En velfortjent shopping ;-)

Vi sier ofte at ting er fortjent.. av en eller annen grunn…Spesielt reklamen på TV…kjører på med FORDI DU FORTJENER DET – floskler.. Men det er jammen meg en fin ting å si i mange sammenhenger… Hvis man trenger en unnskyldning for noe liksom…

Og når det gjelder SHOPPING eller SJOKOLADE….vel, da trenger jeg en del unnskyldninger…For liksom å ha lov…. Men jeg er kjempeflink til  å lage meg unnskyldninger altså…Så jeg ender opp med å fortjene det noe voldsomt…

Så i dag, fortjente jeg så veldig en ny jakke… Glemt var alle løfter om: ikke noe mer klær før jul….pga av all Desigual-klær-shoppingen i Gøteborg.. Etter denne hektiske uken fortjente jeg liksom en liten belønning, og ikke så rent liten heller…når alt kom til alt.. Så da ble det ny jakke 🙂

 


Og bare et bilde til slutt for at du skal se hvor komfortabel jeg er med briller…. 😉

 

 

Har du kjøpt deg noe i dag?

Synes du at du fortjener litt av hvert? 😉

 

 


#shopping #fortjener #klær #jakke
31 kommentarer
    1. Kristin: Ja, det tenkte jeg vel…både bøker og sportsklær, ingen overraskelse nei 😀 Jeg er blitt litt mer vant med de brillene nå…MÅ jo ha dem i mange situasjoner så …bare å venne seg… 😉

    2. Big surprise: Jeg har kjøpt bøker (igjen) 😮
      Ble også et par ting på torsdag, da det var 25% rabatt både på G-max og XXL her. Det var jo unnskyldning nok :p
      Hard konkurranse om kundene på sportsutstyr for tiden 😉
      Ellers er jeg også utrolig flink til å finne gode unnskyldninger for å shoppe 😀
      Fin jakke du kjøpte da 😀
      Og du er herlig både med og uten briller 🙂

    3. Fru Stussli: Ja, ikke sant fortjent ja 😀 He-he Ja,jeg også vurderer å lage meg noen andre FORTJENER-proriteringer 😀 For hvis vi fortjente litt mer frukt og bær og sånt, så hadde jeg nokk vært litt mer pigg kjenner jeg… Jeg gleder meg OGSÅ til Emma sin bursdag 😀 Hvertfall til å høre om alt etterpå <3 Ha en strålende søndag du også, og lykke til med oppsettingen <3 Klemmer i lassevis på trappa 😉 <3

    4. Så tøff jakke! Den var fin og selvfølgelig velfortjent 🙂
      I dag er det søndag så da er alt jeg får kjøpt pizza på pizzarestauranten og den skal jeg dele med alle skuespillerne i Emmas bursdag 😀 Det gleder jeg meg til!
      Jeg er veldig flink til å fortjene en sjokoladebit.. Det fortjener jeg alt for ofte faktisk. Mulig jeg må begynne å fortjene andre ting i stedet 😀
      Ha en strålende søndag <3
      Maaange klemmer til lille deg

    5. Tattavkvinnene: Sånne ting til kjøkkenet teller ikke som shopping, så da har du vært flink 😀 Det er klær og sånne luksus-greier man må prøve å få litt kontroll på 🙂 Du er på bloggen min i dag 😀 Klemmer <3

    6. Åå, så kul! Kjempefin farge og fine detaljer, sikkert god og varm? 😀 DEN fortjente du ja, og jammen så matchet de brillene dine også 🙂 Hehe
      Jada, jeg fortjener litt støtt og stadig, men nå har jeg vært flink og ikke kjøpt meg noe nytt på lenge. Jeg tenkte å stikke innom Kitchen for å kjøpe meg en mixmaster til uken da, de har et veldig godt tilbud på en fra Bodum 🙂 Og det er noe jeg har hatt lyst på lenge så da får det være unnskyldning nok 😀 Klem i fleng <3

    7. margarites: Ja, brillene er de fineste jeg kunne få de altså. Jeg kjøpte de for sikkert 4-5 år siden nå… OG jeg har vært superfornøyd, for de er tøff, pene og de var skikkelig dyre.. Men jeg skal bare ha DEM…Og kanskje et par til 🙂 Må bytte litt 🙂 men de matcher alt av klær omtrent, for jeg kjøper jo nesten klær etter brillene vettu 😀 Hi-hi Deilig jakke nå i overgangen. Var hvertfall billigere enn brillene var 😀 He-he Stor klem <3

    8. ikke akkurat i dag har jeg kjøpt noe, men jeg skulle innom et handlesenter i Houston for å se etter noen sko…men fant ingen. Men jeg kom ut igjen fra senteret med en dunkåpe…fordi den var satt ned ganske mye. Så da måtte jeg jo bare ha den! Og den tok ikke så stor plass i kofferten…Ja vi måtte kjøpe en ny stor koffert for å få alt med hjem, og da ble det jo plass til kåpen også. Den er tynn og lett og skal være varm, men det får tiden vise 🙂 Jeg synes helt klart du fortjente den jakken, og så ser det ut som den matcher brillene dine. Synes du kler dem godt, jeg 🙂

    9. Ja, shit- noen ganger er de så dyre i drift at jeg tuller med de om at jeg må selge en av de for å ha råd til den andre 😛
      Jeg glemte forresten å oppgi 99 kr på en ny genser til nakenfisen 😉 He he..
      Grunnen til at jeg måtte ha en ny madrass, selv om de fikk ny, stor, fin og dyr seng for litt over en måned siden, er fordi sengen blei litt stor inne på hunderommet, så da flytte jeg den ut i stuen og da måtte jeg jo ha en myk og fin (lilla så klart) madrass inne på rommet dems 🙂 Et pledd er liksom ikke nok for Tjukkemoren min <3

    10. Elin Slåen: Det går utrolig mye penger på dyr ja 🙂 Ikke mye penger igjen på DEG da 😮 Men de dyrene gir jo så mye glede, så sikkert mer verdt enn en jakke sånn… Men den var god den også altså 🙂 Jeg likte også fargen, valgte den pga den 😀 Klart du fortjente litt Red Bull også 🙂

    11. Åhh, den jakken var utrolig fin! Likte så klart fargen veldig også 😀
      Jeg kjøpte meg en sånn yoga- matte til 69 kr i dag (så slipper jeg å skrubbe gulvet så grusomt når jeg en gang i tiden kommer i gang med treningen igjen- satser på at det blir i år). Ellers brukte jeg først 749 kr på mat til Lillemor. 369 kr på mat til Leon (han tåler ikke så godt samme maten som Kaia, så da må vi prøve noe nytt). 49 kr på en refleksvest til Iimo. Og så 719 kr på en ny madrass til hovedsakelig Lillemor og Iimo- selv om det i skrivende stund kun er en nakenfis som ligger i den 😉
      Ok, så kjøpte jeg meg en Red Bull også 😛 Men den fortjente jeg 😉

    12. Helge: Jeg bruker egentlig helst ingenting…men jeg er født med noen små-feil synsmessig…og det blir mer og mer tydelig jo eldre jeg blir… Så jeg bruker brillene mer og mer.. Men GÅR rundt uten…men leser og bruker brillene MYE på jobb… Var veldig fornøyd med jakka ja 🙂 fin farge 🙂 Og det var 30 prosent.. Mye folk og mye salg i dag på Storo hvor jeg var 🙂 SILER ned her også..Ha en fin kveld 🙂

    13. Gratulerer med ny jakke – kjempefin. Bruker du briller til vanlig eller kun kontaktlinser, alle bør sjekke synet av og til, som regel ser man det man må se men sjelden det man bør se. I dag var jeg på Kicks og fikk en deodorant av voksen pris, after shave i samme slaget vil jeg skaffe men det får vente. Det var det eneste spesielle jeg kjøpte idag borsett fra kiwi. Dro på kino idag og så “Børning”, hvis man liker raske biler, gode skuespillere og action er dette filmen. En god norsk film. Ute fosser det ned så det blir en rolig aften. Ha en fin kveld.

    14. ladyaugust: Det er bra, true dem litt til å gå å se, man skal stå på krava når det gjelder pakker 😉 Jeg liker heller ikke å vente 😀 Og nå må du vente litt til…på noe mer også 😉 Klemmersnopklemmen <3

    15. 😀 Nope, har vært i låtskriving men det var ingenting å hente der, så dro jeg på posten for det sto at symaskina kanskje kom i dag, men det gjorde den ikke, selv om det var en pakke bak der som så heeelt rett ut…..så jeg maste helt til hun sjekka den og den var IKKE til meg urg, hvor jeg hater å vente hahahaha gooodlørdagsklæm <3

    16. cathrinehenriksen: VI har alle verdens unnskyldninger, og det er jammen bra 🙂 For jeg tror vi fortjener litt av hvert altså 🙂 Og du fortjente helt klart det der 🙂 Hi-hi Og er det billig, så MÅ det kjøpes, bare TEIT å la det ligge da 😉 Var fornøyd med den fargen på jakka, passer til briller og annet jeg har 🙂 LITT tynn, så må nok ha noe tjukkere etter hvert…Men det spiller ingen rolle…Nå i tidlighøsen er den grei, og kan ha LITT under 😉 klemmer masse igjen <3

    17. ladyaugust: Ja, det er viktige saker, spesielt når det er BRILLER det er snakk om…for det er jeg jo ikke veldig glad i at jeg må ha 😀 OG denne jakka var veldig fin til både hår og de brillene…Så den skal jeg nok bruke en del :-)Gjør du noe morsomt i dag? Klemmer søsklemmen <3

    18. Therese Bråthen: Ja, jeg likte også godt fargen, og den store hetta 🙂 Bare det ikke regner er den topp 🙂 Nei, kan ikke kjøpe ALT jeg heller, men føler jeg har grei råd til en del nå 🙂 Men har jo ikke hus da 🙂

    19. annebe: Ja, ikke sant det var 🙂 Joda, det var bare tights og kjoler og en bukse…INGEN jakker 🙂 og du har HELT rett, jeg har INGEN fra før 😀 He-he… Jeg måtte bare ha denne, fin farge og fin form..og 30 % off 🙂 Ja, du fortjener helt klart noe du også 🙂 Avgårde med deg <3 Klemmer <3

    20. Ja du klarer å ro deg fint i land her Frodithen , hehe ;)) Du ser både fin og brillefin ut her ja , fargen er jo som skapt for deg da =) Bra kjøp og kos deg med den uten noe som helst dårlig samvittighet ;)) I dag har jeg kjøpt meg ny treningsbukse ( var billig faktisk ) , litte grann sminke ( også billig ) og senge trekk ( ja billig her å ) . Så der har du mine unnskyldninger , men har flere også , haha ….ja så blei det en film da =) Jeg synes el at nja det var ikke akkurat ufortjent ….men hvor godt jeg fortjente det er vel ikke til meg å bedømme eller ? For da sier vi bare ja , siden det var så billig , haha ;-D Men kose deg videre nå i kveld , klemmer masse <33

    21. Den er bare superlekker! og brillene dine er som skapt til jakka 😀 og såklart fortjerner man den da for tipper at det hadde blitt umulig å finne jakke som passer sååååå godt til brillene og DET er viktige saker <3 fiiine søsklæmmen 🙂

    22. Så utrolig fin jakke 🙂 Likte kjempe godt fargen på den 🙂 Jeg har ikke shoppet idag, men shoppet en del her om dagen å jeg syns jeg fortjener noe hele tiden 🙂 men er ikke alltid jeg kan kjøpe det jeg fortjener å det er litt synd :p hehe

    23. Absolutt fortjent…og det var vel mest kjoler og tights du kjøpte i Gøteborg…Og nå som det er blitt kaldt ute må en jo ha jakke også…og du har jo sikkert ingen fra før..hehe..
      Den var i allefall veldig fin og du kler både den ,hårfargen og brillene <3
      Jeg fortjener litt av hvert, men jeg har ikke kjøpt noe i dag..
      Nå skal vi lage Taco og kose oss med tv titting...Fin kveld og klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg