kan du jo aldri bruke badet igjen . Men det blir sikkert bedre snart skal du se <33 Jeg får for lite plass når Brutus presser seg opp i sofaen b.l.a 😮 Haha ....For jeg er avhengig av å sitte i midten 🙂 Klemmer god fredags klemmen <33

    5. ladyaugust: Og enda du som hadde vokst så mye i dag også 😀 Ja, her er det lite uansett.Bittelite…men av og til blir det ikke plass til noen ting. Det er når alt må ommøbleres , før jeg kan få spise frokost…eller jeg smeller inni ting her og der… Og er LITT sliten og irritert fra før 😀 Men det føles LITT mer vanlig størrelse her i dag, så jeg er hvertfall uthvilt 😉 Klemmer god morgenklemmen <3

    6. cuskima: Her er det masse plass allerede, så det har nok vokst 😀 Eller jeg krympet 😉 For nå er det bare VANLIG lite her 😀 Litt mer uthvilt så går alt så fint. Men større plass SKAL vi ha etterhvert 😉 Klemmer <3

    7. Mitt problem har vært en dør å lukke -datteren min hadde et rom og gubbexen brukte soveromemt som sitt så da ble eg igjen i stuen og DET var ganske j***lig noen ganger. Å føle seg invadert og ha NULL plass for segselv.Så joda mange timer er tilbragt på badet -i dusjen for å få fred hahahaha
      NÅ gleder eg meg til nytt hjem med egen dør og masse plass og muligheter til å lukke ene og andre døren uten å føle meg invadert. Eget soveromg OG eget Kontor, joda mange rom som blir KUN mine <3<3<3
      Håper huset vokser over natten klememting i haugevis som tar NULL plass 😀

    8. Plassmangelen kjenner jeg ikke igjen, men svetten og det der … uffda. Håper tingene inntar sin normale form ganske så kjapt!

    9. Grete: Ja, jeg regner med å våkne til et slott her i morgen tidlig:-D Skal ta på prinessekjolen og ta siste arbeidsdag 😀 Det blir som regel etter litt hvile. og jeg er greit i riktig størrelse igjen nå 😀 He-he. Jeg tror akkurat som deg at med større plass, så hadde det ikke ligget klær OVERALT, sko overalt og vært vegger og dører overalt ;-D Stor klem tilbake <3

    10. Noen dager bare er sånn som det der. Uansett hvor mye plass det er rundt så er det feil. Jeg føler jeg flytter rot fra et sted til et annet når jeg skal rydde noen ganger, og da ønsker jeg meg noen ekstra kvadratmeter, for da hadde jeg helt sikkert klar å unngå rot…. Prøver å lure meg selv til å tro det. I morgen er det fredag og da har sikkert huset bedre plass til deg 🙂 Stor klem <3

    11. Therese Bråthen: Ja, størrelsen er helt KONKRET et problem når jeg er sliten og irritabel…elles merker jeg det ikke SÅ mye 😀 Men liten er den alltid 😀

    12. Har det enkelte ganger, men da går jeg meg en lang tur for å roe ned tankene 🙂 Eller så prater jeg med kjæresten min om det er noe jeg sliter med 🙂 Men vi har jo veldig stor plass vi da sånn sett, så det er ikke ofte det skjer 🙂

    13. Engla: Det virker som det er en del ledig ved deg der, og det er slett ingen umulighet at vi havner der ute 🙂 Jeg har jo mammaen til lille supermann rett rundt hjørnet også 🙂 Og ikke langt til søsters og mamma. Fint sted og billige leiligheter 🙂 Blir nok noe vi må titte nærmere på ja 🙂 Stor godklem til deg <3

    14. Synes du skal pakke sakene og kjøpe den leiligheten som er ledig i borettslaget her jeg vennen <3
      For det er nemlig en ledig igjen her nå 🙂
      Håper du får en god natts søvn og en goood morgendag <3
      Klem til deg fra meg <3

    15. annebe: Ja, jeg hadde sikkert vært irritabel med stort hus litt av og til også 😀 Men når du er sliten, og dunker borti det ene og andre hele tida, da er det HUSET sin skyld 😀 Ha-ha Når jeg får slappet av litt, blir det nok litt mer håndterlig ;-D Klemmer <3

    16. ninaoglivet: Dagen har vært knallfin, men jeg er megasliten, og svett og varm, og når man er bittelitt irritabel da, så krymper huset.. Nå har jeg smelt inni forskjellige steder hele ettermiddagen. SÅ her er det HELT konkret også altså 😀 Og her er det kun 64 kvm, og badet er 1 x 1 meter som du vet 😉 Nei, jeg reiser bort i helga, på jobbtur, og i morgen skal jeg treffe en venninne. ELler to faktisk 🙂 Kose deg du da 🙂

    17. Fru Stussli: Nei, det ble plutselig bare så lite her…Eller plutselig..Det er jo lite hele tida…Men jeg var så sliten etter jobben. En herlig dag altså, men krevende… Og det var ikke sånn at vi hadde trengt hver vår etasje her heller, for jeg er ikke noe sur og lei…Det er bare så LITE her… spinner rundt som en rotte på det trange badet, dunker inn i skap og dører..osv… Merker ikke så mye til det ellers…bare de gangene du hører om det på bloggen… Så en litt sliten kropp gjør at huset krypmer…Vi MÅ få oss noe nytt snart 😀 Å, du skal bare sende over mange klemmer hit altså , de får jeg skviset inn HVOR det skal være 😀 KLemmer igjen <3

    18. ..hehe…og uff, det hørtes trangt ut 🙂 Vi har veeeeldig god plass etter at guttene flyttet ut, to rom og ei kjellerstue , som vi strengt tatt ikke hadde behøvd, så jeg har ikke for liten plass i huset…men jeg kan være irritabel for det..:)…Klem <3

    19. Hehe kjenner meg igjen. Noen ganger så føles det ut som jeg sprenges i huset. Og det er på nesten 250 kvm, men absolutt ikke stort nok når humøret er der!!
      Håper du får en annen dag i morgen og bedre form 🙂
      Jeg skal forrresten til Oslo i morgen og på Bondens Marked nede på Rådhusplassen. For det greiene som var i Fredrikstad forrige helg, var ikke noe å skrive om.
      Skal du dit eller?

    20. Huffda. Det hørtes jo ikke godt ut. Her er det så mye plass så vi kan ha hver vår etasje hvis vi vil, men det er ikke alltid det hjelper. Jeg pleier spinne av meg slike dager.
      Håper huset vokser over natten 🙂
      Mange klemmer uten å ta plass 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg