“Løper til krampa tar meg…”

Jeg kan nesten høre deg le helt hit…  😉

Du VET liksom at jeg for det første ikke har løpt så mye som et SKRITT i det siste…. Klager over mye sjokoladespising og lite bevegelse….Så hva er dette for slag VÅS liksom….? 😉

Vel, det er mer en slags mental -løping…DET er jeg best på…. Det betyr at skuldrene henger høyt oppe ved ørene, jeg beveger meg ikke veldig fort, men inni hodet går det i full fart…Fordi det er MASSE, MASSE å gjøre…sånn ca en ukes tid… Alle skal ha en liten bit av meg…

Men så er det over…. Og tro det eller ei…Selv om det ser litt skummelt ut med alle de hendene…og jeg ser aldri så lite forskremt ut….

Jeg har det fantastisk moro OGSÅ 🙂 Koser meg med elever, kler meg ut og spiller teater, men i et SNABLA tempo…

Snart er det helg og løpingen er over for min del for noen uker… Den mentale løpingen that is….

Men de EKTE joggeskoene bør jeg kanskje ta i fatt litt snart 😉

 

Har du det travelt om dagen?

Hvordan løser du ting da?

 

 

#travel #tegning
34 kommentarer
    1. Godt å høre at du skal koooose deg <3 Skal nok kose meg, jeg og...denne helgen er så hektisk som vi orker å gjøre den, må jobbe litt, så er det så mange 'burde' som henger oss, vi tar det vi rekker og orker, og resten får vente <3 Mer klem <3

    2. passion4lifeandtravel: Ja, nå er det mest hektiske over for meg for noen uker….Så er det full rulle et par uker igjen 😀 Men i helga skal jeg kose meg 🙂 Og du da, kose deg LITT i helga, eller like hektisk da også ?? Klemmer godfredagsklemmen <3

    3. Kjenner meg igjen, har det litt sånn for tiden jeg også, alt går i en forrykende fart, men mange av tingene er veldig hyggelige, men er sliten for det…håper på at uken etter denne uken som kommer blir litt mer stille <3
      Vel, en får nyte de stille øyeblikkene av pusterom i mellom <3
      Kos deg med fredagskvelden <3 Klemmer <3

    4. SaraK: Dette har bare vært moro, men jeg er dødssliten nå .-D Vi har laget en film. Elever har dratt og jeg ser dem ikke igjen før om noe uker igjen 🙂 Deltidselever nå:-) Men SÅÅÅ moro å lage film. Jeg skriver og skriver jeg også, og ser aldri på de listene etterpå 😀 …. He-he… klemmer <3

    5. Fru Stussli: Nå er jeg i mål, og det gikk veldig fint 🙂 Men jeg er som en sofapute her jeg sitter… Akkurat inne døra, og skal bare late meg Ja, jeg skriver også lapper…masse lapper… 😀 Blir morsomt med bursdagen da, der skulle jeg gjerne vært 😀 Men gleder meg til å høre om det 🙂 STOOOR ettermiddagsklem 😀 <3 Jeg er sen her inne i dag .-D

    6. You can do thiiis. 🙂
      Ja er alltid travelt her men fikser det på en eller annen måte.
      Gjør det viktigste før alt det andre er vel min rytme:p

    7. Kjenner til den følelsen, det er hektisk og slitsom mens det holder på, men så er det jo veldig gøy også 🙂 Som oftest i hvert fall! Det er en del å gjøre på skolen for tiden, vi skal ferdige stille et lite prosjekt i løpet av helga. Men jeg gleder meg sånn til å se det ferdige produktet ^^
      Jeg løser det vel på den måten at jeg skriver ned ting i kalenderen min og lager lister over ting jeg skal gjøre. Da får jeg skikkelig god oversikt og følelsen av å krysse ut ting på listen er veldig god ^^
      Nå får du kose deg med en avslappende og velfortjent helg <3 Klem

    8. Jeg kjenner meg så igjen. Har i grunnen hatt det slik i hele høst. Nå har jeg i grunn bestemt meg for å si nei en stund. Det er jeg så innmari dårlig på. Dessuten tar det en stund før neiet virker, etter å ha sagt ja ja ja så lenge. Nå skal jeg gjøre ferdig alle de jaene jeg har sagt og ikke si ja til mer. Det er i alle fall planen…
      Nå skal det være bursdag som gjelder. Når det er slik travle tider løser jeg det med lister. Lister på alt. Handlelister. Planer på kjøleskapet. Mobilalarmer. Alle hjelpemidler er i bruk.
      Nå skal det handle om bursdag i noen dager 😀 Har noen lister på det allerede.
      Stooooooor morgenklem

    9. Helge: Ja, på jobb har jeg forberedt meg godt. Men det er allikevel ting som dukker opp, uforutsett, som noen gang velter alt du har planlagt nesten…da kan man bli litt svett… Men nå er det snart helg 🙂 Ha en fin dag da. Du er tidlig oppe ja 😀

    10. annebe: Ja, bare koselige ting heldigvis <3 LITT mer hektisk enn jeg liker også...men jeg holder ut. Dagen i dag blir den mest svettte... Men snart er de helg 🙂 God klem <3

    11. Hvis man planlegger det man skal gjøre i god tid løser problemer av seg selv, grundig forarbeid er en god sak. Både ja og nei, i morgen er det lørdag, da blir det som vanlig vask og handling + mulig kultur av det lokale slaget. Ha en fin dag.

    12. Fint å se at det var bra ting du var opptatt med da…løpingen får du ta siden ja:)
      Har vært ei litt mer hektisk uke en jeg liker..men det har vært hyggelige ting…som bursdag og slikt…Da får du nyte helga og kose deg masse…Klem<3

    13. eg koser meg maks <3<3<3 min venn
      Eg skal jobbe på lørdag og VITA skal ha høstfest etterpå så søndagen er eg nok en smule ødelagt :D:D
      så da er det fri mandag og det gleder eg meg til ,selvom det blir deilig med fest og sånn vet du....så er eg jo ikkje helt i strøk
      klemmeting <3<3

    14. cuskima: Min travel-uke er heldigvis ferdig i morgen ettermiddag 😀 Men moro har det vært lell. Og du må kose deg i FERIE-huset 😀 hi-hi <3 Klemmer <3

    15. eg koser meg om dagen,men ting er veldig kjedelig med rot og styr her i huset enda.
      Siden eg da tenkte at eg koser meg på ferie og eg vikkje hjem er eg veldig glad over valg av bolig. Tenk det du -føle at en er på ferie?
      skal ryddes mer neste uke. Denne uken er opptatt helt til mandag……så da så 😀
      klemmeting <3

    16. Therese Bråthen: Nei, vi er skikkelig aktive om dagen Thessa 😀 VI får roe oss til uka 😀 Ikke noe latmannsliv på oss to ennå 😉

    17. cathrinehenriksen: Ja, godt med litt pusterom igjen,men FY så moro det har vært også. I morgen skal vi lage en liten film i løpet av 2, 5 time. 😀 Ha-ha.. Her skal det ikke soves på timer ennå, og i helga blir det bare kos, så det er greit 🙂 KLemmer masse tilbake <3

    18. ladyaugust: Jada, snart er det mer forberedelser igjen, til neste gang.Og det er mer rolige uker. Og så er det propell igjen om noen uker…Kan venne meg til dette 😀 Hi-hi Jeg har tatt en kokosbolle også, etter sjokoladen 😮 Fy som jeg dytter… klemmer verdens flateste <3

    19. Shredded Linda: Ja, helga skal jeg ligge paddeflat 😀 Hi-hi Det fortjener jeg 😉 Og det har vært en kos uke, men bare litt travel, litt for lite tissepauser og pusting 😀

    20. Jeg har det veldig travelt om dagen, kun idag som jeg har en liten fri dag 🙂 Noe som var utrolig godt, spesielt når formen er skikkelig dårlig som den er nå 🙂 Men i morgen starter det igjen, å sånn skal det være frem til neste uke en gang 🙂 hehe så kan ikke akkurat si at jeg ligger på latsiden 🙂

    21. Huff av meg , godt det er over snart , jeg blir stressa av å se deg løpe sånn jo 😮 Tror sannelig de EKTE joggeskoene er langt sunnere for kropp og sjel , enn slik mental løping ….ja hardt å spille teater ;-D Neida , skal ikke tulle….så jobben har vært litt stress b.l.a , aha :-p Ja jeg lurte fælt på hva det var men tvilte ikke ett sekund på at du har travle dager til tider 😮
      Eneste stedet jeg har hatt det litt stressende ( travelt ) er inne på bloggen og ikke alltid jeg skjønner hvorfor ….så klør meg liksom bare i hodet 😛 Ja hvordan løser Pippi stress ? Tror jeg blir MERE stressa eller så går jeg simpelthen å legger meg å stenger verden ute ( hvis det er mulig da , for det er det jo ikke alltid ) 😮
      Men nå ønsker jeg Frodithen en god natt , og håper du får sove snart og at roen og freden kommer å ordner opp for deg <33 Klemmer gode klemmer som hjelper mot stress ( sier vi ) <33

    22. Godt i alle fall at det blir litt roligere noen uker, for da kan du lade betteriene litt og så er du propell igjen <3 Når man ikke klarer sjokkis engang....ER det noe galt, men så lenge det går er alt okay :DDD Ikke sjans til en teskje med kake til ..så full er min mage haha kozemoze <3

    23. ladyaugust: Ja, det er mest på jobb nemlig, og kan ikke vente med noenting. Elever snille og greie, men full fart, og mye teater. Og det krever meg fullt og helt i 7, 5 time hver dag. Sliten som en klut når jeg er ferdig og orker INGENTING når jeg kommer hjem… Knapt spise sjokolade…Men SÅ moro også med disse elevene <3 🙂 Men LITT snop orker jeg altså, og den skal spises NÅ 😀 Kos deg med mer kake, om du får ned mer 😉 Hi-hi KLemmer godklemmen <3

    24. Såå bra at du koser deg elv om det er mye å gjøre 🙂 Når det er masse å gjøre og mye stress så setter jeg opp ei liste over gjøremål og så krysser jeg ut alt som kan vente til i morgen og så krysser jeg ut alt man ikke dør av om man utsetter og vipps er det kun : spise litt snop igjen <3 goooodklæmme <3 <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg