Formiddagsbad ;-)

I dag på utsiden av jobben, i en av pausene mine, var det en liten kar som tok seg et formiddags-dopp….En liten dusj…Et lite bad.. Synes han fortjente en liten plass på veggen her i dag 😉 Han freste rundt helt ellevill, og la ikke merke til at det var blitt september, og muligens en smule kaldere i vannet… ELLER kanskje det var derfor han var så gira…. Det skal hvertfall ikke mer til for NOEN enn en liten søledam og noen solstråler…så er verden ganske OK 😉

 

Har du sett som den koser seg?

 

 

Har du badet ute i september kanskje? 😉

 

 

#fugl #skjære #bade #fuglebad #formiddagsbad #vannpytt #deilig
32 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Ja, jeg er ikke noe glad i skjærer til vanlig jeg heller, de spiser jordbærene til mamma, og søpler rundt omkring overalt… Men denne var jo kjempesøt, få den måtte jo få litt cred for det ;-D Klemmer

    2. Det er nesten litt utrolig, men du har klart å få en skjære til å se søt ut! Til vanlig synes jeg de er litt slitsomme og at de griser mye med søppeldunkene, men her får man jo lyst til å ta tak i den å kose med den når man ser disse bildene her ^^
      Jeg er nok ikke like tøff som den krabaten her, har ikke badet ute siden juli 🙂 Det må være godt og varmt i vannet for at den pysa her tør å hoppe uti 🙂

    3. folkogdyriskogen: Så deilig å høre 🙂 Ja, det blir sånn innimellom, har det sånn i perioder jeg også. Ikke kommet hetl dit ennå. Heldigvis 🙂 Klemmer <3

    4. Så bra! 😀 Godt å høre! Ja, her står alt bra til vettu. Vært veldig sliten i det siste…Men det ordner seg. Sånn blir det bare noen ganger 🙂 Men har det igrunn veldig bra! Klemmer <3

    5. cathrinehenriksen: Nei, jeg skal heller ikke bade 😀 Men han er så herlig den lille skjære her, HAN koste seg han 😀 God bedring til deg. Litt travelt her om dagen 🙂 Klemmer fredagsklemmen <3

    6. folkogdyriskogen: Ja, ikke sant han er herlig 😀 Glad fugl, og vi blir glade 😀 Bra med meg ja, 🙂 Håper alt er fint med deg også 🙂 Klemmer <3

    7. Næmmen hælledussan så skjønn han var på de bildene 😛 Fine fuglen som koser seg ja <33
      Jeg har ingen planer om å bade denne måneden , hehe ....for vil ikke bli ennå mer syk . Men hvis været skulle bli varmt , så ja da er det en annen sak :o) Men nå må du ha god helg Frodithvennen <33 Klemmer fredagsklemmen<33

    8. cuskima: Ja, var han ikke bare FIIIN 🙂 ? Han var helt gira, og jeg tok masse bilder… Blir alltid noen bra 🙂 Klemmer og sovegodt <3

    9. Grete: Ja, han var skikkelig i sitt ess, spratt rundt, plasket og rullet ;-D Ja, jeg har kamera med meg HELE tida, og det lønner seg merker jeg 😀 Klemmer <3

    10. Så utrolig herlig! Jeg har ikke badet i september, men denne lille karen så ut til riktig å kose seg. Du hadde kamera fremme i rett tid. Helt herlig <3

    11. Helge: Ja, du er en tøffing, og holder ut en stund utover høsten du tenker jeg 😀 Og du begynte kanskje tidlig også? Jeg skal ikke bade mer tror jeg 😀 Men skjæra kan gjerne ta noen flere bad ja 🙂

    12. Så utrolig nydelig den var ! 🙂 Nei jeg bader helst ikke i det hele tatt jeg uten om i dusjen her hjemme 🙂 For jeg fryser jo bare jeg ser på gradestokken som du vet 🙂 hehe

    13. Det var et herlig bad for en liten fugl. Ja, jeg har badet 2 ganger ute i september, siste gang onsdag for ei uke siden. Ikke lange dukkerten men jeg var under med hele meg. Det var en frisk start på ettermiddagen den onsdagen. .

    14. annebe: Ja, jeg zoomet masse, og har klippet utsnittet etterpå 😉 Men jeg har funnet ut at alt er lov når det gjelder foto, så lenge det blir fine bilder. Og de er naturlige 🙂 Fanget noen fine minutter her 🙂 Ja, jeg skal heller ikke bade mer 😀 Fin kveld til deg også 🙂 Klemmer <3

    15. tujanka: Takk for det 🙂 Jeg må zoome fælt på sånne bilder, og lage til utsnittet etterpå, men ALT er lov når det gjelder foto, har jeg bestemt meg for 😀 Det viktigste er at det blir bilder som fanger fine øyeblikk som du sier, og som ser naturlige ut 🙂 Jeg liker hvertfall at det er naturlige ting, selv om jeg tuller litt med redigering/farger av og til.

    16. Nå trodde jeg først du hadde tatt deg en dukkert..:)..men super artige de bildene du hadde tatt der..
      og så nær, zooma regner jeg med, ellers hadde vel fuglen fløyet..
      Badesesongen er over for mitt vedkomende…Fortsatt fin kveld <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg