Verdens beste flaggermus <3

Du har ikke noe særlig til overs for Flaggermus sier du?? Vel, denne Flaggermusa, eller Flaggermusvinger, HUN har du garantert noe til overs for, om du blir litt kjent med henne. Du trenger ikke lange tida heller. For Flaggermusvinger fanger deg umiddelbart om du tar turen inn til henne.

Flaggermusvinger har kanskje en av de beste bloggene jeg vet. Jeg vet ikke HVA det er…. men hele henne og bloggen hennes appelerer så veldig til meg. Hun har fått meg interessert i et helt nytt felt her på blogg, og på en så liketil og behagelig måte at man bare blir hekta på mer. Temaet for bloggen hennes er for det meste dyr. Og jeg skal love deg at jeg ikke har vært veldig OPPTATT av dyr før. Men etter Flaggermusvinger kom inn i livet mitt her inne, er jeg opptatt av selv SNEGLER altså 😉

Inne hos Flaggermusvinger får du videoer av bever, grevlinger,  flaggermus og allverdens andre lekre dyr. Og bildene hennes er et kapitel for seg… Jeg skal ikke utbrodere, ta heller turen inn til henne selv.

For i dag har Flaggermusvinger bursdag!! Og det lange bursdagsinnlegget fikk hun i fjor. Og det kan du lese HER.

Denne damen har noe VED SEG som jeg ikke kan forklare, noe spesielt, eget, udefinerbart, som bare viser en varm og helt særegen personlighet. Ta deg en tur inn til henne å se da vel <3

.

Håper du får verdens beste dag <3

 

Kos deg med kake, og de du har rundt deg 🙂 Og ta kontakt så snart du får tid.

 

Stor klem fra meg <3

 

 

Kjenner du bloggen til Flaggermusvinger?

Liker du å lese om dyr?


 

 


#bursdag #bursdagsinnlegg #bloggvenn #dyr #vakker #behagelig #særegen #flaggermusvinger
32 kommentarer
    1. Lillian: Så koselig du kom innom i dag da 🙂 Det hørtes helt herlig ut med overraskelsesbesøk da. Ingenting er som det, man blir helt satt ut og lever på det lenge etterpå 🙂 Ja, nå har jeg drevet heftig reklame for deg her i går, i kommentarfeltet også, for det er jo en av de beste bloggene, så jeg håper det blir noen innlegg i høst 🙂 Men skjønner du har mer enn nok å gjøre, sånn er det bare 🙂 Og plutselig er du tilbake og i farta her inne igjen, og da gleder jeg meg <3 Stor klem <3

    2. Ååååå skjønne, vakre, herlige Frodith, tusen takk, jeg ble helt rørt og felte noen tårer når jeg fant ditt innlegg til meg. <3 <3 God du er!
      Jeg har hatt verdens beste bursdag, fikk besøk av familien og overraskelsesbesøk av datteren fra London slik at jeg fikk sjokk og begynte å grine, og er fortsatt bare kjempeglad for å ha de vakreste folkene rundt meg.
      Ja, jeg er litt ute av bloggmodus, har litt andre ting å få orden på, men kommer nok sterkere tilbake. 🙂 OG vil gjerne ta en liten fototur med deg en dag. 🙂 Klem til verdens aller beste Frodith! Som er min favorittblogger, som jeg har sagt før... <3 <3 <3

    3. hahaha tusen takk eg fikk lov av de to andre å begynne senere også- holdt på å kaste opp her isted og det er så dumt når man skal velge krem og hårfarge for folk likssom 😛
      Så da blir det kun noen timer på jobb og det skal eg klare da den har sluppet litt nå
      klememtingene <3

    4. det ER vi,men eg er pyse dølux altså det første eg leser om på siden hennes er flaggermus og slange æsj…….sorry de er kun fin…..eh som regel aldri 😛
      Nå skal eg på shopping
      <3

    5. cathrinehenriksen: Har du det travelt i dag? Besøk? 🙂 Kos deg hvertfall 🙂 Ja, ta deg en tur til henne om du får tid. Hun er en veldig kos bloggvenn å ha. Hun er litt periodeblogger, men er en av de bloggene jeg liker best her i veden 😀 Hun har så fine ting, jeg lærer så mye og hun selv er så flott personlighet <3

    6. passion4lifeandtravel: Ja, du har kanskje kjent henne lenger enn meg faktisk. Jeg har kjent henne en stund nå, kanskje 1, 5 år eller noe. For jeg har jo skrevet bursdagsinnlegg til henne før 🙂 Ja, disse bursdagsinnleggene, er jo snappet opp på et eget innlegg 😀 Utspekulert vettu 🙂 Så alle som vil eller har sett innlegget mitt, har jeg hvertfall snappet opp… Men NOEN har jeg jukset meg til på annen måte også 🙂 Jeg håper Flaggermusa vår kommer med innlegg snart 🙂 Det er så kos <3 Jeg elsker bloggen hennes simpelthen <3 🙂 Ha en kjempefin fredagskveld du også 🙂 Klem <3

    7. Elisabeth: Jeg elsker bloggen hennes, og den kan leses nårsomhelst. Herlige små videoer med grevlinger eller flaggermus osv. Og flotte flotte bilder 🙂 Veldig glad i bloggen hennes faktisk 🙂

    8. Gratulerer til Flaggermusvinger <3
      Å, ja flaggermusvinger sin blogg har jeg lest siden hun startet den, jeg leste også hennes forrige blogg, og den var like fin <3
      Du er så flink til å snappe opp så mange blogger sin bursdag <3 Så hyggelig at så mange blir satt pris på <3
      Ønsker fineste deg en koselig fredagskveld <3 Klem.

    9. annebe: Henne burde du ha som venn på lista. Jeg tror du vil like henne 🙂 Jeg var IKKE interessert i dyr, hvertfall ikke lese om dem. Men jeg har helt dilla, inne hos henne. Og en periode skrev jeg om insekter og fugler annenhver dag selv. 😀 Ble skikkelig påvirket. Og hun gjør det på så fin måte, så man må liksom bli interessert. Pluss at hun selv virker så flott 🙂 Stor klem til deg <3

    10. Fru Stussli: Så bra! 🙂 Kos med gratulasjoner vet jeg 🙂 Og mange godklemmer til deg min venn <3 Stor sjanse for litt besøk på bakrommet i dag 😉

    11. Gratulerer så mye til henne, jeg kjenner henne ikke ,men tok en titt nå, så bra ut..mye spennende.
      Jeg liker å lese om dyr, men det er ikke et spesielt interessefelt jeg har 🙂
      Klem til deg og henne:):)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg