Vennskap <3

En venn er:

…. en du kan ta en kaffe med og snakke om dagens trivialiteter….

 

…en du kan slappe av og nyte solen og stillheten med…og det bare føles riktig og godt…

 

….en du kan fortelle hemmeligheter til….og knise litt om det må til ….

 

..

…en du kan lette ditt hjerte til om det “butter” litt noen dager….

 

…en du kan leke med skygger sammen med <3

Takk for at du er min venn <3

 

Har du venner som du kan gjøre mye forskjellig sammen med?

Hva er viktigst i et vennskap for deg?

 

 

 

#skygger #vennskap #lek #venn #samhold #foto #skyggebilder
39 kommentarer
    1. SaraK: Takk 🙂 Nei,jeg er nok ikke så veldig på snap chat, men jeg vet hva det er og skjønner opplegget 😀 Vi er mer sånn som lager styggebilder sammen på foto 😀 Foreløpig..jeg må kanskje få meg sånn snap-chat… Jeg har bare sånne venner jeg kan være stille med, og aller mest kanskje hun jeg vokste opp med. Der er jeg i flere dager av gangen, og vi kan sitte i hver vår sofa og lese liksom…som et gammelt ektepar 😀 Kjenner hverandre ubergodt, kos å bare være sammen liksom…. 🙂

    2. Så koselig innlegg og fine illustrasjoner <3 Det er mange ting som er viktig i et vennskap, ærlighet topper selvfølgelig listen. Men en ting som er vel så viktig for min del er at man kan være sammen uten å trenge å si noe. Det å bare kunne være sammen uten å måtte snakke hele tiden synes jeg er fint.
      Også lo jeg godt av et sitat jeg fant her om dagen "the uglier the snapchat the closer the friendship". Nå vet jeg ikke om du bruker Snapchat så mye, men for meg og mine venner var dette sitatet spot on! Vi kan ha det mye gøy med å sende stygge snaps til hverandre xD huff ^^

    3. cuskima: Ja, DET var feil svar det 😀 Nei, liker at folk sier fra om sånt altså, spesielt sånn rumpa bar – stuff 😉 Eller ting i ansiktet eller sånt 😀 klemmer <3

    4. ikkje sant vel sku eg likssom bare la deg gå sånn rundt omkring med enorm rumpe? du som er mer en sånn flott statue mer enn sånn kø dame likssom.
      Min sjef gikk halve syden rundt med kjolen sin stappet oppi sekken sin -bak………og da hun kom til hotellet oppdaget hun at hun hadde gått da med stumpen ( i truse eller bikiniunderdel) bar ikkje sant,kjolen litt sånn hensleng opp mellom ryggen og sekken på ene siden.
      Og frste til gubben hvorfor har du ikkje SAGT noe?
      Hvorpå han svarte ser jeg på deg da?
      HAHAHAHAHAHAHAHA
      feil svar for å si det sånn 😛
      klememting <3

    5. cuskima: Ha-ha, ja det var vennen sin det tenker jeg 😀 Og jeg hadde faktisk både sekk OG kjole, som står ut nederst 😉 Fine matronen vettu 😉 Ja, jeg har det sånn med mange, vi sees ikke SÅ ofte…men vips er vi sammen igjen og det var som i går 🙂 Klemmer <3

    6. Gode venner sier fra at du ser ut som du har kjole med kø på bildet med sekken-du som er som et siv så plutselig ut som en matrone fra 1800 hahahah herlig bildet:D:D:D
      Finnes forskjellige venner til forskjellig behov. Noen venenr har eg KUN det gøy med og vi møtes sjeldent i *alvorlige* settinger,men andre ser man innimellom og andre igjen uansett hvor lenge det går er det som isted man møtte dem sist 😀
      Gode venner er gull verd for de fleste ordentlige vennskap varer ofte mye lengre enn noe forhold 🙂
      klemmetingene<3<3

    7. annebe: Min kjæreste er også min beste venn, men jeg har noen nære og fine venninner som jeg er sammen med så ofte jeg kan 🙂 På turer i skogen eller ute på reise. Jeg har en venninne som bor utafor byen, og da blir det koselig med overnatting. En jobber jeg sammen med, i tillegg til mye kos fritid 🙂 Herlig å ha noen som man kan både tulle, være alvorlig, diskutere og betro hemmeligheter. Det er godt med gode venner ja 🙂 Kos deg med lørdagen Annebe, og klemmer lørdagsklemmen <3

    8. Takk for at du er min venn også <3 Så fint innlegg, og nydelige bilder ,som sier mye 🙂
      En venn for meg er en jeg kan slappe av når jeg er sammen med, ikke trenge å gjøre seg til 🙂
      Jeg finner på mest sammen med mannen min, så han er egentlig min beste "venn"..:)
      Men hyggelig å treffe ei venninne og ta en kaffe eller rusle en liten tur også 🙂
      Klem og fortsatt fin dag <3

    9. Fru Stussli: Ja, det er så godt å ha alle disse typene venner.Og som du sier, noen av dem inneholder alle tingene på en gang, og det er vennskap for livet :- ) Noen har man kjent hele livet , og det er godt og trygt. Og noen får man i voksen alder, og de kan bli like nære uansett. Det hele bunner i kjemi, det er viktig det. At man har god kjemi, og ser hverandre 🙂 Ha en strålende lørdag min venn <3 Klemmer med sol i sinn <3

    10. Min matgale verden: Ja, ikke sant like viktig å ha venner man kan tulle og fjase med , som å kunne fortelle tunge ting og hemmeligheter til. Like viktig å ha venner man kan gå i teater med, som å ha venner å sitte i dype samtaler med.. Vi trenger forskjellige venner, og det er godt at mange av dem har mange sider også 🙂 Stor god klem til deg , min venn <3

    11. Therese Bråthen: Ja, man må kunne føle at man er helt seg selv, kan prate om alt og som man være stille og uten å gjøre stort sammen med også 🙂 En venn er så mangt 🙂

    12. Moving On: Ja, deilig med venner som man bare kan sitte uten å gjøre noe med, uten at det er pinlig stillhet. De man kan ta en real diskusjon med, uten at det ødelegger noe som helst. Noen man kan TULLE med 🙂 og noen man kan fortelle alt til 🙂 Ha en strålende lørdag du <3

    13. Elisabeth: Ja, jeg er glad jeg har venner som stort sett BÅDE kan tulle og fjase litt, OG ta den tunge samtalen når det trengs 🙂 Venner både til hverdags, fest og i alvorlige stunder liksom. Ja, viktig å ha det gøy sammen også 🙂 Ha en fin lørdag du også 🙂 Vi har vasket hus her 😉 Lørdagsklemmer <3

    14. Veronica S: Ja, ikke sant 🙂 man har forskjellige venner som dekker forskjellige behov. Det er deilig, og sunt tror jeg. Jeg har noen venner jeg er på turer med, i skogen, på fjellet og i utlandet. Noen har jeg vokst opp med. Noen kan jeg fjase og kle meg ut med, og bare le og herje, mens andre igjen er mer stillfedige, liker å sitte å prate, den gode samtalen. Og alle har de masse sider som jeg er så glad i. Ha en herlig lørdag du 🙂

    15. margarites: Ja, venner kan være så mangt, og vi trenger dem i alle situasjoner tenker jeg. Både til tull og fjas, som i tunge stunder. Viktig å kunne være seg selv, uansett hva DET er liksom. Jeg har utrolig forskjellige venner 🙂 og det er deilig synes jeg. Får forskjellig input på en måte 🙂 Ha en herlig lørdag 🙂 Stor klem <3

    16. Så herlige ord og bilder!
      Venner som får meg til å le og glemme det kjedelig.
      Venner som trenger meg og forteller meg hemmeligheter.
      Venner som inspirerer meg.
      Venner som bare kommer.
      Venner som gliser til meg fra andre siden av rommet.
      Venner som jeg kan fortelle hemmeligheter til.
      Venner som forteller meg sannheten.
      Åh jeg trenger og elsker dem alle sammen. Noen av dem rommer til og med alle disse tingene på en gang <3
      Ha en fortryllende dag min venn <3
      Mange klemmer

    17. Ja…venner er viktig. I hverdagen, på nett, til fest og når man har det tungt….eller noen å være lykkelig med.. Veldig kule og beskrivende bilder. Ha en fin lørdag, du min gode blogg-venn 🙂 klemmer

    18. fint innlegg men kjempe fine bilder!
      viktigs i et vennskap for meg er at jeg kan være den jeg er, og at vi sammen har en kjemi som gjør at praten kan gå ustoppen, MEN også at det kan være stilhet uten å føle seg pinlige berøre eller føler en vrenger hjernen etter noe å prate om.

    19. hi hi så utrolig stilige bilder :)) godt å ha en god venn man kan gjøre sånne ting med, en som ikke tar seg selv så høytidelig, viktig å ha det gøy! Ha en fin Lørdag. klemmer :))

    20. Jeg har to herlige bestevenninner som dekker mine behov for hva jeg ser etter i en venn. En av dem får jeg utløp for masse crazy, som dans og mange spontane teater turer med osv. Den andre er en jeg får utløp for sangen med. Viktigst i vennskap er at man kan stole på hverandre, og at man kan ringe dem 04:00 om natten når man har mistet nattbussen og trenger selskap i en time 😉

    21. Disse bildene sier mer enn 1000 ord! Helt fantastiske og med tekst som passer, selv om bildene sier alt i seg selv!
      Det viktigste i et vennskap er for meg at jeg kan stole på vedkommende, og at jeg kan være meg selv! Ha en flott lørdag, her i vest har værgudene funnet ut at byen trenger en skikkelig høstvask, men i morgen blir det fint igjen. Stor klem <3

    22. Helge: Ja, i hverdagen får man ikke så mye tid til sånt,mye tid går til jobb og hverdags-sysler. Men får man litt tid i helger og ferier, så er det flott. Og skogen er jo topp da, eller andre koselige ting 🙂 Ha en fin lørdag du også 🙂

    23. Innimellom er jeg sammen med venner og da gjerne i skogen. Men vi kan dra andre steder også, men det er ikke så altfor ofte, men når vi først er sammen er det veldig koslig. Ha en fin lørdag.

    24. cathrinehenriksen: Vi sneiks, og takk for at du sa fra om overskriften 😀 Ha en herlig lørdag i solen 🙂 enig om det med vennskap <3 klemmer godklemmen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg