Høstutstilling-ikke akkurat Frodith-style…men DOG…… ;-)

Jeg fleiper litt nå…for dette er vel sikkert en mye finere utstilling enn MIN… Men for deg som var med på HØSTUTSTILLINGEN   i Galleri Frodith her om mandagen, så vet du at dette var litt annerledes 😉 Og har du ikke vært  på Høstutstillingen jeg hadde, så ta en titt da vel 😉 Den er avsluttet for stemming, men åpen for en titt 🙂

Men i dag altså, var jeg på Vestby vidergående skole, hvor Lions Club hvert år har Høstutstilling med bilder av lokale og andre kunstnere… Theses Nordtvedt, Lilian Vedvik og andre lokale kunstner, altså i området fra Vestby og så langt som til Fredrikstad hvertfall.

Og i år fant jeg også noen bilder av Bjørg Thorhallsdottir, og hun er vel ikke akkurat lokal, men bildene hennes er flotte uansett 🙂

Her er noe av det JEG likte godt der i år. Følte meg LITT som snike-Frodith da jeg fotograferte. Vakter overalt og de hadde ganske HAUKE-øyne…

 

Dette bildet under her likte jeg veldig godt 🙂

 

 

 DU som har kjent meg en stund, vet jeg har en sånn sommerfugl-dame i rød kjole her hjemme. Jeg er så glad i disse figurene til Lillian Vedvik <3

 

Disse er også Lillian Vedvik sine <3

 

Disse vet jeg ikke hvor kommer fra, men herlige er de uansett 😀

 

En veldig innholdsrik og fin dag må jeg si <3

 

Er dette noe du kunne hatt som pynt i stuen din? 🙂

 


#kunst #figurer #utstilling #høstutstilling
25 kommentarer
    1. Nei , øh skulle ikke det ….Men vil ikke komme på etterskudd fant jeg ut , så ble LITT blogging likevel , haha ;-D Vil jo ikke miste motet helt i morgen når jeg skrur på lap topen , ja du vet er jo fordi den er treg liksom 😮 Men nå er jeg i rute , så da går det bedre i morgen 😉 Tur ut ? Ja du er flink på det du …..kose deg uansett :)) Og mer plass hadde vært noe det ja 🙂 <33

    2. cathrinehenriksen: Nei, vi får skaffe oss større plass 😉 Så får vi kanskje pyntet litt 😀 Hi-hi Ja, du skulle jo ikke blogge i dag :- D Ja, i dag er det full sløving her altså men må kanskje ut en tur….om jeg orker ;-DHi-hi

    3. Både ja og nei , går nemlig ikke sammen med ting jeg har fra før . Lysestakene var det nærmeste jeg kom til hva som kanskje kan passe inn her . Men så var det plassen da , for her er ingen ledige hyller eller noe , haha ;-D Ganske fullt med pynt fra før , men litt morsomme de froskene b.l.a 😉 Og ja ikke hørt om disse kunstnerne men fine ting er det jo , og ganske spesielle på sin måte =) Er egentlig bare innom for å ja lese litt , for skulle jo ikke blogge i dag ,haha ;-D Men klemmer til deg må vi gi <33 og herlig at du har kost deg med dette i helgen Frodithen :o) <3

    4. Helge: Ja, henne har jeg skrevet om når jeg har fortalt om sommerfugldmen før, det er helt riktig 🙂 Liker henne 🙂 Bor i Fredrikstad-område tror jeg … Ja, pynter opp veldig fint de 🙂

    5. Tattavkvinnene: Ja, de damene hadde litt sånn julekjoler nå. Noen var helt hvite også,og litt i sølv og blått 🙂 FIIIIEN uansett farger de. Nei, det har vært litt stille på alle og enhver rundt om kring om dagen. Men sånn er det innimellom 🙂 Du skal være velkommen tilbake <3 klem <3

    6. Noen av disse her hadde pyntet opp i stuen min, fine og det er slikt man legger merke til. Tror du har skrevet om Lillan Vedvik før her, noe kjent med det navnet.

    7. Her var det jo litt av hvert, litt for enhver smak ^^ Jeg synes det var noe kjent med den grå damen, fine er de 🙂
      Jeg har ikke så mye pynt i stua akkurat nå, det er litt liten plass så jeg vil ikke fylle opp så det ser rotete ut. Men jeg liker pynt så jeg kunne nok hatt flere av disse tingene fremme hvis det var litt flere steder å legge det på. En av de gråe damene for eksempel! Jeg får litt julesteming av de, så kanskje de hadde blitt litt ekstra fin julepynt ^^
      Jeg har forresten ikke gått i hi, i morgen er jeg tilbake på bloggen xD Vi skrives mer da, klem <3

    8. Liker veldig godt den sommerfulg damen din -den er så vakker…….men uteover det vakkje det mest her som eg svermet for…men kult å se på ,man må ikkje eie alt heller 🙂

    9. Jeg er ikke helt der 🙂 Jeg liker lykter og lyse staker som pynt 🙂 Å vi har ikke mange bildene på veggene her hjemme, så kan ikke akkurat si at det er helt min stil 🙂 men mye fint var det da =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg