“Den blinde, den døve og den stumme..”

Du husker disse som jeg viste deg fra i går kveld?


…som pryder utsiden av Petter Stordalens hotell her i Gøteborg.. De sitter så fint høyt der oppe, skifter farge og er veldig så spesielle…

I formiddag….mot den sterke blå høsthimmelen….i sollyset…så jeg hva de egentlig viste..

Mye enklere å se uten alle fargene…


Den døve….den blinde ….og den stumme…. 

Det er vel fra et eventyr eller noe.. Passende, på en tospråklighet-konferanse muligens….men ganske så tilfeldig hvertfall…

Petter Stordalens hotell er laget av i et  ombygget post-bygg. Og noe av interiøret og “effektene” innendørs viser det …


I resepsjonen/foajeen er det post-pynt på veggene…


…og i gangen i nærheten av rommet mitt, står denne… Og du vet hvor glad jeg er i post og pakker?… 😉

 

Jeg venter egentlig bare at postmannen skal banke på døren min, med en pakke…. 😉 He-he..

 

Ha en fin kveld, dagen min har vært fantastisk flott! Lang og slitsom, men veldig veldig fin <3 

 

 

#hotell #stordalen #posthotel #pynt #figurer #blind #døv #stum
25 kommentarer
    1. Så utrolig forskjellig disse figurene var med kveldsmørke og dagslys! Morsomt og se begge deler. Og en utbrettet postbil på veggen tror jeg er den mest kreative veggpryd jeg noen gang har sett! Ser ut til å være et supert hotell, og det er deilig med litt forandring innimellom. Klem <3

    2. cuskima: Likte dem i lyssetting også jeg 😀 Er jo litt grell av meg 😉 Ja, svart belte i shopping i dag altså 😀 Klemmer <3 god natt <3

    3. Lisbeth Pedersen: Ja, de figurene var veldig mye mer lette å se hva forestilte skikkelig i dagslys, men veldig tøffe med farger også 🙂 Klemmer nattaklemmer <3

    4. De figurene var vakre i dagslys og litt grelle i neon……
      Posteffektene var morsomme innslag syns eg hahaha
      Kose deg maksimalt på ferie/jobb tur med kunst og pynt og shopping og mat og ja ALT egentlig 😀
      klemmeting <3

    5. Så mye gøyal utsmykking det var der, midt i blinken for deg og fotoapperatet ditt 🙂
      Venter du på pakke du da..hehe..du får nok kjøpe en kjole ,pakke den inn å putte den i postkassa der…husk å skrive…Til Frodith.. på den …God natt <3

    6. Jaså du lever luksus livet på hotell om dagen 😉 du må gå i desigual butikken der. Den er stooor 🙂 ligger i kjøpesenteret ned mot jernbanestasjonen. Kos deg massse <3

    7. Fru Stussli: Jeg har vært på skikkelig shopping IGJEN også…Fy på lanken 😀 Kjøpt altfor mye…To ting, i Desigual igjen.Men jeg tror jeg fortjener det, og det var så fine farger på det svarte. Viser i morgen 😀 Jeg likte godt disse figurene, og området her er jo bare toppers, alt sentralt og spennende hotell. Perfekt plassert 😀 Er en fin park rett ved også, se om jeg rekker den i morgen 😉 Mange mange klemmer til fine deg lille Bente <3

    8. Så stilig et hotell.
      De tre figurene fra utsiden husker jeg godt. Vi hadde rom øverst på radison og hadde veranda, der så vi rett på dem. Veldig flott!!
      Kos deg videre i all luksusen 🙂
      Mange klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg