Liste-liste…snike…liste… ;-)


I dag har jeg listet meg rundt igjen…. I

Jeg har rett og slett sneket meg…. helt usynlig nesten…. innpå folk…Og tatt bilder av dem…uten at de merker det en gang…

Og hadde de merket det, tror jeg neppe jeg ville fått meg en på tygga likevel…Fordi jeg har jo bare tatt bilde av SKYGGEN deres…Og DET kan man vel ikke saksøke meg for…Kan man vel…?  😉

Her er dagens fangst på skygge-fronten… Hektisk  aktivitet i  T-bane-området…

 

 

 

Og du – mens jeg har deg her….Har du husket på og ta bilder til HØSTUSTILLINGEN?

Jeg  har fått inn noen bilder, men venter spent på flere 🙂

Hvis du lurer på hva Høstutstillingen er, så kan du se på den lille invitasjonen under her. OG/ ELLER trykke på linken over. Så kommer du til en mer nøye forklaring om det trengs 😉

 

Håper mange har lyst til å være med! Jo flere bilder som blir med, jo morsommere utstilling/konkurranse 😉

 

 

#skygger #foto #høst #sniking #konkurranse #utstilling #høstutstilling #
35 kommentarer
    1. Kristin: Ja, du får prøve 🙂 I dag har jeg fått inn en del 🙂 veldig moro å se det kommer noen <3 Ha en god innspurt du også 🙂 Her er det slappe-Frodith som overtar etter en hektisk-Frodith i starten 😀

    2. Hihi, så gøy å snikskyggefotografere! 😀
      Det ble skikkelig kule bilder!
      Og du, denne gangen håper jeg å få sendt bidrag til galleriet! Det er nemlig meldt herlig høstvær i helga, og da håper jeg å komme meg ut på tur – MED kamera 😉
      Ha en fin innspurt på uka! 🙂
      Klemmer <3

    3. cathrinehenriksen: Nei, det det må bli er at noen bare lager litt reklame for konkurransen min, på SIN blogg, og så får de en liten link av meg, som takk for jobben 🙂 Men jeg sier fra om jeg trenger at du linker folk inn til meg 😀 Hi-hi. Ikke ennå uansett 🙂

    4. cathrinehenriksen: Jo gikk fint sist gang, men jeg tror jeg må få litt mer BLEST rundt konkurransene, så kanskje jeg gjør noe som gjør at ANDRE reklamerer litt for bloggen min og konkurransen. Men gjør det nærmere dagen 🙂 Sier fra 🙂 Nå er det BILDER jeg må få først 🙂 KLemmer <3

    5. cathrinehenriksen: Jeg har fått inn noen bilder, så det blir ikke tomt i Galleriet altså 😀 Men jeg håper jo på mange med, og håper på mange som stemmer. Men da tror jeg jammen jeg må SHOUTE mitt første innlegg ever 😀 For å få noen flere enn mine 60 venner til å stemme. Eller dele ut en linke-runde til den som reklamerer litt for Utstillingen 😀 Hi-hi Får finne på noe der også kanskje 😀 Ja, du får komme ned i Galleriet når du er klar 😀 Klemmer <3

    6. Snikfotografen eller papparattzien Frodith , hehe ….fine skyggebilder med t – banen da :)) Ja må jo prøve å få vært med vet du , men jeg er sånn der som venter til siste sekund med å sende inn da 😮 Tviler ikke på at det blir en fin og morsom utstilling ;-D God tirsdag nå og god klem <33

    7. Helge: Ja, vi får håpe de er på livets solside EGENTLIG 😀 He-he Jeg legger meg også tidlig om dagen. Veldig høst her nå, og blir fort trøtt. Ha en fin dag 🙂

    8. Tattavkvinnene: Nei, jeg skal ikke kjefte på deg, for skjønner det er slitsomt å ikke få sove. Jeg er motstatt, dunker hodet i maskinen her, og da er det på tide. Er sliten av forvirrende jobb om dagen… He-he, nei heldigvis bor vi ikke i USA, så her går det greit, og folk har nok mest humor på det om de får øye på meg 😀 Men de står som regel med ansiktet andre veien 😀 Hi-hi. kLemmer din spøkefugl <3

    9. Fru Stussli: TAKK 🙂 Jeg kaster meg over dem, helt usynlig 🙂 He-he. Tror faktisk ikke de merker meg 😀 Jeg har et par faste steder hvor jeg vet det blir fine skygger, og i går var det fint der igjen og HELT klare skygger 🙂 God morgen min venn, jeg sov som en Okse tidlig -tidlig i går 😀 Klemmer masse <3

    10. Veronica S: Takk 🙂 Ja, man må snike litt, men det er det verdt 😀 Har hatt skyggebildekonkurranse her inne (juni) , og da kom det mange fine bidrag. Nå venter jeg på bilder fra dere til Høstutstillingen min 🙂

    11. Grete: Ja, tror de som ser meg bare synes det er greit. Men jeg tror fakitsk de fleste ikke ser hva jeg driver med. For de har ansiktet motsatt vei… Ja, høstbilder, vi jakter på de fineste fargene, og plutselig kan det dukke opp et perfekt et 😀 Men som du sier, kommer det ikke noe bedre, så har du jo mange fine allerede du, det husker jeg <3 Jeg la meg supertidlig i går 🙂 Deilig <3 klemmer godmorgenklemmen <3

    12. Susns sang og smurferi, fjoll : Takk for det 😀 Nei, det gikk fint, og tror ikke de så meg en gang 😀 De fleste står og lener ser inntil dette gelenderet med ryggen mot, og speider andre veien enn jeg står 😀

    13. Nok en rapport fra livets “skyggeside” er kult. Alle skygger forteller sin historie – men la oss håpe at alle skygger tok tok bilde av har en lys fremtid. I dag er jeg mere våken, la meg svært tidlig i går, og det var godt med vinterdyna igjen. Dagens første kaffeøkt er snart over, har redusert kaffeinntaket litt i det siste. For mye av det skaper uro i magen, så takk til kako at du er der. Ha en fin dag.

    14. Ikke se på klokkeslettet på denne kommenatren du! Hehe, jeg får bare ikke sove i kveld. Dette har vært en veldig rar dag, ikke klarte jeg å stå opp til vanlig tid (jeg som har vært flink så lenge nå), og ikke fristet det med trening. Nå får jeg ikke sove selv om jeg helst skulle vært i drømmeland for flere timer siden. Jaja, jeg får satse på at det blir bedre i morgen 🙂
      Haha, i USA hadde du kanskje risikert å bli saksøkt om noen oppdaget deg, men dette er bare gøy ^^ Du får nok lov til å låne folks skygger en liten stund, så lenge du ikke tar den med deg i sekken din når du går 🙂 hehe, nei nå er jeg kanskje litt overtrøtt her. Sitter å humrer for meg selv av tidenes teiteste spøk. NEI, god natt! Klem <3

    15. Kuuule! Noen av disse skyggebildene dine kunne du satt i glass og ramme (eller på lerret om du vil) Jeg likte det første best u dag. Var personen med krøller og måten hun/han stod på som gjorde det for meg. Så flink du er som finner slike motiver <3
      Natta lille fordithvenn

    16. Jeg synes jeg ser deg der du sniker deg rundt og “skyter” skygger. De er stilige da, og om noen oppdager hva du gjør tenker jeg de synes det er helt ok. Jeg kommer med bilde, venter egentlig på litt bedre vær sånn at jeg får meg et blinkskudd, og vis ikke har jeg jo tatt flere bilder i høst allerede. Nattaklemmer <3 (har planer om å komme tidlig til senge for en gangs skyld)

    17. annebe: Nei, når de skjønner det er skyggen deres og ikke DEM jeg knipser, så tror jeg det er greit. Foreløpig ingen som har reagert en gang 🙂 Tror ikke de får det med seg:-) Ja, jeg håper også på mange bilder. De fleste kommer nok til helga,men jeg MÅ mase litt 😀 Hi-hi. I tilfelle noen har klart, og bare har GLEMT å sende meg 😉 klemmer i vei <3

    18. Gøyalt …er kunst på høyt nivå det her…tror vel folk bare syns det er gøy, så er nok ingen som saksøker deg…hehe..
      Håper det blir masse bilder på utstillinga de da, spennende :)…Klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg