Magisk og leken <3

Noen mennesker har MASSE utstråling. De trenge ikke nødvendigvis lage så mye ståhei og leven, men de har bare en slags magisk tiltrekning på folk rundt seg. Og selv om jeg ikke har møtt Lulltove personlig..der ute i Den Virkelige Verden som vi kaller det..ja så har jeg likevel en følelse av at det er AKKURAT sånn hun er.

 En dame med masse utstråling. Hun har noe magisk og litt mystisk over seg. Hun er vakker og vever, både inni og utenpå. Hun er ikke den som skriver lange og utbroderende innlegg på bloggen sin, men hun klarer med få ord og nydelige bilder som hun tar selv, å formidle at hun er en tankefull, kreativ,leken,  varm, romantisk og vakker sjel. JEG har hvertfall sett det sånn 🙂 

Hun virker omsorgsfull mot familie og venner…kjærlig med mann og barn…. tankefull når hun er ute og fotograferer…. kreativ når hun maler… leken når hun danser barføtt på stranden i Hellas, og bølgen nær tar henne.. Lulltove er en liten dans i seg selv..

 

Hun virker bunnsterk som en bjørnemor, men også vever og forsiktig med noe alveaktig over seg…Hun er en liten sol med alle strålene sine, men også en regnfylt sky om verden blir for tung. Hun er full av forskjellige farger…

Lulltove ble netopp mormor til en fin liten gutt. Hun er gift og mamma til 3. Hun liker å se romantiske komedier, og reiser gjerne til Hellas når hun skal ut på tur. Favorittfargen er blå,  og hun elsker å male på lerret. Jeg har sett fotoene hennes også, så jeg er overbevist om at hun er litt glad i å fotografere også 🙂 

Og i dag har Lulltove bursdag!! Og den skal feires med brask og bram, hvertfall HER inne! Og jeg regner med hun skal kose seg med familie og venner i løpet av helga 🙂 

Gratulerer med dagen vakre Lulltove! Jeg er veldig glad jeg har blitt kjent med deg her inne, håper vi treffes en dag <3

Jeg håper du får en nydelig dag, litt leken, litt romantisk, og hvertfall full av energi og glede <3

Store og mange bursdagsklemmer fra meg! <3


Ta deg litt kake <3 

 

 Kjenner du Lulltove? Ta deg gjerne en tur inn til henne, en herlig blogg 🙂


 

 

 

 

 

#bloggvenn #bursdagsinnlegg #magisk #gratulerer #sterk #mystisk #leken #romantisk
30 kommentarer
    1. lulltove: ÅÅåå, det var en fin tilbakemelding da <3 Jeg håper jo det stemte litt på sånn du føler deg, men JEG opplever deg hvertfall sånn som dette <3 Koseklemmer <3

    2. cathrinehenriksen: Ja, jeg så du hadde vært der :.) Koseilg 🙂 Ja, det er like mye alt som ikke blir sagt, som gjør henne til henne 🙂

    3. Lisbeth Pedersen: Ja, du har også henne på listen din 🙂 Hun er veldig flott, på en stillferdig og behagelig måte. Det er så rart, vi er så mange forskjellige folk her inne, og vi har hver våre personligheter, og jeg liker alle så godt på forskjellige måter. Kos å bli kjent med så mye fine folk 🙂 Ha en strålende kveld du også 🙂 KLemmer <3

    4. Helge: Ja, helt klart damer med bein i nesa, det er helt klart 🙂 Jeg regner med de har koselig dag begge to 🙂 Håper du har en fin dag også 🙂

    5. cuskima: Ja, hun har en litt stillferdig med likevel høy og klar tilstedeværelse i innleggene og kommentarene sine 🙂 Hipp-Hurra for henne!!

    6. Susns sang og smurferi, fjoll : Ja, jeg tror hun er i din “smak” 🙂 Hun minner på mange måter litt om Engla synes jeg 🙂 Ååå, så kos å være smukka 🙂 Det likte jeg 🙂 God helg til deg også <3 Ja, jeg skal i gang med noe i løpet av helga altså, på kreeringsfronten 😀 For jeg må ha noen premier klare snart 😉 Og de må lages...

    7. annebe: Ja, jeg liker også vesenet hennes, personligheten. Jeg håper jeg traff litt med beskrivelsen, det er hvertfall sånn jeg oppfatter henne 🙂 Tenk så kos at hun var en av de første vennene dine 🙂 Ladyen og Kjersti var blant de første mine 🙂 Klemmer til deg også <3

    8. cathrinehenriksen: Du synes det stemte? Det er sånn jeg oppfatter henne, men man vet jo aldri om det stemmer da 🙂 Ja, stikk innom om du vil, det er koselig :- ) Og koselige folk fortjener koselige gratulasjoner 🙂

    9. fjellgeitbundingen: Kjempekoselig du la igjen en liten gratulasjon, dette er en dame som er verdt mange mange hurra 🙂 Så da tar vi den i kor 😀 Hipp-hurra!!

    10. Fru Stussli: Ja, hun er både koselig og spesiell. Så kos at du gikk innom henne 🙂 Håper du også har hatt en herlig dag min venn <3 stor gigaklem fra lille Frodith 😀

    11. Gratulerer til begge som du skriver om som har bursdag idag. Det blir nok kakespising både her og der. Begge er solide damer med bein i nesa og har sikkert mange venner rundt seg i dag.

    12. Lulltove “kjenner ” jeg jo, hun var en av de første jeg ble “kjennt ” med her på bloggen og jeg liker både personligheten og bloggen hennes godt..så Gratulerer henne så mye med dagen…:)
      Klem til dere begge<3

    13. Jeg pleier å være innom denne flotte dame. En riktig koselig blogg, som leses jevnlig. Nå skal jeg inn å gratulerer!
      Ha en finfin fredag lille snille fordithvenn
      Mange klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg