I blogg-blokken min…(del 2)

Som du vet har jeg en blogg-leilighet… Den er i blogg-blokken min, og den er ganske så virituell…men det betyr ikke at den er noe mindre verdt av den grunn..

For inni blogg-leiligheten bor allverdens virkelige personer…og viktige personer. Og selv om ikke JEG har sett eller truffet dem alle, så er de veldig så virkelige, og veldig så koselige alle sammen.. Her er det folk jeg drikker kaffe og skravler med…noen hver dag, og noen kommer litt mer sjeldent, men er kjærkomne og gir av seg selv de gangene de er innom.

Jeg har bloggvenner her inne i alle slags typer:  alder spiller ingen rolle om man har noe felles, forskjelligheter spiller heller ingen rolle om man har fin kjemi og får god kontakt. Vi tar en cyber-kaffe og en kake-byte 😉 og har en fin stund sammen, før vi fyker ut i verden igjen..Du har hilst på noen av blogg-naboene mine før. HER.

Nå får du hilse på en annen fin gjeng med blogg-naboer <3

 Først ut er

tbraathen.blogg.no   Hun er innom hver dag, og det er kjempekoselig med besøk fra denne jenta. Vi har kjent hverandre en liten stund nå, en kjær nabo <3

 

shopppy.blogg.no    Er en av de yngste bloggvennene mine, 17 år, men alder spiller ingen rolle, når man er reflektert og moden uansett. Og tar vakre og spesielle bilder, og legger på bloggen sin. Har ikke kjent henne så lenge, men hun har satt sine spor allerede.

 

helsehelelivet.blogg.no  Er friskusen her inne, stadig på farten på spennende friskus-greier. Hun er liksom en motpol til meg nå om dagen, men jeg LIKER jo å trene sånn i perioder jeg også, så jeg har absolutt sansen for det denne jenta skriver om <3

 

Så kommer vår utvandrede venn, med alle fargene….både i sinn og skinn, that is.. Kreativ, leken, gal og med ekte malingflekker etter all kunsten sin <3
nemi113.blogg.no

 

 

Og sist men ikke minst:  min venn med det lilla håret <3

Mammaen til Vaniljeogpepper, og en ekte Vanilljeogpepper.blogg.no SELV. En herlig dame, med en liten tistel i magen. En slik vi trenger <3

 

Kjenner du noen av disse bloggene?

Har du noen gode bloggnaboer å anbefale?

 


#blogganbefalinger #bloggblokken #bloggere #bloggvenner #tegninger
45 kommentarer
    1. Maren Kvalvaag: Hyggelig du ble glad da 🙂 Du så det jo i dag, og det gjør jo ingenting at du ikke så det i helga 🙂 Håper du får en fin dag 🙂

    2. Åhh så koselig! Jeg så dette innlegget først nå jeg. Har hatt mer eller mindre pc-fri helg, så da var jo dette en veldig hyggelig overraskelse en mandag morgen! Tusen takk Frodith 😀
      Håper du får en herlig dag :))

    3. Kristin: Hei, der var du igjen ja 🙂 Så koselig <3 Jeg må innom deg snart, sjekke hva du har bedrevet i det siste 🙂 Jeg har bare latet meg her i dag 🙂 Fest i går. Ja, en fin gjeng ja 🙂 Moro med fine naboer 🙂 Ha en fin søndagskveld du også 🙂 Klemmer <3

    4. Du har virkelig en flott blokk med bloggnaboer 🙂 Jeg kjenner til et par av disse, men kan glede meg over å stifte bekjentskap med noen jeg ikke kjente til fra før av 🙂
      Du er så flink til å presentere de også 😀
      Takk for introduksjonen, så kanskje jeg blir bedre kjent med de etter hvert jeg også 😉
      Ha en fin søndagskveld videre!
      Klemmer <3

    5. vaniljeogpepper: Tistel i magen, betyr en liten Cyanaracardunculus 😀 Og det er en synlig på kjoen din, men også en liten en fremdeles INNI Vaniljeogpepper, var det jeg mente. Altså fusion av de to bloggerne, en sånn som vi trenger, som sier fra og sånt <3 🙂 Du har det lilla håret, fremdeles, i litt overført betydning <3 😉 Om du skjønner <3 Klemmer til deg <3

    6. Fru Tunheim: Ja, dere på andre plattformer er inni hodet mitt bare i nabo-blokka. Det er LITT mer tungvint, men absolutt ikke så vanskelig å ta seg turen ut av egen blokk ,og gå i den andre på besøk. Men hadde vært kos om det var lettere å se om det kom noe fra deg f eks , en slags feed, som jeg kunne se 🙂 Kos å se deg igjen her i nabolaget hvertfall <3 🙂

    7. Linda: Så koselig du satte pris på det 🙂 Noen merker man seg litt fortere enn andre. Og jeg liker å ha bloggvenner i alle aldre. Du er den yngste, for øyeblikket, og jeg har oppad en bloggvenn på 67. Spiller ingen trille, det er interesser man deler, eller god kjemi som er tingen. Synes jeg fikk til tegningen litt ja 😀

    8. Helge: Så artig med en operaopplevelse til da 🙂 Og litt gratis-konserter er bra, da kommer de ut til flere folk tror jeg. Smart måte egentlig 🙂 Jeg har vært på Halloween-fest, ikke fullt så høy-kultur, men det er moro da 😀

    9. Åååååhh ,takk Vakreste Frodith <3 <3..Tistel i magen ,hva betyr det ...eller hva mener du med det ?
      Tusen takk for fine ord.Det varmer så godt!
      By the way..nå har jeg ikke lenger lilla hår...det er helt kort ,mørkbrunt og gråstripette ^_^

    10. Herlig måte å katalogisere nabobloggerene dine… Min blogg er en blogspot og den blokken blir litt annerledes enn din. De fleste som bor der hører til i blogspotblokken. Men selvfølgelig er det fult mulig at noen fra blokken blogg.no også flytter inn.

    11. Åhh, nå ble jeg utrolig glad! Nesten litt rørt. Det er utrolig koselig å høre 🙂 Du er en bra dame! Og stilig illustrasjon av meg! 🙂

    12. Nemi113 kjenner jeg best og leser hennes blogg regelmessig. De andre du nevner her har jeg bare hørt om og trolig innom i forbifarten. Ellers var jeg på en fantastisk gratis operakonsert i Oslo i ettermiddag, var nok en gang i Oslos første rådhus.Sjekk operatilfolket.no for mere info.
      Ha en fin kveld.

    13. annebe: Henne kjenner jeg ikke 🙂 Skal titte innom 🙂 Så kos at jeg er en av de du prioriterer 🙂 Jeg pleier å få lagt igjen kommentarer hos de fleste i løpet av dagen, men noen ganger, når jeg er på tur eller mye opptatt har jeg valgt å ikke svare på kommentarer på egen blogg, for jeg rekker ikke alt. Det er umulig 😛 Nå skal jeg sjekke hennes blogg 🙂 Og du ,kos deg i dag, jeg skal se om jeg finner noe mer å ha til sjiraffdrakten, før jeg drar 😀 Klemmer <3

    14. Tattavkvinnene: Ja, må komme med noen av de nye også 🙂 Jeg skal ha bare mascara, så rekker nok det jeg før kvelden 😀 Drar kl 18 😉

    15. Mange kule folk her , har vært innom de fleste ..noen ofte andre av og til…:)…skulle gjerne “besøkt “alle på hvert innlegg..men noen ganger må jeg prioritere å få laget et innlegg og svart på kommentarer i min egen “leilighet”..hehe..noen dager orker en å lese mange ,andre dager bare noen…du er blandt de høyest prioriterte <3...har flere jeg kunne annbefalt...men plukker denne gangen ut ei veldig hyggelig dame...Evaswindow..om du ikke kjenner henne...Klem<3

    16. Oi, her var det mange nye ansikter! Får ta meg en tur innom de i morgen, nå må jeg nemlig snart frem med sminkekosten hvis jeg skal rekke å bli ferdig før kvelden kommer 😀
      Takk for at du deler blogger med oss <3

    17. cuskima: Ja, jeg har også noen som bare sjelden er innom, og det er greit, hvis jeg har en særinteresse for deres, men hvis man f eks har sett folk EN gang, den gangen de spurte om vennskap, og siden aldri mer…da er det ikke så interessant for meg . Jeg liker å bli kjent med folk på bloggen, det er noe av poenget for meg med hele blogg -greiene 🙂 Ha en nydelig lørdag snupps <3

    18. Datteren min sier hun leser mange blogger hun ikkje kommenterer. Og at det ikkje er grunn å slette folk for det.
      kanskje ikkje,men eg har ikkje så mange på bloglovin eller vennelisten min som eg har lesere og sidevisninger så mange leser uten å legge igjen spor uansett om eg sletter 1 eller 5 på min venneliste.
      Ca 50% på vennelisten min svarer nesten aldri på en kommentar eller er innom min blogg -av ulike grunner selvsagt…. noen blir nok der for det eg liker deres blogg for min egen skyld,men endel ryker nok veldig snart 😀
      kose deg i giraff drakten :D:D ha en superfest min venn<3<3

    19. Shredded Linda: Jepp, her er mye fine folk til naboer, noen har jeg kjent LEEENGE, og andre litt kortere. Når folk har satt litt spor i sofaen min, så blir det lett en tegning 🙂 Håper du har en fin dag <3

    20. cuskima: Nei, det er sånn jeg ser det også. Hvis jeg ikke VET at de leser bloggen min, innimellom i det minste, så kan jeg ikke ha de på listen år etter år. Jeg er innom alle som dukker opp på feeden min i løpet av dagen jeg 🙂 Stort sett. Litt slappere når jeg er på tur 😀 He-he. Stor klem på vei<3 Snart klar for sjiraffdrakten her..

    21. Grete: Ja, det ger gøy å tegne dem, og DU har vært i pennen noen ganger, men ikke kommet skikkelig UT ennå 😀 Du kommer når du er klar sikkert 😀 Håper du har en super lørdag. Her soves det, skikkelig trøtt og daff. OG bare venter på å dra på Halloween-festen.. Klemmer fra sofakroken i øst 😀 <3

    22. Nemi Rebella: Så bra du likte det 🙂 Du har jo vært utpå her før med denne tegningen, men koselig uansett med en liten visning av andres blogg-leiligheter 🙂 Ha en super lørdag selv <3 klem <3

    23. Therese ser eg hos både Pippi og deg, men kjenner henne ikkje. VP har eg lest bloggen til før for lenge siden og Nemi er supermorsom,men glemmer henne noen ganger også….har så veldig lang liste selv et eg ikkje alltid rekker innom alle på min egen liste og bloglovin i løpet av en dag.
      Med ugjevne mellomrom blir min venneliste satt på diett, slankekur om du vil hahaha fordi vi har felles greie der, legger de aldri igjen spor hjelper det ikkje hvor mye de leser bloggen min, eg vil ikkje promotere en annens blogg bare *for det*
      Ellers har endel forsvunnet fra min venneliste av segselv……sluttet eller tatt pause osv…så kanskje på time med en oppdatering igjen snart 🙂
      fine bloggvenenr du har
      klemmeting <3<3

    24. Så koselig å se flere av bloggvenn-naboene dine. Jeg kjenner noen, men ikke alle. Men må jo snike litt i vinduene deres etter å fått dem presentert 🙂 Du er utrolig flink med disse tegningene, så det er gøy å se dem. Ha en super lørdagsettermiddag. Klemmer fra vest <3

    25. Awwww, så koselig og våkne til dette en lørdags morgen <3
      Mange fininger her ja, ser jeg må sjekke ut flere blogger etterhvert 😀
      Ønsker deg og alle i blokka en superlørdag <3

    26. Ja, jeg ble kjempe fornøyd hvertfall 😀 Ja syns du er flink jeg, jeg hadde aldri fått det til 🙂 Har prøvd men det blir bare til at jeg blir sint og legger det fra meg =) hehe

    27. Therese Bråthen: Jeg tok et bilde og så etter, men det å tegne i Paint, med en finger på muse-matten er ingen enkel jobb, selv om man ser etter 😀 Men ble fornøyd med den jeg altså 🙂

    28. Ja, jeg ble kjempe fornøyd faktisk 🙂 Syns den ligna kjempe godt jeg 😀 Så jeg er super fornøyd 😀 hihi Ja, det blir jo sånn da skjønner at det er vanskelig å tegne folk =)

    29. Therese Bråthen: Så bra du likte tegningen 🙂 Jeg vet jo mange jeg skal tegne, men må bare få inspirasjon til hver og en,og noe som gjør at folk er til å kjenne igjen 🙂 Glad du ble fornøyd. Du og shoppy er de nyeste tegningene, de andre er vist før i forskjellige andre sammenhenger 🙂 Ha en herlig lørdag Thessa <3

    30. cathrinehenriksen: Ja, Maren var til en konkurranse hun hadde en gang.. Nemi fikk til bursdagen en gang 🙂 Og de andre litt sånn pø om pø 🙂 Takk 🙂 klem <3

    31. Å så utrolig morsomt å herlig innlegg, å for en fin tegning du har tegnet av meg =) Måtte løpe inn på soverommet til kjæresten med en gang jeg så det, for å vise det frem 🙂 Dette var utrolig koselig, du er en ekte blogg venn Frodith 🙂 Jeg hadde anbefalt Cathrine, men hun kjenner du jo fra før av, søstern min men hun blogger jo ikke så ofte som hun gjorde i starten, også må vi ikke glemme deg frodith 🙂 Også har vi vær kjære annebe, utrolig herlig dame 🙂 Som du sier Alder har ingen hindring, bare man har en god kjemi 🙂 Tusen tusen takk for bildet, utrolig fint var det <3 Ha en herlig lørdag videre Frodith <3

    32. Ja , for kan ikke huske Therese , men når du sier det så huker jeg i alle fall Maren ;)) Nemi hun er så kul hun , synes jeg , hehe 😉 Synes du har gjort en super jobb jeg , tegningene ligner og jeg tror nok du har dannet deg ett veldig så riktig bilde kjenner jeg deg rett ;)) Så applaus til Frodithen ;-D Klemme mer <33

    33. cathrinehenriksen: Ja, flere av disse har jeg tegnet for lenge siden, og vist før da. Men Shoppy og therese er de nyeste tegningene mine 🙂 Og de kommer sakte men sikkert disse tegningene, jeg må ha et inntrykk…eller et bilde.. før jeg kan lage dem. Og ikke gøy å anbefale UTEN, når jeg har begynt med dette 🙂 Stor lørdagsklem <3

    34. Jeg skulle til å anbefale Therese , Nemi og Maren b.l.a :-p For de har jeg sansen for , fine jenter det 🙂 Nokså forskjellige , men det er jo det som er bra da . Man får litt av hvert av gode dialoger når man kommer i prat med dem , på hver sin måte 🙂 De andre kjenner jeg ikke så veldig til , bare hørt om Vaniljeogpepper og hun andre veldig usikker der….men som du sier alder ingen hindring …jeg har nemlig noen ganske unge bloggvenner selv , som er riktig så koselig :))
      Herlige tregninger , ligner også ;)) Og herlig innlegg , god lørdagsklem fra meg <33

    35. Style by Ida: Ja, det er ikke bare -bare å tegne alle folkene, så det går sakte framover her. Men det er nydelige folk dette her. Alle sammen <3 Ha en fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg