Luksusdyret… ;-)

Dette kan jeg like… Selv om jeg står med sommerfuglene i hånda innimellom…og med litt svette hender…. i sånne store forsamlinger…så er det jammen verdt det. For når man ankommer et så fint hotell som dette, eller egentlig er det nok med hoteller generelt for meg…så tar jeg på meg Diva-drakten… og så er jeg liksom i gang…


Jeg lar han med parasollen fly etter meg, mens jeg “sprader” foran….mesker meg i frokostsalen… slenger rundt i den store sengen…rusler rundt i galla-kjoler…og bare tar for meg av livets luksus tilbud 😉 

He-he…ja ….Ikke HELT sånn kanskje… Jeg har en acrylkjole i kofferten, tjukke vinterstøvler, og har ikke sett noe til han med parasollen enda liksom…Og vi skal faktisk stå på og ta inn en hel masse forelesninger, så dette blir ikke noe luksus-dyr-forestilling vil jeg tro…

Men det er et fint hotell, i luksusklassen….for meg i det minste…. Og her skal jeg nok kose meg ja. 


Dro fra Oslo i 18 tiden


Ankom Gøteborg 4 timer senere, og dette fine hotellet med disse tøffe figurene på utsiden. De skifter farge hele tiden 🙂 

 

Små sammenkrøkete menn som sitter på “pidestaller”?

 

Nesehorn i resepsjonen…. den til høyre 😉

 


Og en stor herlig seng!

OG vi har funnet Desigual -butikken på kjøpesenteret som var stengt inntil i morgen. Jess, dette skal nok bli bra! 

Så da tar jeg på meg gull-skoene, ringer etter parasoll-mannen og begir meg ned i spisesalen 😉

 

Er du ofte på hotell?

Kreves det veldig fint hotell for at du skal føle deg litt som et luksus-dyr? 😉

 


 

 

#luksus #hotellopphold #jobbtur #forelesninger #tospråklighet #Gøteborg #luksushotell
18 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Ja hotellfrokosten er knall-god:-) Du får få med deg Matias på en liten helg på hotell. Hadde det som plommen, helt klart 🙂

    2. Herlig! Livet på hotell er alltid stas det 🙂 Det trenger ikke være noen parasoll-mann eller rød løper for at jeg skal kjenne på luksuslivet i hvert fall 😀 Noe av det aller beste med å være på hotell er vel kanskje frokosten. Man går rundt å plukker akkurat det man ønsker, *sukk* et lite hotellopphold hadde smakt godt! Bokstavelig talt ^^ Hehe
      Rommet ditt så heller ikke helt feil ut, kan tenke meg du hadde det som plommen i egget ^^

    3. Kos deg og nyt dagene i Göteborg vennen <3
      Jeg lå mye på hotell da jeg drev nettbutikken og likte spesielt den luksusen det var å stå opp til dekket bord 🙂
      Ønsker deg en superduper kveld videre!
      Klem fra Engla

    4. Kos deg masse, hotellrom kan være herlig, men kan være fæle også. sist jeg lå på hotell var i Bergen Sentrum, med rom mot torgalmenningen eller hva det nå heter He he det var et bråk hele natta, og da det endelegig ble stille, med roping og skriking, så kom den feiebilen for å feie opp etter alle de fulle og gale menneskene, så ja hmmmm rommet var sikkert bra, men med puta over ørene så ble det litt sånn ymse……Neste gang skal jeg be om rom på andre siden av bygningen…..

    5. Nei skal ikke så mye til før jeg stortrives på hotell, de er stort sett en bra seng og frokostbufe som skal til, DA er jeg på hotell!! hahah
      Men der du er , såg det jo konge bra ut da!!
      da hadde jeg virkelig tatt på meg diva hatten også!! 🙂
      Kos deg videre 🙂

    6. Så herlig med hotellopphold! Man slipper å lage maten, og vaske opp, sengen blir redd opp og badet vasket. Det er luksus! Deilig å bli skjemt litt bort en gang i blant, og bare suge til seg nye inntrykk. Tror jeg liker best hotell med stort utvalg på frokostmenyen, for toast og syltetøy er liksom ikke ordentlig hotellfrokost for meg. Men det viktigste er at rommet og sengetøyet er reint! I Las Vegas i fjor sommer renset de til og med teppene mellom hver gjest (eller kanskje de før oss hadde grist så mye at det måtte tepperensing til?)
      Fint bilde av deg, og morsomt at du måtte fortelle hvem som var neshorn. Da fikk jeg ledd litt også. Kos deg masse! Klemmer <3

    7. Der så det veldig fint ut, jeg koser meg stortsett på hotell, trenger ikke være veldig luksus, men det må være noe ved det som tilltaler meg,også må det være rent og ha delikat mat 🙂
      Kjempefint nærbilde av deg :)…La han parasoll-mann få litt fri du..han så ikke noe glad ut..hehe..
      Nyt oppholdet <3 <3

    8. Mitt mest fantastiske møte med luksus og flotte rom fant eg på Ernst Hotell i Kristiansand<3
      Der kunne eg flyttet inn tvert. Tilogmedm ting eg ikkje liker på hotell hadde de og eg likte det hahaha
      Sengen var fantastisk!!!! og livet var deilig å leve der Så der er likssom listen for meg. Selvom eg fint kan trives på andre hotell er det likssom rosinen i pølsen av hva eg har opplevd av flottings
      Kose deg med lakeier og gullsko og ball og alt mulig
      klememting <3

    9. Middels standard på hotell holder for meg 😉 Haha …herlige figurer også ett neshorn i resepsjonene da 😮 Men du må jaggu ta for deg av hotell maten nå som du har muligheten ja =)
      Var ofte på hotell i forbindelse med jobb før jeg , og følte jeg levde litt sånn i Luxus da , haha ….savner det litt 😛 Ønsker deg en flott start på uka og kose deg i Sverige på opplæring / kurs 🙂 Så får du komme tilbake ENNÅ smartere 😉 Klemmer mandagsklemmen <33

    10. Høyres kjempe herleg ut! Kva er det slags forelesningar du skal på? Spennande.. Veldig godt med påfyll innimellom.. Kjekt å sjå ansiktet ditt der også. Eg har alltid vore veldig glad i luksusfølelsen med hotell, restaurant, ikkje tenke på alt som skulle-burde-kunne gjerast heime, fri, ferie, deilig hotellfrokost.. So er ikkje akkurat størrelsen på rommet som betyr noko for meg. Men likar at det i det minste er reint og stelt der.. Koooos deg !!!!!!!!

    11. Hahahaha det der ser jo helt perfekt ut, herlig. Kos deg søs <3 Jeg er nesten aldri på hotell jeg, men jeg liker mammas hotell best, for det er det aller beste liksom <3 klæmme 🙂

    12. Så herlig innlegg, så deilig å kjenne seg som et luksusdyr <3 For meg skal det veldig lite til for å kjenne meg som et luksusdyr <3 Ja, jeg er jo temmelig ofte på hotell, men sjeldent alene...selv føler jeg meg som det når jeg har litt ekstra tid til meg selv, sitte på et naturvakkert sted og bare være til, eller ha litt ekstra tid på badet til å smøre meg med bodylotion, være hjemme alene og ligge på sofaen og spise godis og lese et magasin...det skal ikke så mye til for å føle seg som et privilegert luksusdyr <3
      Nyt dagene i Gøteborg <3Klem

    13. Åh, hotell! I love it, selv om det er rimelig sjelden. Hmmm, kanskje noe å gjøre med? Trenger ikke være noe prangende hotell, så lenge frokosten og servicen er bra :-)) Kos deg masse, tenker det blir skikkelig inspirerende for deg disse dagene :-))

    14. Jeg elsker gode hotellrom! Dette så skikkelig deilig ut og det er kjekt å koble faglig påfyll med litt pampering. Vi feiret førtiårsdagen min på Sheraton i Sopot, og der var det som på tegningen din, Lakeier med hansker. Litt famlende start da de snappet bagasjen vår og begynte å trille den rundt i en gulltrone, men du verden så lett det var å bli vant til det! Kos deg med både fag og det sosiale:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg