Hvordan snu dagen med et vrææææl!!

I går våknet jeg kl 04:00

Og du vet jo at når jeg våkner sånn…midt i uka…vel…da får jeg for det første ikke sove igjen…

For antagelig var det noe som vil ha meg opp av senga…og denne gangen var det IKKE senge-monsteret…

Nei, de krøllene på undersiden merket jeg nesten ikke en gang…Men det var en del krøller på INNSIDEN av skallen…

Så da var det bare opp…. Med en kropp og et ansikt som en Halloween-heks… Slett ikke utsovet …

 

Og inni all gruffen, som befant seg under topplokket…. var det et stort hyl som ville ut 😉

Og som du fikk med deg i går, ble det et STILLE -vrææl, i tegningsform….

Og jeg skal love deg at det hjalp altså!! Så heretter blir det nok noen av dem.. he-he..

Jeg fikk hvertfall snudd dagen til en positiv dag..

Med litt surk i øynene…og noen lilla poser som hang nedover kinnene….fikk jeg klistret på meg et smil…

Og til slutt var det HELT ekte… og dagen med elevene ble god som gull <3

Og jeg var glad som en lerke da jeg svinset gjennom byen på vei hjem 🙂

 

Nå skal det sies at jeg våknet kl 04:30 i dag… Men nå har folk begynt å tro at de lilla posene under øynene,  faktisk er sånn jeg ser ut til vanlig…

Så her er det bare å gå på med krum hals i dag også, og satse på at dagen blir god som gull 😉

 

 

Har du det bra om dagen?

 


 

 

#frustrasjon #sinne #søvnmangel #humør #glad #tegninger #fokus
21 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Jeg har det litt slitsomt på jobben om dagen. Mye nytt og føles ikke så bra. Men det går litt opp og ned da 🙂 Kjempekjedelig å våkne så tidlig :-/ klemme <3

    2. Isj, det må være kjedelig å våkne så tidlig! Du er jo oppe ganske tidlig til vanlig, men 04.00 og 04.30 er vel litt i overkant selv for deg :/ Håper det snur snart <3
      Har det bra jeg vettu. Ting er litt hektisk på skolen om dagen, men nå er det bare én kort måned igjen før semesteret er over. Det skal bli godt med litt fri, og veldig nervepirrende å vente på praksistiden som starter rett over nyttår ^^ Har du det bra da? Bortsett fra den dagen du var litt sur. Stor klem <3

    3. Heia Frodith 🙂 Ikkje godt å gå rundt i svime om dagen 🙂 Kjenner meg igjen i det med søvnen, men som regel går det seg til ut over dagen. Eg er veldig happy om eg får sove ei heil natt. Ønsker deg en god natt 🙂 uten lilla poser 🙂 Klemmer oversendes herved 🙂

    4. Dagene for min del er bra. Positivt at man kan våkne og stå på beina selv om man stort sett ser groggy ut om morran. Ikke alltid jeg sover like godt, noen ganger sovner jeg tidlig mens andre ganger vrir jeg på meg i alle stillinger før jeg omsider treffer porten til drømmeland og sovner. Et tips når du skal stå opp er og sette vekkeklokka langt unna senga. På den måten må du stå opp når du skal skru den av. Ha en fin kveld.

    5. Har en tendens til å våkne sånn en time før vekkerklokken noen ganger..og den timen er ganske grusom..MEN da pleier jeg å rydde rommet haha. Men kanskje jeg skal gå meg en mini-tur.. hmm..
      I morgen er det opp 05:45 for da rekker jeg 06:45 buss og kan gå til jobb! Våkne litt med en kopp te i hånden!

    6. Så bra at dagen ble fin da! Jeg håper likevel du får sove litt lenger i morgen, for i dag var du skrekkelig tidlig oppe. Humøret stiger og smilet sitter løsere når ting går rett vei. Jeg har det bra om dagen, og er glad for det. Klemmer <3

    7. jisses, det var da tidlig og våkne såpass tidlig ja!
      satser på mer søvn natten som kommer!
      . om du er lille i kinnene, så kankje det er på tide? haha
      Her er dagen bra, startet dagen med trening og var ferdig trent 5.30 i dag tidlig! haha
      så det var en bra start på dagen, kan ikke si noe på det 😀
      så nå blir det opp og få middag sammen med en annen staselig kar 😀 hihi!!
      Håper du har en fin fin dag videre snupp <3

    8. Godt å høre at det hjalp med et vrææææl, jeg sover ofte veldig dårlig ,og det gjør jo ikke at energien blir noe bedre akkurat :)…så forresten innlegget om Kanelogsukker nå, veldig søt..:)
      Her er dagene sånn litt “midt på treet”og det betyr jo at det kunne vært verre..
      Kos deg i kveld og håper du får sove godt i natt…Klem<3

    9. Har det veldig bra om dagen faktisk 🙂 Stor koser meg om dagen, men merker jeg er veldig sliten og har veldig liten motivasjon til blogging å sånne ting 🙂 Men håper det blir bedre etterhvert =) Håper dagen din endret seg drastisk =)

    10. Å det er så kjedelig når øynene våkner før deg 🙂 å ligge og vri seg og ikke få sove er ikke noe gøy. Men bra at dagen din endte godt da 🙂 Jeg er på vei til Stoff butikk, se om jeg finner noe spennende.
      Ha en fin dag
      Klemmer

    11. ja og nei…..eg tørke spy etter Buffy som ikkje vil slutte å drikke vann til hun nesten drukner…og eg er så dørgende forkjølet og blir jo ALDRI frisk igjen…..UGH UGH, øynene mine fikk en inflammasjon som gjør at eg ser litt gal ut for tiden. Mine poser er ikkje lilla,,,,,de er digre hovne som handleposer til en 7 barns familie!!!! og hele ansiktet og halsen er hoven -ser ut som eg går på en rar medisin:/
      Utover det sover eg mye mer enn deg -eg sover og sover og sover……….og sover litt mer og når eg er ferdig med det vil eg sove enda mer…..hahaha
      MEN TVbenken og en haug kontorhyller ble hentet i går etter jobb vips mer plass….og enkelt å komme seg inn i skapene i gangene som har vært utilgjengelig siden det først sto et badekar der og senere en diger tvbenk med overhylle….nå er det ballsal johoooooo 😀
      Øynene er litt bedre i dag etter eg kjøpt en øyensalve i går på apoteket og de verker ikkje og gjør ikkje vondt ;D
      Så da vinner ja eg har det bra siden over den andre 😀
      klememtingene <3<3<3

    12. Uffda , slitsomme dager for Frodithen dette 😮 Men det blir nok bedre ja <33 Og jeg tror ikke du ser så ille ut altså <33 Men man kan vel føle det litt sånn ja , uansett er det bra du har funnet en egen liten metode for å få ut frustrasjon og annet man ikke ønsker seg :)) Lur ide det der og bra det funker <33 Vil bare at du skal ha det bra jeg , så håper det blir slutt på slike altfor tidlige morgener o.s.v 😮 Her går det litt opp og ned , noen fine dager og omvendt ;-D Men det er ikke verst til å være denne tiden på året da .....så nå håper jeg du får en fin onsdag Frodithen , god klem fra Pippi <33

    13. ha en superduper overmegakoseligogbra kjempefin dag i dag! Må jo være noe godt i vente ettersom du ikke klarer å sove lenger enn det! du vet, sånn som med små barn og julaften..? 😉
      Og det er sol på vei opp 😉

    14. Kjenner meg igjen når det er ting på gang? Da sover jeg vldig dårlig, men på grunn av all løpingen i fjellet har jeg klart å snu trenden litt, og får stort sett sove om natten.
      Våkner fast 05 og det er ikke noe kjekt når jobben begynner tidligst 7? Jeg bruker å være der litt før åtte slik at minsten kan sitte på med meg opp til skolen..
      Blir nok noen slike netter, men jeg skyver de forann meg akkurat nå? Endringene kommer sakte men sikkert.:)
      Ha en fin dag, og gled deg til helgen.

    15. Åh…..høres slitsomt ut i lengden det der…. Jeg har arvet min mormors sovehjerte og sover godt, tross masse nytt i tilværelsen. Men jeg sover altså best om kvelden, så tidlig i seng og tidlig opp. Håper dagen din blir strålende, og at du klarer å vri alt til en positiv vinkel…livet i vinkel og vater….hu hei hvor det går oppi lien! I dag skal vi ha kasseopplæring og personalmøte, for i morgen braker det løs. Åpner klokken 9, grøss…..litt skummelt! Positiveklemmen 🙂

    16. Ohhhlalala klokka 4 ! Da er det jo midt på natta og greier. Jeg synes det er alt for tidlig av kroppen å våkne og så på toppen narre deg opp når du ikke var utsovet i det hele tatt. Det beste er å få sove ca 12 timer i strekk men her tuller også Ole Lukkeøye for det har blitt mer 6 timer hver natt og det er jo langt fra nok. Kanskje det er mørketiden som tuller med oss? Det er ikke bra med ting som surrer oppe i hodet alltid, på tide å få det ut i en fei. Håper dagen din i dag blir superfin og at du har fått sove mye mer. Godsøsklæmmen <3

    17. Så bra at du fikk snudd dagen til det bedre <3 Er ikke alltid like lett.
      Jeg kjenner meg også lite uthvilt om dagen. Sover for lite og så er det mørkt og vått og trist ute. Nesten så jeg gleder meg til snøen kommer, men bare nesten.
      I dag er det svømmekurs med skoleklasser på formiddag. Så har jeg tre timers pause før jeg går tilbake og tar 3-4 timer i bassenget igjen. Det blir sikkert både moro og slitsomt 🙂
      Ønsker deg en fortryllende dag
      Mange klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg