En liten luring…? ;-)

Eller en  stor en….. som bare lurer LITT…;-)

Jeg står her med noen spørsmål.. bare fordi jeg er en nysgjerrigper.. Og håper du kan svare hva DU ville valgt…JEG kan svare senere så klart… FØRST DU! Og her hos meg er det nemlig sånn at du MÅ velge en av delene, for hvert spørsmål… Ikke lov å velge BEGGE nei… 😉

Men bare så det er sagt, det er IKKE bindende!!….  Så om du svarer SKUESPILLER f eks…..på et av svarene…Så gjelder svarene bare i DAG 😉 Du MÅ ikke bli det!

He-he..OK, here we go!!

 Jepp- valget er ditt 🙂

 

 

 

#valg #utfordring #spørsmål #nysgjerrig #tegning
23 kommentarer
    1. tror eg glemte sykkel og sånn….men eg hakkje lappen og eg kan ikkje sykle så da må det event bli med buss eller helst med bil og sjåfør 😀

    2. Merevil: Ha-ha, du er for sent ute til å telles med i undersøkelsen som Forsker- Frodith har gjort. Tegningene er allerede ferdig 😉 MEN det var hyggelig å se svarene dine likevel <3<3 Nytt på nytt og Skal vi danse = lørdagsunderholdning for unge folk 😀 Ha-ha OG jo, jeg kan se deg for meg som Hamlet 😀 Helt klart 😉

    3. Katt
      Uhrr… begge deler. Jeg liker å trekke meg tilbake. Ok, by.
      Potetgull! Sjokolade blir for søtt i store mengder.
      Sykkel. Because, enviroment. Eller bussen.
      Eh. Vet ikke hva dette er.
      Skuespiller. Kan du ikke se for deg meg i Hamlet?

    4. Hoho, artig! 🙂
      Jeg er kattedame, så den første er lett 😉
      Videre ville jeg gjerne bodd på landet, så lenge det er overkommelig distanse til byen.
      Sjokolade er nok suveren, men jeg (selvfølgelig?!) også veldig glad i potetgull 🙂
      Jeg får dessverre vondt i nakken av å sykle, så derfor tyr jeg til bil (om jeg ikke kan GÅ:))
      Nytt på nytt slår så vidt Skal vi danse, men jeg følger ikke fast med på noen av de.
      Og jeg ville absolutt gjerne vært fotballspiller – sånn på heltid 😉 Fotballl er jo det absolutt desidert morsomste som finnes 😀 <3
      God kveld! <3
      Klemmer

    5. Hei. Så gøy.
      Jeg vil etter før å ha vært en kattedame nå bare ha hund, og helst bare Bonnie 🙂
      Og så vil jeg bo på landet, med kort vei til byen, vips, det er jo det jeg gjør jo.
      Jeg vil bare ha sjokolade….mye sjokolade….helst hver dag!
      Jeg velger sykkel, men det er en motorsykkel-type scooter som ikke går så fort!
      Fredag står tv`en alltid på nrk, og nytt på nytt, jeg liker IKKE skal vi danse jeg!
      Og så vil jeg bli en skuespiller, for det er jeg jo ganske god til, fotballspiller derimot….ojoj så dårlig jeg er. Herlig.
      Ha en fin dag, jeg skal på fotballkamp, men bare se på 😉 klemmer

    6. 1)Ja takk, begge deler. Men siden jeg MÅ velge… Hund 😉
      2)Land
      3)Potetgull!!
      4)Bil
      5)Nytt på nytt
      6)Skuespiller (fordi jeg eier ikke sportslige gener)

    7. Disse er morsomme! 😀
      1) Katt – fordi vi alltid har hatt det <3
      2) By - fordi jeg trives så utrolig godt her i Oslo 🙂
      3) Sjokkolade - fordi det er sjokolade!
      4) Sykkel - fordi jeg ikke har lappen og liker godt å sykle.
      5) Skal Vi Danse - fordi det er gøy å se hvor flinke de blir 🙂
      6) Skuespiller - fordi jeg ikke eier fotballferdigheter! xD
      Gleder meg til å se dine svar <3 Klemmer

    8. 1. katt selvfølgelig 2. land selvfølgelig 3 begge deler selvfølgelig 4 Bil, ikke så selvfølgelig, skulle ha syklet men er litt redd pga dårlig balansse 5 Idol, ser ikke på hverken skal vi danse eller nytt på nytt 6 må bli skuespiller for jeg har en liten spire i meg

    9. Ha dette var ikke lett, men akkurat nå…
      Hund
      By
      Potetgull
      Bil
      Skal vi danse
      Skuespiller
      Ja det er dagens svar, men tror raskt de kan bli annerledes 🙂

    10. HUND selvsagt har jo 3 hundejenter <3
      Begge deler.....hvertfall ikkje MIDT i byen og ikkje laaaaaangt på landet 😛
      CHIPS I låw it <3
      hmmm denne er det verre med -ikkje for begge er så veldig gode......men fordi eg har mistet interessen etterhvert, men siste eg så var en hel dans så da må det kanskje bli det?
      Skuespiller seffers, ikkje at eg er så god,men foppal kan eg ikkje fordra 😛
      Så det var mine svar 😀
      ha en strålende dag her skinner solen fra skyfri himmel, besøket mitt er dradd hjem og Kjersti er jordbærpike.......og eg skal snart på jobb
      klemmeting <3

    11. Denne kan jeg like , for den var jo ikke så vanskelig heller 😉
      Ja jeg hadde selvfølgelig valgt hund =)
      Bodd i byen ;))
      Spist mørk sjololade ;))
      Sett “Nytt på nytt ” og ……
      Vært skuespiller , hurra !
      Nå må du ha en super duper tirsdag Frodithen <33 Jeg er hjemme med syk type , haha ....klemmer i masse vis <33

    12. Hei!.. så du lurer litt ja… he he 🙁 her er mine svar: katt, land, potetgull, sykkel, “nytt på nytt”, skuespller.. nå lurer jeg på hvorfor du lurer på dette he he :))

    13. Hmmm den første er klar i hvertfall: hund 🙂 Jeg forstår meg ikke så godt på katter hehe. By eller land er litt vanskeligere fordi jeg er glad i begge deler, men jeg er nødt til å ha i allefall bittelitt by rundt meg. Så da tar jeg by. Tror jeg må gå for potetgull på nr 3. Er veldig glad i salt godteri. Og siden svarene gjelder bare for i dag så tar jeg bil på nr 4. Det begynner å bli kaldt ute, og det er veeeldig deilig å sette seg inn i en varm bil på morgenen 😉 På neste tror jeg at jeg må ta skal vi danse selvom begge deler er fin lørdagsunderholdning. Den siste er lett! Skuespiller. Jeg er talentløs i ballspill og redd for ballen haha

    14. 1. Hund
      2. By 😀
      3. Sjokolade -.- Veldig glad legen min ikke kan se dette 🙂 hehe
      4. Hmm, jeg er dårlig på å sykle og har ikke lappen så den var litt vanskelig. Men jeg går for sykkel jeg, mye mer miljø vennlig 🙂
      5. Jeg ser ikke på noen av de programmene, men om jeg skal velge noe så må det bli skal vi danse 🙂
      6. Skuespiller uten tvil, alltid hatt en lidenskap for teater så denne var ikke så vanskelig 🙂 hehe Å fotball kunne jeg ikke gjort for det hadde bare blitt masse tull, hehe 🙂
      Håper du får en fin dag kjære frodithen <3 Klemmer 🙂 <3

    15. Åh moro!!
      1) Katt
      2) Landet (i morgen kan det være by)
      3) SJOKOLADE
      4) Nytt på nytt
      5) Fotballspiller
      Ha-ha det var stas!
      Ha en fortryllende dag 🙂
      Mange klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg