Når solen skinner og naturen glitrer…. :-)

….da er det bare å sette i gang oppovermunnen…Og jeg skal love at det var ikke vanskelig i dag 🙂

Oppover- munnen, mitt beste smil, var på plass da jeg kikket ut vinduet…. 

For hvem kan vel fortsette å være sur og sint, når det glitrer på utsiden av vinduet kl 8? Ikke jeg hvertfall! For det første: Jeg sov til kl 8!!

For det andre er jeg jo ikke kjent for å være sur så lenge av gangen, det ser jeg IKKE noe vits i. Ting blir ikke bedre av det akkurat…er min erfaring. Så jeg hadde bestemt meg, i det jeg satte føttene på det rotete soveromsgulvet…at I DAG skal jeg være glad!

OG for det tredje: Det var SOL, og det lover godt med alt som ligger der ute og glitrer…

Jeg skal ut å knipse fine høstbilder. Og det bør jammen du gjøre også!! For du vet at jeg venter på bildene dine,  ikke sant??? Hvis ikke du vet det, så kan jeg fortelle, at det er MAAANGE som har fått dette brevet her. På torsdag: 

 

Hvis du vil vite mer om dette kan du trykke på brevet, så kommer du rett til siden hvor alt står!! Eller trykk HER

 

Sånn -da har du fått brevet også 🙂 Og håper du blir med på utstilling/konkurranse.

 Og jeg er om ikke lenge klar for tur. Men jeg har ikke lov å delta da, jeg tar bare bilder for moro skyld <3

 

Skal du ut i den fine høst-sola?

Skal du ta bilder av lørdags-regnet kanskje?

 


#glad #humør #høst #sol #bilder #foto #snuoperasjon #høstutstilling #glitrer #bildekonkurranse
24 kommentarer
    1. cuskima: Men SNART er du der nede,, det er jeg sikker på 🙂 Og da begynner det nye livet 🙂 Med ny seng, nytt internett og alt 🙂 Godklemmen <3

    2. blir ikkje før i morgen vettu -gubbeexen har alltid så mye planer som ikkje involverer meg. Eg ville trodd han hadde hatt lyst til at eg sku flyttet ut nå,men nå mistenker eg ham for å beholde meg for å mate fiskene mens han er borte hahahaha
      så null tv og null internett null seng -for det rakk vi selvsagt ikkje……så det har ikkje endret seg nevneverdig hahahaha
      klemmeting <3

    3. Fru Stussli: Ja, dere kan godt kose dere i hagen deres en stund framover. Med kaffe på utsiden og alt 🙂 Jeg har tatt masse bilder i dag også, av litt av hvert. Fant noen nye uoppdagede steder i byen til og med. Og klarte jammen meg å bli sint som bare Okse-Frodith kan IGJEN, inne på shopping-senteret. Det er noen som er så frekke at det ryker av dem..Og da ryker det litt av meg også ;-D BIldene har dere god tid på 🙂 Jeg har fått inn noen få, men flere er på vei 🙂 Mange klemmer til fine deg <3

    4. Åh jeg har ikke kommet så langt at det har blitt noe foto i dag. I morgen må det da være bedre tid….
      Jeg satt ute og drakk kaffen min i dag. Deilige solstråler som må samles og nytes før vinteren kommer og tar oss 🙂
      Mange lørsdagsklemmer

    5. lulltove: Klart en av de mest eminente kunstnerne våre skal være med <3 Du tar jo kjempefine bilder <3 Det er moro med galleri, og jeg gleder meg til å se hva som kommer. Har fått noen få, men regner med det kommer en del. Har vært med mange før :-)OG det er SÅÅÅ gøy <3 Nå sitter jeg ved mailboksen og venter 😀 Klemmer lørdagsklemmen <3

    6. Merevil: Ja, det mange dager til 5. oktober, så det går fint 🙂 Jeg skal nok mase og skrike så jeg får MAAAANGE bilder før den tid 😀 He-he INNE-bilder er så klart helt fint også. Det kommer an på hva man forbinder med HØST det 🙂 Helt fritt egentlig 🙂 Det er veldig gøy å drive med disse Galleriene også, det blir liksom litt liv i blogg-blokka da 😀 Koser meg 🙂 Lørdagsklemmen til deg også 🙂 <3

    7. cathrinehenriksen: Du har jo god tid da 🙂 Med bilder. Hvis du vil prøve mer ute mener jeg 🙂 Jeg har tatt noen jeg også, men vet ikke hvordan de ser ut 🙂 Og jeg skal jo ikke være med … Jeg skal spise snart her nå, og det trenger jeg, for hvis ikke blir jeg Okse-Frodith igjen på et blunk 😀 KLemem masse

    8. cuskima: Jeg har kost med solkjolen jeg 🙂 Funker med tights og jakke og enda en jakke. Det blir liksom som et skjørt da, og det har jo så fine farger vettu 🙂 Kos deg i leiligheten med hundene forhåpentlig da. Få på plass inernettet fortere enn svint 😀 Kos deg og klemmer <3

    9. folkogdyriskogen: Jeg har tatt bilder hver dag i det siste 🙂 Og det er bare å ta bilder av noe HØSTETE 😀 Samme hva. Ikke SÅ høytidelig heller 🙂 Håper du får vært med da 🙂 Jeg kommer til å mase fælt på alle sammen utover, så det er bare å knipse, dere skal hvertfall ikke GLEMME det 😀 Hi-hi Kos deg hos venninnen din på bursdag da 🙂 Og dagen ble ganske ok i dag, men har GNELDRET litt i dag også…i butikker 😉 Klemmer <3

    10. margarites: Her har det vært høstsol og deilig ute, og knipset en del 🙂 Og det har vært LITT tordenvær i hodet mitt et par ganger 😀 Er visst ikke bare snill og blid i dag heller 😀 ha-ha..Du får høre om det senere… Noe trigget Okse-frodith i dag også ;-D Klemmer nesten helt blid <3

    11. Har vært ute på tur i dag. Nå skal jeg bare sjegge hva kameraet har fanget og så kommer dagens post fra meg :))) Forøvrig føler jeg meg beæret over å bli invitert til høstutstillingen 🙂

    12. Waaah! Jeg burde kanskje gått meg en tur ut. Men jeg hæææler ikke (for å si det på godt trøndersk). Det blåser og regner. Heldigvis er det fremdeles noen dager til 5.oktober. Kanskje jeg finner noe lurt å knipse bilder av innen da? Er morsomt med disse galleriene dine. En god lørdagsklem til deg!

    13. Haha , ingen lørdagsregn her ;-D Har allerede vært ute å knipset litt , vært på jakt liksom …..men ikke super fornøyd med fangsten …..haha , så kan hende det blir ett litt annerledes høst bilde fra meg , nemlig inne ;-D Så flott å høre at du er blid og glad igjen , supert =) Ja da håper jeg du nyter lørdagen videre i dag både ute og inne 🙂 Klemmer masse <33

    14. her er det IKKJE solkjolevær, trust me,her er det ull og regnjakke for åll the månny hahahaha
      men eg skal ned i leiligheten og få meg tv og internett og pakke litt mer ut og kanskje kanskje sove der i natt med hundene mine -jippiiiii :D:D
      <3 kose deg

    15. Skal prøve å få surra meg til å være med på konkurransen din denne gangen 🙂 Vet jeg har sagt det før men 😛 Har iallefall veldig lyst! Og kanskje jeg får tatt noen fine bilder når vi skal på tur til Rjukan den helga?? 😀
      Se om jeg rekker å ta noen bilder i dag, før jeg skal på bursdag til ei venninne 🙂 Elsker innstillinga di !Og fint å høre at du har det bra i dag 🙂
      Klem <3

    16. Høstsolen glimrer med sitt fravær her hos meg, men jeg skal en liten tur ut i bilen og inn på kjøpesenter. Ha fått besøk av yngstedatteren, og hun blir til i morgen. Så da skal vi bake litt og kose oss! Nyt den fine lørdagen din, det er bra etter gårsdagen din. Klem <3

    17. Helge: Kos deg masse i Kongsberg. Og se om du får knipset noen fine bilder ja 🙂 Du er effektiv om morgenen du. Her sitter jeg helt stille i sofaen til kaffe og frokost er inntatt, og så skal jeg RETT ut å ta bilder 🙂 Ja, lurt med ekstra klær tenker jeg. Får ta en tjukker jakke utpå jeg også 🙂 Ha en fin dag.

    18. Min matgale verden: Her står halvstekt brød i ovnen, og jeg har tatt på solkjolen i dag også 😀 Skal love deg at den får kjørt seg helt til den er utslitt… 😀 Og med tights og jakke går det fint, og den lyser opp 🙂 Og neste år vil jeg sikkert ha noe nytt uansett 😀 Ja, se om du har noen fine foto-motiver på Seim 🙂 Og kanskje jeg skal kjøpe noe mer garn til premier også 😉 Klemmer masse glade klemmer tilbake 🙂 <3

    19. Sola skinner og jeg skal snart retning Kongsberg. Mulig det blir litt kultur på vei hjem. Kamera tar jeg med meg slik at jeg sende inn mitt bidrag. Har alt vaska kjøkken og besøkt kiwi idag. Tar med meg litt ekstra klær idag, er skarp luft selv om sola er i godt humør. Ha en fin dag.

    20. Hehe, blir vel helst høstregnet her da. Så deilig med sol og godt humør. Jeg koser meg på sofa med nystekte rundstykker, kaffe og sjal i halsen. Men jeg er mye bedre i dag, for det SKAL jeg bare være. Og så skal jeg kanskje på fotballkamp med gutta, og da får jeg gjerne tatt noen fine høstbilder på Seim jeg da :)Men først skal jeg på butikken og handle god mat til helgen. God mat er viktig. Kos deg i høstsolen, og du har helt rett, hjelper ikke være i dårlig humør lenge om gangen:) klemmerlykkeligelørdagsklemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg