Når jeg sniker litt… ;-)

Når jeg sniker litt på folk…kan jeg finne ut mye rart… Hvis man sitter og studerer folk….sånn helt i det skjulte… på t-banen eller trikken, kan man fabulere litt og lage seg små historier om hvordan de har det eller om hvordan ting henger sammen… Mye nyttig lærdom i sånt faktisk…man lærer mye om menneskelig oppførsel..

Og hvis man litt mer bevisst følger etter folk…..SNIKER litt på dem….på en helt “IKKE-forfølger-aktig” måte så klart, så kan man til og med lære noe om foto 😉

I dag snek jeg meg rett og slett litt usett etter en mann…. Ved første øyekast kunne jeg vel se ut som jeg var litt interessert….i HAN…Men så man nærmere etter, så så man jo KLART at når han flyttet på seg så tok jeg bare plassen hans…og lot mannen seile sin egen sjø…. For jeg var ute etter hva mannen med denne DIGRE linsa så som var så fint?? Jeg må lære meg å finne de fine motivene. Og hvorfor ikke lære av en “proff”? Så da har jeg kapret meg et bilde som JEG synes er fint hvertfall, med litt juks og sniking på fremmede menn 😉

 Sniker du på fremmede noen ganger? 😉

 


#sniking #titting #foto #motiver #læring #synsvinkler
37 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Det gir mening. Og utsnittet har jeg jukset til litt altså 😀 For det var litt mer kirke på, under, men mye strømledninger og sånt 😀 MEn poenget var dette spiret, og det så jeg klart når HAN tok bildet…Så da tok jeg meg friheten og fikse litt på utsnittet. Ingenting annet redigert.

    2. Haha, nei det gjør jeg nok ikke x) Men jeg liker å sitte å titte på folk, det er så mange rare og spennende mennesker som trasker rundt! Noen er litt skumle også, men så lenge man observerer på avstand går det greit ^^ Veldig kult bilde! Utsnittet er så godt og da blir bildet veldig behagelig å se på (hvis det gir mening? ):)

    3. lisbeth: Jeg hadde aldri lagt merke til hvor fint det var med den sola bak kirkespiret, om ikke han sto der og knipset. Jeg måtte jo se hva han tok bilder av og DA skjønte jeg. Heretter skal jeg bare gå med snuten opp ;-D Takk 🙂 klemmer <3

    4. Helge: Ha-ha ja det har du rett i 🙂 Jeg får med meg mange historier som blir fortalt også, og man MÅ jo lytte når folk snakker så høyt 😀 Og mange ganger er det nok å bare se også, og man får med seg mye likevel 🙂 Buss og tog er fine steder å få med seg sånt 🙂

    5. Man kan lage ymse fortellinger om folk man ser når man er på kafe, i butikken eller når man rusler i ei gågate. De fleste skal noe elelr har vært et sted og skal til neste avtale. Hvordan man går kledd avslører kanskje noe. Det er artig og sniklytte til samtale mellom to personer f.eks på bussen eller toget.

    6. cathrinehenriksen: He-he..ja det var hvertfall ikke HAN som merket noe. Men kanskje noen andre 😀 Men det gjør ikke noe :-DKlem-klem på vei <3

    7. cathrinehenriksen: Nå koser jeg meg i stuen min med snop og laptop, og litt tegninger og foto og skravlings med Mann. Og Steven Frye på Tv BBC entertainment 😀 Ja, snek meg etter han med linsa 😀 Og så hva han tok bilder av… Listet ikke så SYNLIG som på tegningen da 😀 Klemmer i vei <3

    8. Haha , det var jo faktisk ganske lurt det der , snike seg etter folk som fotograferer ? For var det du gjorde eller ? Hahaha…..herlig <33 Å da ble det fine bilder , ja hvis dette over her er en av resultatene så kan jo det lønne seg kanskje ;-D Jeg sniker meg nok ikke etter folk , ikke som jeg husker ....men ja har sikkert gjort det en eller anna gang nå og da . Aner ikke hvorfor da 😮
      Hehe....klemmer <33 Og håper du koser deg i stua di nå =)

    9. ladyaugust: Heh! Sjokkisen min er BORTE? Skjønner ikke det? 😮 Den har VIPS lagt seg til i magen…Og det var ikke mange bitene igjen en gang…så mulig jeg må ut å hente mer 😀 Ja, var ikke jeg lur? Jeg så jo med en gang jeg stilte meg på hans plass hva det var han hadde tatt bilder av 🙂 Og det var fint. Hadde ikke sett det selv men heretter går jeg BARE med hodet opp 😀 Så blir jeg flink 😉 Klemmer godis-klemmer så flat som bare JEG kan <3

    10. Merevil: Ha-ha, ja jeg synes også jeg kan se meg i det antrekket. Hadde vært veldig moro. Men sloss kan jeg ikke…Så da måtte jeg vel sneket meg VEKK etterhvert også 😀

    11. Men da har du jo DEN fordelen 😀 Jeg avskyr å slåss mot folk som er høyere enn meg. Da må jeg snike litt. *ser for seg Frodith i middelalderantrekk og fullt rustet med sverd og skjold*

    12. Merevil: Ha-ha ja det høres ut som jeg lett ville bli sett da egentlig, selv med den fine listingen min 😀 Jeg er jo nesten 1,80 selv 😀 Men jeg har jo noen fine listeferdigheter som du ser….så kanskje 😀

    13. Haha, du er herlig 😀 Nei, de eneste jeg sniker meg etter er de jeg har tenkt å “drepe” når vi trener med blankvåpen. :3 Det er fordelen med å være liten når alle motstanderne er to meter høye med to meter brede skjold.

    14. Min matgale verden: Ja det var lurt å snike litt, så lærte jeg litt av proffen 😀 Jeg måtte bare kutte vekk litt av kirken etterpå her, og DET gjorde nok ikke han med DEN linsa 😀 Snike på treningsstudioet veldig lurt også 😀 Håper du har en strålende dag 🙂 Pssst!! Solkro har bursdag i dag 🙂 Klemmer i vei <3

    15. margarites: Jeg skal sknike masse jeg det er jo de med de store linsene som har hodet på en stund. Og neste gang kanskje jeg går bort og spør direkte. Men nå så jeg fort hva han hadde siktet på,så det var bare å stille seg opp. Jeg har fjernet en del underst, resten av kirken.. så et lite utsnitt har jeg gjort…Men likte det godt sånn 🙂 Jeg har ikke endret på farger og lys 🙂 Moro å lære noe nytt 🙂 klemmer <3

    16. ninaoglivet: Hi-hi, jeg snek helt usett bare kanskje noen andre som så hva jeg drev med 😀 Jeg ble så nysgjerig på hva han tok bilder av for noe flott 😀 Og det var jo dette.Jeg har kuttet av mye nederst…Altså resten av kirkten…Er dom-kirken..Så det er det eneste jeg har gjort av redigereing. Var så mye strømledninger så ville vekk med det… Men farger og lys ikke endret noe 🙂 Bare utsnittet 🙂

    17. Ja det der har jeg nok gjort! Når man ser noen ta bilder i litt merkelige vinkler, så blir man jo nysgjerrig – i alle fall jeg! Så jeg har nok “kopiert” noen motiv etter å ha sett på andre, ja.
      Og bildet ditt ble flott – med den klare blå himmelen og solen som skimtes bak kirken. Fortsett med “snikingen” du. Klemmer <3

    18. Therese Bråthen: Ja men han her SÅ meg ikke 😀 Men alle andre så nok hva jeg drev med 😀 Hi-hi Ja det ble fint. Lyste så fint med sola gjemt bak der 🙂 Og det var DET han hadde funnet ut 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg