Halloween-fest….Natten forandret meg…. ;-)

Jeg lurte jo på her om dagen, om man måtte stille som HEKS eller annet skummelt på Halloween-fest….for å få godterier…LITT redd for at en nusselig liten sjiraff eller gris ikke ville få KOMME INN…. og altså IKKE ville få smake av snopen….

 

Vel….jeg stilte IKKE som heks jeg altså…. Jeg tok sats, motet meg opp og dro til festen som sjiraff-gris!! Og jeg KOM INN, og de virket veldig glad for å se meg faktisk…

 

 

Og fint var det 😉

 

Huset var fint pyntet..

 

…både inne rundt omkring…

 


…på bordene….

 

….og ute, med blafrende og BUUUUENDE hoder…

Jentene var kjempefine..

..og kunne skremme vettet av en liten sjiraff-gris….

 

…selv om jeg prøvde ALT JEG KUNNE å tøffe meg litt…

 

….så skummel som bare en sjiraff kan være liksom….

 

Mammaen til Lille Supermann var i slaget…

 


…og ikke helt snill…. 😉

 

…vi spiste kjempegod kake utpå kvelden…

 

…og lekte med skygger…for det MÅ man jo… 😉

 

Og utpå kvelden…..så begynte det å skje noe med meg…. Sjiraffen og grisen forsvant liksom mer og mer…

 

…og noe litt ugreit kom til syne…

 

… og da jeg våknet i dag… så jeg hvertfall sånn ut…. Jeg våknet kl 09:30!! Og alle som kjenner meg, vet jo at det har ikke skjedd siden russetiden nesten, at jeg har sovet SÅ lenge…. Og hva det skyldes at jeg sover SÅ lenge, aner jeg IKKE. Jeg drakk ikke et glass alkohol en gang, jeg drikker jo ikke. Så noe slik unnskyldning har jeg IKKE…Nei, det er nok HEKSEN i meg som har kommet til syne…

Fett hår, poser under øynene og veeeldig daff i kroppen….det er resultatet etter nattens utskeielse… Dusjen er ødelagt, så jeg får nok bare se sånn ut noen dager…;-)

 

 Har du feiret Halloween noen gang?

 

 

#halloween #utkledning #fest #sjiraff #gris #heks #moro
60 kommentarer
    1. missmommy.blogg.no: Jeg fikk drakten til bursdagen min i fjor, av Lady August, bloggvenn og etterhvert venn også. 🙂 Og kombinert med gris ble drakten perfekt 🙂

    2. Tattavkvinnene: Ja, helt lik Bambi egentlig 😀 Kjempsøt,og ikke SÅ mye sminke som skal til 🙂 Jeg bodde tre år i Alta jeg vettu, og så en del reinsdyr 😉 og synes hun liknet mer Bambi ja, med de prikkene i ansiktet <3 Herlig var hun 🙂

    3. Tattavkvinnene: Nå er dusjen i orden heldigvis 🙂 Ja, jeg så det reinsdyret 🙂 Jeg synes hun liknet et rådyr 😀 Men søt var hun uansett 🙂 Og VELDIG fint sminket <3 Moro å kle seg ut :- ) Klemmer <3

    4. Hihi, så søt du var! Litt skummel på noen av bildene da ^^ Vi hadde ei på festen vår som gikk som reinsdyr og hun var også veldig søt, ingen tvang å være skummel 🙂
      Det var skikkelig kult pyntet der du var da, med masse skumle effekter! Til og med kaken var i halloween-stil 😀
      Kjedelig å høre om dusjen deres, håper det går fort i orden <3 Klem

    5. Veronica S: Takk for det 🙂 Koselig å høre at folk liker tegningene mine 🙂 Jeg var nok den nusseligste der ja, det ser du jo 😀 Og det var bare fordi jeg ikke hadde noe annet, og når det var lov å være snill også, så gikk jeg virkelig inn for det altså 😀 Nei, trøtt ble jeg, men Hallo-vin var det IKKE 😀 Jeg drakk kaffe og brus 😉

    6. Har ikke feiret det faktisk, men får mer og mer lyst altså. Men aww så utrolig søt sjiraffgris. Må være det nusseligste kostymet jeg har sett som et Halloween kostyme.
      Haha..er mange ting som skjer utover kveldene om det er litt voksenbrus i bildet..Hallo-Vin eller ikke Halloween 😛
      Men du, må bare si det, ELSKER tegningene dine! De er fantastiske.

    7. Fru Stussli: Dagen i dag har vært slapp og god 😀 Jeg har vasket håret i vasken….og heklet en lue til med baller på 😀 Hi-hi. Æsj så kjedelig dere fikk møkkavær…Jeg skal inn å se på bildene nå, så du hadde et innlegg ute 🙂 I morgen skal jeg løpe fra jobb, håper det ikke regner MYE, men har tatt i hånden på at jeg SKAL…og da må man 😀 Mange klemmer med paraply på vei <3

    8. Haha herlige du <3 Er nesten mer skummelt med den ene søte giraffgrisen og i allefall da den fikk de svarte neglene til slutt 😀 Så ut som en fantastisk gjeng å feste med!!!
      Håper dagen i dag har vært god.
      Vi har hatt fotoshoot i skikkelig møkkavær...
      Mange klemmer til lille deg

    9. Mamman til supergutten: Ja, nå er han IKKE lille supermann mer, men han er det litt i mitt hode 😀 Men han er supergutten også <3 Ja, julebukk og temafest, helt klar jeg. Hva med sjiraff-fest 😀 Ha-ha..Neida, neste gang vil jeg være noe annet 🙂 Ja, koste meg veldig i går jeg 🙂 Moro <3

    10. Takk for i går 🎃 Du var fantastisk fin, din rampete sjiraff-gris 😱😁 Det var min første Halloween feiring. Morsomt å kle seg ut. Frister til gjentagelse. Og det trenger absolutt ikke skje i forbindelse med Halloween! Temafest eller julebukk, jeg er klar 😁

    11. Janne: Ja, her var det lite “skumling” på gang fra min side 😀 Har jo ikke så mye å kle meg i, men en sjiraff-drakt i skapet har man alltids 😀 He-he Koselig fest 🙂 Ha en fin søndag du også 🙂

    12. Så søt kostyme du trappet opp i da! he he:) ser ut til at festen var ARTIG! Jeg kan faktisk ikke huske å ha vært på H.Party selv. Ha en fin søndag!

    13. Hanne: Hei Hanne 🙂 Så kos du kom innom <3 Ja, med Hallo- vin er alt mulig..Men jeg har jo ikke vin innabords engang...Men sent oppe da.. etter jeg kom hjem.. Og trenger litt ekstra søvn på høsten nå 🙂 Jeg har det bra 🙂 Håper du også har det bra, savner ditt blide åsyn på bloggen, som før i tida 🙂 Klem <3

    14. Therese Bråthen: Jeg sover mye nå om dagen jeg også…det er litt høst over det altså. Blir liksom litt mer pigg igjen på vinteren… Kos deg med havregrøt og søndagen <3

    15. annebe: Nei, min første gang også 🙂 Kjempekoselig. Ja, jeg føler meg ofte fyllesjuk, uten å drikke jeg…Når jeg er litt sent oppe om natta… Ja, de smilte veldig, under heksenesene sine 😀 da jeg kom gående 🙂 Null skummel-faktor på meg nei.. 😉 Kos deg med søndagen. Her er det skikkelig inne-dag <3 🙂 Klemmer <3

    16. Hei på deg. Er innom en snartur. Skjønner det godt at alt kan skje med hallo vin 🙂 Jeg har ikke feiret så jeg er den samma gamle, trege.. Håper du har det bra og alt vell 🙂

    17. Her ble det ikke sent i går, jeg sovnet føre 11 på sofaen å da hadde jeg sovet 4 timer på dagen også 🙂 hehe helt ødelagt om dagen jeg, så her går det mye i soving om dagen =) hehe Så tenkte å ta meg litt havregrøt nå for å få opp energi nivået litt =) hehe klemmer<3

    18. Jeg har vel egentlig aldri feiret Halloween, men det så ut som dere hadde det hyggelig…Skjønner godt de ble glade for å se deg, du så jo både snill og morsom ut…ikke særlig skummel..hehe..
      Jeg merker også godt dagen etter ,om jeg har vært med på noe jeg ikke pleier, selv om det verken har vært drikking…eller veldig sent…:) Klem og fin søndag videre<3

    19. cathrinehenriksen: He-he…jeg trodde jeg skulle gå med turban i morgen…jeg har jo en sånn…Men jeg har klart å vaske håret i vasken. Så da ser jeg ikke så verst ut i morgen. Men i morgen får vi dusjhode, og det blir bra :-)Litt mer lettvint 🙂 I dag hekler jeg igjen, og skal ellers gjøre så lite som mulig 😀 Har shaket hand på at jeg skal løpe fra jobben i morgen .-D Ha-ha Da MÅ jeg 😀 Klemmer søndagsklemmen <3

    20. Åse: Kjempekoselig! God mat, deilig kake, hyggelige folk, og gøy å kle seg ut igjen 🙂 Min første halloween, men ikke første gang jeg kler meg ut. Liker godt det da 😀 Jeg er på plass med heklenåla igjen. Klarte å kjøre hodet under kranen på badet, så har fått vasket håret også 😀 Så lurt med litt ommøblering på en søndag da 🙂 Og litt overtaling må vel til innimellom 😀 Blir nok fint hos dere 🙂 Her skal det ikke gjøres stort annet enn litt middagslaging og kanskje litt klesvask i dag 🙂

    21. Ingen tvil om at du var den søteste her , skilte deg positivt ut ;)) Ja og utrolig for en ett stort festivas , ikke småtteriene nei 😮 Masse flott pynt , imponerende kake og den heksa da …..skummel , haha ;-D Ja hele gjengen var jo veldig flott i kledd halloween drakter , sminke og alt som hører med . Og du grodde negler ut på kvelden eller ? Stakkars Frodithen , ikke mulighet for å dusje og haha du sto nå likevel opp lenge før meg da . Om det er noen trøst ;-D Jeg kledde meg ut en gang for noen år siden , men ja feiret vel ikke så veldig . Smart å holde seg unna alkohol da , men du har nok vært litt for lenge gira og våken ja :-p <33 Håper du finner en løsning på problemet ditt å får vasket deg litt jeg , at du ikke må gå sånn på jobb .....? <33 Klemmer søndagsklemmen <33

    22. Therese Bråthen: Det var kos å høre at du likte mitt best 😀 Den snilleste og mest uskyldige på hele festen 😀 Det var kjempekoselig 🙂 Ikke så sent hjemme, men satt litt her etterpå våken, og SENT oppe i dag 😀 He-he Kos deg du også. Nå siler regnet, så jeg blir nok inne mest i dag ja 🙂

    23. Det så jo ut som en helt topp halloween fest 🙂
      Her i huset satt jeg og mannen min hjemme og delte ut godteri til alle de skumle barna som ringte på, mens guttungen var på halloween fest hos noen venner. Vanligvis pleier vi å ordne fest til barna men ikke i år…
      Det er en større happening med halloween enn bursdag i følge poden her i huset og nedtelling starter tidlig på høsten 🙂
      Du får kose deg hjemme i dag 🙂 vi holder på med ommøblering både oppe og nede i dag, for det fikk jeg plutselig et innfall på at jeg ville i dag….og mannen var ikke helt enig til å begynne med, men nå er han mer fornøyd 😉

    24. Jeg har feiret det mange ganger jeg =) Men i år feiret jeg ikke noe som helst 🙂 Men utrolig fine kostymer, men jeg syns nå ditt kostyme var finest jeg da 🙂 hihi For det var veldig kreativt og uten om det vanlige =) Kos deg masse idag Frodith <3

    25. Min matgale verden: Jeg skal ta to-minutteren på nærbutikken. og i morgen skal jeg løpe. Har bestemt og tatt i hånda på. Så da må jeg 😀

    26. Ja det var jo ett alternativ…..eg viste ikkje om det var mulig hos deg -noen har så lav kran at de knapt får hodet under hahaha
      deilig å frsje seg og uansett en klut og litt dusjsepe og vann gjør susen på kroppen også:))
      ja sent for deg det 🙂 helt vanlig for meg hahaha
      klemmeting <3

    27. cuskima: Jeg kjørte nettopp hodet under kranen på badet, vasken, og har vasket vanlig med Shampo.. Litt mer styr, men det gikk 🙂 Nå er jeg ikke fullt så heksete lenger 😀 He-he Jeg la meg 01:30, så det har vel NOE av skylden 😀 Hi-hi Og sikkert litt kake også…Klemmer <3

    28. margarites: Ja, ble en veldig koselig kveld. Moro å kle seg ut litt 🙂 Jeg trenger nok litt ekstra søvn om dagen, jeg la meg jo litt senere enn vanlig, selv om jeg ikke var hjemme så sent. Satt våken og surret litt 😀 I dag er armene i gang igjen med heklenåla 😀 Ha en herlig søndag du også <3 Klemmer <3

    29. Har du ikkje tørrshampoo? Da hadde du følt deg fresh på vips komme svisj
      Ellers var det en giraff nett som skremte livet av et nshorn eller flodhest han ble irritert på så man skal ikkje kjimse med giraffene:D:D
      så ut som dere hadde det gøy-kan være sugar overload som gjorde deg utslitt?
      Anyway hørtes gøy ut uansett
      klemmeting <3<3

    30. Du er den fineste sjiraffgrisen jeg noensinne har sett! Ser ut til at det ble en vellykket og flott kveld, og at du sov lenge er sikkert bare et resultat av at hodet trengte litt fred og ro en stund. Jeg regner med at “skravlenivået” var ganske høyt med en sånn flott jentegjeng! Ha en flott søndag. Klem <3

    31. fjellgeitbundingen: Noe dagen-derpå-bildet er ikke noe vits her. Ser ganske normal ut fordi jeg ikke drikker på fest, men jeg ser en smule heksete ut pga litt trøtt og med fett hår 😀 Ha-ha…Gjemmer meg inne i dag 😀

    32. Helge: En sjiraff er så kul som bare det, og tydelig velkommen på halloween også 😀 Du fant den ikke nei? Men litt spennende å jakte på den likevel kanskje 🙂 Vi fikk Taco-pai til mat, det var veldig deilig 🙂 Ha en fin søndag Helge 🙂

    33. ravn73: Ha-ha, takk for det 🙂 Jeg får ikke tatt noen skikkelig dusj før i morgen etter jobb… Men vi har jo vask, så ren skal jeg bli…Skal bare oppføre meg litt heksete først 😀

    34. Min matgale verden: Ja, jeg har tenkt på det mange ganger, at det hadde vært topp å bo rett ved hverandre. VI hadde sikkert gått daglige turer sammen faktisk. Luftet oss, fått trim OG skravlet. DET hadde vært kos det <3 Det gikk bra med revyen i går? Veldig spent altså <3 Dere skal spille i dag også eller? Og i morgen farter du til Trondheim? Jeg blir her i sofaen og er heksete i dag 😀

    35. Shredded Linda: Ja, det var koselig og morsomt. Gøy å kle seg ut litt, har ikke vært sjiraff siden i sommer… 😉 Da hadde jeg og Kjerstisandnes.blogg.no foto-shoot på Ekeberg skulpturpark 😀

    36. Elin Slåen: Ja, jeg ser ganske så ekkel og heksete ut i dag altså 😀 Og dusjhodet får vi først i morgen, SÅ i dag blir det hårvask i vasken, eller fett hår på jobb, med turban eller noe… Skal holde meg inne å hekle i dag 😀 Hi-hi

    37. Hei, så søt du såå ut, og koselig det så ut, fikk nesten lyst til å arrangere slik Halloween fest jeg også. Ja, kanskje til neste år. Fin, fin kake, men savner et skikkrlig dagen derpå bilde av deg 😉 Men kanskje tegningen var bedre? 😉 Du får gå deg en tur, så skal du snart se at Frodith blir mer pigg og opplagt 😀

    38. Veit ikke om de feirer halloween i Afrika hvor tigern bor men du var kul i den kostymen der. Har aldri feiret det der. Stiller heller opp i karneval istedet. Var 2 timer i skogen i dag, på gruvejakt, leste i avisa at det er en liten gruve like ved her. Var i rett omtåde vet jeg men fant den ikke. Må undersøke nærmere men det er en stor hule helelr tenker jeg enn gruve. Hva spiste dere i går bortsett fra kake?. Slang nylig i meg etpar pizzabiter, må lage noe middagsgreier i ettermiddag. Det var en herlig gjeng på den festen du var på. Ha en fin dag.

    39. Hehe, du altså! Hang-over uten “hang” (ja, for hang er vel alkoholen….eh…:)) Så ut som en skikkelig artig kveld da, så får man heller tåle å være litt trøtt. Synes den der giraffgrisen var skummel jeg, altså, giraffgriser vet man jo aldri HVA kan finne på, lumske typer! Det ser nesten ut som du prøver å stikke ut øyet på deg selv med de neglene, så er du nå HELT sikker på hva du fikk i glasset. hehe, tuller. Jeg har og sovet lenge og ligger på sofa etter en helaften i går helt uten alkohol. Deilig dagen derpå her 🙂 Nå skal jeg ut og lufte Bonnie i blåseværet, synd du ikke bor like her borte og kunne blitt med på tur… Ha en fin søndag. klemmer

    40. Ha ha ha.. En giraff-gris som plutselig blei ei heks- fantastisk 😀
      Det begynner å bli noen år siden jeg feiret, men da var jeg faktisk heks- var litt seint ute med å fikse kostyme så måtte bare ta det de hadde som passet meg 😉 Ok, kom akkurat på at jeg var politi et par år etterpå 🙂 Gøy var det, men i år har jeg ikke feiret, men neste år har jeg bestemt at det skal feires litt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg