Jeg liker nissen jeg også ;-)

Jeg er egentlig MEST glad i advent…Styre og stulle med julekalender, små-handle litt i butikker.. Så lenge det ikke er HELT oppunder jul da…Dra på julemesse…osv. Men du som har kjent meg en stund vet at det ikke er HELT sant!! For jeg liker jo julaften og nissen  spesielt godt også. Jeg er jo en hund etter gaver…Og jeg har stått med tindrende øyne som liten, og glant på juletreet..

Og så har jeg siden gjort det samme i voksen alder..

….før jeg har KASTET MEG under juletreet, og  ligget der sammen med mine nieser og nevøer siden de var små..

Nå er de over 20 nesten alle sammen, og jeg kan ikke bruke de som alibi mer…

 

Litt tidlig å snakke om jul kanskje, og jeg er ikke HELT klar for jul ENNÅ altså…men jeg fant noe i dag som jeg ønsker meg…

 

…Veldig fine og billige frokost-tallerkener som jeg og samboeren kan spise lørdagsfrokost av <3

 

Hva ønsker du deg til jul? 🙂

 

 


#jul #gaver #forberedelser #ønsker
33 kommentarer
    1. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Jeg har heller ikke så mye ønsker…kommer ikke på noe hvertfall 😀 Ja, de tallerknene da, DE ønsker jeg meg.. men ellers ikke så mye 🙂

    2. Jeg har ingenting på ønskelisten min i år…
      Det er ille men helt sant.
      Jeg har alt jeg trenger, og jeg fyller på om jeg kommer over noe jeg savner.
      Så mitt ønske i år er nok rett og slett en rolig jul uten for mye mas og jag på alt mulig….
      Fine talerkner du har funnet deg da.:)

    3. Tattavkvinnene: Ja, fraTGR 🙂 Jeg synes de var så søte 😀 Ja, LITT må vi tenke i forhold til jul…begynne litt smått 😀 Klem <3

    4. Kjempesøte! Er de fra TGR, mener å ha sett de der. Der har de i hvert fall masse morsomme, og ikke minst billige ting 🙂 Mamma og jeg har gått sammen om å lage en julekalender for bestemor i år og der har jeg kjøpt flere av mine kalendergaver ^^
      Ps: det er lov til å begynne å tenke litt på jul nå ^^ Jeg har gjort det en stund allerede jeg, hihi <3 God klem

    5. Hihi 🙂
      Det var fine tallerkener du ønsker deg til jul! 😀
      Jeg ønsker meg ny bolig til jul jeg 😮
      Ellers har jeg ønsket meg et par votter fra Kari Traa, men det bør jeg nok hinte om et par ganger til hvis de skal havne under treet 😉

    6. Fru Stussli: Ja, du fikk fine billetter til Opera, det er en kjempefin gave <3 Husker dere koste dere 🙂 Håper du får en fin -fin lørdag også. Jeg skal p en bitteliten foto-safari. Kanskje med søsters, eller bare meg. Og litt shopping muligens. Må bare finne noen penger 😀 Store gode klemmer på en lørdag <3

    7. Jeg er som deg. Elsker advant med alt den innholder av kos og så vokser jeg nok aldri fra gaver…
      Hva jeg ønsker meg til jul er vanskelig. Tror kanskje en opplevelse er det som er morsomst å få. Jeg fikk operabilletter til jul i fjor og det var skikkelig moro!!
      Ha en finfin lørdag!
      Mange klemmer

    8. Veronica S: Ja, jeg synes de var kjempesøte, og billige, og enkle på et vis. Vi er litt enkle og har ikke så mye fancy 🙂 passer oss 🙂 Fletteboken. For hår l? 🙂

    9. ladyaugust: Skjønner godt du vil lage krusedullfat, si i fra, jeg kjøper 😀 Pakker er fine på alle måter, både med kjærligheten OG all spenningen 😀 Klemmer fine fredagen og FLAT så klart <3

    10. Juuul er fine greier, men før jul er enda fiiinere liksom <3 De frokostfatene var kjempefine 😀 Jeg har så lyst å lage krusedullfat men er ikke kommet så langt men med tid kommer kanskje stunder, hvem vet 🙂 Pakker er fine for de inneholder kjærlighet og omtanke og alt liksom 🙂 Gooood fredagskveld søs <3 klæmmings 🙂

    11. han skal seffers være med i år. han har gledet seg siden i fjor hahaha 😀 og i år bor eg 50 meter fra faren så de kan komme til middag og tusle hjem når de er lei en eller annen gang på morgenkvisten 😀
      Ja de var kjempesøte:D
      klemmetingene <3

    12. cuskima: Det høres ut som en fin jule-tid 🙂 Både de du HAR hatt, med nevø, og den du skal ha nå ,med alle de folka 🙂 Herlig <3 Ja, var ikke de tallerkenene herlige 🙂 Jeg likte de hvertfall. Må ha litt morsomme asjetter 😀 klemmer masse <3

    13. cathrinehenriksen: Ja, likte de tallerknene, eller asjettene 🙂 FIIIINE 🙂 Kos med en ekstra tur da 😀 Jeg håper du får en fin helg også, Pippi 🙂 kanskje vi må ut på ski 😀 Jeg ønsker også alle skal bli et lite hakk snillere 🙂 Klemmer <3 OG de asjettene 😀 He-he

    14. Fantastske tallerkener!!!
      åh eg gleder meg masse til jul og advent og hele pakken. I <3 Christmas, eg er rene juleguri og eg må bare få stuen helt på plass så eg kan begynne å pynte litt snart tenk det da? wow tiden flyr:D
      eg driter i om nevøen er over 20 år eg bare elsker min nevø han sier jul er best hos meg og alle de unge, hjemme hos ham er alle de gamle....og de er så kjedelig. Eg vil da altså bare presisere at hans mor er yngre enn meg, hennes mann er yngre enn henne igjen, hun har yngre brødre og de er gift og har små barn osv
      Hos oss derimot er han yngst hahaha er så vittig.Moren hans -min ex svigerinne- er alltid så glad når han har vært hos meg for han er alltid så fornøyd....noen år kommer han til meg etter de er ferdig med å feire for vi ferier hele natten vi 😀
      Tøyser og tuller og spiller spill og ler og har det gøy-alle er barn i julen hos meg og alle får julesokk om de vil 🙂
      I år blir vi kanskje ekstra mange for datteren min sin kjæreste vil være hos oss i år, haha håper han ikkje blir skremt?!
      Kanskje en venninne og datteren hennes kommer i år og min venn fra USA-så blir fullt hus ÅH så gøy!!!
      klememtingene <3

    15. Ønsker meg ingen ting, men jeg ønsker at hele familien er samlet til deilig mat og hyggelig samvær 😀

    16. Så flott å se at du liker julen du også , hehe :)) <33 Fine tallerkener , nesten som uglene var ekte jo :)) Jeg er bare en snartur innom med en ekstra god klem til deg <33 Ønsker deg en super helg jeg <33 Bare det beste for Frodithen <33 Det jeg ønsker til jul nå er faktisk er at folk skal bli snillere med hverandre :))

    17. annebe: Ja, jeg får ikke mange, men de jeg får de er jeg veldig glad i 😀 OG det er like mye spenningen, ikke antallet pakker nei. Spenneningen med papiret og det og ikke vite hva som er inni 🙂 Litt barnslig som du vet 🙂 Ja, jeg likte de her, og de var søte, og veldig billige. Kan jo kjøpe de selv, men fant ut det var fint å ønske seg 🙂 Kos deg du også 🙂 Klemmer <3

    18. Darkest: Noen gode lester høres ut som et godt ønske 🙂 Hvis du er med på julekalenderen min i desember, kan du få deg en ny lue også 😉 Hvis du ser nedover på bloggen, kan du se luene (noen av dem ) 🙂

    19. Jeg er også glad i jul og juletre..men er ikke særlig glad i pakker lenger….:)..men hadde jeg ikke fått noe hadde jeg vel kanskje blitt litt skuffa..
      De talerkene der var stilige..også med nebb da…Klem og kos deg i kveld <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg