Litt sommerfugl-flaksing i kulda… :-)

Jepp! I dag blir det en aldri så liten foto-safari… Og ingen foto-safari er egentlig liten når man er en sommerfugl…Kan glede seg over de bittesmå turene også da nemlig..

Jeg gleder meg, og derfor har jeg tatt sommerfugl-drakten på.. Det blir en safari enten med søsters…

 

….eller alene…

 

Moro blir det uansett 🙂

Siden det er litt kaldt om dagen, må jeg nok inn i vinter-sommerfugl-drakten også…Med muligens både lue og skjerf….

Men foto-safari skal det bli….og over byen selvfølgelig…For byen er et perfekt foto-safari -mål, på kalde dager…

Og så kan man shoppe litt i tillegg, når kameraet “går kaldt” 😉

 

Hva er din plan for denne fine lørdagen?

 


#sommerfugler #glede #fotosafari #tegninger #byen
30 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Jeg tar jo dette som BLOGG-bilder jeg, en kombinasjon liksom:-) Blir jo blogg-innlegg av dem ofte 🙂 Men jeg har så lite kamera at det kan alltid ligge i veska 🙂 Det ble MED søster og var riktig stas 🙂 Uff, det med øyet ditt. Håper det er noe som kan ordnes igjen fort 🙂 Klemmer <3

    2. Du er så flink til å ta med deg kameraet ut på tur! Jeg var mye flinkere til det før, men det med foto går litt i perioder for min del. Nå om dagen blir det mest blogg-bilder, men det får holde enn så lenge ^^
      Håper du har kost deg på foto-safari enten med eller uten søster <3 Jeg har brukt noen timer på Ullevål med masse øyetester, men nå har de heldigvis funnet ut hva som feiler øyet mitt så nå er behandlingen i gang. Dagen ble litt hemmet da jeg nesten ikke så noe tidligere i dag, måtte få hjelp til alt som hadde med lesing og skriving å gjøre. Det har heldigvis gitt seg nå da, så det ordner seg for snille jenter 😀
      Håper du få en fin fin søndag <3 Klemmer

    3. Blir spennende å se hvilken bilder du har tatt i dag! 😀
      Jeg har hatt en relativt rolig dag, med bittelitt shopping, sett på rekkehus, og vært på loppis for å lete etter bøker 😉
      God helg videre 😀

    4. foreignerat50: I dag har jeg jo vært på fotosafari, og fått så mye fine bilder i dag 🙂 Og det er et nytt strikkeprosjekt på gang 🙂

    5. Du er nå en fin sommerfugl eller vinterfugl? He he
      Ja, resten av kvelden blir bruk til å se på tv og lese en roman eller blogge litt.
      Ha en fin lørdagskveld til deg. Artig alltid titte innom deg:)

    6. kost meg inne ja….sliter med en TVbenk eg ikkje blir kvitt som står i veien for endel ryddings…..eg ahr 4 trappetrinn ned til gangen og eg klarer ikkje bære den ned der alene….så foreløpig står den her midt mellom stuen og kjøkkenet og er i veien:/
      jaja blir vel vekk snart hahaha ;D
      koser meg max hjemme alene med serier og te og litt mat og hundejentene <3
      klemmeting <3

    7. Moving On: Åå, så herlig å høre at du koser deg med tur og mannen og alt 🙂 Du fortjener det SÅ veldig <3Jeg har kost meg også, mange fine bilder 🙂 Klemmer <3

    8. Helge: Ja, noen ganger er man bare ikke i form 🙂 , og må ta hensyn til det. Du fikk deg jo jammen en lang tur likevel. Og i dag var det surt og ekkelt, men vi var også ute og fikk tatt masse bilder likevel. Noen ved operaen. Nå er det deilig å være inne i varmen 🙂 Ha en fin kveld.

    9. cathrinehenriksen: Jeg har hatt en herlig dag, med søsters. Tatt masse fine bilder 🙂 Ikke kjøpt noe, men vært på kafe, og knipset vilt 🙂 Får nok se noen av dem i dag ja 🙂 Klemmer i vei til Pippi <3

    10. annebe: Det har vært litt vinterkaldt MED regn..Men nok klær, og den fine papaplyen min, så blir det fine bilder vet du 🙂 Og vi har også vært på kafe, både en og to ganger 😀 Hørtes ut som en lur arbeidsfordeling 😀 Hørtes forresten ut som en herlig frokost 🙂 Egg og bacon er godt 🙂 Stor klem til deg snupps <3

    11. cuskima: Nei,, har småplasket litt her også. Men jeg har paraply med allverdens farger, og den blir så fin på bilder atte 🙂 Vi har knipset i vei vi 🙂 Håper du har kost deg INNE 🙂 Klemmer <3

    12. Min matgale verden: Vi har vært ute i nesten hele dag…Dvs mye bilder, og mye på kafe innimellom 😀 Hi-hi Fått mye fine bilder 🙂 kom du deg på tur med Bonnie 🙂 Klemmer <3

    13. Hadde planer om en sykkeltur idag, skulle tråkke fra Jessheim til Drammen. Lot NSB frakte meg til Jessheim og starta 0730, i starten gikk det greit, opphold og lite trafikk. Men etterhvert ville ikke kroppen mere,ble vissen i beina og det var liksom noe som ikke stemte. Etter 2 timer kom jeg til Lillestrøm hvor jeg tok en vaffel og kakao på Esso, da kom regne men jeg tråkka vidre men bestemte meg at jeg avbryter i Oslo. Er glad for det for da kom virkelig regnet, tok en ny vei via Strømsveien ned til sentrum. Tok toget 13.05 fra Oslo og var hjemme ca 14.30. Man må tåle slike dager. Ha en fin aften.

    14. Håper du koser deg eller har kost deg super masse på foto safari med selskap eller uten i dag <33 Og at du kanskje til og med fikk kjøpt noe fint eller nyttig til deg selv siden som du sier du skulle ned til byen :o) Uansett så blir det sikkert fine bilder ut av dette 🙂 Og regner med å se dem her på bloggen ja =) Ha en super duper lørdag videre nå Frodithen <33 Mange gode klemmer fra Pippi <33

    15. De tegningene var virkelig fine og “vinterlige”..:)..håper du har fått tatt noen fine bilder og elsers har kost deg med litt shopping.
      Vi har spist frokost i byen, med egg og bacon i dag :)..og så har jeg vaska bada våre..og mann holder fortsatt på med resten av huset..fin fordeling :)…Klem og en fin dag videre <3

    16. Hehe, høres ut som en perfekt plan. Og så praktisk å være i nærheten av shopping når kameraet går kaldt 🙂 Kos deg. Her regner og blåser det, men snart…snart om en stund, skal Bonnie og jeg på tur 🙂 klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg