HER KOMMER JEG!!! :-D

Ja, nå vil jeg ikke påstå at jeg løper SÅ lett. ennå akkurat…

 

….men jeg er bare innom en snartur for å si at jeg gjennomført ukens ANDRE løpetur!!!

…så selv om den fremdeles er på det nivået hvor JEG løper nedover…..og de andre oppover… JEG er grønn i ansiktet og nærmest spyr etter et par kilometer….og de ANDRE smiler seg spenstig opp bakke etter bakke… ja…vel…så har jeg altså likevel gjennomført mine 4 km IGJEN!!

Og du trodde  ikke på at jeg hadde begynt et nytt og bedre liv?

Jeg har heller ikke spist sjokolade ennå denne uken.. 😉

 

Har du trent i dag?

Har du spist sjokolade denne uken?

 


#trening #løpe #grønn #spy #kondis #sprek #mosjon #trim
36 kommentarer
    1. cathrinehenriksen: Ja, nå skal jeg kose meg altså, fram til søndag kveld 🙂 Og til uka blir det full skjerping igjen 🙂 Klemmer <3

    2. cuskima: Ja, er det ikke rart hva man kan gjøre med seg selv, bare man bestemmer seg 😀 Hi-hi <3 Litt sjokolade kanskje i dag da 🙂 Klemmer <3

    3. Du imponerer altså fra å være elske sjokolade og spist av sofauhyre og sloss med kl 18 Frodith til dette….jøss <3<3
      klememtingene og stå på! <3<3

    4. cathrinehenriksen: Jeg har ikke tatt en protein-sjokolade en gang, så nå er det jammen min tur 😀 Hi-hi Jeg har trent TOOOO, og skal en liten tur i morgen hvis jeg får til. Hvertfall foto-safari 🙂 Klemmer <3

    5. Hahaha , herlig , flinke deg og det går nok bare bedre og bedre om du fortsetter slik som dette da <33 Stort hurra for deg ;-D Dette må feires men kanskje ikke med sjokolade da ;-o Haha ...nei jeg har ikke spist sjokolade utenat en halv proteinsjokolade eller var det en og en halv denne uka 😮 Jaja ....jeg har trent tre ganger hvert fall 🙂 Klemmer fredagsklemmen til super Frodithen <33

    6. Veronica S: Ja, klart du må ha fri 🙂 Jeg har jo mest fri, og bare LITT trening jeg. Men fra et år i fullstendig latmanns-drakten, er det STORT å trene to ganger på en uke 🙂

    7. Veronica S: Ja, ikke sant 🙂 Jeg er stolt som en hane og glad som en lerke jeg 🙂 Og sprek som en spreke-fant 😀 Så klart 😀 Ja, i morgen..er liksom vanligvis MIN glose det…Og nå GJØR jeg det også 😀

    8. Uansett hvor mye du løper, hvor langt eller fort du løper så løper du uansett fortere enn de som sitter i sofaen. I dag orket eg ikke trene.. men vært aktiv resten av uken. Men i morgen!! DA!

    9. Styrke for det meste, når det ikker er sverdfekting.
      Kan ta meg en sykkeltur innimellom, men ikke så ofte.
      Danser….skjer veeeeeeldig sjelden :p

    10. Grete: Neste uke får jeg mye slit, men da er det kanskje lurt med litt trening også 🙂 DU har vært kjempeflink da 🙂 Det er å droppe sjokoladen som er det verste 😀 Og det å gå 17 minutter hver vei, hele uka, er også bra 🙂 For en halvtime om dagen er fin hverdags-trim :- ) klemmer <3

    11. fjellgeitbundingen: Jeg er overbevist om at man MÅ ha lørdagsgodt, for å overleve de andre dagene 😀 Hi-hi Skal nok på en liten TUR på lørdag ja, med innlagt fotosafari 🙂

    12. Du er flink! Godt jobbet! Det blir nok lettere å løpe etterhvert, så snart løper du sammen med de andre og smiler! Jeg har ikke trent denne uken, kun gått til og fra jobb (men det tar bare 17 min hver vei). Ellers har det vært SAU møte, kaffebesøk, handling her om ettermiddagene hittil i uken. Men neste uke håper jeg på flere ettermiddager uten å ha noe spesielt å gjøre. Må bare feire tvillingenes 25 års dag tidlig i uken. Men sjokolade har jeg ikke spist, så litt flink har jeg vært 🙂

    13. Ja, se nå er du i gang og tenker på mer trening enda til. Da er det lurt å legge inn f.eks en morgentur på lørdag, så blir det enda lettere fortsette til uka også er det så himla godt etterpå..Jeg skulle jo slutte med godteri, men det var ikke særlig velykket særlig lenge. Så kanskje jeg er tilbake med en sjokolade hver lørdag 🙂 Tror derfor det er lurt å ha litt “lørdagsgodt”, heller begrense seg litt..(jeg bør iallefall det :))

    14. fjellgeitbundingen: Du har vært kjempeflink da, på fjelltur i flere timer, skulle ønske det var meg, i stedet for 😀 Og sjokolade, det skal jeg ha i helgen altså :-)Hvertfall LITT. Håper dere er friske igjen til besøket ja 🙂 Jeg har en tøff uke neste uke, så jeg trenger litt trening som energi. Kanskje jeg klarer en økt i helgen også;-) Hvertfall GÅ litt 🙂

    15. Flink du er. Bra gjennomført. Måtte reise hjem med sykt barn i dag så nei til trening i dag og ja til sjokolade denne uka. Og is og winerbrød. Og kakao, og mere is. Huff og huff, tenker det blir ny start neste uke. Men har trent styrketrening 20 min og rask gange 20 min og tatt noen timers hard fjelltur. Er gåen nå. Uvisst om treningsverk eller influensa? Men er ikke helt i form jeg heller i dag…Så i kveld er det en som er klart syk med 39 i feber, en som har begynnende feber? Meg som forhåpentlivis har treningsverk og bare er litt sliten, for vi venter storinnrykk i morgen med gjester, og da er det uhøvelig å være syk og smitte gjestene..

    16. Shredded Linda: Ja, håper at jeg NOEN GANG kan klare å smile i en oppoverbakke 😀 Jeg smilte litt i starten nedover i dag 😀 hI-hi Jeg skal være flink en stund nå altså :-)Takk for heiinga 🙂

    17. Kristin: Ha-ha…ja nå er det JEG som kan være stolt og ikke sitte med dårlig samvittighet…for EN gangs skyld 😀 He-he.. 😉 Men mørk er godt da 🙂 Skal ta litt i helga…men BARE helga 😉

    18. Flinka!! 😀
      Og til spørsmålene dine: Nei, jeg har ikke trent denne uka, og hoppet over BEGGE fotballtreningene.. 😮
      Og ja, jeg har spist litt sjokolade denne uka, men bare mørk kokesjokolade..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg