Ping!! Du har en SMS på telefonen din.. ;-)

   

Jepp…bare å strekke hånden nedi….og dra opp brevet…..

 

…og les i vei… 😉

Sånn, da står jeg her i smug, borte ved Galleriet, og jeg SEER at du har lest… 

Så da er det bare å svinge seg ut i den vakre høsten med kameraet, ELLER å sette seg med blyanter eller pensler…Og fange inn det DU forbinder med høsten…Det kan være alt fra høstblader til en kopp kakao og ostekive foran peisen…Hva vet JEG. Det er DIN tolking av hva DU forbinder med høst som er det rette 🙂 

Nå har du god tid, for bladene er på vei til å bli fine nå, om du er et FOTO-hode 😉 Og vil du male, så rekker kunstverket å tørke før 5. oktober. 

MEN : Jeg tar gjerne i mot kunstverk allerede i dag!!! Jeg er en utålmodig sjel, og begynner nok masingen om jeg synes det drøyer litt for lenge 😀

Du som har vært med før, VET at dette blir festivitas og stor stas på Galleri -åpningen…Og du som vil være med for første gang:

Dette blir moro, det blir konkurranse og det blir premier!!

 

Vi starter med innsending av bilder, så kommer mer om konkurransen/utstillingen, stemming og premiene senere 😉

 

Sånn…..da går jeg ned i vaskeriet og vasker høst-antrekket som skal være klar til 5. oktober… Så setter jeg meg til og venter på bilder 😉

 

Har du vært kunstner i Galleri Frodith før?

Liker du høstutstillinger?

Tror du at du vil delta med et kunstverk i Galleri Frodith?

 

 

#bildekonkurranse #høstutstilling #høst #foto #tegning #bilder #galleri #premier #gevinster #vinner
51 kommentarer
    1. whatwouldnemido: Ja, det er jo litt sånn årlige greier jeg styrer med 😀 Mye tradisjonsrike greier her på bloggen 😉 KJolen er i tankeprosessen 😀

    2. Du skulle sett alle de nydelige høstbildene jeg IKKE har sendt deg, du! Jeg hadde store problemer med å velge ut bare ett bilde, det er jo så nydelige farger ute for tiden! Blir fort mye knipsing…
      Klart du må ordne deg ny kjole til høstutstillingen – er jo en av årets begivenheter dette her 😀

    3. whatwouldnemido: Jepp, jeg så det! Veldig fint bilde, herlige kontraster i fargene <3 moro at du blir med!! Dette skal bli tidenes Høstutstilling!! Jeg må jo "sy" ny kjole 😀

    4. Lisbeth Pedersen: et regnfullt bilde er jo skikkelig forfriskende det da 🙂 Hvis man bare får 20 bilder av høstblader, er det de som skiller seg ut som blir lagt merke til 🙂 Så jeg håper på stor variasjon jeg 🙂 SÅÅÅÅ glad om du blir med <3 Ha en herlig fredag du også 🙂 Klemmer i fleng <3

    5. Å så gøy 🙂 Nå må jeg se om jeg får tid til å gå ut å knipse litt i helgen, teste mitt nye kamera 🙂
      Da blir det sikkert et regnfult bilde, for i Bergen er det meldt regn i hauer og lass i helgen.
      Ha en superfin fredag 🙂
      Klemmer

    6. Tattavkvinnene: Så bra :-9 bare du kommer med bidrag, spiller det ingen rolle NÅR, bare ffør 5.oktober. Men jeg kommer nok til å mase litt på deg 😀 Hi-hi Gleder meg også 🙂 Stor klem tilbake <3

    7. HURRA! 😀 Gleder meg like mye til disse utstillingene hver gang 🙂 Det er så mye jeg forbinder med høsten så jeg trenger litt tid til å tenke. Du kjenner jo meg, jeg kommer heseblesende med bidraget mitt rett før deadline hver gang. Men et bidrag det skal du i hvert fall få! 😀 😀
      Stor klem <3

    8. Grete: Herlig 🙂 Jeg håper så mange som mulig blir med:-) Så jeg kommer nok til å reklamere flere ganger for Høstutstillingen 🙂 Og mase litt på folk som glemmer osv 😀 Ja, du vet nå hvordan jeg styrer på, for du har vært med før 🙂 Og høst kan være alt fra bilde av et strikketøy til ullpledd med nesetippen opp bare, eller en real regnskur 🙂 Jeg gleder meg til mye fine bilder 🙂 Klemmer <3

    9. Helge: Så bra Helge, ja du har jo vært med som kunstner MAAAANGE ganger. Kjempefint 🙂 Det er moro med så mange som mulig med. Blir fin utstilling da 🙂 Ja, Kongsberg er sikkert et bra sted for å knipse bilder 🙂 Ha en fin kveld du også 🙂

    10. fjellgeitbundingen: Du sender bildet på en mail, til den mailadressen som står der. Du har tilgang til å skrive mail? Legg det ved som et vedlegg på en mail 🙂 Fra maskinen din Ligger det på innlegget ditt forrresten? Hvilken dato? Jeg kan bare kopier det selv, om du sier når og hvor det ligger hos deg, om det er greit? Men best om du sender på mail, fordi da kan jeg få det i stor størrelse,og kan lage det til så alle insendte bilder blir like… Har du det på maskinen din? Og kan sende på vedlegg til en mail? 🙂

    11. Klart jeg blir med på utstilling! Og jeg har besøkt galleriet ditt tidligere, men noen seriøs høstutstilling har jeg aldri vært på. Skal nok finne et fint bilde å sende fra meg, ja. Et som oser av høst -for meg! For som du sier så er høst veldig mye, ikke bare flotte farger, men også koselige innekvelder, unger i regntøy og mye mer 🙂 Jeg får finne frem et passende antrekk til åpningsdagen! Klem <3

    12. Jeg vil delta nok en gang, jo flere bidrag jo mere moro er det. Skal en tur til Kongsberg lørdag og tar med meg kamera da – mulig jeg finner det rette motivet der. Ha en fin kveld.

    13. Hei, har jo ospekunstbladene mine jeg vil delta med, min debut i dine og kunstutstillinger generelt. Kun tatt med mobilkamera, men likevel..Moderne, impulsiv kunst, laget på en fjelltur. Ja, puzzlet sammen på toppen, men samlet sammen i skogen på tur til fjellet. Det er bare et problem. Hvordan får jeg bildet fra mine innlegg til ditt kommentarfelt…

    14. cuskima: Håper du får anledning. Knips i vei, storm og regn. Fint som noe det 🙂 Og bare send det på mail til meg, JEG ordner med å få det på høykant i innlegget 😀 Hadde vært veldig kos om du var med <3 Klemmer i bøtter og spann <3

    15. her er det visst varslet uvær,men DET er faktisk høst i Bergen /Vestlandet -høststormene er en ren kjedis faktisk så vi får se hva vi kan komme opp med -om eg får anledning 🙂
      klemmetingene til fineste frodith i høstskrud <3<3

    16. fruemmel: Nei, du får se om du får tid og får noen fine bilder 🙂 Konkurranseaspektet er ganske lite viktig her, vi gjør det mest for kos. Og koselig å vise fram fine bilder i “Galleri Frodith” samlet, fra alle som liker høsten <3 Og vi trenger mange tiilskuere den dagen jeg åpner, og mange som er med og stemmer <3 🙂 Gleder meg 🙂

    17. annebe: Ja, bli med da 🙂 Du har jo begynt med litt bilder du 🙂 Og det kan være fra noe UTE eller inne, det kan være fotoshoot av deg i høstklær ute, eller blader, eller strikketøy eller det DU forbinder med HØST 🙂 Jeg gelder meg, det blir moro å se hva folk sender inn 🙂 Stor god klem <3

    18. Denne gangen SKAL jeg få blitt med. Jeg glemmer det jo litt hver gang, og vips er fristen ute. Til helgen blir det hyttetur, så da må jeg jo få tatt noen fine bilder 🙂

    19. Anita Berge blogglisten_b4f2d2: Så koselig at du har lyst å være med 🙂 Ja, det er så fint ute nå, så mange tar sikkert foto og det er kjempegøy. I fjor var det mange fine bilder med 🙂 Både tegninger og foto 🙂 Vi ha en del tegnere også blant oss, og det er så fint med variasjon <3 🙂 Gleder meg til å se alt som kommer inn <3 klemmermassetilbake <3

    20. Fru Stussli: Ja, jeg håper det blir gøy denne gangen også 🙂 Og du har jo vært med på mange utstillinger før, du er jo en veteran-kunstner 😀 Ja, ta med Emma, hun kan godt stille med EGET også om hun vil 🙂 Ha en strålende dag i høstværet min venn <3 Klemmer godklemmer i bøtter og spann <3

    21. ladyaugust: Ja, tenk om jeg hadde fått til en heklet sånn en 😀 Ja, du har vært med før, på all verdens utstillinger, og en høstutstilling er jammen gøy, mye fint å tegne eller knipse, som er HØST 🙂 Jeg håper også mange blir med, som jeg alltid håper <3 Klemmer søsklemmen <3

    22. Min matgale verden: Neida, trenger ikke i dag, helga er fin til sånne aktiviteter 🙂 Så kos med ut å spise i morgen da 🙂 Ja, han kunne godt ha litt dårlig samvittighet 😀 Ha-ha Snart fredag, og jeg gleder meg både til helg og høstutstilling 🙂 Klemmer masse <3

    23. cathrinehenriksen: Så koselig at du tenker å være med 🙂 Det er moro om det er mange med, flest mulig 🙂 Og det kommer jo alltid så mange fine bidrag. Så dette blir gøy 🙂 Og Høstutstillingen er ikke så HELT ulik skyggekonkurransen 😀 Bare LITT annerledes da 😀 Så nå får vi bare ut å knipse, alle som en….men jeg kan ikke være med i konkurransen da 😀 Godmorgenklem <3

    24. Oioioioioi 🙂 Morsomt! Gleder meg 🙂 Men først må jeg jobbe litt, så nå løper jeg av gårde. See you later 🙂

    25. Åh så moro!!!
      Nå må jeg inn i tenkeboksen 😀 Jeg tror selvfølgelig at jeg vil være med på utstillingen og jeg har vært med på utstillingene dine før. Det er kjempemoro <3
      Kanskje jeg må ta med Emmerten min på fototur i helgen 😀
      Ha en fortryllende torsdag!
      Mange klemmer

    26. Herligste kjolen søs, du skulle hekla deg en lik som den, prinsessehøstkjole 😀 Juppsi har vært med før såklart og masse herlige bilder har du med hver gang <3 Gooood torsdagsklæm fineste søs håper maaaange blir med 😀

    27. Jippi! Endelig action i galleriet. Klart jeg er med! Skal ta telefonen med når jeg og Bonnie turer på fjellet. Kanskje ikke i dag….senvakt og teaterøving…da har jeg litt dårlig tid. Men i helgen har jeg all verdens tid. I morgen skal vi ut og spise, Gubben, guttene og jeg. Gubben har bestilt bord og greier, han fikk dårlig samvittighet etter forrige helg, hehe. Fint å ha Guttene med og, er ikke ofte vi er ute og spiser sammen. Og så en hel helg uten planer….bare en fotballkamp…deilig. For i morgen er det fredag. woop woop klemmer-gleder meg til høstutstilling – klemmer

    28. Jeg liker DIN høstutstilling i hvert fall , eller jeg vet jeg kommer til å like den 🙂 For du lager så mye sprell , og ja likte jo skyggekonkurransen som du hadde og jeg var med i den ja . Haha , herlig måte å starte innlegget på altså du Frodith Frodithsen ;-D Lekkert antrekk altså =) Jeg MÅ prøve å pønske ut noe som er litt hva jeg forbinder med høsten om det finnes noe slikt , haha …. Men ja har tenkt til å prøve å være med 🙂 God torsdags morgen forresten ;-P Klemmer morgen klemmen med ett smil <33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg