Whatwouldnemido?? Igjen!! ;-)

Ja jeg vet det er et år siden sist…Men det er altså IGJEN. For denne damen har jeg presentert her før 😉 Whatwouldnemido eller K- for Katherine…

Og det lange innlegget hun fikk i fjor,  her på blggen kan du lese HER

 

På tegningen over er hun egentlig avbildet etter et karneval på skolen ( som The Blues Brothers). Men hun får meg alltid til å tenke på Men In Black…

For K (kort for Kathrine) er som Q eller Key eller hva de nå heter i Men In Black :

-Kul, tøff, klar og bestemt, klok, ladi-back og med en etter min mening veldig intelligent humor. Og hun har midt oppi dette heldigvis valgt å utdanne seg og VÆRE lærer. Heldige elever og heldigvis for oss. Det kommer garantert til å vokse opp noen kloke hoder, under K`s gode veiledning.

K er en periode-blogger…VIPS er hun på, og skriver hysterisk morsomme innlegg, som jeg bare MÅ lese. Hennes innlegg er ulik alle andres og jeg er alltid nysgjerrig på hva hun har funnet på NÅ .. Så hamrer hun i vei en stund, på det ene innlegget etter det andre… Og VIPS så er hun borte igjen… 😉

Men i dag har K bursdag, og den skal feires OKKE SOM 😉

Gratulerer så masse med dagen K!!

Håper du får en super dag <3

Store digre bursdagsklemmer fra en evig fan av bloggen din!!

 


Ta deg en bit av kaken fra i fjor! Den er fremdeles full av god energi og nam-nam-bytes 😉

 

 

Har du lest bloggen til Whatwouldnemido?

Når har DU bursdag?

Liker du å få litt MYE oppmerksomhet på bursdagen din?


 

 

#bursdagsinnlegg #gratulerer #kul #spesiell #whatwouldnemido #blogger #bloggvenn #feiring
35 kommentarer
    1. ladyaugust: Æsj, dumme Loke, hyle sånn… 😀 Ha-ha..hjelper jo ikke det da…Akkurat som det ikke hjelper meg stort å være sur i lange tider. Så nå er jeg på vei ut, dusjen unnagjort, håret rent, og kameraet klart 😉 Sola skinner 🙂 Klemmer søsklemmen og kjefter BITTELITT på Loke 😉 <3 Kos deg med lørdagen din Søs <3

    2. Så herlig, glade dager er de beste, her våkna jeg sur som ei potte. Jeg sovna etter å ha kjefta på Loke klokka 4 i natt, da ulte han som en gal ulv pga løpetiden til Frøya og så våkna jeg av en hund som bjeffa som besett FØR fugla hade våkne grrrr…men nå kan det ikke være lenge igjen av den løpetiden. Kooos deg søs med dagen, her er det blir gladkaffe <3 kozeklæmme 🙂

    3. ladyaugust: Ja, men nå er sint-dagen over. Jeg har satt i gang oppover-munnen og skal ut med kamera 🙂 Bare dusje litt først 🙂 Håper du får energi i høstferien til å bake masse kaker 🙂 Klemmer glad-klemmen <3

    4. Uff da er det den store sint-dagen og det er jammen bra den ikke kom på en lørdag <3 selv om fredager nesten er freda eh fredet. Håper du blir blid fort søs <3 Ingen kake her i dag skal prøve meg på noen glutenfrie etterhvert men jeg har jo aldri energi og tid til det, men kanskje nå for englene er vekk på ferie 🙂 Pannis klæm right bækk fyttisjiten nå fikk jeg lyst på pannislapper med kefir oppi røra og sukker på :DDDD

    5. whatwouldnemido: JAAA, det burde du!! Og nå har jeg reklamert så fælt for den, og folk har blitt skikkelig nysgjerrige 😀 Så du kan vente en strøm av lesere herfra 😉 Hi-hi…Jeg med den store bloggen liksom… ;-D Nei, men JEG leser hvertfall med EKTE glede hver gang 🙂

    6. whatwouldnemido: Så bra 🙂 Det meste ble jo sagt i fjor, men jeg tror jeg har glemt å si at du er er ganske KUL også 😀 Hi-hi Og håper noen nye har fått øynene opp for bloggen din, for den er en av de beste 🙂 <3

    7. TUSEN, TUSEN TAKK, snille, omtenksomme du! Både for at du husker på meg, for det fine, hyggelige bursdaginnlegget og ikke minst: For alle de fine ordene og komplimentene! Nå ble jeg glad 😀

    8. cuskima: Jeg leser når hun kommer med noe nye innlegg, men går ikke inn og leser gamle for å si det sånn. Men det kunne jeg nesten gjort, for det er MASSE gøy der 😉 Ha en fin fredag. Jeg er gretten-pump i dag..:-/ Klemmer <3

    9. Tattavkvinnene: Ja, hun var Blues Brothers på en tegning, men jeg tenker på Men In Black 😀 god helg til deg også. Jeg er litt sur og grinete i dag… Men det går nok over 🙂

    10. Therese Bråthen: Jeg hadde bursdagen din på lista mi 🙂 Heldigvis 🙂 Og skal få snust opp noen flere snart 🙂 Så fint du liker oppmerksonhet 🙂 Det skal du få 😀

    11. ladyaugust: Jeg er sur og sint i dag! Men har feiret bursdagen til Nemi-damen. Men nå er jeg sliten og sur, og er veldig glad det er helg 🙂 Håper den varer litt ekstra leeeenge denne gangen… Har du spist kake? På bursdagen til Whatwouldnemido? Det burde du 😉 klemmersøsklemmen pannekakeflat <3

    12. Maren Kvalvaag: Ja, ta en titt 🙂 Hun er morsom og flott 🙂 Og fin å ha som bloggvenn, for når hun skriver noe, er det alltid kvalitet 🙂 Fint jeg fikk bursdagen din 🙂 Ha en herlig fredag 🙂

    13. HIPP HURAA ja her lest hennes blogg litt,men er som du sier sånn i perioder og da husker man ikkje alltid på de som ikkje hvertfall blogger ukentlig:( dumt men sant desverre
      ha en super fredag nå er det off to worksi 😀
      klemmeting <3

    14. Er det derfor hun har dress på seg på tegningen! Har alltid lurt på om hun bruker å gå i det eller om hva det var som gjorde at hun hadde dress 🙂 Da har jeg lært det også! ^^
      Gratulerer så mye til henne 😀
      Og god helg til deg <3

    15. Bare gjett jeg posta her og vipps var jeg ute av nett haha Hipphurra for bursdagsblogger’n, bursdager er fine for da kan det hende det blir kake tilogmed 😀 og kake liker alle nesten akkurat som sjokkis 😀 Nå er det helg og helgeøving og det er jammen bra. Goood helgeklæm til fiiine søs <3

    16. Gratulerer med dagen til Whatwouldnemido 😀 Jeg har aldri vært innom bloggen hennes, men nå skal jeg jammen meg ta turen dit og. Bursdagen min er 5. desember, så det er fortsatt en liten stund igjen til jeg fyller år.
      Ha en fin fredag og en herlig helg! 😀

    17. Litt oppmerksomhet er bra på bursdager , men man kan jo bli litt rødmende ;-D Ja denne flotte lærer frøkna hørtes jo super ut og du får det til å høres ut som hun blogger like moro som deg ….men stemmer det 😮 Hmmm….ja jeg må nok inn å sjekke en tur siden du sier hun er så festlig og ja så mye mer også da ….:)) God klem til herlige deg <33

    18. Anita Berge blogglisten_b4f2d2: Så fint at jeg fikk snoket til meg DIN bursdag også 😀 Hi-hi. Ja hipp Hurra for Nemidamen, K, hun er kjempeflott, morsom og veldig intelligent etter min oppfatning 🙂 Fordi de innleggene hun skriver er så godt skrevet, med en underfundig humor 😀 herlig dame 🙂 Ha en smashing fredag du også 🙂 Håper fredagen blir god som gull <3 Klemmer <3

    19. Hipp Hurra for Whatwouldnemido 🙂 er nesten inne i den beste bursdagsmåneden ever 🙂 selv fyller jeg år den 27 oktober, så det var med nød og neppe jeg rakk den måneden og, hehe. og da med en lillesøster som ble født 11 måneder og 3 uker etter meg, og som faktisk kom hjem fra sykehuset på 1 årsdagen min, så var det nesten ikke så noen rakk å tenke på meg det året, er ikke noe rart jeg har måtte tatt igjen i alle år etterpå da syns jeg 🙂 litt oppmerksomhet liker vel alle å få på bursdagen sin vil jeg tro, er veldig godt å vite at noen tenker på deg, og jeg er ikke så redd lenger heller at søsteren min skal ta meg igjen heller, vi er jo like gamle en hel uke vettu, det var ille når vi var barn, men nå er det greit, hun kan gjerne ta meg igjen og helst gå forbi meg og nå, hehe. hun er (Heldigvis for barna i Sarpsborg) også lærer 🙂 er godt at det er så mange flotte eksemplarer som har utdannet seg til lærere syns jeg 🙂
      ha en knakende flott dag både til bursdagsjenta og til deg Frodith <3 Klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg