Speilets magi.. :-)

Det er noe fascinerende med speilinger i vann..  Det gir meg følelsen av en egen verden, som skulle befinne seg der under vann…Jeg VET jo at det ikke er sånn.. Men å få til bilder av fine refleksjoner/speilinger er liksom noe eget.. Så det er noe jeg jakter på, på mine fotosafarier.. Her er noen tatt i det siste, og noen andre jeg har vært fornøyd med..

1)

 

 

2)

 

 

3)

 

 

 

4)

 

5)

 

6)

 

7)

 

 

 

8)

 

9)

 

 

Tar du mye bilder med speilinger eller skygger?

Hvilket bilde likte du best? 🙂

 


#foto #refleksjoner #bilder #speilinger
28 kommentarer
    1. Her var det mange blanede drops! Fine avspelinger av forskjellige objekter! Jeg synes bildet av svanen var utrolig fint, men jeg liker også velidg godt de med den fargerike paraplyen. Det blir veldig kult når det er svart/hvitt rundt og masse herlige farger på paraplyen 🙂 Også var jo det første fint og da, selvfølgelig <3

    2. cathrinehenriksen: Du må komme deg ut å ta noen speilinger Cathrine 🙂 Mye fint med Akerselva, så får du deg litt luft 🙂 Ja, du var rå på skyggene i sommer 🙂 Ha en super tirsdag du også Pippi 🙂 Klemmer <3

    3. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja, jeg synes også det er veldig moro å ta disse bildene. Blir så fint når det kommer på bilde synes jeg 🙂

    4. Himmel og hav mange fine speilinger her og så tydelige også 🙂 Jeg likte alle , haha ….Men kanskje de med paraplyen 🙂 Egentlig synes jeg for å være helt ærlig at alle var circa like fine på hver sin måte 🙂 Jeg har ennå ikke tatt bilder av speilinger , men jeg er ikke så mye ute om dagen da så …..ja men skygger tok jeg bilde av da jeg ruslet ute i sommer 🙂
      Ønsker deg en super tirsdag Frodith venn <33 Klem klem <33

    5. Helge: Ja, bilde nummer 6 har liksom en ro over seg. Stille og fredfullt…og da er jeg ikke redd svanene…når de er SÅNN 🙂 Ja, godt vi har speil, både her og der 😀 Ha en fin dag, ute i virkeligheten 🙂

    6. Likte bilde nr 6 best. I speile ser man gjerne ting man bør rette på så det er godt at vi har speil. Kunne bare tenke seg til hvordan trafikken ville ha sett ut uten speil. Så et speil må man ha og bruke. Et speilbilde av virkeligheten er jo Hotel Cæsar – der er de jo innom de fleste ting som kan skje i virkeligheten. Men det er sjelden jeg ser på det, har nok med virkeligheten i dag.
      Ha en fin dag.

    7. annebe: Ja, det er i Trondheim. Veldig klart og fint speil der 🙂 Ja, av og til tenker man ikke over det nesten en gang.. Andre ganger går jeg bevisst inn for speil-bilder liksom..God natt og sove godt Annebe. Klem <3

    8. Likte alle, men syns de husa på nr 7…speila seg ekstra fint.:).Veldig gøy å ta slike bilder, men jeg har ikke fått gjort så mye av det, eller om man sjekker etter har man nok noen liggende, som man ikke har sett ordnlig etter på..og noen ganger har jeg bevisst prøvd å ta noen “speilbilder”..
      God natt…og fin dag i morgen <3

    9. Engla: Så utrolig koselig 🙂 Fineste supermann, og mammaen og pappaen. Og fineste Engla og Lykkeliten. Det må bli en fantastisk fin middag <3 KLemmer <3

    10. Engla: Sove godt du også Engla, og drømme søtt om fine ting 🙂 Snart gryr en ny dag. Og jeg skal på landet en tur fra tirsdag til onsdag 🙂 Nattaklem <3

    11. lulltove: He-he, ja du er litt på det med speil og skygger du også 🙂 Jeg synes også katta er tøff, det blikket ble over all forventing 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg