Dagen derpå… ;-) Og premien…

Jepp…endelig har jeg fått skiftet av meg den svette høstutstillings-kjolen… Nå skal den få henge i skapet der, og lokke til seg møll…til neste år..

Så nå står jeg her i arbeidsantrekket igjen, og sveiper gulvet tomt etter festen i går…For det ble en fest da, denne Høstutstillingen! Men som på andre fester…NOEN må rydde etter festen…Og denne NOEN ser ut til å være MEG hvert år…HRMF:… tenke seg til 😀

Ja-ja…jeg synes jo det er kos jeg da…rydde litt flasker og sope vekk ting fra krokene…

Og du har nok fått med deg hvem som vant?? Hvis ikke finner du det HER

 

Men hva fikk vinneren i premie?? Jo det var denne her, som jeg har heklet selv… En liten hekle-veske til å ha noen småtterier i

 

 

 

Har du vunnet noe på blogg før?

Var du på årets Høstutstilling i Galleri Frodith?

Liker du hjemmelagete premier?

 

 

#premie #høstutstillingen #galleri #foto #tegning #bilder #hekling
54 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Jeg tror jeg snart er i gang med julekalender-laging igjen 😀 Må lage noen kalenderting, men lurer fælt på hvordan DENNE kalenderen skal bli liksom…Må finne ut noe lurt 🙂 Jeg har kjøpt mye garn i dag hvertfall 🙂 KLemmr til deg <3

    2. Gratulerer nok en gang til den flinke vinneren 🙂 Og så heldig hun er som får en så søt og fargerik premie ^^
      Jeg har vunnet her hos deg, både på julekalender og på skyggeutstillingen din <3 Også har jeg vunnet noen ganger hos andre. Jeg tenkte alltid at jeg hadde så uflaks og aldri vant noe før, men grunnen er jo frodi jeg aldri meldte meg på noe som helst. Nå som jeg deltar på litt flere ting vinner jeg jo av og til 🙂 Hjemmelagde premier er det sjelden jeg vinner da, men det er jo litt ekstra stas, for da har personen lagt masse arbeid i premien 🙂
      Klem <3

    3. Maren Kvalvaag: Ja, den er veldig lett og litt hullete, så jeg ville ikke hatt penger/mynter i den 😀 Men man kan ha den på badet med bomull i, eller gjemme snopet sitt i eller andre ting 🙂 Du ser når du får den 😀 Her kan du snart vinne mer ting. Jeg har jo julekalender også vettu. Vanligvis 🙂 Ha en fin dag du også 🙂

    4. Oi så fin premie 🙂 Likte fargene veldig godt, og jeg vet akkurat hva jeg kan bruke den til 😀 Så nå gleder jeg meg! Er første gangen jeg vinner en premie i posten på blogg, men jeg har vunnet på påskenøttene hos tattavkvinnene.blogg.no og da var jeg så heldig at jeg fikk en bloggomtale 🙂
      Så tusen, tusen takk! Ønsker deg en fin dag!

    5. Kjersti Sandnes: Ja, det er moro med utstilling. Mest moro og litt slitsomt 😀 Men ikke mer slitsomt enn at man får 10 ganger mer igjen.SÅ det blir nok flere runder. Som vanlig 🙂 Luuuuuurer på julekalenderen. Men det er avhengig at jeg får en heidundrandes ide. Kose deg masse på hytta. Og koselig med all rosen her da <3 Nå skal jeg inn å sende ut dagensinnlegg....som er noe HELT annet...STor klem <3

    6. fjellgeitbundingen: Ja, nå skal det hviles her 😀 Hi-hi… Moro er det, men det krever litt energi, så etterpå vil man bare surre med annet småtteri 😀 Koselig du likte det 🙂 Ha en fin dag du også 🙂

    7. Ja sånn er det når man lager fest og moro for andre, en må rydde opp selv. Men som du sier, litt kos og, gå der og tenke på alle hjerter man har gledet med sitt initiativ. Tenk så mange du har gledet med denne utstillingen, og så mange spente mager du har laget. For det er spennende, selv om jeg så det ikke var mitt bilde som skilte seg ut, så vat det spennende… Så dey skal du ha, galleridirektør Frodith. Hipp hipp. Og ja, jeg har flere fine heklede gevinster hjemme jeg. 🙂 God klem

    8. Hei, skulle jo inn å kommentere, men så kom jeg til å lese alle de koselige kommentarene, og nå har jeg glemt hva jeg hadde på hjertet. Går det virkelig an? Tusen takk for i går. Det var virkelig hyggelig. Selv er jeg litt matt i dag, men kanskje det ble litt mye styr i går med utstilling og det hele 🙂 Fin premie du har laget til 🙂 Må du slappe av litt etter disse hektiske dagene 🙂 Ha en fin dag.

    9. Grete: Ja, det er jo gøy å strikke og hekle da.Jeg tror jeg må i en SKIKKELIG garnbutikk snart. Få litt inspirasjon 😀 Jeg kan gjerne lage noe smått jeg nå, men trenger litt farger og nye tanker 🙂 Ja, nå er årets Høstutstilling unnagjort og nå skal jeg hvile litt på DET området…fram til Julekalenderen KANSKJE 😀 klemmer god natt fra øst <3

    10. Så fin farge på vesken, den faller nok i smak! Jeg har vunnet hos deg før, og det var gøy. Så jeg har også en fin veske 🙂 Og høstutstillingen var superfin. Det var gøy å delta og flott å se alle de flotte bildene. Og så var det gøy at det var så mange utstillere!
      Hjemmelagete premier er best, de betyr noe helt spesielt. Jeg har en liten pause i småprosjektene mine, for jeg kom til å stikke innom en garnbutikk på lørdag… Og da kjøpte jeg garn til en genser.. Som jeg egentlig ikke trenger, men hadde lyst å strikke 🙂 God natt klem fra vest <3

    11. Jada og eg får besøk på torsdag og sku gjerne hatt strøkent hus men du vet ,frøken fryd har vært mye sånn halvsyk så tiden har løpt fra meg,
      MEN eg sitter her med te og hundejentene og da koser eg meg vel egentlig masse alikevel 🙂
      <3<3

    12. Therese Bråthen: SÅ koselig at du liker konkurransene her 🙂 Skal nok bli mer av det også ja 🙂 Må bare hente meg inn litt igjen 😀 he-he <3 Og er som regel hjemmelagede premier ja 🙂

    13. Kjempe fin premie 🙂 Å gratulerer så mye til vinneren 🙂 Gleder meg masse til neste konkurranse her inne, morsomt å delta 😀 Å så morsomt å få hjemmelagde premier 😀 <3

    14. miastorp: Ja,her må du bare følge med skjønner du 😀 plutselig er det noe på gang 😀 Ha-ha Klart du skal være med på neste 🙂 <3 klemmmmmmmmer <3

    15. Ja, har vunnet premie hos deg en gang 🙂 På julekalender for et par år siden. Hjemmelagede premier er veldig, veldig hyggelig å få, og det er raust av deg å legge så mye energi og tid til å lage både blogg OG premier 🙂 Takk!
      Jeg har selvfølgelig vært med på høstutstillingen, og blir sikkert med neste år også. Dette er den eneste bloggen jeg leser. Ingen vits i å lese andres, når jeg allerede har funnet den beste.
      Natta! 🙂

    16. Tenk at jeg har gått glipp av en av konkurransene dine! Kan ikke si annet en at du er så flink til å sette i gang konkurranser og ennå flinkere til å lage premier 🙂 jeg eneveldig fornøyd med min veske. Neste konkurranse skal jeg være ned på :))) klemmmm <3

    17. lulltove: Ja, julekalenderen må du satse på, det er moro :- Og lette og fine oppgaver som passer i advent 🙂 Kan vel hende det blir noen konkurranser før den tid også 🙂

    18. annebe: Takk for det :.-) Jeg koser meg 🙂 Det krever en del, men er veldig gøy når man er i gang 😀 Og da er det så verdt det <3 Ja, håper hun blir fornøyd med den 🙂

    19. Lisbeth Pedersen: Det er bra at folk liker litt hjemmelaget, for det er moro å lage ting, og jeg bruker hvertfall ikke 15 forskjellige vesker liksom. Jeg skal nok i gang med noe mer 🙂

    20. Superflott premie 🙂 Ja selvfølgelig var jeg innom å besøkte det flotte galleriet Frodith. Og så har jeg tidligere vært heldig å vinne hos et par bloggere. Kos med hjemmelagde premier 🙂
      Klemmer

    21. Helge: Ja, det var morsomt i år igjen dette her. Og 28 stykker er faktisk VEEELDIG mange med 🙂 Jeg har en fast god gjeng her inne og det er veldig koselig 🙂 Du fikk noen stemmer du også som du så 🙂 Koselig det 🙂 Ja, du fikk noe påskenøttpremie en gang tror jeg 🙂 Det kommer nok mer herfra ,jeg må bare hvile litt, etter denne gangen 😀 He-he.. Ha en fin kveld.

    22. Hverdagen er her igjen for deg. Du har pakket ned utstillingslokale, ryddet bort flasker og luftet ut. Og kunsverkene blir liggende i arkivet, eller blir det vandreutstilling fra blogg til blogg? Uansett er det alltid kult og ta del i en slik utstilling. Mener og huske at jeg fikk en premie fra deg rundt påsketider engang, så fikk jeg en premie fra ideatroll.blogg.no engang før det. Det er slike ting som liker som uten dine kreative ting så blir det intet av den slags. Så tusen takk for at du lager dette her. Fin premie til en velfortjent vinner. Ha en fin aften…

    23. Gunnipi: Takk for det 🙂 Her skulle du vært i går skjønner du 😀 Og får du lyst, er jo bildene der ennå. Bare å se, selv om du ikke kan stemme mer 😉

    24. Shredded Linda: Ja, det var jo moro 🙂 Og det var mange innom, til min blogg å være 😀 og noen stemte og noen bare så på 🙂 Og kos var det uansett. Moro når så mange som 28 blir med 🙂 Takk skal du ha 🙂

    25. cathrinehenriksen: Hvis jeg finner en god ide til hvordan gjøre innleggene utenom rebusene, så skal jeg gjøre det. Nå er jo VP og HP forsvunnet og da blir det ikke så lett. De gjorde den røde tråden lett i fjor 😀 Men får se om jeg treffer på et nytt dyr eller noe…Eller en annen ide 😀 klemmer

    26. Haha , okey ja men da så :o) Koselig at du så meg da =) Ja jeg merket jo du var veldig opptatt så ;)) Ja , JEG håper jo at du skal ha julekalender , men skjønner jo at det ligger en del arbeid bak sånt så ja . Du må nesten ikke gjøre det hvis det blir for mye heller 😮 Får føle litt på det liksom 🙂 Klemmer mer <33

    27. ja synst det er utrlig morro selv.
      men syst det er like morro og se at det er så mange som engasjere seg i det!:)
      du er bare rå flink frøken. all ære og skryt til deg igjen!:D
      gleder meg til neste ablegøyer! 😀

    28. Moving On: ÅÅÅ, så koselig du synes det 🙂 Jeg blir veldig glad når folk synes det er moro da 🙂 Hvis ikke hadde jeg ikke giddet. Men når folk vil gjerne være med og synes det er moro, ja da gir jeg gjerne litt ekstra, for jeg synes jo det er MORO selv 🙂 Men man må ha litt energi…men man FÅR energi også 🙂 Det er litt begge deler 🙂 mye å gjøre, man masse moro tilbake 😀 Her skal det nok bli mer hyss, i mitt lille univers 😀

    29. cathrinehenriksen: Joda, DEG så jeg, og en del andre 😀 Men mange som var innom som jeg IKKE så også 😀 Kanskje de ville gi seg til kjenne i dag tenkte jeg 😀 he-he… Det er moro å vinne litt da. Må nok ha litt flere konkurranser igjen…men mulig det ikke blir noe før Julekalenderen…Om jeg skal ha da :-D…Hver gang sier jeg at NEI…til neste år skal jeg ikke …Men det er jo så moro også 😀 Klemmer masse <3

    30. ææ. nei har faktisk ikke fått med meg hvem som vant, så ser jeg må inn og lete litt nå etterpå!! hahaha
      oog den vesken var fine!!:)
      Har vunnet en gang tidligere på blogg.no, da var det her inne med deg!! hihi!!:)
      men må si at jeg er utrolig imponert over tilstander du lager til her inne, hvor flink du er, som setter i gang og steller i stand, utrolig koslig og bra gjort av deg.
      samtidig som det er morro og se at det er så mange som er med på “hyssene” dine.
      all skryt og ære til deg, virkelig !!! 🙂
      <3 <3 <3

    31. Så søt liten veske da , og i høst bilde til og med 😛 Flinke Frodithen som lager gaver , syr kjoler , lager drikke , fest og utstilling + masse mer ;-D Hurra for deg og hurra for vinneren ;-D
      Ja jeg vant på påskenøttene dine og faktisk på Marens frokost tips konkurranse ;-D Veldig fornøyd med å ha klart å vinne hele to ganger , pluss har blitt linket ett par steder som gevinst også . Så jada moro her på blogg 😉
      Og klart jeg var med på utstillingen så du meg ikke , hadde jo sminka meg masse i høstlige farger , haha …men forsvant kanskje blant alle høstbildene da ;-D Å hjemmelagede premier fra DEG er nok toppers , moro og koselig ikke minst :0) Ser jo at du kan lage ting så :)) Er litt andreledes med meg som ikke klarer å lage ett hjemmelaga kort en gang , haha …..Jaja , en fin fin kveld videre til deg <33 Klemmer masse <33

    32. deveny: Ja, det var en velfortjent seier. Og hun ble veldig glad da 🙂 Jeg har nå heklet den vesken, håper hun kan få brukt den til noe småting 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg