I blogg-blokken min….

Der bor det mange herlige folk!!

Mange av disse folka er jeg innom hver dag på besøk. Fordi jeg liker å prate med dem…fordi jeg føler jeg kjenner dem litt…Fordi det gir meg noe å ha litt daglig kontakt med dem.

Så da banker jeg på da….og titter i vinduene…om de er hjemme…Og er de hjemme, så kommer jeg inn….Eller de tar turen over til meg.. Noen av disse har jeg kjent LEEENGE…De har bodd i “blokken” her, helt siden jeg flyttet inn… i 2012. Andre har jeg faktisk ikke kjent mer enn et par måneder…Men det spiller ingen rolle, for når de daglig kommer og banker på døren min, så er det  lett å bli kjent…Spesielt når de gir litt av seg selv.

Det bor mange folk i blokken her altså, og jeg kan jo ikke vise deg ALLE. Men her er et lite utvalg av de som jeg ofte besøker, som ofte besøker meg og som jeg har en dannet meg et bilde av <3 De skriver om alt mulig, er veldig forskjellige, men det de har felles er at de er kjempekoselige folk alle sammen. Vil du vite mer, får du ta turen inn til dem selv…

Først ut i dag er

annebe.blogg.no

 

 I neste leilighet bor  Cuskima.blogg.no.      Det er hun til høyre så klart 😉

 

Så har vi så klart Stussli.blogg.no

 

Dernest kommer Englas.blogg.no

 

 

 Så har vi så klart bloggsøster og venn Ladyaugust.blogg.no

 

Lisbethpedersen.blogg.no er jeg innom så fort det lyser i leiligheten 😉

 

 

 Det går ikke en dag uten et besøk hos Cathrinehenriksen.blogg.no

 

 

 Jeg er alltid innom tattavkvinnene.blogg.no også

og så klart henger Kjerstisandnes.blogg.no på veggen min i blogg-blokken

 

 

Som sagt, jeg har mange flere i blogg-blokken min, og har man først kommet på tegning i PAPIRENE mine, så blir det nok en visning av leiligheten din etter hvert.. Så du får bare sette i gang å rydde…For plutselig er jeg der 😉

 

Kjenner du noen av disse bloggerne?

Leser du noen av disse bloggene?

Kjenner du igjen folkene av tegningene? ( He-he…)

 


 

#blogganbefalinger #tegninger #bloggvenner
54 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Ja, klart du er en del av blokka mi 🙂 Du kommer jo gjerne og BLIR en stund, når du kommer 😀 og det er kos. Og skjønner jo litt etter hvert hvem du er, og det er jo litt av poenget med bloggingen synes jeg. Å ha det moro ,og bli litt kjent med folk i samme slengen 🙂 Så moro med den videoen da, sikkert gøy å holde på med. Ha en fin kveld Sara <3 klemmer <3

    2. Åå, så koselig å få være en del av bloggblokka di! <3 Jeg rakk ikke innom en eneste blogg i går for jeg drev å gjorde ferdig en liten video vi har puslet med i det siste. Jobbet med den i stort sett hele går, men dette var jo en veldig koselig overraskelse å komme til på ukens første dag 😀
      Jeg kjenner igjen de fleste her, og er ofte innom mange av de. Oftest baker jeg nok på døra til Lady August og Cathrine Henriksen 🙂

    3. cathrinehenriksen: Nei, du er allerede “på papir” hos meg på tegningen, så du kan slappe av 😀 Det er de UTEGNETE som kan vente besøk 😀 Hi-hi Bare ligge å være syk du <3 Men bli fort frisk 🙂 Klemmer <3

    4. Haha , for ett herlig innlegg <33 Ja jeg kjenner igjen mange bare av tegningene jeg . Å noen er jeg ofte innom selv ja og noen en gang i blant kanskje :-p Men ja du har helt rett de er super koselige <33 Men det er jo du å <33 Men ja nå ble jeg litt stressa her igjen , kan du prøve å ikke komme før sånn i juletider innom her....er da det ser best ut , haha ...neida tulle litt , men nå skal sykesen ligge under dyna litt her ....ønsker deg den beste uka noensinne , godhjerta deg <33 Klemmer flat ( og retter ut igjen ) <33

    5. Kristin: Takk for det 🙂 Ja, du får invitere dem hjem til deg 😀 Fine folk alle sammen <3 Ha en fin ny uke du også 🙂 Din natterangler 😀 ha-ha

    6. Så moro, og en så herlig måte å omtale bloggvennene dine på. Du er så flink med nettopp det synes jeg, du virker så kreativ, morsom og omtenksom 🙂 Og for en flott blokk med fine folk!
      Jeg kjenner til noen av de, og håper nå å oppdage nye bekjentskaper. Kanskje noen av de flytter inn i blokka mi også 😉
      Ha en fin ny uke! <3
      Klemmer

    7. Engla: Jeg har hatt en deilig og veldig avslappende helg 🙂 Bare kost meg her. Og noen småturer ut døra 😀 Trengte det, etter min hektiske uke forrige uke.. Ja, planen var å kose meg med mammaen til lille supermann, men hun var ikke helt i slaget, så vi treffes en annen dag 🙂 Så spennende med pippien på veggen, og tegningen av deg der også .-) Ja, det er en herlig gjeng i blokka her, og ennå er ikke alle ferdig-tegnet, som BØR være det 😀 Men sakte men sikkert kommer det noen flere tegninger 😀 Håper du har hatt en toppers helg <3 Klem til deg min venn <3

    8. Åh for en herlig gjeng <3 Jeg elsker det bildet du har dannet den av meg, for Pippi er en klar favoritt her i huset og forrige uke kom hun jo til og med opp på veggen her. I helgen kom også bildet du har tegnet opp på samme vegg 🙂
      Jeg har desverre ikke vært innom alle her. Men håper jeg kommer sterkere tilbake senere.
      Håper du har hatt en fin helg min venn <3
      Jeg så under her at det var planlagt et møte med min sambygding 🙂
      Håper du har lyst til å ta turen hit igjen snart også.
      Ønsker deg en finfin kveld fineste frodith <3
      Klem fra Engla

    9. Min matgale verden: Jeg føler sterkt for å fornye DIN litt…men enda ikke fått til en jeg er fornøyd med 😀 Sofa snart her også. Lage litt middag først 🙂 klemmer

    10. ladyaugust: Her har det vært midt på treet, men jeg har vært og knipset litt likevel. Katter og sånt 😀 Så moro med sånn mini-konsert da 🙂 Hvor?? :-)Skvis-klemmen <3

    11. kommer neppe til å slenge ut noe bilde i umiddelbar nær fremtid….så du får komme til Bææææær gen :D:D
      Eg ligner veldig på tegningen din:))
      koser meg med te og serier på pcen og later meg nesten ihjel,er så lenge til nesten gang at eg må gjøre det ordentlig hahaha:D

    12. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja, jeg har jo mange flere jeg liker å være innom, men har ikke tegninger til alle, men det kommer stadig noen nye 🙂 Ja, veldig kjekk blogg-blokk 🙂 Klem til deg <3

    13. cuskima: Jeg skulle så gjerne ha en mer ORDENTLIG tegning av deg også…Men da må jeg nok se deg litt skikkelig først 😀 Og Kjersti må jeg også oppdatere litt.. Den laget jeg tidlig….før jeg hadde lært særlig med Paint 😀 Ja, det er ikke så lett…Og jeg tegner bare med fingeren på museplata 😉 Ikke SÅ lett akkurat 😀 SLæpp off i massevis, er så fortjent atte <3 Klemmer naboklemmen <3

    14. hahah fine Annebe hun var flott i modellposituren sin <3
      Kjenner igjen alle dem eg leser bloggen til og syns dette innlegg var supergøy:))
      Du er så flik å tegne at det er helt utrolig, er jo i paint likssom, ikkje bare bare 😀
      klemmeting i bøtter og spann og takk for at eg fikk være med i blokkblogginnlegget ditt:)
      klememting fra den lateste som verken skal bake eller noe annet styrete i dag -kun slæppa åff<3<3

    15. Ja jeg får vel rydde litt her da, tilfelle bloggnaboene kommer innom. Koffertene er ihvertfall pakket ut, og tror det er sånn noen lunde. Koselig å være med i det nabolaget med mange koselige naboer 🙂 Nyt en roligere uke, godt med sånne dager når det har ært hektisk eller mye nytt en periode. Blogg-blokk-klemmer kommer flygende <3

    16. Therese Bråthen: Så moro at du kan kjenne dem igjen 😀 På et eller annet hvertfall. Ikke SÅ lett å tegne i Paint nemlig 😀 He-he

    17. margarites: Så bra du står og titter der 😀 Og du skal vite at du er en av de som står for tur her altså 😀 så det er bare å rydde leiligheten 😉 Hi-hi Her har det heldigvis ikke regnet og jeg har vært ute og trasket. Tatt bilder. OG enda er det MYE igjen av dagen. Deilig <3 Høres kos ut med både middagsgjester og besøk borte selv 🙂 Jeg er glad for en LITT roligere uke neste uke 🙂 Stor god klem til fin blogg-blokk -nabo as well <3

    18. annebe: Så klart du ble mest opptatt av din, det ville jeg også vært 🙂 Det skal sies at det ikke er lett å tegne i Paint, og få det til å LIKNE liksom , så jeg staser på hårsveis og klærne liksom 😀 Men jeg var ganske fornøyd med din, og den kom i dag tidlig 🙂 De andre var tegnet og vist i andre anledninger 🙂 Så gøy du kjenner de andre litt igjen også da :- ) Stor klem til deg på denne fine søndagen. Jeg har vært ute og luftet den nye jakken min 😀 Hi-hi Klemmer <3

    19. Helge: Neida, man kan ikke rekke alle 🙂 Og jeg rekker ikke tegne alle, så her er det flere som står for tur SNART….som jeg ikke har fått gjort ennå. Annebe tegnet jeg i dag tidlig 🙂 Håper du har hatt en bra dag så langt 🙂

    20. Så fine tegninger! Ser ut til å være en fin gjeng og gode naboer det der. Jeg “kjenner” mange av dem, men ikke alle, men jeg har nok vært innom hos alle en gang i mellom. Stått og sniktittet litt i vinduet til dem 🙂 Synes du treffer godt på tegningene, så jeg kjenner flere uten å se navnet under.
      Her hos meg holder jeg på med kakebaking. Har laget Kvæfjordkake, eller Verdens beste, som jeg skal ta med hjem til mamma i ettermiddag. Men først skal jeg ha middagsgjester, så jeg tenkte å forberede litt av den snart. Ha en flott søndag – her regner det, men jeg har regntøy om jeg skulle finne på å ta en tur ut. Stor klem <3

    21. ….hehehe…så stilig jeg var der jeg står med “militær”grønn bukse og selvutløser’n i hånda…fine de andre også, men jeg ble mest opptatt av meg..haha..
      Jeg kjenner til alle og er stadig innom dem.Cathrine “prater”jeg med nesten hver dag…og jeg kjente henne veldig igjen på tegningen….Ladyaugust får jeg også med meg innlegga til,nesten bestandig…artig innlegg..og jeg var jo sååååå fin…:)
      Ha en super dag….Klem<3

    22. Kjenner igjen 5 av de, det er noen av de jeg leser fast. Det er sikkert flere jeg burde ha lest men ingen kan rekke over alt heller..

    23. Camilla: Noen har jeg klart å lage meg et bilde av INNI hodet også, uten å se dem, men det er ikke så lett 😀 Og da må jeg HVERTFALL kjenne de litt først 😀 Men mange av de i blogganbefalingen har jeg både sett og truffet. men ikke alle 🙂 Ta deg en tur inn til dem, og se om du kjenner dem igjen fra tegningen ;-D

    24. Så fint, nå ble jeg glad 🙂
      Jeg har vel kanskje ikke lagt ut bilde av meg selv ennå jeg…
      Må vel snart gjøre det, selv om jeg ikke er spesielt glad i bilder av meg selv 😉

    25. Camilla: Absolutt, du er en beboer som har tittet inn ganske jevnlig allerede i løpet av den lille stunden vi har bodd her side om side 🙂 Men har ikke noe ansikt på deg ennå 😉

    26. God morgen!
      Fantastisk beskrivelse, trekker godt på smilebåndet her nå.
      Det er jo en veldig passende måte å skrive om bloggvenner på.
      Selv om jeg er skikkelig nyinflytter, håper jeg du ser på meg som en beboere i blokka di.
      Ha en herlig søndag videre 🙂

    27. Fru Stussli: Å jaaaaa, kom på bakrommet, jeg er SÅÅÅ nysgjerrig <3 🙂 Og jeg gleder meg masse til å se kake og alt fra bursdagen som vi får lov å se <3 Ja, vi har jo en del av samme bloggvenner, gleder meg til å se om du tar en sånn bloggrunde også 🙂 Så jeg får se noen nye 🙂 Stor klem til beste Stussen og humlevennen <3

    28. ladyaugust: Ja, vi skal tross alt leve litt IRL også 😀 Hi-hi, og jeg akter meg UT i dag 🙂 En tur i gråværet, og mulig litt foto. Kose deg masse med søndagen, og slappe av MAX om du trenger det 😀 Stor god søsklem <3

    29. Så koselig!! Jeg elsker det blidet av Fru Stussli. Bizzzz…
      Tror jeg har vært innom hos alle i blokka di. Noen er også jeg innom daglig. For en strålende ide å vise frem bloggfavoritter slik. Når jeg får litt mere tid og overskudd skal jeg jammen vise frem naboene mine også. Vi har mange like og noen forskjellige. Moro!!
      Nå er vi snart klare for bursdag her og vi gleder oss masse. I kveld skal dere få se kaken og klipp fra kvelden (hvis foreldre sier det er greit)
      Jeg har også en plan om noe spennende som jeg skal prøve å få til neste helg. Kjenner rett og slett jeg må en tur på bakrommet til deg snart.
      Maaaaaaaaaaange stooooooooooooooore klemmer til verdens beste frodithvenn <3

    30. Mooornings søs <3 Jeppsi jeg vet om alle og er innom med ulike intervaller 😀 OG jeg kjenner ALLE igjen på tegningene 😀 Det er så koselig å sitte å lese blogger og skulle hatt masse mer tid til det, men jeg må jo være litt i rl også innimellom haha gooood søndag og goood klæm <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg