Ikke en hvilken som helst dag… :-)

I dag er det den sorte, vakre prinsessens dag…

Hun er ikke så ofte på blogg om dagen, så tviler vel på hun er innom her i dag,  men ville bare ønske henne gratulerer med dagen uansett 🙂 I tilfelle hun dukker opp.

Mira Goth-girl, sortkledd modell, liten, men med en stor personlighet 🙂 Jeg har truffet henne en gang, på konsert når In August spilte.

Flott dame!!

Det lange innlegget hun fikk på bursdagen sin  i fjor kan du lese HER

Gratulerer med dagen Mira!! Kos deg med dagen. Håper du får en vakker dag, og noe godt å spise <3

Klemmer fra Frodithen <3

 

Og til deg som leser dette:

 

Kjenner du Mira?

Har du fått bursdagsinnlegg på blogg noen gang?

Har helgen din vært bra?

 

 

 

#bursdag #bursdagsinnlegg #gratulerer
31 kommentarer
    1. Navn: Ja, hun er ikke så ofte på blogg lenger.. Men en dag dukker hun opp, og da har hun et innlegg klart her, med masse gratulasjoner 😀 Neeeeiiii, DIN bursdag har jeg ennå ikke fått snoken i… 😉 Koselig med gratulasjoner på dagen 🙂 Ja, jeg er veldig fornøyd med meg selv i dag 😀 HI-hi KLem <3

    2. ja satser på hun gjør det ja =)
      ja synst det er kjempe bra.
      gir trua på menneske slage litt tilbake igjen!:P hahah
      Her er kvelden grei, pledd, sofa, pus, kakao og streaming er en bra avsluttning på dagen 🙂

    3. cuskima: Oi, det hørtes deilig ut ja 🙂 Så fint du skal prøve litt igjen da, men du merker fort om det blir for masete. Ta det litt piano i starten da, om det er mulig 🙂 Gleder meg til se!! VIL se!! 🙂 KLemmer <3

    4. Moving On: Håper Mira stikker innom ja 🙂 Så bra du fikk igjen kortet ditt <3 Herlig at folk er så ærlig og leverer igjen 🙂 Ha en fin kveld du også fineste <3 Klem <3

    5. Gratulerer til flotte Mira :-).Leste bloggen hennes noe for lenge siden.
      Ja, jeg har hatt en fin helg, og nei jeg har ikke fått blogginnlegg til bursdag, men ofte mange koselige gratulasjoner <3 Så flink du har vært som har løpt i dag.Klem.

    6. Eg har fått lysekrone<3<3<3<3 guri den er så lekker 😀
      Og så har vi spist ovnsbakte kotelleter med potet og ananas og grønnsaker, mett som et flyyy :D:D
      I morgen skal eg jobbe, må jo prøve litt
      Flinkeste du som har løpt 🙂
      klememting <3

    7. GRATULERE MED DAGEN til frøkna!:)
      her var helgen veldig bra ja!:) mistet MEN fikk tilabake bankkorte mitt , DE er en bra egenskap til folk det! 😀
      ha en fin fin kveld videre snupp! 🙂

    8. ladyaugust: Ja, gratulerer til henne, men det er SÅÅÅÅ lenge siden jeg har sett henne her inne…Men må jo ha et bittelite innlegg i tilfelle 🙂 Og god klem til søs også på en mandag <3 Jeg har løpt Søs!!! Slå den da!!

    9. cathrinehenriksen: Er så koselig at du kommer innom, selv om du har pause 😀 Det liker jeg <3 Ja, Mirah er fin og koselig jente 🙂 Ja, du har fått innlegg, men ikke på bursdagen 😀 Mandagen har vært slitsom men nyttig, og løpt etterpå, mer om den opplevelsen senere 😉 Klemmer<3

    10. cuskima: Ja, koselig med gratulasjoner selv om man ikke kjenner :- )Jeg har latet og festet og latet igjen. Og i dag har jeg løpt!! Eller noe liknende 😉 Vi må få se hvordan du har det etter hvert? 🙂 Ha en super kveld. Og bøttevis med mandagsklemmer <3

    11. karenmarenmette: Den jeg la linken til er den som er den nye, miragothgirl. Hun har en annen også, men den er ikke åpen fra forsiden og hun bruker ikke den lenger. Men denne med linken, som hun har bare hatt et par måneder, den er det hun skal ha. Etter som jeg forstod, sist jeg spurte på bakrommet 😉 Håper du har hatt en fin dag i dag også Karen <3 Klem

    12. Fru Stussli: Jeg gleder meg til neste også, sliten allerede, og neste uke blir moro og veldig slitsom også… Jeg har løpt!! Mer om det senere 😀 Klemmer millioner klemmer, minst 😉

    13. Grete: Ja, nå er det jobb igjen. LAAANG og slitsom dag, og så løp jeg etterpå… SÅH! Veldig fornøyd med meg selv. Og du har vært ute og gått, bra det også 🙂 Og i regnet. Heldigvis ikke regn her :- ) Mandagsettermiddagklem <3

    14. Bare raskt innom for å si at jeg tar pause i dag ….men ja må ta meg en kjapp tur inn å gratulere for hun virket cool ;o) Har litt sansen for sånne frøkner jeg , selv om jeg ikke har goth stil , så er det likevel litt stilig :o) Svart vet du ;)) Kjenner henne ikke nei 😮 Og ja har fått fine tegninger av meg og innlegg , selv om jeg ikke har hatt bursdag jeg <33 Takk Frodithen <33 Helgen var Nice den og nå håper jeg mandagen din blir fin <33 Klemmer masse <33

    15. Gratulerer med dagen!!!
      kjenner henne ikkje,men håper hun får en god dag for det:)
      Helgen besto av lating og rydding…nå vasker vi klær og så skal eg få litt hjelp til å henge opp en lysekrone og montere glassdørene på vitrineskapet mitt 😀
      ha en superduper dag
      klememtingene i bøttene og spannene <3

    16. Herlig. Måtte innom den gotiske verden eg no og kikke litt. Ser ut som ho skifta til ny blogg i juli i år. Fann ikkje den nye. Men veldig fascinerande med ein annan verden. Kikke litt inn i andres univers. artig ! Gratulerer til MIra i dag ! Kjekt å ha bursdag. Ikkje minst når ein får hyllest på Frodiths blogg! Du er so fin. Ønskar deg ein kjempe fin dag, Frodith!

    17. Jeg kjenner ikke Mira, og jeg har fått bursdagsinnlegg av både deg og Venkesstrikk! Det var SÅ koselig! Helgen har vært fin og våt men jeg har kost meg likevel. Spesielt koselig lørdagskveld i godt selskap 🙂 Nå er det jobb igjen, så jeg får bare finne frem regnbukse og regnjakke, og ut å gå. Mandagsmorgenklem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg