Er bare en liten tur innom….

…for å vise deg noe fint <3

 

 


Herlige himmelen i dag tidlig..

 


Fine høsten på utsiden…

 

….og det minner meg om….

Har du husket Høstutstillingen min? Hm…. 😉 

Jeg har fått inn noen fiiiine bilder, men venter på flere…. Så da stikker jeg bare innom og maser litt da, sånn i hytt og pine…

For deg som ikke vet hva det gjelder: Her er invitasjonen, og ALLE kan være med. Om du har blogg eller ei 🙂 

 

Har onsdagen behandlet deg pent?

Har du noe du gleder deg til fremover? Forutenom Høstutstillingen mener jeg 😉

 

 


#foto #høstutstillingen #konkurranse #høst #soloppgang #invitasjon
49 kommentarer
    1. cathrinehenriksen: Så bra du gleder deg til utstillingen da :-)Nå har jeg fått noen bilder også, så utstilling BLIR det altså 🙂 Så deilig med frisør, sånt trenger man nå om høsten. Jeg bør nok det jeg også, og få på plass rødfargen igjen 🙂 Klemmer i vei <3

    2. Onsdagen var grei nok den , men gleder meg til utstillingen ja ;-D Andre ting jeg gleder meg til . Er vel helga 😉 Ja for den er alltid så koselig og da får jeg drikke masse kaffe + at jeg skal til frisør i morgen ;-D Hurra ! Evigheter siden sist nå 🙂 Klemme deg flat og rette deg ut igjen <33

    3. ladyaugust: Jeg så 😀 Tusen tusen takk. Helt herlig tegning så klart <3 Ingen Høstutstilling eller annen utstilling er det samme uten søs med 🙂 Stor klem <3

    4. Var i min rønne ungdom -både balett og turn og selskapsdans og hele sulamitten. Tror det var utslaget for at eg forsto eg ikkje sku bli gutt alikevel :D:D:D
      Men ja blir supersprek med alle disse trappene, og hundejentene også -de blir trøtte vet du og mindre rastløse av å snuse og løpe i trapper flere ganger pr dag 😀
      nattinatt <3<3<3

    5. ladyaugust: Ja, bare temaet er høst er det lov med tegning eller maling eller. DU har jo malt så fint også. Male og knipse det. Eller tegne 🙂 Gleder meg til å se 🙂 Klemmeraltjegkan <3

    6. ladyaugust: Hvis ikke er det lov å TEGNE høst vettu. Jeg har sagt foto eller tegning, fordi jeg vet NOEN liker å tegne bedre 😀 Men gjerne en liten foto-safari på deg også. Moro det også 🙂 Koseklemmen med sukker på <3

    7. ååååh så fiiine bildet søs <3 Jeg må få kommet meg ut og se om jeg får tatt et bilde eller to jeg også 🙂 Gooodnattaklæmme til fiiine søs <3

    8. Grete: Det var morgensolen dette 🙂 I kveld aner jeg ikke. Men dette var fine morgenhimmelen 🙂 Men vi kan håpe på fint vær i morgen likevel 🙂 Uff, regne i spann…kjedelig 😀 Sove godt min venn <3 klem <3

    9. Nydelig rosa kveldshimmel, og det betyr fint vær i morgen. Er det ikke sånn? Og de høstbladene kan jeg nesten ikke se meg mett på. Jeg bare elsker de nydelige høstfargene ute, spesielt i fint vær. Vi begynte med opphold i dag med fra lunsjtider så har det regnet i både bøtter og spann. Håper på litt bedre vær i morgen. Nå tar jeg kvelden. God natt <3

    10. lulltove: Flere som sliter med å velge bilde 😀 De har tatt, men vet ikke hvilket de skal velge selv. Jeg har sagt jeg kan velge ett jeg, for Audhild, som sliter 😀 klemmer <3

    11. annebe: Heh, takk for det da 🙂 Så koselig med gutter, og mødre på besøk 🙂 Det blir kos med litt bursdagsfeiring 🙂 Det er godt med noen gode planer nå i høsten, ting å glede seg til 🙂 Sove godt Annebe <3

    12. Fantastisk flotte bilder , du hadde nok vunnet om du selv var med på utstillingen, godt du ikke skal levere noe der, så andre har en mulighet..
      i morra kommer guttane ,mamma og mor på kaffe for å feire yngste sønn som har geb. den 8 oktober , (men da er han på reisejobb)…så det er jo hyggelig…God natt <3

    13. Audhild Mamma til lille Willi: Jo hvis du sender meg de du liker, så velger jeg ETT av dem for deg 🙂 Ok? For jeg må bare ha ett fra hver, for det blir mange kunstnere med 🙂 <3

    14. Audhild Mamma til lille Willi: Åå, så bra 🙂 Jeg gleder meg til å se hvilket du velger. Og du klarer nok å finne et du liker best til slutt 🙂 Blir spennende å se <3 klem til deg <3

    15. Anita Berge blogglisten_b4f2d2: Så bra å høre at dere er rimelig på plass 🙂 Virker som mange er litt slitne nå 😮 Ta en titt på mailen din, så ser du svar fra meg. Takk for bidrag <3 klemmer <3

    16. cuskima: Ja, da er du i full gang til å bli DEN atleten 🙂 Om du ikke er det fra før 😀 For det vet jeg jo ingenting om, ikke sett snurten av deg 😀 Klemmer <3

    17. Turen var veldig fin og eg kunne gå med bosset uten at frøknene spiste opp all hundematen mens eg var borte -ny rekord hahaha-ellers går de løs på innbo,mat boss og ja alt de tror de vil like hahaha noen ganger bare for det virker det som 😛
      Blir frisk og sprek av å bo her du, 67 trappetrinn opp fra en bakke etter turen og 54 opp og ned fra bosset…..wohoo samt en HAUG med trinn opp og ned i stuen vet du OG en lang tur da eg gikk av feil sted med bussen i dag til legen OG 3 etg med trapper der også 😀
      ahh kjenner fiskebollene blir omgjort her 😀
      klemmeingene <3<3

    18. Fru Stussli: Tittei, deg har jeg savnet i dag, min venn. Dagen blir ikke den samme uten noen ord med fruen, enten her eller der 🙂 Hvis ikke du klarer gjennomføre fotoplanen, så har jeg jo ett 🙂 ta det som det kommer du 🙂 Jeg har fått skuldrene litt ned fra ørene… 😀 Og ser land hvertfall i forhold til det som skal komme 😀 Jeg har ikke ferie, og det er nesten bra, for jeg styrer på 😀 Ikke tid til høstferie NÅ nei, jeg altså 😀 Kos deg med bading, plasking, skrubbing og fisker i alle fasonger <3 Og verdens størst klem står på døra <3

    19. Tittei
      Så fine bilder!! Gleder meg til høstutsillingen og håper jeg rekker gjennomføre fotoplanen min. Er stappfulle dager nå. HEIA høstferien <3
      Mange klemmer fra badefrua

    20. Anita Berge blogglisten_b4f2d2: Ååå, har du , så kjempefint 🙂 Er gla du er med 🙂 Ikke sett noe til deg i det siste, men håper det går fint med deg. Er du på plass ordentlig i nye leiligheten nå? Jeg løper inn og titter på bildet <3 klemmer <3

    21. nei er nesten som om motivet bare slenger innom mobilkamera før de slenger seg ut av syne igjen og så kjapp er hverken EG eller mobilen hahahah
      men NÅ har eg *kvinnet* meg opp til å slenge på regntøy finne frem bosset og ta med 3 frøkner ut på tissetur
      klememting <3

    22. cuskima: Nei, svisj,-svisj blir ikke noe særlig 😀 Himmelen var i dag tidlig, den var så fin atte 🙂 Og da måtte jeg jo bare knipse, kameraet henger rundt her stadig 😀 klemmer <3

    23. Rikke: Ja, det var helt herlig himmel i dag tidlig, og det er veldig spesielt om høsten tror jeg 🙂 Og alle de andre fargene nå, som et kunstverk 🙂 Ha en fin kveld du også 🙂

    24. Fantastiske farger<3<3
      Himmel var jo vidunderlig. I dag er det tåkete og litt yrete her så ikkje noe himmel i sikte 😀
      Og NULL røde blader. Tenkte eg sku ta bilder i dag på vei til legen, men det blåste så kraftig at ingenting vistes på bildene , bare sånn svisj svisj vet du og det er ikkje noe å sende inn hahaha
      klemmeting <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg