Da var jeg på plass igjen :-)

Ja, da var jeg på plass igjen, i den vanlige hverdagen…på kontoret, med forberedelser, litt undervisning og slike ting, og hjemme i huset med skapet fullt av Desigual-klær.  Mens butikken ble igjen i Gøteborg, og ser vel ikke stort til meg igjen før til neste år en gang kanskje. Jeg klarte å bruke siste to timene før tog-avgang til å raske med meg noen flere fargerike klær. Tights, og Ikke Desigual denne gangen 😉 Nå er det “kroken på døra” for all shopping fram til jul, minst… Men ååå så moro det har vært!! 

Siste dag med forelesninger var flott, og turen ble som forventet, og kanskje litt bedre. I timene før toget gikk rakk vi i tillegg til shoppingen, en liten tur i en park i nærheten. Liknet litt på botanisk hage. Vakkert, litt høstlig, men samtidig noen høstfarger. Her er siste dagen i bilder 🙂


Foran hotellet…


Høsten og himmelen…

I botanisk hage i Gøteborg…

 

En herlig plante i botaniske hagen…


En sliten jente på jernbane-stasjonen… 😉

 

Hadde du en bra tirsdag?

Hva er din plan for i dag?

 


 

 

#botaniskhage #blomster #høst #varmt #foto #
53 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Ja, jeg så noe i Sverige, men ikke sett mye her…Men ja, du må nok ut å ta noen bilder, det er VELDIG lurt for å si det sånn 😀 Bedre føre var, ikke sant 😀 Ja, du vant jo tilogmed en gang på den bowliingen 😀 klem <3

    2. Ååå, nå begynner det å bli fine blader på trærne! Tror jeg skal raske med meg kameraet ut en tur i morgen 🙂 Jeg må jo være sikker på at jeg har noen fine høstbilder på lur i tilfelle det skulle blitt en høstutstilling på en eller annen blogg snart. *plystre og late som ingen ting* Hehe, krysser fingrene for det i hvert fall ^^
      Så bra turen ble fin, og kanskje til og med bedre enn forventet! Det må jo være helt supert 😀 Tirsdagen min var helt knall, var å bowlet med to venninner, så dro vi på kafé og så på kino 🙂 En veeldig koselig dag <3 Klem

    3. Kristin: Ja, på høsten trenger vi HVERTFALL litt nytt og noe fint å pynte oss med 🙂 Nei, det har ikke vært MYE høstfarger ennå, men det kommer vel nå tenker jeg 🙂 Ja, her også, det er like fint nå som i sommer nesten. Bare LITT kaldere 🙂

    4. Så fine bilder, og så flott bilde av herlige frodith 🙂
      Shopping hører med når man reiser på tur, og man har jo behov for litt nytt nå til høsten også 🙂
      Kult at du fikk fanget opp litt høstfarger, jeg har faktisk ikke sett så mye til det her ennå, men jeg har kanskje ikke vært observant nok 😮
      Her har vi jo hatt finvær nesten sammenhengende i en EVIGHET nå – det er så fantastisk! <3

    5. lisbeth: Er litt høststemning på bildene ja 🙂 Selv om det fremdeles er varmt, har det begynt å kommer litt høstfarger på noen trær og greier 🙂 God morgen 🙂 Klemmer <3

    6. cuskima: Ja, ikke sant? 🙂 Så jeg MÅTTE jo bare ha sko…. Nå er det litt FOR i dem da….så nå får både de og tightsene vente til i november…FOR varmt nå 😉 Heldigvis.. Men det er greit, for nå har jeg jo fremdeles mange kjoler å bruke 😀 klemmer <3

    7. Helge: Ja, det ble en del kjoler på meg 😀 OG noe annet rart som skal dras fram når det blir litt kaldere… Nei, samboeren han kjøper seg klær selv 🙂 Ja, nå er det skikkelig deilig ute, og denne høsten er foreløpig veldig flott 🙂 Snart ut med kameraet hver helg nå tenker jeg 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    8. Var nesten inn i drømmeland i sta foran TV, skrudde av TV og tok fram støvsugern, noe jeg ble våken av. Det ble en liten turne med den på kjøkkenet og halve stua. Ellers går timene og dagene sin vante gang. Gjør seg med en svensketur i embets medfør, mange kjoler fikk du med deg. Men intet klesplagg til samboern? Sola gjør dagene varme enda, gjør at jeg utsetter opphenting av vinterdyna 2-3 uker til. Ha en fin aften.

    9. Grete: Ja, jeg har ikke noen gamle klær nå nesten 😀 Og jeg har funnet ut at jeg jeg trenger MER 😀 Fordi det er så mye som ikke passer sammen. Kan ikke ha blomstrete tights til en mønstrete kjole osv 😀 He-he…Og tightsene er korte, og skoene for lave. Så i dag måtte jeg kjøpte nye støvletter/skoletter også 😀 Jeg trenger også noen svarte ensfargede topper, for nå lyser det mye herfra og derfra på kroppen 😀 Og foreløpig er det for varmt til alt 😀 og jeg får bare fortsette med solkjolen min litt til 😀 Det er skikkelig drømmehøst, helt klart, som sommeren har vært drømmesommer 🙂 Stor klem til deg <3

    10. cuskima: Ja, det var det jeg fant ut 😀 Har kjøpt støvlett/skolett som er litt høyere enn sko, sånn Dr Martens-aktig. For tightsene jeg hadde kjøpt var jo så korte… 😀 Og foreløpig for varme 😉 kos deg i bursdag <3

    11. Så flotte høstfarger på både kjolen din og de andre bildene! Får lyst til å shoppe litt høstmørket selv, for jeg går igjen i de samme klærne føler jeg. Og høstfarger er det dårlig med.
      Her har det vært nydelig vær i dag og, så dette er en riktig drømmehøst så langt 🙂

    12. må kjøpe ting som passer sammen med de spesielle tingene dine da vel -så litt mer shopping må til :D:D
      klememting på vei i bursdag 😀
      <3<3

    13. cathrinehenriksen: Så fint du skal ha en bra dag i dag også. Jeg er hjemme og det er deilig. Ikke knuse lap topen da 😀 Heller litt fri da 😀 Stor klem til deg <3

    14. cuskima: Tusen takk 🙂 Jeg har hvertfall mye klær nå, så nå gjelder det bare å kombinere det…Jeg har masse masse klær, ingen sko, og ikke noe som passer SAMMEN 😀 Det er alltid mitt problem 😀 Det er problemet med spesielle klær… de passer jo ikke sammen… 😀 Ja, kjempefin blomst 🙂 Stor klem til deg <3 Håper du er vel i hus nå <3

    15. Du ser feiende flott ut i den kjolen Frodithen =) Er bare innom for å ønske deg en fin onsdag <33 Jeg tar meg litt pause nå , før jeg knuser lap topen OG det vil vi jo ikke , hehe.....Moro med sånn hage der også , er så fint med sånne hager <33 Supert at du har hatt ett vellykket besøk i Sverige også :o) Jeg hadde en grei tirsdag og nå skal jeg ha en fin onsdag uten nyere teknologi , haha ....kose deg du da , klemmer masse <33

    16. Stakkars jenten ;/
      veldig fin du var da i den tøffe kjolen/tunikaen? Nydelige du kler jo omtrent alt egentlig syns eg:)
      Hvertfall er du superflink å kle deg i det som passer deg veldig godt :))
      velkommen hjem igjen:)
      Nydelig kul blomst i Botaniske hagen 🙂
      klemmeting <3

    17. Min matgale verden: Ja, nå er det litt deilig å være hjemme igjen. Og nå vil jeg ikke reise på en stund. Trenger litt ro rundt meg også 😀 Men var flott tur, og mye fine klær er kjøpt inn. Jeg blir jo så glad av sånt, så da er det litt greit. Koser meg med å pynte meg i fine farger og sånt 🙂 Og jeg vet at du har vært på hyggelig bloggtreff i dag 😀 Eller SKAL 😀 Lisbeth har sladret 😉 Hi-hi. Klemmer <3

    18. Åh, likte den kjolen! Nydelig! Fine høstfarger og flott park. Deilig å være hjemme igjen sikkert, men så godt med tur og nye impulser! Tirsdagen var smashing, og idag her jeg fri. ah. godt. klemmer

    19. karenmarenmette: Så koselig 🙂 Takk <3 Ja, nå er jeg i skikkelig hverdagsmodus 🙂 Og skal bare kose meg her i høsten. Herlige farger begynner det bli ute nå 🙂 Gleder meg til å ta masse bilder 🙂 Klemmer<3

    20. Utruleg kjekt å sjå bilde av fine deg 🙂 Frodith.. Fantastisk fargar i naturbilda dine.. Du er verkeleg blitt god til å finne motiv, godt fokus, god vinkel. Kos deg med kvardagane no då.. klem

    21. Nemi Rebella: Hei-hei, ja hvis du ser litt bakover, så har jeg gått bananas på Desigual i Gøteborg. Eller kjøpte to ting der, og en ting før jeg dro (denne kjolen) . Følte meg oppstemt, glad og LITT gal da jeg herjet gjennom butikken, og egentlig ville ha med meg ALT 😀 Nå er jeg hjemme igjen, og på plass på jobben 🙂 Klemmer i vei <3

    22. Shredded Linda: Takk 🙂 Ja, jeg passet inn i høsten gjorde jeg ikke 😀 Fint med høstfarger som kommer ute nå, og jeg liker LITT høstfarger på klærne, selv om jeg liker knallfarger også 🙂 Ha en fin dag du <3

    23. Anonym: Deilig med masse å glede seg til 🙂 Spania høres knall deilig ut 🙂 Jeg skal heller ikke kjøpe noe mer nå…nesten… bare et par sko 😀 Men klær, nope.Ferdig med det nå 😀

    24. annebe: JA, nå blir det faktisk deilig å være hjemme litt 🙂 Synes det er godt også jeg 🙂 Ja, det var litt høstaktig med alle fargene her 🙂 Klemmer til deg <3

    25. Så fint og så deilig å handle klær. Jeg går litt ned i vekt nå pga den nye stoffskiftemedisinen så nå skal det ikke handles noe før til våren, hvis jeg greier.Har jo en del i skapene som jeg kan vokse ned i:) I går gjorde jeg ingenting og det skal jeg fortsette med i dag. Hvile til jeg er frisk igjen. Takknemlig for at jeg ikke har mye å gjøre når man ikke er i form. Det er supert. Da kan man sitte fint på stolen sin og vente på mer energi,tralalala. Dessuten i dag er det en måned så drar jeg til Spania. Helledussan hvor mye jeg har å glede meg til:))

    26. Nydelig bilde av deg, og så stilig at fargene i alle bildene harmonerer så bra :
      Så hyggelig at du har kost deg på tur 🙂 ..så får du kose deg videre her hjemme også..
      Klem fra meg <3

    27. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Det har vært herlig tur, mye påfyll og sosialt, og LITT tid til shopping. Men benytter man tiden godt, så går det fint 😀 Ha en fin dag 🙂

    28. Fru Stussli: Ja, det er fint i Gøteborg 🙂 Skal nok dra dit på BARE kosetur en gang kanskje snart også 🙂 Kos deg med morgenspinning, og alt som står på planen. Ja BARE ikke glem hemlisen i alt det andre 😀 He-he Jeg venter spent <3 Ha en herlig dag 🙂 Masse klemmer <3

    29. lithanna: Tusen takk 🙂 Den kjolen er helt herlig i fargene, men klør ganske mye..Jeg visste det på forhånd så det får bli sånn av og til kjole. Eller jeg må glemme at det klør 😀

    30. passion4lifeandtravel: Tusen takk 🙂 Veldig høstfarger i kjolen 🙂 Og veldig høst i fargene der i hagen 🙂 Kos deg med skogstur og danseundervisning i kveld. Det blir moro <3 Klemmer <3

    31. Nydelige bilder fra en vakker by <3 Kjenner jeg trenger en tur dit igjen snart!
      I dag er planen morgenspinning, jobb og til slutt fire svømmekurs og en hemlis 😉
      Ha en strålende onsdag!
      Mange klemmer

    32. Så herlig å høre at du har hatt det så fint <3 Så flotte bilder, og særlig de av deg <3 Rålekker kjole på flotte deg <3 Ja, hadde bra tirsdag, og nå er jeg på vei ut av døren for en skogsturen før arbeidsdagen begynner :-).Det blir en lang og morsom dag, for jeg underviser salsa i kveld <3 Nyt dagen i dag <3 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg