Nå kan du bare se hvor flittig Miss Musemor har vært ;-)

 

 

 

Miss Musemor er i rute med kalender-gaver-forberedelser… 😉

Den sjette er ikke helt ferdig, men det skal den snart bli… Muse-labbene freser videre mot helgen…og mange ører skal bli varmet i vinter. Gjør deg klar!!

Og du trenger ikke la deg stresse….for Miss Musemor er ikke klar med NOE som helst annet til jul…og det blir hun antagelig ikke heller….;-) HER er det kun julekalenderen det er noe særlig fres over i desember…

 

 Og skal man ha julekalender i desember….

 …så er det lurest å starte i oktober….

 

Ingen luer blir helt like…Og ingen vesker vil heller bli like, når jeg kommer så langt….

 

Har du begynt med noen juleforberedelser?

Lager eller kjøper du julegaver 

Gleder du deg til jul?

Gleder du deg til jule-kalendere på blogg? 😉

 

 


#kalender #julekalender #forberedelser #luer #kalendergaver #hekling
44 kommentarer
    1. Du styrer og hekler mye om dagen! Blir helt imponert over hvor fort du jobber! Kjempefine er de, med masse freshe farger! 🙂 Det blir nok mange fornøyde julekalendervinnere på bloggen her i desember <3

    2. Det stresset bryr meg ikkje så mye -irriterende kunder har vi hele året -fine kunder også og det er mer av begge deler i julesesongen 😛
      klemmeting <3

    3. margarites: Hun som ga meg Vaniljeogpepper, Vaniljeogpepper.blogg.no, har drømt om meg i natt. Og da hadde jeg en rosa mus på skulderen..Det er mulig jeg må skaffe en rosa mus anledning julekalenderen 😀 Gleder meg til å si om du får gjort klar tøfler <3 Jeg skal gi bort noen kruseduller til jul jeg 🙂 Fin gave <3 Klemmer <3

    4. Du er skikkelig flittig med heklekroken! Og de blir fine de kalendergaveluene dine! jeg har egentlig ikke begynt på juleforberedelser enda, selv om strikkepinnene får svingt seg om dagen. Nå er jeg ferdig med genseren min så da blir det litt mer småstrikk. Tenkte jeg skulle prøve meg på tøflene til Lady August bla. Har noen søsken som det kunne passe bra til sånne julegaver. Din julekalender gleder jeg meg masse til, det var jo der jeg kom inn i blogg-livet i fjor. Superkoselig! Så ja, jeg gleder meg til jul, men jeg trenger ikke å få julestemning helt enda. Klemmer <3

    5. Shredded Linda: Ja, det er bare å komme inn på julekalenderen, det blir hver dag i desember, og du kan vinne en lue eller en veske…ELLER noe annet rart 😉

    6. deveny: Jeg trenger heldigvis ikke se så mye når jeg hekler. Jeg ser litt dårlig jeg også 🙂 Men hekling går av seg selv, i blinde 🙂 Takk <3

    7. vaniljeogpepper: Jeg har mest julete følelse FØR jul jeg. Med kalenderen og gavehandling. Etter julaften kunne det godt vært slutt for min del 😉 Veldig kos du skal være med på kalenderen MIN <3 klemmer masse <3

    8. Nemi Rebella: Det høres HERLIG ut!! Med masse familie 🙂 Kos 🙂 Skal nok være et par dager med familie jeg også, ellers er det mye ro og daffing 🙂 <3

    9. cuskima: Så deilig da 🙂 Liker alt med jul :- ) Jeg liker deler av den, men ikke maset i butikkene..Ikke i hele tatt faktisk 😛 Klemmer <3

    10. cathrinehenriksen: Jeg har ikke kjøpt EN gave, skal IKKE bake til jul, har INGEN pynt hjemme…osv… Så her er det KUN kalender som teller 😀 God klem <3

    11. lagde en i fjor som jeg ga til en venninne pga hun hadde øreverk he he hun ble sååå glad 🙂 Bra du inspirerte meg, skal jeg sette i gang når jeg kommer hjem fra jobb i kveld! Ha en fin dag <3

    12. Jeg kjøper nok stort sett julegaver ,noen har selvsagt den minste laget ,men min styrlke ligger ikke i håndarbeid som hos deg (heldigrisen)
      Juleforberedelser har jeg ikke begynt på enda nei…men det brude jeg kanskje -eller nei ,jeg har ungene hjemme i år å ellers er ikke slekta så stor ,så det blir julestri midt i desember som vanlig 😉 Jeg gleder meg til jul ,alltid ,men jeg nekter å drikke julebrus og den slags før jul !
      Jeg skal få med meg julekalenderen i år som ..i for fjor 😉

    13. Heldigvis er de ikke alle mine, LoL :3 Men hele familien til gubben kommer ned, søstre med en skokk unger 😀 Det blir skikkelig kozmoz da <3
      Tirsdagsklæmmen <3

    14. eg har kjøpt etpar julinggaver alt og litt kalendergaver allerede i boks……både på bloggen og til datteren min 😀
      I LÅW XMAS <3<3<3<3 og ja ALT fra masete kunder som stresser til kos og ro og glede
      klemmeting <3<3

    15. Det er sant ….men du skjønner at når jeg går inn på andre blogger og de har sånn nedtelling til juleaften , pluss at de har kjøpt alle gaver o.s.v o.s.v ja da blir man litt stressa selv fordi jeg har jo ikke begynt med noe jeg ….tenkte at jeg skulle begynne ganske snart da :)) Må sende gavene til Nordpolen vet du ;-D
      Klem <33 ;))

    16. cathrinehenriksen: Ikke stresse Cathrine, ta julen med ro. Hvis ikke blir det jo ikke koselig. Jeg begynner tidlig så jeg slipper å svette så mye i november og desember.. 😉

    17. Elisabeth: Ja, det er kjempegøy, og det er gøy å gi de bort i kalender også 🙂 Luer er en rar ting uansett, og da er det moro å lage de litt fargerike og glade, og gjerne litt RARE også 😀 Ha en fin dag 🙂 Klemmer <3

    18. Jeg svarer kun på det siste spørsmålet der , haha ….ja for jeg gleder meg til kalender i år hos deg :)) Første året også ;-D Jippi :)) Ja er bare kjapt innom som sakt , men ja grøss og gru de juleforberedelsene stress og atter stress ….så hjelper litt på å se at andre heller ikke er kommet så super langt med gaver dill og dall , bortsett fra kalenderen :)) Der gjør du en super jobb , men ikke få såre fingre nå da , for du kjører jo på i ganske høyt tempo høres det ut som 😮 Klemmer masse <33 Og en god dag videre til deg =)

    19. så utrolig fine de er!!! og så mange deilige farger!!!! du er flink Frodith :)) jammen om ikke jeg skal ta meg tid til å strikke litt snart, det er jo så gøy!!

    20. Maren Kvalvaag: Så bra 🙂 Ååå, det høres herlig ut å få kjøpt litt gaver i utlandet 🙂 Jeg kjøper også bare gaver, og har julekalender. Ellers står vi over meste av pyntingen. Ha en fin dag 🙂

    21. Nemi Rebella: Ha-ha 9 monstre?? Det var voldsomt. Ja, da må du jammen sette i gang 😉 Jeg skal hvertfall være tidlig ute med kalendertingene i år…og har mye garn liggende, så nå skal det ikke koste SÅ mye heller.. 😉 Klemmer tirsdagsklemmen <3

    22. Oi! Så flink du er 😀 Gleder meg til julekalender jeg nå altså! Har ikke begynt med så mye forberedelser selv enda. Er ikke så inmari mye å gjøre sånn egentlig da. Må handle gaver, og pynte bittelitt hjemme. Jeg feirer jo jul hjemme hos familien, så er ikke noen vits i å pynte så masse hjemme hos oss. Men gaver må handles! Nå er jeg så heldig at jeg skal til Italia i november og Newcastle i desember, så håper på å få unnagjort litt av shoppingen der 🙂

    23. Anita Berge blogglisten_b4f2d2: Jepp, skal bli gøy med kalender 🙂 Ja, du har nok litt for mye pynt nå 😀 Blir kanskje litt overfylt første julen da? Noen ting kanskje du bare MÅ ha opp? Vi har ikke så mye pynt. Men jeg fokuserer mer på adventstiden jeg da 😀 Hi-hi Gode tirsdagsklemmer til deg også 🙂 <3

    24. Jeg gleder meg sinnsykt til julekalenderen, og i hvert fall nå når jeg ser de kule luene <3 som du allerede vet, er jeg ferdig med de aller fleste julegavene, og jeg har laget de aller fleste selv faktisk 🙂 det går så strikkepinner og heklenål gnistrer her :-)jeg liker å kunne kose meg i adventstiden, helst sammen med de jeg bryr meg mest om, og nå når jeg er i ny leilighet, har jeg allerede begynt å planlegge hvor julepynten skal stå, har altfor mye plutselig, men sånn blir det vel, når man bytter fra 200 kvadrat og ned til 85, hehe. gode tirsdagsklemmer <3

    25. Therese Bråthen: Jeg skal bli ferdig i løpet av helga tenker jeg 😀 Ha-ha…bare tuller…Men fortsetter med disse kalendergavene 🙂 Hekle luer går VELDIG fort altså. Og med sånt garn blir det fint av seg selv 🙂

    26. Min matgale verden: He-he, nei…men du er nok den som har det finest hjemme til jul av oss to likevel… For her er det kun kalender og nada mer egentlig.. Litt hjemmelagete gaver skal det bli, bilder…Men ellers har jeg mest lyst å reise på ferie.. Ha en herlig tirsdag. Den har ennå ikke blitt avskaffet 🙂 Klemmmmmmmer <3

    27. Fru Stussli: Jeg skal lage flere i år, det vil si, litt sånn halv-laget. Noe har Ladyen laget, og jeg har kjøpt og skal ramme inn å gi bort 😉 Og noen av bildene mine skal jeg få opp på lerret å gi bort 🙂 Jeg gleder meg også til julekalenderen 🙂 Og jeg har begynt med det viktigste hvertfall 🙂 Ja, det blir godt for deg med litt mer tid, vi tar på oss for mye noen ganger. Jeg har vært flink og vært bitte-litt Oske-frodith igjen. Men det må jeg fortelle om på bakrommet i kveld 😉 Ha en ssssstrålende dag min venn <3 Klemmer i massefis fra Musefisa 😀 Ha-ha

    28. Wow! Du er bare helt rå! Og så lekre de blir. Gleeeder meg til julekalender! Her har jeg ikke så mye som tenkt i julegavebaner eller forberedelser…..ups…skulle ha laget den fårerullen ja… 🙂 Ha en herlig tirsdag klemmer

    29. Åh juleforberedelser er moro! Gleder meg supermasse til kalenderen din <3 <3 <3 JIPPI!!
      Jeg lager noen julegaver og kjøper andre 🙂 Gleder jeg meg til jul???? :-O Selvfølgelig!! Jeg elsker jul! Julelukt, julefri, julefamilie, julemat, juletre, julelys, julehjerter, julekaker, julegaver, juletvprogram, julekos, juletradisjoner og alle de andre juletingene <3 <3 <3
      Jeg må bare få tid til å starte juleforberedelser. Gleder meg til å få litt bedre tid.
      Mange klemmer til fineste deg!
      Ha en finfin dag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg