Verden….sett fra undersdien..

Tenk om verden var kjempestor…eller jeg bitteliten…Slik at alt jeg så omkring meg….ble som for humlen i gresset…eller marken som kom krypende opp av jorda…

Vaiende og flott…med sola som skinner flott gjennom kronblader eller løv…

 1)

 

2)

 

3)

 

4)

 

 

5)

 

6)

 

 

Eller voldsomt og litt truende, som når byggene truer med å velte seg over deg…

Tenk om verden var kjempestor..

 

7)

 

8)

 

 

 

9)

 

10)

 

Liker du å ta bilder fra andre vinkler enn det som er vanlig?


 


 

#foto #synsvinkler
35 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Ja, litt skummelt hadde det nok blitt 😀 Ja, prøv noen sånne bilder. Prøv litt på bygninger og trær i mens du venter 😀 Hi-hi

    2. Veldig kule bilder! Både med blomster og bygninger! Jeg må søren meg huske å prøve meg på et sånn blomsterbilder selv til sommeren, for jeg har aldri prøvd det før 🙂
      Jeg er i hvert fall glad for at jeg ikke er så kort at jeg måtte sett verden fra markens eller humlens perspektiv ^^

    3. passion4therapy: Ja, det har veldig med tid å gjøre, gå tur, har tid til å stoppe og tenke litt, og finne fine vinkler og motiver 🙂 Er så gøy 🙂 Håper du har hatt en fin dag Mette <3 Klemmer <3

    4. Så utrolige mange flotte bilder <3 I perioder liker jeg å ta mange ulike type bilder, i andre perioder går det mer i den vanlige tralten, har som regel med tid å gjøre, men ...å ta bilder...umulig å leve uten <3 Ha fin dag <3 Klem

    5. cathrinehenriksen: Neida, må ikke velge 😀 Bare hvis man føler for det 🙂 Jeg synes det blir en egen stemning om jeg tar sånne bilder, fra undersiden 🙂 Moro 🙂 Håper du har en strålende dag 🙂 Jeg er litt busy-bee om dagen 😉 Klemmer tirsdagsklemmen <3

    6. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja, det er ganske gøy å ta bilder av bygninger også, og spesielt hvis de har noe ornamenter og sånt, Men de moderne på Barcode i Oslo, er heller ikke så verst sett i froskeperspektiv 😀

    7. En sjelden gang , men jeg er litt opptatt av at det skal se mest mulig riktig ut i blant , haha …ellers kan perfeksjonisten komme å rette på ting 🙂 Selv om dine bilder ser bra ut da , så vet jeg ikke om mine ville blitt like bra …..måtte nok ha øvd litt ja :o) Mange super flotte bilder du har tatt =) Men jeg tenker at det å være liten blant blomstene er skummelt jeg nå fordi jeg kom til å tenke på hvor store innsektene ser ut da 😮
      Håper ikke det var meninga vi skulle velge , i så fall er en , to , fem fine blomster bilder <33 og byggene usikker der , like fine på hver sin måte kanskje :-p
      Klemmer tirsdagsklemmen <33

    8. annebe: Ja, det er veldig gøy, jeg føler det blir litt annen stemning i bildene. Lyset blir annerledes også 🙂 Jeg har fått trent 😀 Begynt et nytt og bedre liv nå 😉

    9. veldig gøy å ta bilder fra slike vinkler..og mange flotte bilder her :)…kjenner at jeg lengter litt mot sommer allerede..i allefall nå som jeg hører regnet sile ned ute…Håper du får trent litt denne uka da…Sov godt..og fin dag i morgen <3

    10. Fru Stussli: Ja, det kan jeg tenke meg var flott, hva ser man mest i DEN høyden liksom. Moro å eksperimentere litt, man får litt nye stemninger på den måten 🙂 Kanskje jeg skal ta en sånn hundeperspektiv en dag. Nå har jeg vært i frosk leeeenge 😀 Ja, den knalle blå himmelen der er fin, selv om blomsten foran er litt blury, det gjør liksom ingenting.. 🙂 Stoooor snart nattaklem <3 😀

    11. Moving On: Ja, det litt fint med den klare blå himmelen, selv om blomsten i forgrunnen er litt blury…Det gjør liksom ingenting likevel 🙂 Takk skal du ha. Liker at andre liker bildene mine 🙂 <3

    12. Kult! Bilder er moro i alle vinkler. På vinterfestivalen et år tok jeg bilder fra Emmas høyde. Hun var sikkert 5-6 år da. Utrolig mye bein… Moro å se hvordan verden så ut fra hennes vinkel 😀
      Her må jeg si at blomstene med den blå himmelen var mine favoritter 🙂
      Stooooor kveldsklem

    13. Åå der var det utruulig mange fiine og nydelige bilder!!
      hmmm vanskelig og si hvilket som var finest igrunn, for der var mange!!
      men kanskje 3 om eg måtte ha valgt 😀
      men likte alle her jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg