Her står jeg og hopper igjen ;-)

Jeg er skikkelig gira om dagen, på en VEEELDIG positiv måte… Har masse kreativt på gang, både på jobb og hjemme. Planlegger flotte opplegg for elevene, planlegger mye moro for julekalenderen min, og lager masse kreative greier både til jule og til kalender 🙂 Det er så moro at jeg blir spinnvill, og har problemer med å stå i ro…

 

I Sverige i dag fikk jeg tak i DETTE


…det sier kanskje ikke DEG mye…? Men for meg er det gull…når jeg holder på med disse julekalenderprosjektene 😉 Så du bør nok sette i gang å være litt glad du også… He-he

Og nå må jeg hoppe litt igjen..

…for jeg skal nemlig på fotosafari på Østensjøvannet i morgen igjen!! Du vet der hvor alle Guffen-fuglene holder til…Gleder meg som en unge <3

 

Har du noe du gleder deg TIL eller gleder deg OVER om dagen? 🙂

 

 

 

 

#glede #lykke #hoppe #foto #forventing
33 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Ja, den halloween -kvelden er LITT i det blå ennå.. Vet ikke helt hva jeg skal ha da.. Men om jeg må være gris, så kan jeg det, for JEG bestemmer 😉

    2. margarites: Ja, jeg kom på mange lure måter å bruke disse tingene, så det blir bra kalendergaver i år .-) Ja, når man er litt borte, blir man plutselig HELT utafor. Jeg føler meg helt satt ut hvis jeg har hatt lite tid til andres blogger… Men man tar seg fort innpå igjen 😀 Har fått knipset guffen ja 🙂

    3. Jeg synes det er moro å se at andre gleder seg til noe – for da smitter det og jeg blir glad jeg og. Og at det er skatter du har funnet er det ingen tvil om.
      Jeg har vært på helgetur til Voss i helgen, og der var det så dårlig nett, at jeg henger etter med å lese blogger. Utrolig så produktive folk har vært i helgen. Føler at det har skjedd masse, og at det er kjempelenge siden sist jeg var innom (men det er mange dager siden torsdag, så jeg er tre dager på etterskudd). Håper du fikk tatt noen nye blinkskudd av Guffen i helgen <3

    4. Elin Slåen: Ja, jeg skjønner godt at du er litt spent. Og jeg liker LITT forandringer jeg også, hvis det føles godt planlagt .-D Ha-ha..her kommer kontroll-friken fram…Liker oversikt mener jeg, selv om det er nye ting på gang 🙂 Gleder meg til å høre hvordan det går for deg da <3 klemmer <3

    5. Jeg liker forandringer, til en viss grad, så sånn sett er det spennende. Jeg vil jo beholde jobben jeg har nå, men ikke til enhver pris (har vært vikar i 4 år nå, er litt lei), samtidig som jeg er klar til å ta på meg nye utfordringer en annen plass- nå er det jo regnskap jeg ser etter, så det er jo spennende, siden det er der utdannelsen min ligger 🙂

    6. Elin Slåen: Jeg skjønner 🙂 Hos meg endret stillingen seg, og arbeidsstedet ble til en mye større bedrift. Jeg beholdt jobben, men må gå med på endring i mye oppgaver. Så nå har vi bare deltidselever som kommer med jevne mellomrom….og i tillegg underviser jeg voksne litt innimellom også… Og litt annet småtteri.. Spennende men litt usikkert når man ikke er vant med tingene. Ja, blir spennende for deg 🙂

    7. Tattavkvinnene: Ja, jeg gleder meg veldig til advent jeg da, til julekalender og mye tøys på bloggen. Jeg gleder meg til å lage og fikse julegaver. Og jeg gleder meg til å ha litt fri, men ikke MYE, for jeg må jobbe litt i jula også, på den nye jobben…Nye systemet… Ikke vanlig lærer -ferie… Jeg gleder meg til neste helg, halloween -party jeg også 🙂 Og skal på landet midt i uka kommende uke. Permisjon med lønn. For å gjør nødvendig ting, men inneholder kos hver gang likevel 🙂 Du hadde jammen en fin leste du også 🙂 stor klem <3

    8. Elin Slåen: Siden du er så ung, får du sikkert en jobb hvertfall 🙂 Med fin CV og attest fra forrige jobben osv 🙂 Ja, du kan bare gjette, og det kommer nok litt mer visninger før julekalenderen er i gang også 🙂 Ha en fin dag 🙂

    9. Du er så flink til å glede deg over hverdagslige ting, det er veldig inspirerende! 🙂 Det blir veldig spennende å se hva du skal gjøre med dette! Det gleder jeg meg til! Jeg gleder meg til mye annet også da, bursdagfeiring om et par timer, haloween-fest neste helg, litt flere bursdager og ikke minst til JUL <3 8. desember leverer jeg siste eksamen og da skal resten av desember nytes til jeg nesten sprekker, DET gleder jeg meg til <3
      Stor klem!

    10. Åhh, spennende! Kan nok gjette meg til litt hva du skal bruke noe av dette til 😉 LIKER! 😀
      Vel, jeg har i alle fall ting å være glad over, men tiden frem til jul er i grunn egentlig mest stressende nå. Jeg driver å søker ny jobb, da kontrakten min snart går ut, og det er en smule stressende ;O Men også spennende, på et vis- bare jeg veit jeg har en jobb slik at jeg får betalt regningene er det jo greit, men nå er det i grunn ganske så usikkert enda, så 😛

    11. Fru Stussli: Jepp, jeg vet du skjønner gleden ved disse tingene, først på egenhånd, og SÅ hvis det skulle komme en lue din vei, så VET jeg du gjerne tar en med BLOMST eller en BALL på 😀 Hi-hi Så kos med den Facebook-siden da 🙂 En med både foreldre og barn, lurt <3 Ha en kjempefin dag,jeg har dratt meg ut døra, etter et lite dilemma 😀 Ha-ha.. Klemmer mange godklemmer <3

    12. Helge: Så smart 🙂 og ta med litt ved, lage bål og også ha fått trim samtidig 🙂 5 timer i skogen ja, det er godt det. Det blir nok noen timer på oss også med kameraet i dag 🙂 Moro. Nå kommer det litt sol også tror jeg 🙂 Ha en fin dag 🙂

    13. Så fine skatter du fant i Harryland <3
      Jeg ble jo skikkelig glad og gira av å lese bloggen din i dag! Jippi!
      Her er jobb jobb og jobb som gjelder enda.
      I dag gleder jeg meg til å sitte å skravle i kiosken på kinoen, mens mange av barna i klassen til Emma ser Operasjon Arktis. Emma spurte om noen ville være med på klassens facebookside (foreldrene som bruker den) og nå har 12 stk sagt ja. Både gutter og jenter 🙂 Det blir moro!
      Ha en fortryllende dag på tur. Gleder meg til å se bilder 😀
      Mange klemmer

    14. Det var deilig at det ble pent vær i går så det ble en ca 5 timers skogstur på meg i går ettermiddag. Etter en tid med mye regn var det godt med sola igjen. Høstens første bål ble det igår, ifjor så fant jeg mye plank i kjellern her som folk bare kastet men jeg tok det, sager det opp og bruker det som turved. Har alltid tørr ved med meg, sekken blir tung men tar det som trening så etter nesten 3 timers vandring ble det bål. Maten kjøpte jeg underveis. Ha en fin dag.

    15. cathrinehenriksen: Ja, nå skal jeg faktisk pynte en greie her nå 🙂 En blå lue 🙂 Men fine blomster 🙂 Ja, håper på fin -vær, så Guffen er i form 😀 Klemmer masse <3

    16. Åse: Jeg slipper inn alle kommentarer 🙂 Men jeg har sånn at jeg godkjenner selv,man kan ha sånn sperre, og det er for ikke å slippe inn om noen kommer meg ufine kommentarer,eller bare reklame. Men jeg har sluppet det meste av ufine ting :- )Og jeg er veldig glad for det 🙂 Ja, jeg er også veldig glad for å ha mye å glede meg over 🙂 Så kos du er på besøk igjen, jeg husker du var innom en annen dag her 🙂

    17. Haha , herlig at du fikk tak i det stasjet ditt ;-D Panduro stuff er ikke noe for meg , men bidrar det til at du koser deg er det gull og at vi får julekalender i år , haha ….;-D Uansett ja du skal dit i morgen du , ja det skjønner jeg du hopper litt for , hehe ;)) Guffen og vennene var jo så storslåtte ;-D Jeg gleder meg over at jeg har ….øh , gode bloggvenner ;-D <33 Haha , er nemlig ikke sånn super happy på denne tia av året , bare lar det rulle og gå jeg ;0) Men koser meg litt innimellom da som i dag b.l.a ;-D I dag var kos :)) Klemmer fra meg <33

    18. Hvorfor slipper du ikke inn alle kommentarer så lenge de er hyggelige?
      Deilig å være hoppende glad og ha mye å se frem til 🙂

    19. fjellgeitbundingen: Ja, snik deg ut, om du ikke får med noen. Jeg har trent for lite i det siste. Men må uansett få vært ute og knipset litt hvertfall, for det er SÅÅÅ gøy 🙂 Nå hekler jeg enda en lue, og fin pynt har jeg jo skaffet som du ser 🙂 Fine blomster og alt 🙂 GLeder meg til fototur i morgen 🙂 Og SKAL på mer trenetur snart igjen også 🙂 VIL!!

    20. Hei Frodith, armene mine går opp og så ned igjen. Energien din er utømmelig. Gleder meg over iveren din jeg. Selv er jeg forspist og gleder meg til besøket mitt drar. Uff, færlt å si det. Men når gjestene er vanskelig å få med på tur, da føler jeg meg bare så fanget og i ulage. Samtidig er man jo litt forferdelig når man sier sånn høyt… Ferie og en bare en tur, denne uka. Lurer på om jeg skal snike meg på tur tidelig, tidelig i morgen. Føler jeg må ha litt luft igjen…

    21. Trøtt…….men glad i dag..fått gjort mye,men eg skal hvile i morgen tenker eg og jobbe litt på mandag:D så da håper eg på å HVILE lenge og godt :D:D
      klemmeting <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg