Snikåpning av butikk i Oslo :-D

Heh!! Tror du ikke Desigual har gått hen og åpnet en butikk i Oslo da…helt i det stille….eller….. hvertfall uten å si ifra til meg?? Og den har faktisk vært her et helt år..

For du husker vel jeg gikk helt bananas og kjøpte både EN og TO Desigual-kjoler i vår og sommer??  En turkis-grønn og en blå med en stor gul sol på ryggen… 

Men nå har jeg altså funnet denne butikken  i Oslo..Så jeg føk dit i dag helt mukkens alene. For det med shopping er sånn at jeg vil enten dra alene eller med noen som synes det er MINST like gøy som meg.. Jeg kan ikke forstå at noen orker ha med seg MANN…som bare går og trasker i hælene…uten NOE å gjøre der inne overhode  faktisk…annet enn å si “du er fin” eller noe sånt… Og det er ikke måte på hvor mange menn jeg så som  satt på sånne “pappa-stoler” rundt forbi utenfor eller i en krok av butikkene rundt i Oslo i dag….. 

Nei…jeg blir bare stresset og får ikke kjøpt en TING med MANN på slep, eller en uinteressert venninne tøflende høflig bak deg med et litt fjernt blikk… Men alene eller med gira selskap hender det jeg kommer hjem med noe 🙂 

Kjempeglad for at Desigual har åpnet i Oslo <3

 

 

Og denne høstkjolen ble dagens fangst. Fin å ha når jeg skal på tospråklighets-konferanse til uken -) Da trenger man en sånn, gjør man ikke? 😀

 Skikkelig høstfarger, kroppsnær og litt varm 🙂 

 

Har du en butikk og et merke du er spesielt glad i?

Hvilke farger liker du best på klær?


 

 

#shopping #klær #desigual #butikk #kjole #mote 

38 kommentarer
    1. Gyrid Monge: Nei, nå ligger den hverken på Egertorget eller i Byporten, den er rett og slett ikke mer. Lagt ned ??ingen egne desigual -butikker i Norge mer. Takk for at du stakk innom bloggen 🙂

    2. ssilje89: Hi-hi, det likte jeg at du har bestemt at leopard er en egen fargenyanse 🙂 Moro <3 Jeg handler mye på H&M, men Desigual er liksom litt mer til jeg skal ha noen ekstra fint 🙂

    3. Så gøy da 😀
      Er viktig å ha en favoritt butikk i nærheten 🙂
      Jeg har egentlig ikke noe favoritt butikk når det kommer til klær, jeg liker best kjøpe klær til småen å da blir det litt over alt, går vel mest i H&M og Cubus.
      Av farger liker jeg godt leopard.
      Ja i min verden er det en egen farge 😉
      Siste genser jeg kjøpte var på H&M og den var i leopard, men i grå og lysegrå. Digget den 😉

    4. Den kjolen var “griselekker” Veldig fin 🙂 En sånn skulle jeg gjerne hatt! Liker best å shoppe alene. Menn kan få bli med bare hvis de veldig gjerne vil og betaler alt uten å protestere. Jeg liker Bolina på Stabekk (klær og interiør) og Timalu i Asker. Mitt favorittmerke er Isabel Marant 🙂

    5. Hi-hi, makan å ikke informere deg om det da! 😉
      Men for en positiv overraskelse å oppdage en favorittbutikk i sin egen by! 😀
      Jeg fant plutselig ut at en butikk jeg synes er litt morsom skal åpne i Trondheim nå i oktober – gøy!

    6. Ja cubus er konge!:)
      men er som du sier, skal jeg ha noe ekstra fint, så er ikke cubus den beste plassen sånn sett. då må en litt videre:D
      haha ja god trusene ja – kjøpte noen her der får litt siden, 1bruk og de gikk rett i søppla, noe så ubrukelig! haha
      Klemmings <3

    7. Moving On: Jeg har handlet masse på Cubus jeg også. spesielt truser faktisk. Det var de som hadde GOD-trusene før 😉 Men også mye topper og slakke-antrekk 😀 Veldig fornøyd med Cubus jeg. Men vil jeg være litt ekstra fin, så blir det Desigual <3 🙂 Klemmer på vei <3

    8. åååh, haha jeg flirte godt når jeg leste dette innlegge:)
      med mann og shopping, samt pappa stoler! konge bra, du traff virkelig spikeren der på hva jeg også tenker når det kommer til shopping! haha
      jeg elsker av en eller annen grunn Cubus jeg! haha
      tror 80% av alle klærne mine er fra cubus og 15% fra sporten, så ja jeg variere ikke såå mye i hvor jeg handler 😛

    9. Helge: Ja, mye fint på den nye butikken. Dressmann er vel fint det. Billig og bra 🙂 Ja, jeg synes farger passer til alt, unntatt kanskje begravelser. Ha en fin dag 🙂

    10. Tattavkvinnene: Ja, hvis man har en som kan drive litt i SIN avdeling, så er det noe annet. Men å ha en som bare går rundt og venter, stresser meg hvertfall. Uansett om han er positiv og sier jeg er fin, når jeg kommer ut. Det er jo en sport JEG bedriver, og da er det bedre i tilfelle om de har en egen avdeling for han 😀 Jeg kjøper aldri på nett faktisk. Passer sjelden når det kommer.Nå har jeg jo Desigual i Oslo, så skal nok mer dit. OG har sjekket at de har en i Gøteborg også 😉 Hvor jeg drar i kveld 😀 Hi-hi Klem til deg <3

    11. Kjempefine kjoler. Kjøper klær mest hos Dressmann men burde snuse litt i andre butikker heretter kanskje, Farger er et must + mønster, spørs kanskje hva slags anledning du skal kjøpe til. Men klær er så mangt og farger/mønster passer vel til det meste.

    12. Ja, du trenger helt klart en sånn kjole når du skal på kurs! Veldig fine farger på den, perfekt nå til høsten! 🙂
      Jeg trengte en ny bukse (det gjorde jeg faktisk) også fant jeg på mange andre fine unnskyldninger for hvorfor jeg måtte ha en skjorte også 🙂 Så nå er to fine plagg på vei hjem til meg i posten 🙂 Av og til er det deilig å shoppe litt på nett, men det er jo veldig gøy å gå å titte i butikker også. Jeg er så heldig at kjæresten er ganske glad i å gå i butikker, i hvert fall hvis det er en herreavdeling der, så på ferier for eksempel gå vi ofte på shopping sammen 🙂 Men jeg nyter veldig godt eget selskap på shopping også. Det er så godt å kunne plukke med seg en bunke klær inn i prøverommet, være fornøyd med ett av de, for så å gå inn igjen med en ny bunke. Sånn kan jeg holde og kose meg med lenge x) Da passer det ikke så godt med verken kjæreste eller venninne på slep x) hehe
      Jeg liker alle mulige farger egentlig, det kommer litt an på humøret og sesongen. Nå om dagen er jeg enten på knall rød eller på lyse grå og blåfarger 🙂 Haha, litt av alt, takk! <3

    13. miastorp: Hei 🙂 Så koselig å se deg, nå var det en stund siden <3 Ja, de skulle visst få inn en del kåper og høstjakker etterhvert også her. Jeg gleder meg til å se hva som kommer framover 🙂 Så artig at du er glad i Desigual også .-) Kom med nykjøpene 😀 vil SE 😀 KLemmmmmmmmer <3

    14. Så fin kjole 🙂 jeg har masse klær fra desigual men favoritten er en kåpe jeg kjøpte i London for 6 år siden! Den har jeg brukt så mye og fått masse komplementer 🙂 men jeg har mange andre merker jeg er glad i også. Er litt som deg – enten alene eller sammen med likesinnede 😉 klarte å kjøpe meg noen nye klær i går… Kåpe, lekker kjole og bluse. Svart belte i shopping her ! Klemmmmm <3

    15. Ja, å det er jo det viktigste 🙂 jeg ble så glad når jeg flyttet til Skien å fant ut at de har to av favoritt butikkene mine her. For når jeg bodde hos mamma så måtte jeg inn til Oslo for å dra på de butikkene 🙂 hehe

    16. annebe: Ja, det er et spanskt merke og det var jo masse sånne butikker i Barcelona i sommer…Men jeg kunne jo ikke kjøpe ALT da 😀 Og så glad jeg ble når jeg skjønte de hadde denne i Oslo nå. Skulle snart komme nytt i hyllene også 🙂 Gleder meg 😀 Godt med litt pause sikkert 🙂 Spennende å se hva du har for i morgen 🙂 Stor klem <3

    17. Har hatt ei lita pc pause i dag, nakken måtte hvile litt..men så måtte jeg ta en liten titt innom nå…
      Den butikken så spennende ut, klær litt utenom det en finner”over alt”…og den kjolen var veldig fin…:)..jeg liker jo militærgrønt jeg da…men liker de fleste andre farger også..
      Blir nok et innlegg fra meg i morgen…klem<3

    18. Da får jeg se om jeg rekker et besøk innom der på onsdag 🙂 Skal en tur igjen innover! Nei… kjenner jeg får klaus av å ha med et mannfolk. Hjelpes!

    19. ninaoglivet: Ja, jeg skjønner ikke de som leier rundt på en mann inne i en damebutikk. HVORFOR liksom? De skal jo ikke ha noe der 🙂 Men folk får nå gjøre som DE vil, jeg bare undrer meg på denne drassingen egentlig 😀 Butikken ligger i underetasjen på den Indiske på Egertorget der omtrent 😀 Herlig, jeg skal mye dit 🙂

    20. Ikke visste jeg at den var i Oslo heller. Hvor ligger den? Og ja helt enig med deg. Orker heller ikke mannfolk drassende i hælene på meg når jeg skal shoppe. Spar meg!!!!

    21. cathrinehenriksen: Nei, og å ha noen sittende rundt omkring stresser meg. Og de vil jo helst være en annen plass, så derfor går jeg best alene 😀 For hva skal han gjøre der inne eventuelt? 😀 Klemmer med nye klær 🙂 <3

    22. Ja den var hva jeg også ville kalt litt høstlig kjole :o) Og den passer nok perfekt til det du skal til uka ja . Og ellers i høst når du skal være litt fin :o) Og sant slitsomt med påheng når man skal shoppe , påheng som helst vil være en helt annen plass , haha…typen min går ut av butikken han å står pent og pyntelig på utsiden eller sitter da . For han tørr liksom ikke eller så gidder han ikke gå inn i noen dame butikk ;-o Klemmer i vei <33

    23. ladyaugust: Ja ikke menn, helt enig 😀 Jeg kan være med HAN når det skal handles noe. Men selv vil jeg være alene 😀 Eller med noen som liker seg i butikken 😀 Vi skal nok få til en liten shopping vi <3 Godklemmer i massevis og søsklemmen <3

    24. Oi den er fiiiiiin <3 Når man skal shoppe kan det ikke være med noen menn for de stresser vettet av meg hver eneste gang, men du søs er helt perfekt 😀 Gooodklæ og sove godt <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg