En natt i det gule huset :-)

Ja, etter jobb i dag, stikker jeg en tur utover til det gule huset igjen… På landet…Der all tryggheten bor, og der jeg vokste opp 🙂

 

Det er ikke lenger sånn at mamma må leie meg, eller at jeg trenger følge til skolen… Men det er et godt minne, selv om jeg gruet litt til den skoledagen.. …

 

 

Nei…nå er det mer sånn at jeg knuseklemmer mamma i sjiraff-drakt når jeg kommer på besøk…Lurer på om jeg skal ta den når jeg drar utover med toget i ettermiddag;-) Da blir hun nok glad.

 

Mamma er verdens fineste så klart, og vi skal kose oss igjen der ute i det gule huset. Spille Othello og skravle 🙂

 

.Jeg blir til onsdag, så har vi et ærend sammen, før jeg setter nesen hjem igjen onsdag kveld..

 

Hva er din plan for dagen?

Har jeg ikke en flott mamma? 🙂

 


 

 

 

#barndomshjemmet #mamma #besøk #tegninger #landet
42 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Ja, vi har spilt og heklet. Jeg tapte så det suste til slutt. :-DIkke noe i veien med hodet til mamma nei 😀 klemmer fine dagen <3

    2. Så koselig! Jo, du har en flott mamma, hun ser like god og snill ut som deg <3 Håper dere har hatt en fin kveld sammen og spilt masse othello ^^ Har kost meg masse med bestemor selv de siste dagene, det er så koselig å være med henne <3

    3. Absolutt en flott mamma 😀 Også så koselig å reise på besøk!
      I dag har jeg gjort husarbeid og gått en god tur med vofsen, før jeg har laget god middag til meg, kjæresten og svigermor 😀

    4. Helge: Ja, hun er flott, lg klage gjør hun sjelden. Hun er en evig optimist på det meste, det er der heg har det fra 😀 Så du har fått deg en tur ja, det er bra. Jeg får hakkebøff når jeg kommer fram, veldig godt 🙂 Ha en fin kveld du også Helge 🙂

    5. Jovisst har du en flott mamma <3 Herlig med slik mor og datter forhold. Det samme har jeg med min mamma, vi kan skøye, kle oss ut, le og grine sammen. En mamma som er trygg og god. Vi er heldige vi.

    6. Du har en fantastisk flott mor – ser at du har solide gener og blomstrer like godt som din mor på din måte. Nå skal jeg snart ut og gå en tur, blir vel ca 45 min og hjem via kiwi. håper din mor har god helse og klager lite. Har inntrykk at hun har snille barn og barnebarn så da er alt i orden. Middag blir det først når jeg har kommet hjem, enten fiskegrateng(kjøpt på salg) eller bare noe jeg tar på sparket. Ha en fin aften.

    7. passion4lifeandtravel: Takk for det 🙂 Sånn utseendemessig var nok pappa den jeg liknet mest, men jeg ser jo at jeg har litt fra mamma også. Mamma og jeg er ganske like som TYPER på noen områder…på andre -ikke i hele tatt 😀 Men sånn er det vel 🙂 KLemmer <3

    8. Åse: Ja, så hyggelig du kom igjen. Som du vet har jeg ikke en så stor blogg, og derfor legger jeg merke til de som kommer innom hvis de legger igjen et spor 🙂 Og jeg husker deg ja <3 Jeg visste ikke hva jeg gikk til da jeg begynte med dette, og jeg har jo mange nok venner fra før, så det var ikke det som var grunnen. Men JAMMEN har jeg møtt mye fine folk her og truffet hvertfall 6-7 av dem på utsiden. Og folk er flinke å gi av seg selv her inne, så møtene på utsiden var ikke noe rare en gang. Bare helt naturlig 🙂 Jeg tenkte også at det var mye tidstyv-greier ved dette først, men for meg er det blitt en hyggelig hobby. I tillegg har jeg utviklet hobbyen min med håndarbeid OG foto i forhold til bloggen, så det henger nesten litt sammen nå 🙂 Av og til kjenner jeg at det krever litt mye tid, og da roer jeg LITT mer ned 😀 he-he Men livet på blogg er moro og sosialt, for meg 🙂 fordi jeg også har knyttet kontakter UT. Så jeg kommer nok til å fortsette i lang tid 🙂 Veldig koselig at du er en av blogg-blokk -naboene mine så lenge har tid 🙂 Og VEEELDIG hyggelig å høre at jeg har en morsom og hyggelig blogg 🙂 Ja, nå er det snart klart for avgang her 😀 Og en dag permisjon. Det blir litt koselig <3 Ha en fin dag 🙂

    9. Fine damer begge to 🙂
      Min mamma bor på andre siden av landet, så vi treffes ikke så ofte…
      Jeg er sykemeldt en periode og havnet ut i bloggverden. Det er litt tilfeldig hvem man dumper borti, men du var en av de. Har sett på bloggen din flere ganger nå, og synes den er både morsom og hyggelig 🙂
      Når jeg begynner å jobbe igjen blir det nok lite bloggkikking på meg igjen. Jeg er en av de som synes det er bortkastet tid å surfe rundt på nettet fordi jeg har alt for mye annet å bruke tiden min på. Men det har vært gledelig å se at dere har mye igjen for bloggingen og mange gode vennskapsbånd knyttet. Det overasket meg. Trodde blogging bare var overfladiske greier, men der ser du hvor feil man kan ta 🙂
      Kos deg med mammaen din! 🙂

    10. Mammaen din er superflottesen <3
      Ikkje rart du ble som du ble 🙂
      Kose deg med togtur og besøk. Eg skal være hjemme i ro hele dagen og fri -tenk det du klemmeting <3<3

    11. annebe: Så koselig med litt besøk til middag. Jeg lurer på hva VI skal ha i det gule huset 🙂 skal hvertfall hekle og kose oss i kveld 🙂 Kos deg i roen og freden, i dag er det samme deilige varmen ute, men vind fremdeles.. 🙂 Klemmer <3

    12. vaniljeogpepper: He-he, jeg tok den ikke med på jobb, men vurderer en grise-maske, for det har vi her 😀 Hi-hi. Men kose meg skal jeg uansett sjiraffdrakt eller ei 😉 Klem <3

    13. ladyaugust: Ja, hun er den fineste. Sikker på hun hadde adoptert deg også om hun hadde møtt deg 😀 Klemmer søsklemmen lenge og vel 🙂 <3

    14. Så koselig innlegg..nydelig mamma ,og nydelige du…dere har så flott utstråling begge to, og jeg ser på dere at dere trives sammen 🙂
      Stille og rolig dag her, men eldste sønn skal spise middag her, og det er jo koselig 🙂
      Ha en fin dag,og et fint opphold i det Gule huset..Klem<3

    15. cathrinehenriksen: Jeg har ikke tatt med drakten på jobb, så det får heller bli en grisesnute eller noe 😀 Hi-hi Ja, du får kose deg på trening. Ta noen speilbilder på veien 😀 Klemmer i bøtter og spann tilbake <3

    16. Engla: Ja, koselige bilder dette 🙂 Vi skal hekle og kose oss, så det blir nok en fin dag og kveld. Tilbake hjem i morgen kveld 🙂 Håper du får en fin tirsdag Engla <3 Klemmer til deg min venn <3

    17. Anita Berge blogglisten_b4f2d2: Ja, jeg skjønner at det blir litt tungt. Jeg nyter hvert øyeblikk vi kan kose oss sammen, for man vet aldri hvor lenge man har folk. Og sånn skulle man egentlig tenke med alle folk 🙂 Man vet ingenting, best å kose seg mens man kan 🙂 I dag skal vi hekle og spille og skravle. I morgen skal vi på et ærend, som jeg må følge henne. Klemmer <3

    18. Min matgale verden: Ja, hun er kjempefin <3 Og nå skal jeg hjem å hekle og spille og skravle. Ja, det blir litt sånn avslapning når jeg er der..Midt i uka..Og ikke tenke jobb...for det går ikke uansett 🙂 Deilig 🙂 Blir nok ingen sjiraff 😀 Har den ikke med på jobb 😉 Klemmer masse <3

    19. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja, jeg nyter det så ofte jeg har tid. For hun er flott, og morsom å være sammen med <3 Og nå får jeg en dags avbrekk midt i uka, og det er godt også 🙂

    20. Fru Stussli: Ja, og jeg har tatt med meg MASSSSE heklegreier også, så nå skal det koses 😀 Jeg skal HVERTFALL prøve å få sett Ylvis i dag da!! MÅÅ!! Ta deg en spinning, mens vaskemaskinen går. Tenk sånn at om du skulle vasket for HÅND, så hadde tiden gått til DET.Nå gjør den maskinen litt av arbeidet, slik at du kan spinne 😀 Kos med ungdommer til middag <3 Nå tar jeg meg en liten pause i planleggingen, i går gikk hele dagen til organisering og planlegging, holdt på så mye at jeg ikke fikk gått på do nesten. I dag SKAL jeg ta meg pauser. Mange godklemmer fra meg <3

    21. margarites: Ja, hun er den beste 🙂 Vi skal kose oss, jeg får skuldrene litt på plass i riktig høyde, skal hekle litt, og ellers bare kose meg. Ja, noen ryddeprosjekter bør jeg begynne på også 😀 Hihi Klemmer fra øst <3

    22. foreignerat50: Så koselig at du er på blogg igjen 🙂 Ja, må jo si i fra til folk at de er savnet. Morgenen er ikke helt den samme uten de blide morgeninnleggene dine vet du 🙂 Men nå var du her igjen 🙂 Koselig <3 Stor klem <3

    23. å er når jeg ser disse bildene og hvor godt du og mammaen din har det, at savnet etter min mamma er størst, det kommer alltid til å være der, og jeg misunner de som fortsatt har mammaen sin og kan kose seg sammen med, ser jo ut som du og mammaen din har verdens beste forhold <3 kose deg masse hos henne, du har verdens flotteste mamma <3 Klemmer

    24. Åh. Din mamma både ser og høres helt fantastisk ut! Hun minner meg litt om min mormor, som jeg var veldig glad i. Håper dere får en superkoselig kveld, og dag i morgen. Det er så deilig å komme “hjem”, bare senke skuldrene og la alt fare….deilig! Kos dere , med eller uten giraff 🙂 klemmer

    25. Du har en nydelig mamma! Du har også en heldig mamma som har deg som kommer på overnatting og skravling <3
      Jeg skal lese manus til den nye boka til Lars. Det er jobben i dag. Så tenkte jeg å vaske litt. Kleskapet er nesten tomt :-D. Så kommer ungdommene på middag etter skolen. I kveld er det Ylvis på tv og da tror vi de slipper musikkvideoen som Emma har vært med på. Det blir spennende.
      Er det noe ledig tid oppi alt det der så har jeg veldig lyst til å spinne...
      Ha en herlig dag med mammaen din!
      Store klemmer

    26. JO, du har definitivt en flott mamma!! Kos dere masse, og nyt tiden i det gule huset 🙂 Her blir det jobb, men utover det vet jeg ikke enda, det meldes nemlig om veldig mye regn… Kanskje jeg bør starte på et ryddeprosjekt? Klemmer fra vest <3

    27. Hei Frodith:) Artig å se deg igjen og takk for at du ga meg inspirasjon til å skrive noen ord igjen til min gjenglemte blogg:) Jeg fikk lyst til å skrive etter å ha lest e-mailen fra deg i dag som du hadde skrevet for lenge siden:)
      Ønsker deg mange fine dager sammen med din vakre mor:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg