Tørst høstpus :-)

I går var jeg ute på en ørliten fotosafari, helt for meg selv. Trenger ikke lange rusleturen for å finne noen fine opplevelser jeg… Ville bare lufte meg litt innimellom all heklingen som pågår i heimen.

Ute var det fremdeles høst…Ingen stor forandring der nei…Bladene var våte…og rød og gule… og noen til og med så BRUNE at vi har sluttet å like dem… og gjør at vi bare venter på snøen…

Men nederst på Grunerløkka møtte jeg en skikkelig høstpus…Han var oransje og fin….veldig tørst…og lot seg villig avbilde 😉


Se på øynene i vannspeiliet 😉

 

Fine refleksjoner av pus…

Ser du tungen dens…? Den var nemlig veldig, veldig tørst …

 


…Og pratsom…. 😉

 

Hva liker du å ta bilder av?


 


 

#dyr #katt #katter #refleksjoner #høst #natur #øyeblikk
47 kommentarer
    1. cathrinehenriksen: Ja, det går nok på interessen og lysten, for dette hadde du klart bare du hadde satt deg ned med programmet, og min beskrivelse 🙂 Men vi liker forskjellige ting 🙂 Helt greit det 🙂 Blir litt fint da med litt redigering som her 🙂 Klemmer <3

    2. Ååå nydeligste pusen , for den var søt altså og tørst , hehe <33 Og super fotogen :0) Selv om du er super fotograf Frodithsen 🙂 Ja og fine vannspeilinger også , ser dem jeg ja ;)) Liker å ta bilder av så mangt jeg , hehe ...ting og tang , folk , dyr , meg selv som trener ( ja må jo være ærlig så ) .
      Men nok om det , flott at du prøver å gi oss litt foto redigerings hjelp =) Men denne frøkna nekter å lære , haha .....for avansert de greiene for meg, eller så er det interessen siden du tross alt tok te - skje metoden 😮 Jaja , flink er du blitt uansett =P Klemmer i vei <33

    3. Hihi, for en fin liten pus! Så jo bildet du la ut på Instagram, men her var det enda flere fine <3 Katter er ett av favorittdyrene mine, og jeg er veldig glad i å fotografere dem 🙂
      Veldig fine bilder <3

    4. Veronica S: Ja, jeg ønsker liksom at jeg ble litt flink til å ta bilder av dyr. Jeg øver meg veldig da, har fin framgang på natur må jeg si .-D he-he..men den er ROLIG 😉 Så da er det greit 🙂 Men disse dyrene virrer rundt og er ikke lett å få FANGET 😀 Det blir for mye bevegelse på bildet…Men denne katten var litt medgjørlig 🙂 Og fikk noen fine bilder av han vannpytten synes jeg .-)

    5. Helge: He-he…jeg hadde ikke sett det, men skjønner hva du mener 🙂 En katte-kylling 😉 Ja, moro å prøve å ta bilder av dyr,men de er veldig raske og stikker fort. Men denne var litt mer medgjørlig 🙂 Jeg liker også katter godt. Herlige dyr ja 🙂

    6. Flotte bilder av katten. Skyggen til den katten kunne minne om en kylling – la du merke til det? Dyr er alltid fine motiver, har lagra bilder både av fugler, kuer og hester men fatisk ikke av katter. Når katten ikke kjenner deg løper den fort unna. Men jeg liker katter godt, skjønne herlige dyr.

    7. Ja, man må være tålmodig når man skal fotografere kattepusene 😀
      Jeg er så glad i katter *sukk* <3 Gjett hvem som har funnet seg en som er allergisk mot katter da!? 😮 Så typisk 😉

    8. cuskima: Ha-ha, selfies hvor du ikke er med i hele tatt 😀 Nei, det kan vi ikke ha. Ja, moro med hundebilder 🙂 De er vel som med katter, stikker av fort, og ikke alltid så lette å få knipset 😀 Ha en herlig dag du også <3 klemmer <3

    9. Kristin: Ja, FIIIINE pusen 🙂 Katter er kjempefine fotomotiv, men vanskelige også, de beveger seg så fort, så plutselig er de borte 😀 Men jeg begynner å få teken, og er tålmodig… 😉 Ha en herlig mandag du også 🙂 Klem

    10. annebe: JA, ikke sant det er moro med bilder 🙂 Jeg elsker å fotografere, finne nye motiver og vinkler, leke meg. Veldig moro:-) Og jeg tar bilder av mye forskjellig, men mest natur og dyr tror jeg .-) Klemmer <3

    11. Hundene mine og mat og ting eg liker……aldri selfies for eg er for langsynt og ender med å skjele noe grusomt eller ikkje få meg med i det hele tatt HAHAHAHA
      fine pusen <3
      ha en fin dag
      klemmeting

    12. For en nydelig høstpus! 😀
      Har vært fostermor for noen slike oransje, og de er virkelig fine! <3
      Og katter er jo veldig flotte fotomotiv 😀
      Ha en herlig mandag! <3

    13. Utrolig fine bilder…og nydelig pus…de vannspeilingene var jo så bra…
      Jeg tar vel bilder av det meste jeg, og syns det er veldig gøy…Klem<3

    14. Lithanna: Ja, denne var fin som en rev omtrent 🙂 Og i høstfargene gjorde den seg i kjedelige regn-tunge dagen i går.. I dag skinner sola 🙂

    15. V for Vendetta: Ja, den var kjempefin<3 Katter er IKKE lette å ta bilder av 🙂 Men med litt trening så blir det ikke så verst 🙂 Jeg har bare natur, dyr og LITT by jeg da. Portretter er jeg HVERTFALL dårlig på..

    16. Flott høstpus! 😀 Tror vi trygt kan si at jeg best liker å ta bilde av katter og skog, hehe.. Jeg har tre katter som blir tatt bilder av HELE tiden.. og jeg tar stort sett alltid bilder når jeg er ute i skogen.. Jeg tror jeg har verdens kjedeligste bilde-galleri på mobilen ;p

    17. Maren Kvalvaag: Ja, nærbilder av blomster blir supert 🙂 Ser helt uvirkelig ut noen ganger 🙂 Jeg SKAL bli flink på å ta bilder av dyr også, det har jeg bestemt meg for 🙂 Ha en fin dag Maren 🙂 Klem <3

    18. Lisbeth: Ja, dette var en skikkelig høstpus <3 Han viste seg fram så fint 🙂 og var tålmodig. Sikkert fordi den var så tørst 🙂 Jeg liker også å ta naturbilder, og føler vel jeg får til det best foreløpig 🙂 ha en kjempefin dag du også 🙂 Klemmer <3

    19. tujanka: Jepp, jeg også, mest natur og nå i det siste prøvd meg mye på dyr :-D. Kjempefin pus ja <3 og veldig sosial, så jeg fikk lov å knipse litt før den forsvant 🙂 Ha en kjempefin dag Tujanka <3

    20. Fru Stussli: Ha- ha, ja de finner sine drikke-hull på forskjellige måter 🙂 Denne katten var skikkelig tørst, og ganske sosial, så fikk tatt litt bilder av den <3 Fin pus, og flink til å speile seg så jeg fikk fotografert <3 Ha en strålende dag min venn <3 klemmer i massevis <3

    21. Så fin pus da 🙂 Jeg har egentlig ikke noe spesielt jeg liker å ta bilde av. Haha bortsett fra mat da, men det vet du jo :p Også synes jeg det er gøy å ta bilder av detaljer. Nærbilder av blomster for eksempel blir så fint! 🙂

    22. Flotte høst bilder og nydelig farge på pusen sin pels, litt sånn høstfarget pels 🙂 Jeg er ikke noen flink fotograf, men når jeg først tar bilder så liker å ta bilder i naturen, nærbilder av blomster…..
      Ha en superfin dag 🙂
      Klemmer

    23. Jeg ender som regel opp med landskap og dyr, tar unormalt få selfies. For kritisk, antagelig. Pusen var veldig fin og gled rett inn i fargeskalaen, og det gjør jo du og:) ha en fin ukestart, Frodith!

    24. Katter <3 Denne var fiiiin! Mine puser liker drikken sin servert litt forskjellig. Luna gjør som denne og drikker fra naturlige kilder ute hvis mulig. Vilde liker sin drikke servert fersk og fin i sin glass-skål, mens Freddy vil ha sin direkte og rennende fra vasken på badet.
      Ha en fortryllende dag frodith <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg