Natti-natt…


Sov godt du <3

Med dette ansiktet i minnet 🙂 

15 kommentarer
    1. karenmarenmette: Nei, ikke Norway Design. Men på Galleri Havstad i Drøbak. Jeg er LITT usikker på kunstneren, for de likner på FINN HALD sine, men det er ikke han. Jeg må prøve å finne ut av det. Han har mange sånne i samme slaget som står der i Drøbak. Jeg er ofte innom der når jeg er og treffer Lady August <3 Skal finne ut kunstneren og si i fra 🙂

    2. Elin Slåen: Ja, ikke sant. Den er i butikken i Drøbak, der vi alltid er innom når jeg besøker Ladyen. Beste butikken. Og den figuren er EN av de herlige de har der 🙂

    3. Cathrine: Nei, jeg har ikke denne, men den er i Drøbak, så jeg kan dra å kjøpe den <3 Stor klem til deg og kos deg i Sverige da 🙂 <3

    4. Fru Stussli: Jeg sover og sover om dagen jeg. Slokner helt i 22-tiden, om jeg siger LITT ned i sofaen her 😀 Så god morgen til deg også 😀 Mange mange klemmer og fine lørdagen 🙂 NÅ kommer jeg en tur altså <3 Svosj------------------------->

    5. Gud for en lekker liten voffs , har du den hjemme også ? :o) Veldig fin var den , og håper du fikk sove godt i natt , jeg skal en tur til Sverige straks :o) Bare innom for å ønske deg en fin morgen <33 Klemmer masse <33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg